PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Hoe voel je je? Zeker belazerd en stomquote:Op donderdag 27 december 2012 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die man op de foto van Bob zijn FB is trouwens Karel Aalbers, daar heeft hij het ook ooit over gehad
Ja, en ik kon vannacht niet slapen dus ik ben ook nog heel moequote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Zeker belazerd en stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 2 mails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
Hoi
Balen DS2. Btw voor de coins verkopers, max heeft volgens mij een nieuwe aanpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 2 mails:Blijf hem trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag hem om het eerst in fatsoenlijk Nederlands een brief te schrijven ofzo.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
Hoi
Balen DS2. Btw voor de coins verkopers, max heeft volgens mij een nieuwe aanpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 2 mails:Godver, net als sign of good faith 100k overgemaakt naar een MaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat meen je niet? Je trollt he, en jij speelt toch op ps3?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, net als sign of good faith 100k overgemaakt naar een Max
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Je trollt he, en jij speelt toch op ps3?
Haha ja dan heb je dus 93k verkocht.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef Zhano het volgende:
[..]coins verkocht aan iemand een tijdje terug. Was trouwens een ST Callejon, kan ik zo 5-7k voor krijgen
Jammer dat er zo weinig Kantonees wordt gepraat (behalve de scheldwoordenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
2-1 gewonnen van een 86 rated 352 serie a team, ik 4 schoten op doel hij 12. 61% balbezitalleeeeeeeen maar dubbel containen hij, zo fucking kut om tegen te spelen.
gelukkig gewonnen
Hij zat een keer in een party en toen durfde hij niet met mij te pratenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Heijting ken ik ook. Best wel goed trouwens
Hoe kwam je uberhaupt in contact met die dudes?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zat een keer in een party en toen durfde hij niet met mij te praten
Ik moest in FIFA 12 tegen iemand die me uitnodigde voor een party (waarschijnlijk omdat hij zag dat ik Nederlands was) en toen zat die Bob ook in die party. Daarna kwamen er meer mensen bij.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kwam je uberhaupt in contact met die dudes?
klopt jaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig Kantonees wordt gepraat (behalve de scheldwoorden) Als ze de Engels hadden weggelaten dan was het nog beter geweest
Dus eigenlijk 352 met op lm en rm CAM'squote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
Ik wil dat er een 3232 formatie komt met CAM's in een 3 atb formatie
Juhquote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 352 met op lm en rm CAM's
Dat is echt onmogelijk. Als je 3-5-2 nu goed gebruikt, zijn je wingers een soort backs en wingers. Met CAM's lopen die dus gewoon voorin en is juist de balans weg die 352 sterk maakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 352 met op lm en rm CAM's
/Carequote:Op donderdag 27 december 2012 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Als je 3-5-2 nu goed gebruikt, zijn je wingers een soort backs en wingers. Met CAM's lopen die dus gewoon voorin en is juist de balans weg die 352 sterk maakt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:40 schreef Tim86 het volgende:
I know who you are. I know what you want. If you are looking for more coins, I can tell you I have a shitload. But what I also have is a very particular set of FOK!-friends; FOK!-friends I have acquired over a very long career. FOK!-friends that make me a nightmare for people like you. If you give my coins back now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu even iets anders, ik sta dus in de top 100 met de free kick skill challenge. Ik ben ook de enige Nederlander in die top 100 dus met recht kan ik dit zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu even iets anders, ik sta dus in de top 100 met de free kick skill challenge. Ik ben ook de enige Nederlander in die top 100 dus met recht kan ik dit zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nu even iets anders, ik sta dus in de top 100 met de free kick skill challenge. Ik ben ook de enige Nederlander in die top 100 dus met recht kan ik dit zeggen:Wow! Met een beetje geluk mag jij sjowie helpen bij de kommunterie van zijn friekicks toetoriul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow! Met een beetje geluk mag jij sjowie helpen bij de kommunterie van zijn friekicks toetoriul!
Ik vind het vooral tof dat al die gebouwen tot in de kleine detail zijn uitgewerkt. Op het begin bij de markt daar ben ik zo vaak geweest. Is wel grappig dat je daar nu ingame zitquote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt jaVerhalen van zulke spellen vind ik echt leuk altijd
(Daarom dat ik ej ook Yakuza blijf aanraden)
dan had ik mijn Taken speech niet moeten sturenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:46 schreef el-blanchito het volgende:
Laat trouwens FOK! Erbuiten, anders ben ik ook snel gevonden.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan had ik mijn Taken speech niet moeten sturen
hem met 4-0 weggetiktquote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef poker4lifee het volgende:
bleh in finale tegen 532 met Hernandez en Agbonlahor voorin
hahah ah vetquote:Op donderdag 27 december 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het vooral tof dat al die gebouwen tot in de kleine detail zijn uitgewerkt. Op het begin bij de markt daar ben ik zo vaak geweest. Is wel grappig dat je daar nu ingame zitKon volgnede weke mee naar Hong Kong maar ik had geen zin. Nu begin ik toch wel spijt te krijgen
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
Atletico ananas nu in de top 2000 (voor wie het nog kent.
prachtig programma was dat altijdquote:
nicequote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
RVP eruit, Balotelli erin...het werkt, kijk zelf maar
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146590145
Heb nu Balo met Aguero al, denk dat dit wel gaat bevallen. En anders wordt het Tevezquote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceBij mij werkt het duo Balo met Koné ook wel goed. Misschien een goedkope optie die je kan proberen
Dacht erover om Aguero ipv Koné te halen maarja, zie er de toegevoegde waarde niet echt van in aangezien het nu ook wel goed gaat
Balo is echt supersterk.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb nu Balo met Aguero al, denk dat dit wel gaat bevallen. En anders wordt het Tevez
Haha dat was echt tof toen ja, helemaal vergeten dat dat er ooit wasquote:
Het was de voorloper van beauty en de nerd, maar dan zonder beautiesquote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/7755-atletico-ananas
Het staat nog op uitzending gemist
Altijd leuk, programma's van 10 jaar geleden terugkijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/7755-atletico-ananas
Het staat nog op uitzending gemist
Moet je hem even een DM sturenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef Drolflap het volgende:
Iemand hier die weet of toefjes nog coins op ps3 verkoopt ?
Toefjes misschienquote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef Drolflap het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef Drolflap het volgende:
quote:
Darksonic verko-..quote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef Drolflap het volgende:
Ga Tevez nou maar halen. Ga je echt geen spijt van krijgen. Nu is aguero nog wat waard. Straks krijg je er geen ruk meer voor.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb nu Balo met Aguero al, denk dat dit wel gaat bevallen. En anders wordt het Tevez
Oke, okequote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ga Tevez nou maar halen. Ga je echt geen spijt van krijgen. Nu is aguero nog wat waard. Straks krijg je er geen ruk meer voor.
En als tevez een keer een kansje mist, denk je niet telkens: heb ik daar nu 150k voor betaald?
Alle mensen met swag hebben een Ajax tenue. Kan iedereen met swag zijn dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef Revontulet het volgende:
Ik moet tegen fc swag in ajax tennue, toevallig een Fok!er?
Is dat op de Xbox? Want ik heb wel een keer tegen iemand met die teamnaam gespeeld dacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef Revontulet het volgende:
Ik moet tegen fc swag in ajax tennue, toevallig een Fok!er?
En dan alleen maar rennen over de flanken, crossen en kansloos vaak op "schieten" in de hoop dat die krullenbol hem binnenlooptquote:
Secretly we are gay = swagquote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle mensen met swag hebben een Ajax tenue. Kan iedereen met swag zijn dus.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
CDM > CM > CAM > CF > ST, Als je me verbetert, doe het dan goed.
Burn motherfutter, burn.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
CDM > CM > CAM > CF > ST, Als je me verbeterd, doe het dan goed.
ikquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
DS heeft nogsteeds meer profit dan mij
yup maar Touré en Ramires>Luizquote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
Denk dat Luiz nu ook gelijk 1 van de beste CDM's is geworden uit de PL.
Ik denk altijd eerst in het Fries en in het Fries is het as myquote:
HAHAHAHAHA FUTWIZ LOLOLOLOLOLOLOLOLOquote:Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwen voorhoeden gr gr
Ja duh, dat snapt iedereen wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA FUTWIZ LOLOLOLOLOLOLOLOLO
XD XD XD XD XD
of hoe die site ook maar heet
Nope, ps3 en hij had dit team:quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat op de Xbox? Want ik heb wel een keer tegen iemand met die teamnaam gespeeld dacht ik.
Hahaha ja echt leuk ja hahahhahahahahahhahhahahagaggaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Santello het volgende:
Net de KSI app gekocht, ga er zwaar gebruik van maken als ik tegen vrienden ga spelen
Wat doet dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Santello het volgende:
Net de KSI app gekocht, ga er zwaar gebruik van maken als ik tegen vrienden ga spelen
LM is niet hetzelfde als CAM hequote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef Spoortie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)off#g6QMi14CnIyLF:pc
Tot zover dit, Marchisio als CMD ipv Zanetti is ook onderweg.
Zolang het maar pace heeftquote:
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha ja echt leuk ja hahahhahahahahahhahhahahagagga
Speelt anders prima met Palacio en Giovinco zo. Is meer LAM en RAM.quote:
Hee Ashquote:Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Van die geluidjes met zijn stem, ''BEAST'' ''OOOOOOOH SNAPPPPP'' dat soort dingen
Voor je gaat upgraden, eerst ff 3cb's, een CM, LM, LF en ST kopenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Suggesties voor upgrades?
Futwiz werkt niet mee...even overnieuw doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor je gaat upgraden, eerst ff 3cb's, een CM, LM, LF en ST kopen
Ze verhogen je chemistry, als je ze goed inzet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Spoortie het volgende:
Wat doen die coaches eigenlijk? En hoe kan je ze gebruiken?
M'bia centraal achterinquote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dit up te graden? Cabaye gaat vervangen worden voor Toure, wil Fellaini er naast houden. Vooral een vervanging voor Valencia ben ik aan het zoeken, man wat speelt hij slecht
Chille intro inderdaad, rest is wel ok van het nummer.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef ThadCastle het volgende:
Dat begin gebruikte ze ook bij 3FM. Jammer dat de rest van het nummer niet zo geweldig is
Die gast is echt een diebielquote:
gaat wel wat ver jaquote:
Ikquote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
wie verkoopt nog coins voor de xbox?
Vind je ? Elke 2e woord GVD tyfus zooi, commentary elke keer met ragen afbreken en bbl zegt genoegquote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
wie verkoopt nog coins voor de xbox?
[..]
gaat wel wat ver ja
Ja dat ga je toch niet opnemen, dat je aan het ragen bentquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind je ? Elke 2e woord GVD tyfus zooi, commentary elke keer met ragen afbreken en bbl zegt genoeg
ja true, veels te ver danquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind je ? Elke 2e woord GVD tyfus zooi, commentary elke keer met ragen afbreken en bbl zegt genoeg
Haha zag hem net ook, had hem al op mijn CTRL V staanquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
ik ga stuk om die goalsWat een baas
[..]
ja true, veels te ver dan
school is echt tofquote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker lekker, ik pak FUT weer op![]()
Hoe bevalt school![]()
Futwiz ziet er dope uit
4 euro voor 100k?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
school is echt tofmaar nu vakantie
![]()
En P4L ik verkoop ook nog coins mocht het nog nodig zijn.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Mijn team![]()
Dit speelt echt heel fijn:
[ afbeelding ]
Zo speelt het ookquote:
Misschien dit team maken?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo speelt het ookNu alleen nog even kijken wat ik met die laatste 100k doe.
Dembélé op CAM is fijner dan Sesquote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
LEKKER STANDAARD BPL NICE
[ afbeelding ]
Balotelli denk ik naast Taarabt maar in de spits.
Sessegnon was 900 coins, ik probeer hem sws even.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembélé op CAM is beter fijner dan Ses
Te laat! Het was geweldig met familiequote:Op woensdag 26 december 2012 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gaan! is weer online , familie kan volgend jaar ook wel
Ze zijn beide chill maar het schot van Dembélé maakt mij vrolijkquote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sessegnon was 900 coins, ik probeer hem sws even.
4 euro mwhahaquote:Op donderdag 27 december 2012 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHA DIE SANTELLO WAT EEN GRAPPENMAKER
Kweet echt niet wat de normale prijzen zijn. Zet er eens paar neer.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHA DIE SANTELLO WAT EEN GRAPPENMAKER
5 euro is wel reeelquote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Kweet echt niet wat de normale prijzen zijn. Zet er eens paar neer.
Die mag El ham vervangen als het ff niet loopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef Revontulet het volgende:
Geen Assaidi in een marokkaans team
Speel dan met een opstelling met Wingersquote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Die mag El ham vervangen als het ff niet loopt.
Maar het loopt altijd bij mij![]()
Ik vind dit heerlijk spelen, misschien heeft het niet zoveel invloed, ik ga ook een wingers formatie proberen dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Speel dan met een opstelling met Wingers
Beter post je niet meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef Reemi het volgende:
Aanvallende spelers op CM en een verdedigende speler op CF.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Beter post je niet meer.
Jij hebt er echt geen kijk op als je dit soort dingen post
hee pok gai waar ben je danquote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Speel dan met een opstelling met Wingers
Die heb ik al niet meer. Was bang voor een crash. Heb alleen de spitsen gehouden die ik chill vind.quote:
Marchisio LM?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb ik al niet meer. Was bang voor een crash. Heb alleen de spitsen gehouden die ik chill vind.
Mn team was.
352
Toni - Balo
Di natale
Marchisio - Rossi - Pirlo - Maggio
Chielini - Barzagli - Neger
Buffon
Negerquote:Op donderdag 27 december 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb ik al niet meer. Was bang voor een crash. Heb alleen de spitsen gehouden die ik chill vind.
Mn team was.
352
Toni - Balo
Di natale
Buffon
Neger is gewoon een random neger?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn team was.
352
Toni - Balo
Di natale
Buffon
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Beter post je niet meer.
Jij hebt er echt geen kijk op als je dit soort dingen post
Geband lolquote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
"Bezig met het ophalen van Online-Pasgegevens"
...
"Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registreren."
Wat is dit nou weer.
Is dat nog niet gefixed?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
...
"Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registreren."
Wat is dit nou weer.
Ff opnieuw downloaden in de PS Storequote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
...
Wat is dit nou weer.
Gewoon een nieuwe kopen, niets aan de hand. Just EA'ing.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
...
Wat is dit nou weer.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe kopen, niets aan de hand. Just EA'ing.
Fifa afsluiten en opnieuw opstarten en het is klaar. Heb dit al 100x moeten doenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
...
Wat is dit nou weer.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Fifa afsluiten en opnieuw opstarten en het is klaar. Heb dit al 100x moeten doen
En is het al gelukt ondertussen of laat je Lingdren ook 100x proberen?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Fifa afsluiten en opnieuw opstarten en het is klaar. Heb dit al 100x moeten doen
Of ff rebooten, wil ook wel eens helpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
En is het al gelukt ondertussen of laat je Lingdren ook 100x proberen? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
En is het al gelukt ondertussen of laat je Lingdren ook 100x proberen? [ afbeelding ]
Ogbonna.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja 7 chem yolo. Weet niet meer hoe die neger heet
Zuniga LMquote:Op donderdag 27 december 2012 18:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja 7 chem yolo. Weet niet meer hoe die neger heet
Iemand? Speel alleen FUT, hier niet bekend mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:47 schreef leoon. het volgende:
Kun je je online Pro voor clubs ook offline trainen? Of in je eentje trainen online?
niet offline, je kan wel van die wedstrijden joinen online..maar dat is heel erg kut. Beste gewoon een team met fokkers/vrienden/fokvrienden joinen. boeit niet zoveel als je pro slecht is, wordt vanzelf wel beterquote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Iemand? Speel alleen FUT, hier niet bekend mee.
Geen idee, misschien dat mensen hier iets hebben gedaan maar ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand al iets gestuurd naar onze ouwe oplichter?
Ga dan in IF's handelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef DeWesp het volgende:
EA moet kappen met al die special packs rond de feestdagen. Ik had tot 1e kerstdag een prima handeltje lopen met een bepaalde speler. Kopen voor max 17500 en ze gingen als zoete broodjes voor 22500 weg. Nu verkoop ik al 2 dagen niks meer.
Je kunt upgrades kopen in de EASFC store, net als celebrations enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:47 schreef leoon. het volgende:
Kun je je online Pro voor clubs ook offline trainen? Of in je eentje trainen online?
Kan je met je eigen club wedstrijden in je eentje spelen en dat je beter wordt dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet offline, je kan wel van die wedstrijden joinen online..maar dat is heel erg kut. Beste gewoon een team met fokkers/vrienden/fokvrienden joinen. boeit niet zoveel als je pro slecht is, wordt vanzelf wel beter
Nee, invalwedstrijd met je pro doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kan je met je eigen club wedstrijden in je eentje spelen en dat je beter wordt dan?
Heb een club met maat van me, maar met twee is wel leuk, behalve als 1 niet kan...
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft er iemand zin om mijn soort-van-hosselverhaal te lezen?
hee pok gai ik vroeg je watquote:
Waar heeft het dan mee te maken?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft er iemand zin om mijn soort-van-hosselverhaal te lezen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, invalwedstrijd met je pro doen.
Thnx beidequote:Op donderdag 27 december 2012 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet offline, je kan wel van die wedstrijden joinen online..maar dat is heel erg kut. Beste gewoon een team met fokkers/vrienden/fokvrienden joinen. boeit niet zoveel als je pro slecht is, wordt vanzelf wel beter
Wel loco dat hij Engels en Nederlands doorelkaar spreektquote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Joey de
[imghttp://upload.wikimedia.o(...)21/Cutest_Koala.jpg][/img]
heeft weer een nieuwe jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hier is dat begin van die andere video van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goddelijke remix
Tja, je bent goed in kommunteries of je bent het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel loco dat hij Engels en Nederlands doorelkaar spreekt
Afgelopen jaar, werd ik geplayed op terschelling. Het meisje in kwestie (6.5/10) had een vriend, was een vriend van mij ter oren gekomen en ik moest volgens hem maar niks doen. Hij kende immers de jongeman in kwestie. Dus ik mij een beetje afzijdig gedragen terwijl zij over mijn abs wreef en vroeg "of ik het ook zo warm had en even naar buiten wilde". Op wat Whatsapp na, weinig last verder meer van gehad.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar heeft het dan mee te maken?
Kijk 'm shhh-en weerquote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Joey de
[ afbeelding ]
heeft weer een nieuwe jongens
quote:
als Lindje kan en wilquote:
Dit keert doet-ie geen hele domme uitspraken nee. Maar er zitten ook niet echt beauties bij zijn goals.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Buiten dat om vind ik het niet zo'n slechte video hoor.
Nee klopt. Maar zelfs die top youtubers hebben vaak van die saaie goalsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit keert doet-ie geen hele domme uitspraken nee. Maar er zitten ook niet echt beauties bij zijn goals.
Heb je al andere filmpjes van de Koala gezien?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar zelfs die top youtubers hebben vaak van die saaie goalsIk vind het ook geen goed filmpje maar iig niet zo debiel als die GearsofNL
Dat sowieso al is hij wel grappig omdat hij alleen maar scheldtquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar zelfs die top youtubers hebben vaak van die saaie goalsIk vind het ook geen goed filmpje maar iig niet zo debiel als die GearsofNL
Ik kan wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
als Lindje kan en wil
@Toefjes, heb nu een pm van hem gekregen dus misschien dat hij je nog mailt
Si. Daarvan is deze niet zo erg, maar zoals DS2 zegt is hij wel sweaty en dat ssh kan niet. Maar men kijkt ook naar Japes en die is ook sweaty alleen noemt het Smartquote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je al andere filmpjes van de Koala gezien?
Bij Japes vind ik het ook niet kunnen maar hij doet in ieder geval geen LT+B. De andere video's van JoeyDeKoala zijn misschien ook niet slecht maar zijn commentaar welquote:Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Si. Daarvan is deze niet zo erg, maar zoals DS2 zegt is hij wel sweaty en dat ssh kan niet. Maar men kijkt ook naar Japes en die is ook sweaty alleen noemt het Smart
't Is vooral dat commentaar jaquote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij Japes vind ik het ook niet kunnen maar hij doet in ieder geval geen LT+B. De andere video's van JoeyDeKoala zijn misschien ook niet slecht maar zijn commentaar wel
Chill, wie nog meer?quote:
Nader gespecificeerd: zijn dialect in combinatie met die achterlijke verhaaltjes (zoals die keer dat hij besloot zonder ID van huis te gaan)quote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
't Is vooral dat commentaar ja. GOFFUDOMME
Was hij dat ook? Oh dacht dat dat ook Gears was hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nader gespecificeerd: zijn dialect in combinatie met die achterlijke verhaaltjes (zoals die keer dat hij besloot zonder ID van huis te gaan)
Nou en of...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was hij dat ook? Oh dacht dat dat ook Gears was haha
Nee, dat was hij. Die gearsofnl had zo'n mooi verhaal over dat hij geen vakantie kreegquote:Op donderdag 27 december 2012 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was hij dat ook? Oh dacht dat dat ook Gears was haha
Met hem weet je het nooitquote:
Minuut je of tien? Elf?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag/morgen misschien wel weer nieuwe transfers die niet zijn aangekondigd. Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat ik weer een miljoen heb zonder dure spelers uit mijn club te verkopen? Ik heb nu bijna 700k.
Laat je die gozer gewoon weglopen met je Ronaldo?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag/morgen misschien wel weer nieuwe transfers die niet zijn aangekondigd. Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat ik weer een miljoen heb zonder dure spelers uit mijn club te verkopen? Ik heb nu bijna 700k.
Of even 2 Agbonlahors oppikken voor 900cquote:Op donderdag 27 december 2012 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik nu een pack open waar een speler van 300k in zit wel ja. Maar dat zit er niet in.
Nee, maar ik woon niet in de buurt dus ik moet hopen dat hij op 1 van jullie reageertquote:Op donderdag 27 december 2012 19:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Laat je die gozer gewoon weglopen met je Ronaldo?
Uiteraard. Vanaf divisie 1 kom je alleen sneue kneusjes tegen met Wellinton en andere pacehomos. Niet leuk meer.quote:
Die speel je wel weg met een team afgesteld op SUK!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uiteraard. Vanaf divisie 1 kom je alleen sneue kneusjes tegen met Wellinton en andere pacehomos. Niet leuk meer.
Nog in het beginquote:Op donderdag 27 december 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar ben jeecht een tof spel
Sowieso 5atb met Babel, Suk en Lens voorin. Zo rol ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Die speel je wel weg met een team afgesteld op SUK!
het wordt nog veel vetterquote:Op donderdag 27 december 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog in het beginPas 2 uurtjes gespeeld. Ik vind het nu al vetter dan GTA4
In het Fries ook veelgebruikt ja, niets brabantquote:
Heb ik gezegd dat ik daarmee andere bloedgroepen buitensluit? Nou dan...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het Fries ook veelgebruikt ja, niets brabant
Boeiend jaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik daarmee andere bloedgroepen buitensluit? Nou dan...
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen? Heb lang niet meer gepokerd.
Als het je toch niet boeit, adviseer ik je er geen ruzie over te gaan makenquote:
ja ik kan wel maar geen idee of je met 2 al wiltquote:
Waarom nu opmaken? Wacht op de goede packs.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef Alovenac het volgende:
Wtf, ik heb ineens nog 2225 fifa punten op mijn account met FUT.. Even van profiteren dan
.
Moest zelfs weer een nieuwe vraag instellen, 30 dagen niet opgeweest.
Ik heb nog net niet genoeg coins om daar lekker een paar bids mee uit te zetten. Kan dan dus maar met 1 IF handelen en das best saai. Hoewel dat wel het snelst gaat ja. Heb (toen ik nog wat meer coins had) flinke winsten gemaakt met IF Witsel.quote:
Ik verwacht dat EA wel ver klaar is met die achterlijke acties van ze.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom nu opmaken? Wacht op de goede packs.
Ik vind 't prima. Ga jij any? Of ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik kan wel maar geen idee of je met 2 al wilt
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Revontulet het volgende:
Kan je een IF en NIF in verschillende teams gebruiken? Heb Reus in een team als CA maar wil zijn if in een ander team gebruiken...
Liever jijquote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 't prima. Ga jij any? Of ik?
Ik heb laatst problemen gehad met die online pass van FIFA. Had dus ergens gelezen dat je een FIFA13 file moest verwijderen om het op te lossen, maar mijn online pro is dus ook verwijderd geloof ik.quote:
mijn hs doet het niet. Zal er na dit potje even naar kijken.quote:
Gewoon weer joinen en spelen, die vorderingen worden dus op de server opgeslagen ipv op je harde schijf.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb laatst problemen gehad met die online pass van FIFA. Had dus ergens gelezen dat je een FIFA13 file moest verwijderen om het op te lossen, maar mijn online pro is dus ook verwijderd geloof ik.Zit ook niet meer bij de Dutchies daardoor.
que?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer komen er dan weer transfers uit ?, vandaag en morgen ?
weet je wat ik wel zou willen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |