abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120815496

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2013 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base

PC
OS - Windows XP/Vista/W7
Processor - XP : 1.6GHz or Faster, Vista/W7/W8 : 2.2GHz or Faster
Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
Memory - XP/Vista/W7/W8 : 1.0GB RAM
Video Card - 128MB
DirectX: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_120815674
Mijn dank is groot,redder in nood!

quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef DirtyDaniel het volgende:
Hoe beginnen jullie bij een club? Gooien jullie de complete staf eruit en haal jezelf staf binnen en zo ja,zijn dat dan altijd dezelfde personen? en met spelers,koop je het contract af wanneer je hem niet verkocht krijgt in het begin of verbannen naar het 2de?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_120822369
Eerste persoonlijke hoogtepunt! :)

pi_120822509
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef DirtyDaniel het volgende:
Mijn dank is groot,redder in nood!

[..]

Ik laat de bestaande staf meestal zitten. Bij contractverlengingen kijk ik dan wie er wel en wie er niet mogen blijven.

100% eigen jeugd gaat het bij mij trouwens nog niet worden. De jeugdopleiding van Nottingham Forrest is niet echt geweldig. Ik kon ook met moeite voldoende zelfopgeleide spelers inschrijven voor de Europa League :').
pi_120824441
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 02:27 schreef xminator het volgende:
FM 13 voor 17,50 :
http://www.greenmangaming(...)otball-manager-2013/

+ Coupon= GMG30-DPLIM-DN831

Net gekocht en eventjes een start gemaakt, gaat niet verkeerd toch (Fenerbahçe SK)?

[ afbeelding ]
17,50?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_120825681
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef DaMart het volgende:
Ik laat de bestaande staf meestal zitten. Bij contractverlengingen kijk ik dan wie er wel en wie er niet mogen blijven. 100% eigen jeugd gaat het bij mij trouwens nog niet worden. De jeugdopleiding van Nottingham Forrest is niet echt geweldig. Ik kon ook met moeite voldoende zelfopgeleide spelers inschrijven voor de Europa League .
Bij Willem II heb ik 1 zelfopgeleide speler om precies te zijn.
Rijnvos :D

Heb hem zelfs zo weten te trainen dat hij zijn debuut al heeft gemaakt in Oranje. Hij is bankzitter achter v/d Wiel _O_
Nu zitten Schalke, Newcastle en Fenerbahce achter hem aan.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 december 2012 @ 17:56:30 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_120826480
Jan Jansen van het Nederlands Elftal zat in het stadion om Braafheid te checken _O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_120826937
Vandaag mogelijk in de Steam sale!
pi_120832844
Ennnnn weer back to no-lifen :7
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_120834603
:D _O- _O-

pi_120838304
Ik twijfel welke club ik ga nemen in mijn nieuwe game.
Ik twijfel tussen een tweede divisie club uit Duitsland, Engeland of een degradatie kandidaat uit een van de toplanden.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 december 2012 @ 22:08:26 #12
Rawr
pi_120838887
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel tussen een tweede divisie club uit Duitsland, Engeland of een degradatie kandidaat uit een van de toplanden.
Inb4 "FC Twente"
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_120839434
quote:
Ik twijfel welke club ik ga nemen in mijn nieuwe game. Ik twijfel tussen een tweede divisie club uit Duitsland, Engeland of een degradatie kandidaat uit een van de toplanden.
Ik vind Engeland altijd wel leuk, bij promotie naar de BPL krijg je altijd een flink bedrag om spelers te halen :)
pi_120843830
quote:
"FC Twente"
pi_120843871
quote:
Leeds United imo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 00:03:39 #16
Rawr
pi_120845694
Echt, wat een intens belachelijk kutspel is dit zeg :')

met 7-0 op de kop krijgen in de beker van FC Lisse. Rot toch op man _O- Ik ga wel een of ander pauperclubje managen, ik ben het zat om alle wedstrijden tegen miniclubs met zulke cijfers te verliezen. Slaat nergens op.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:21:12 #17
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120846620
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat een intens belachelijk kutspel is dit zeg met 7-0 op de kop krijgen in de beker van FC Lisse. Rot toch op man Ik ga wel een of ander pauperclubje managen, ik ben het zat om alle wedstrijden tegen miniclubs met zulke cijfers te verliezen. Slaat nergens op.
Je doet gewoon iets fout, zoiets extreems is mij in 9 Championship/Football Manager jaren nog nooit overkomen _O-
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:52:44 #18
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120848225
quote:
Echt, wat een intens belachelijk kutspel is dit zeg met 7-0 op de kop krijgen in de beker van FC Lisse. Rot toch op man Ik ga wel een of ander pauperclubje managen, ik ben het zat om alle wedstrijden tegen miniclubs met zulke cijfers te verliezen. Slaat nergens op.
Learn from the master :7

vrijdag 28 december 2012 @ 00:54:45 #19
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120848313
quote:
Sorry. Ik moest lachen :@ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door dion_v_k op 28-12-2012 01:02:35 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 01:33:56 #20
Rawr
pi_120849622
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Je doet gewoon iets fout, zoiets extreems is mij in 9 Championship/Football Manager jaren nog nooit overkomen _O-
Ik snap het gewoon echt niet :') Alles staat volgens mij goed, de spelers zijn de tactiek gewend (4-2-3-1 control, etc). De bal wordt goed rondgetikt en Casta of Helenius komt regelmatig alleen voor de keeper te staan en scoort dan... behalve tegen kutclubs, dan kunnen mijn jongens er ineens helemaal niks meer van :')

Wat is dat trouwens met verdedigers die gewoon geen klap uitvoeren? Ze lopen alleen maar met de aanvaller mee, draaien dan weg zodat de aanvaller een vrije kans heeft en kijken toe terwijl hij scoort :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:38:04 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120849737
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik snap het gewoon echt niet :') Alles staat volgens mij goed, de spelers zijn de tactiek gewend (4-2-3-1 control, etc). De bal wordt goed rondgetikt en Casta of Helenius komt regelmatig alleen voor de keeper te staan en scoort dan... behalve tegen kutclubs, dan kunnen mijn jongens er ineens helemaal niks meer van :')

Wat is dat trouwens met verdedigers die gewoon geen klap uitvoeren? Ze lopen alleen maar met de aanvaller mee, draaien dan weg zodat de aanvaller een vrije kans heeft en kijken toe terwijl hij scoort :')
Motivatie-probleem, ze beginnen met de verkeerde instelling aan de wedstrijd
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_120850013
Ik ga binnenkort beginnen aan mijn zesde seizoen en het gaat tot nu toe voortreffelijk :D . Allereerst ben ik 4,5 jaar coach geweest bij Ajax en in die tijd ben ik 4x kampioen geworden :P , alleen in mijn eerste jaar eigenlijk problemen gehad om kampioen te worden. Heb eigenlijk in die tijd niet veel spelers gekocht / verkocht en nauwelijks gesleuteld aan basiself, die er zo uitzag: Vermeer - van Rhijn - Alderweireld - Donk / Viergever - Boilesen / Moisander / Dijks - Poulsen /Sporkslede - De Jong / Maher - Eriksen - Andersen - Van Wolfswinkel - Fischer . Alleen maar Nederlandse aankopen gedaan. In het eerste jaar kwartfinale EL gehaald, daarna 8e finale CL (uitgeschakeld tegen Real), wederom 8e finale CL (uitgeschakeld tegen Chelsea) en tenslotte halve finale CL (uitgeschakeld door winnaar Man Utd). Uitdaging bij Ajax was daarna wel beetje weg voor me. Toen kreeg ik in december aanbod van Chelsea waar ik op in ben gegaan en ze stonden 8e op dat moment (uiteindelijk 3e geworden). In dat jaar wel de CL gewonnen :D . Tweede seizoen met Chelsea kampioen geworden met 98 punten _O_ . Heb het hele seizoen zo'n beetje achter Man Utd gestaan die uiteindelijk 2e werden met 96 punten, ziekelijk puntenaantal dus. Wel jammergenoeg in kwartfinale uitgeschakeld tegen Real, maar focus lag volledige op competitie. Inmiddels het bondscoachschap vrijgespeeld door 3x manager van het jaar te zijn gewordne, benieuwd of ik binnenkort aanbieding krijg van bijv. Nederland die zich niet hadden geplaatst voor WK :/ . Daar ga ik wel op in dan denk ik :P . Vind het wel jammer dat Ajax inmiddels weer een vreemdelingenlegioen is geworden vol Brazilianen en in de jaren na mij 2e en 3e zijn geworden :( , had de club nog zo goed achtergelaten en mijn opvolger verneukt het weer :( . Als iemand screens wil is dat uiteraard mogelijk :9 .
pi_120850233
quote:
Echt, wat een intens belachelijk kutspel is dit zeg :')

met 7-0 op de kop krijgen in de beker van FC Lisse. Rot toch op man _O- Ik ga wel een of ander pauperclubje managen, ik ben het zat om alle wedstrijden tegen miniclubs met zulke cijfers te verliezen. Slaat nergens op.
_O-
pi_120852488
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jup gewoon voor en tijdens de wedstrijd op de flikker geven in de toespraak.
Oh wacht. Je speelt classic
pi_120855959
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

17,50?
Ja, staat er toch? Was een dagaanbieding geloof ik..
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 13:24:59 #26
Rawr
pi_120859830
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:16 schreef BlaBla87 het volgende:

[..]

Jup gewoon voor en tijdens de wedstrijd op de flikker geven in de toespraak.
Oh wacht. Je speelt classic
Ik ben naar de volledige versie gegaan, geef ze een donderspreek als het kut gaat maar ze kijken allemaal heel ongeïnteresseerd :')

Alleen jochies als Born, Hölscher en Zschüsschen krijgen zin in de wedstrijd.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:38:16 #27
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120860327
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel een leuke uitdaging. Maar wel 1 waar je een ijzeren geduld voor moet hebben.
Dat met die voetballer van het jaar lijkt me een kansloze missie, Cannes naar de top van Europa brengen lijkt me realistischer. Mooie stad ook :9
Heb hem alweer in de ijskast gezet. Ik zit nog steeds in Frankrijk, maar nu bij Paris FC en het einddoel is deze keer een CL winnen met teams uit Parijs, Berlijn en Rome (allemaal hoofdsteden zonder CL-winnaar).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_120861371
Paris FC / Union Berlin / een of ander minder Romeins team? :P.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:18:49 #29
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120862005
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef VelitoX het volgende:
Paris FC / Union Berlin / een of ander minder Romeins team? :P.
Hoeft niet perse met een "klein" team te zijn. Als PSG me wil hebben dan stap ik gewoon over als ik denk dat ik met die club sneller een CL kan winnen. Voor Berlijn neig ik wel naar Union omdat ik niks heb met Hertha en Rome zal wel AS of Lazio worden. Volgens mij zijn er ook geen kleine speelbare clubs in Rome (Cisco bestaat niet meer).
pi_120862915
Zit zelf te denken aan een game met Alemannia Aachen ofzo, een wat gevallen club. Boavista is daar ook een voorbeeld van, maar heb totaal niks met het Portugese voetbal :P.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 15:10:12 #31
Rawr
pi_120863994
Wat doe je eigenlijk met bijv. een 4e divisieclub in Engeland die naar verwachting geen potjes gaat breken? Vol op de verdediging (5-3-2?) en counteren ofzo? :P
pi_120864888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe je eigenlijk met bijv. een 4e divisieclub in Engeland die naar verwachting geen potjes gaat breken? Vol op de verdediging (5-3-2?) en counteren ofzo? :P
Hangt van de ploeg af waar je tegen speelt en of je thuis of uit speelt.

Uit speel ik meer op de counter en thuis wat aanvallender.
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:08:29 #33
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120869094
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:38 schreef PirE het volgende:
Heb hem alweer in de ijskast gezet. Ik zit nog steeds in Frankrijk, maar nu bij Paris FC en het einddoel is deze keer een CL winnen met teams uit Parijs, Berlijn en Rome (allemaal hoofdsteden zonder CL-winnaar).
Ik denk toch steeds aan de club Cannes. Dat wordt mijn volgende game ^O^
(alhoewel ik met Willem II nog lang niet klaar ben)
pi_120869495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel standaard in een platte 4-4-2 in de lagere divisies. Werkt toch het best. En dan inderdaad counteren, weinig creatieve vrijheid enz.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_120870613
Oke, ik snap er écht helemaal niks van. Ik snap niet wat ik nou fout doe.
Ik begon met Werder Bremen, leuk team, wat spelers verkocht en gekocht, prima.
De eerste wedstrijd moet ik tegen Sonderjylland (geloof ik) een onbekend clubje, en sta ik na 15 minuten al 2-0 achter.
Na 40 minuten was het 3-0 en heb ik uit rage maar PC uitgedrukt.
Ik weet echt niet wat ik fout doe :').
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_120871133
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
De eerste wedstrijd moet ik tegen Sonderjylland (geloof ik) een onbekend clubje, en sta ik na 15 minuten al 2-0 achter.
Dat kan aan van alles liggen. Wat voor tactiek gebruik je, heb je daar de spelers wel voor, hoe liggen de tactische accenten, begin van het seizoen dus wellicht nog moeite met het systeem enz. enz.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_120871483
Bij velen werkt de nieuwste patch klote, maar hier echt geen last.
pi_120871526
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie heb je verkocht en gekocht?

Ik word niet echt vrolijk van het elftal van Werder Bremen; vooral het middenveld is matig. Heb het ook eens geprobeerd, verliep erg moeizaam.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 18:05:01 #39
Rawr
pi_120871814
Zucht... heb je een middenveld met drie klassespelers (Tadic, Chadli, Gutierrez), een target man (Bulykin) en een schaduwspits (Castaignos), alles is prettig op mekaar ingespeeld, zie veel driehoekjes, lekker tikkie-takkie door het middenveld, dan met 3 á 4 man in de 16 opduiken en schieten enzo... speel je daarna een draak van een wedstrijd tegen een laagvlieger waar elke speler alleen maar kansloos vanaf 20 meter schiet :')
pi_120871870
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht... heb je een middenveld met drie klassespelers (Tadic, Chadli, Gutierrez), een target man (Bulykin) en een schaduwspits (Castaignos), alles is prettig op mekaar ingespeeld, zie veel driehoekjes, lekker tikkie-takkie door het middenveld, dan met 3 á 4 man in de 16 opduiken en schieten enzo... speel je daarna een draak van een wedstrijd tegen een laagvlieger waar elke speler alleen maar kansloos vanaf 20 meter schiet :')
Hoe staan afstandschoten ingesteld dan?
pi_120872508
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef TvhN het volgende:

[..]

Wie heb je verkocht en gekocht?

Ik word niet echt vrolijk van het elftal van Werder Bremen; vooral het middenveld is matig. Heb het ook eens geprobeerd, verliep erg moeizaam.
Dat weet ik niet meer precies.
Ik speelde trouwens FM12.
Ik verkocht Borowski, Rosenberg en nog 2 anderen waar ik even niet op kan komen.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 18:44:20 #42
Rawr
pi_120873358
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoe staan afstandschoten ingesteld dan?
Op niet. :{
pi_120873368
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Op niet. :{
Apart.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 18:46:13 #44
Rawr
pi_120873429
Zit tussendoor ff een Duits team (Wiesbaden, 3e klasse) te managen. Lui hebben totaal geen geld om ook maar iemand te halen en links en rechts worden er dikke transfers van +10mil gedaan door net zulke slechte tegenstanders :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:06:35 #45
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120874453
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht... heb je een middenveld met drie klassespelers (Tadic, Chadli, Gutierrez), een target man (Bulykin) en een schaduwspits (Castaignos), alles is prettig op mekaar ingespeeld, zie veel driehoekjes, lekker tikkie-takkie door het middenveld, dan met 3 á 4 man in de 16 opduiken en schieten enzo... speel je daarna een draak van een wedstrijd tegen een laagvlieger waar elke speler alleen maar kansloos vanaf 20 meter schiet
Heb je toch vaker last van tegen kleinere ploegen, zij graven zich vaak in en houden het baltempo laag.
Aan jou de taak om je spelers de verdediging uit elkaar te laten spelen en het veld breed te houden ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 19:11:20 #46
Rawr
pi_120874726
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Heb je toch vaker last van tegen kleinere ploegen, zij graven zich vaak in en houden het baltempo laag.
Aan jou de taak om je spelers de verdediging uit elkaar te laten spelen en het veld breed te houden ;)
Dat is hun opdracht ook :P Tadic links, Guti als vooruitgeschoven spelmaker in het midden, Chadli vanaf rechts (ookal kan ie beter op links, maargoed), Buly als vast aanspeelpunt en Casta die er omheen zwerft. Veel zwerven etc ingesteld en nóg gaan ze allemaal voor eigen succes door het midden én van afstand :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:17:13 #47
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120875084
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is hun opdracht ook Tadic links, Guti als vooruitgeschoven spelmaker in het midden, Chadli vanaf rechts (ookal kan ie beter op links, maargoed), Buly als vast aanspeelpunt en Casta die er omheen zwerft. Veel zwerven etc ingesteld en nóg gaan ze allemaal voor eigen succes door het midden én van afstand
Tjah.. Dan ligt het aan je team.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 19:51:37 #48
Rawr
pi_120876970
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Tjah.. Dan ligt het aan je team.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:54:43 #49
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120877119
Die regens elk jaar bij Lyon :')

5 er van zitten gegarandeerd 10 jaar later in het elftal van het jaar :|W
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 22:09:15 #50
Rawr
pi_120885519
Ah, het zit ineens weer goed met de afstandsschoten *O*
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:45:19 #51
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120887932
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, het zit ineens weer goed met de afstandsschoten
Speel je nu de volledige versie?
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:49:38 #52
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120888218
Eindelijk eens een goede jeugdspeler bij Willem II :9
Hij moet met de juiste begeleiding toch wel een basispeler worden.

Moderator / Redactie FP vrijdag 28 december 2012 @ 23:48:08 #53
Rawr
pi_120892003
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Speel je nu de volledige versie?
:Y

Ben helemaal opnieuw begonnen.

Eén ding snap ik echter niet: ik haal heel goedkoop een speler (zeg voor 10k) maar kan niks met het weeksalaris doen. Speler vraagt bijv. 15k per week, dat wordt rood aangegeven, en als ik een lager bedrag wil hebben komt 'ie ineens op 375 per week ofzo, zodat de speler ook zoiets heeft van :W

Ik zal vast en zeker wat (dure) spelers moeten lozen voordat ik nieuwe aan kan trekken? Probleem is dat ik eigenlijk niemand kwijt wil, maar dus wel versterking zoek voor de aanvallende rechtermiddenvelder- en rechtsbackpositie (laatste is nogal dungezaaid met Rosales en Breukers).
pi_120893263
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben helemaal opnieuw begonnen.Eén ding snap ik echter niet: ik haal heel goedkoop een speler (zeg voor 10k) maar kan niks met het weeksalaris doen. Speler vraagt bijv. 15k per week, dat wordt rood aangegeven, en als ik een lager bedrag wil hebben komt 'ie ineens op 375 per week ofzo, zodat de speler ook zoiets heeft van Ik zal vast en zeker wat (dure) spelers moeten lozen voordat ik nieuwe aan kan trekken? Probleem is dat ik eigenlijk niemand kwijt wil, maar dus wel versterking zoek voor de aanvallende rechtermiddenvelder- en rechtsbackpositie (laatste is nogal dungezaaid met Rosales en Breukers).
Ja dan zit je over je salarisbudget.
Je kan een gesprek aangaan met het bestuur en vragen of zij het budget willen verhogen, een andere en laatste optie is idd spelers lozen.
Hoeveel zit je over je budget heen?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 00:50:51 #55
Rawr
pi_120895564
Gaat nu fantastisch met Twente qua vriendschappelijke- en Europese wedstrijden :9

7 gewonnen, 1 gelijk (klunzige penalty tegen in de laatste minuut) en 1 verlies (2-4 tegen Schalke in een vriendschappelijke pot).

Doelsaldo na 9 wedstrijden: 35-8 :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 00:52:21 #56
Rawr
pi_120895634
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja dan zit je over je salarisbudget.
Je kan een gesprek aangaan met het bestuur en vragen of zij het budget willen verhogen, een andere en laatste optie is idd spelers lozen.
Hoeveel zit je over je budget heen?
Ik zit niet over mijn budget, kan nog zo'n 7k per week betalen, maar snap niet dat het bedrag meteen van 15k naar 375 springt als ik één niveautje lager wil :')
pi_120896045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat nu fantastisch met Twente qua vriendschappelijke- en Europese wedstrijden 7 gewonnen, 1 gelijk (klunzige penalty tegen in de laatste minuut) en 1 verlies (2-4 tegen Schalke in een vriendschappelijke pot).Doelsaldo na 9 wedstrijden: 35-8
Gaat fantastisch, zeg dat wel :6

Nee zonder gein, leuk dat het goed gaat nu.. Ik gun het je wel na zo'n moeilijke start (FC Lisse) :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 01:14:53 #58
Rawr
pi_120896778
Lisse was zo'n ontzettende faal, ja :')

Heb dat seizoen even later gewist en ben, zoals ik al eerder zei, opnieuw begonnen ;) Ik moet nu tegen een of andere club die Torpedo heet, eens zien hoe dat gaat :D

Fernandes faalde net trouwens intens in de friendly tegen Dayton Dutch Lions. Het stond 2-1 voor mij, laatste seconden van de extra tijd, Fernandes kreeg een hele simpele terugspeelbal, verneukt die, en de spits van DDL kan hem zo intikken :') Die stel ik dus ook nooit meer op (zelfs niet als wissel voor Mihaylov), dan nog liever good old Boschker :D
pi_120897229
3-0 gewonnen van Noordwijk _O_ _O_ _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 01:39:37 #60
Rawr
pi_120897792
En dan nu de seizoensopener tegen PEC, kww! (kiek'n wat 't wordt) :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 01:40:23 #61
Rawr
pi_120897814
Oja, da's waar; ik ben bondscoach van het NL elftal en kijk nu naar AZ - PSV _O-

1-1 bij rust, AZ heer en meester, Bommel uiteraard geel.

2e helft 1-2. Engelaar is trouwens best blank in dit spel :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 01:53:46 #62
Rawr
pi_120898325
En dan gewoon weggetikt worden door Zwolle :')
pi_120898629
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan gewoon weggetikt worden door Zwolle
Mijn ervaring is dat als 2 aartsrivalen op het zelfde niveau actief zijn de 'mindere' altijd boven zichzelf uitstijgt.
Maar wees eerlijk; Twente had het dit seizoen irl ook niet echt makkelijk tegen Zwolle...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 02:08:19 #64
Rawr
pi_120898802
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 02:02 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat als 2 aartsrivalen op het zelfde niveau actief zijn de 'mindere' altijd boven zichzelf uitstijgt.
Maar wees eerlijk; Twente had het dit seizoen irl ook niet echt makkelijk tegen Zwolle...
5-1 verloren _O- Ik heb de spelers de huid volgescholden, Rosales en Braafheid werden gewoon bang :D

Twente en Zwolle zijn trouwens geen aartsvijanden van mekaar. Zwolle heeft dat meer met GAE ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 03:30:38 #65
Rawr
pi_120900447
Gaat weer fantastisch zo :')

PEC 5-1 Twente
Twente 1-1 RKC
Utreg 6-1 Twente

RIIIIIGHT :')
  zaterdag 29 december 2012 @ 03:49:15 #66
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_120900682
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

PEC 5-1 Twente
Twente 1-1 RKC
Utreg 6-1 Twente

:')
pi_120900708
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

PEC 5-1 Twente
Twente 1-1 RKC
Utreg 6-1 Twente

Is dat met ME 1325?

Btw iemand die hier netwerk games doet?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 04:02:11 #68
Rawr
pi_120900780
ME 1325?
pi_120900821
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ME 1325?
http://community.sigames.(...)ootball-Manager-2013

Nieuwe match engine :)

quote:
Change list 13.2.1 (ME 1325)

Further refined engagement of ball player
Toned down speed players can run with ball a little
Slight toning down of run with ball probability
Fine-tuned kick and header accuracy a little further

These changes should help to fix the following issues;

Players dribbling through the middle of the pitch too easily, too often
High number of goals per game
Teams winning games by margins of 5+ goals far too often
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_120903846
Hoe krijg ik direct invloed op mijn concurrent? Ik sta nu 2e en de nummer 1 staat een paar punten los. Ik wil dat ze wat punten gaan laten liggen, kan ik ze op de een of andere manier een beetje zenuwachtig maken of gezeik in de spelersgroep creëren?
Dit, dus.
pi_120904162
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef Buitendam het volgende:
Hoe krijg ik direct invloed op mijn concurrent? Ik sta nu 2e en de nummer 1 staat een paar punten los. Ik wil dat ze wat punten gaan laten liggen, kan ik ze op de een of andere manier een beetje zenuwachtig maken of gezeik in de spelersgroep creëren?
via de media? Je kan volgens mij altijd wat zeggen over de coach of over spelers :)
pi_120904232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

via de media? Je kan volgens mij altijd wat zeggen over de coach of over spelers :)
maar dat kan ze ook motiveren :D
pi_120904244
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

maar dat kan ze ook motiveren :D
Daar zit ook weer iets in ja _O-
pi_120904290
Ik ga morgen beginnen met fm 13, vraagje: welke updates heb ik nodig? Alleen de laatste? Of moet je ze allemaal installeren? Gebeurt automatisch via steam toch?
pi_120906082
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef theodoor9 het volgende:
Ik ga morgen beginnen met fm 13, vraagje: welke updates heb ik nodig? Alleen de laatste? Of moet je ze allemaal installeren? Gebeurt automatisch via steam toch?
Hoef je helemaal niet te vragen :), steam zorgt er meteen voor dat je de meest recente update hebt. Je hoeft niks met losse patches e.d. te doen.
pi_120908519
Die nieuwe match engine is wel echt pure aids zeg... Spelers bakken er niks meer van.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 13:52:11 #77
Rawr
pi_120908715
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Jorwol het volgende:
Die nieuwe match engine is wel echt pure aids zeg... Spelers bakken er niks meer van.
Ah, dus daarom verlies ik zo dik van kutteams ;(

Ik heb een oefenpot met Nederland tegen Oekraïne gespeeld, we wonnen maar net met 2-1, heb de jongens maar even een donderspreek gegeven, maar niemand lette echt op :')
pi_120909223
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ah, dus daarom verlies ik zo dik van kutteams ;(

Ik heb een oefenpot met Nederland tegen Oekraïne gespeeld, we wonnen maar net met 2-1, heb de jongens maar even een donderspreek gegeven, maar niemand lette echt op :')
Nederlands elftal is helemaal kansloos man, spelen altijd zo verschrikkelijk slecht! Ik heb echt met kansloze onverdiende overwinningen het EK gepakt, maar had geen geduld ermee om ook het WK te proberen :P.

Uitslagen van het EK waren overigens 0-0 tegen Tsjechië, 2-2 tegen Griekenland en 1-1 tegen Turkije en in de poule, toen net aan door, Kroatië 3-1 verdiend gewonnen, maar tegen Zwitserland 1-1 (penalty's), Portugal 4-4 (penalty's) en Frankrijk 3-2 echt zo onverdiend gewonnen :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 14:11:22 #79
Rawr
pi_120909454
Dan sta je daar zo van "jeuj..." :')
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 14:14:55 #80
42184 crew  DaMart
pi_120909609
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Jorwol het volgende:
Het valt mij op dat spelers de tegenstander rustig de bal laten rondspelen, zonder ook maar een poging te doen om de bal af te pakken.

"O, hoi spits van de tegenstander. Wil je scoren? Loop maar rustig door hoor, ik snap toch niet dat ik als verdediger eigenlijk moet proberen om je tegen te houden."

En dan na de wedstrijd in de war zijn omdat ik het team verrot scheld :').
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 14:16:03 #81
Rawr
pi_120909662
Ja dat heb ik dus ook :( Die kutverdediging doet echt HELEMAAL niks terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat iig de spitsen continu kort gedekt moeten worden enzo.

:(
pi_120909701
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het valt mij op dat spelers de tegenstander rustig de bal laten rondspelen, zonder ook maar een poging te doen om de bal af te pakken.

"O, hoi spits van de tegenstander. Wil je scoren? Loop maar rustig door hoor, ik snap toch niet dat ik als verdediger eigenlijk moet proberen om je tegen te houden."

En dan na de wedstrijd in de war zijn omdat ik het team verrot scheld :').
Ja klopt, al moet ik zeggen dat het verdedigend bij mij wel beter is geworden in de laatste paar match engines. Volgens de patch notes waren de aanvallen te goed zeg maar, en zou dat nu beter zijn. Allemaal leuk een aardig maar nu missen m'n spelers alles terwijl ze echt wel goede attributes hebben.. Nu maar weer tweaken :')
pi_120909902
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:16 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja klopt, al moet ik zeggen dat het verdedigend bij mij wel beter is geworden in de laatste paar match engines. Volgens de patch notes waren de aanvallen te goed zeg maar, en zou dat nu beter zijn. Allemaal leuk een aardig maar nu missen m'n spelers alles terwijl ze echt wel goede attributes hebben.. Nu maar weer tweaken :')
de vorige ME had een probleem met dribbelen :') (dat is nu gefixed) Dat was ook erg als je de reacties mag geloven :P
pi_120909927
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

de vorige ME had een probleem met dribbelen :'). Dat was ook erg als je de reacties mag geloven :P
Ja klopt, vooral mijn buitenspelers hadden er nog wel eens een handje van om 6 man uit te spelen, dan de keeper en de bal dan het doel in te lopen :')²
pi_120909985
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja klopt, vooral mijn buitenspelers hadden er nog wel eens een handje van om 6 man uit te spelen, dan de keeper en de bal dan het doel in te lopen :')²
Dat idd, alleen had je dat soms 5 a 6 x per wedstrijd :') _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 14:32:28 #86
Rawr
pi_120910352
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Jorwol het volgende:

[..]

_O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 17:38:01 #87
Rawr
pi_120917540
Het blijft toch ook een belachelijk kutspel :')

Ik heb er een managerspel naast (als baas van Go Ahead Eagles), de voorbereiding gaat goed (4x winst, 2x gelijk, 2x verlies) en de competitie begint meteen dramatisch met 4-0, 3-1 en 5-1 verlies.

Kut engine :')
pi_120918970
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het blijft toch ook een belachelijk kutspel :')

Ik heb er een managerspel naast (als baas van Go Ahead Eagles), de voorbereiding gaat goed (4x winst, 2x gelijk, 2x verlies) en de competitie begint meteen dramatisch met 4-0, 3-1 en 5-1 verlies.

Kut engine :')
Na wat tweaks heb ik geen last meer, iets verdedigender ingesteld middenveld nu, loopt lekker.
pi_120919400
Tot de 31e speelronde koploper en dan twee verliespartijen. Tweede plaats in het eerste seizoen. Dadelijk wel nog de bekerfinale. Troostprijs..
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 18:28:16 #90
Rawr
pi_120919417
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Na wat tweaks heb ik geen last meer, iets verdedigender ingesteld middenveld nu, loopt lekker.
Maar ze doen gewoon nog steeds niks als verdediger of verdedigend middenvelder... alleen toekijken hoe de tegenstander scoort :') Ik zit hier ook gewoon af en toe "je mag die bal best afpakken hoor!" tegen m'n scherm te roepen _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 18:28:34 #91
Rawr
pi_120919428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef Buitendam het volgende:
Tot de 31e speelronde koploper en dan twee verliespartijen. Tweede plaats in het eerste seizoen. Dadelijk wel nog de bekerfinale. Troostprijs..
Da's zuur -O-
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:36:10 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120919718
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Maar ze doen gewoon nog steeds niks als verdediger of verdedigend middenvelder... alleen toekijken hoe de tegenstander scoort :') Ik zit hier ook gewoon af en toe "je mag die bal best afpakken hoor!" tegen m'n scherm te roepen _O-
Al geprobeerd om je backs in defensief te laten spelen met zonedekking ?
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 18:36:38 #93
Rawr
pi_120919737
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Al geprobeerd om je backs in defensief te laten spelen met zonedekking ?
Yup, doen ze nog niks :{
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 18:37:39 #94
Rawr
pi_120919774
Tijdens duels die instructies roepen van feller de duels ingaan etc. lost ook niks op, ze blijven apathisch stilstaan.
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:41:24 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120919894
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijdens duels die instructies roepen van feller de duels ingaan etc. lost ook niks op, ze blijven apathisch stilstaan.
Ook geprobeerd om de buitenspelers van je tegenstander straf te dekken , zwakker voetje etc?
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 18:42:09 #96
42184 crew  DaMart
pi_120919928
quote:

Ik zit hier ook gewoon af en toe "je mag die bal best afpakken hoor!" tegen m'n scherm te roepen _O-
Je bent niet de enige :@.
pi_120920013
quote:

[..]

Da's zuur -O-
Zeker. Inkopen doen en volgend seizoen de titel pakken dan maar. Alleen is er sprake van een overname door een rijke zakenman, daar zit ik niet op te wachten.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 18:59:28 #98
Rawr
pi_120920609
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ook geprobeerd om de buitenspelers van je tegenstander straf te dekken , zwakker voetje etc?
Yup, stel ik allemaal braaf in :{
pi_120920969
Kutzooi, ik stond keurig bovenaan na 33 wedstrijden in mijn 1e seizoen in de BSP en ff 5 nederlagen achter elkaar geïncasseerd :')

Formatie veranderen zit er niet echt in, team is samengesteld voor 4-4-2. Dus nu maar wat verdedigender en met iets andere opdrachten het veld in

[ Bericht 0% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 29-12-2012 19:19:52 ]
pi_120921236
Héérlijk, een penalty mee in de 88e minuut bij 1-1 uit tegen Ajax _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 19:14:11 #101
Rawr
pi_120921267
Het is toch gewoon waardeloos dat een team de opstelling en tactiek goed onder de knie heeft in friendlies en daarna snoeihard faalt tegen een vergelijkbare tegenstander in de competitie? :{
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:29:04 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120922081
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Yup, stel ik allemaal braaf in :{
spits niet af laten dekken he, alleen de vleugels
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 20:13:27 #103
Rawr
pi_120924390
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

spits niet af laten dekken he, alleen de vleugels
En wat dan als ze door het midden komen?

edit: een aanvallende middenvelder bijv.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:46:10 #104
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120925910
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En wat dan als ze door het midden komen?

edit: een aanvallende middenvelder bijv.
dan pak je die aan. PSV speelt bijv 4-3-2-1 met 2 aanvallende middenvelders, dan dek ik die af
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 20:55:40 #105
Rawr
pi_120926365
Goed, dan ga ik nog maar eens een kansje wagen met Twente of GAE :P
pi_120929036
En de 5 nederlagen op rij hebben me de titel gekost, 2e geworden op 6 punten en daarna in de playoffs eruit gevlogen. Godver, de stap naar de L2 was belangrijk geweest. Ben benieuwd of ik het jong talent nu bij de ploeg kan houden. In ieder geval maar weer doorselecteren.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 22:03:20 #107
Rawr
pi_120929632
Rosales deed het lekker in de pot tegen Torpedo, stoomde meteen op en scoorde na 16 sec :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 22:51:00 #108
Rawr
pi_120932551
Het ging met 2 overwinningen in de competitie (op PEC en RKC) natuurlijk veel te goed. Ik ben net door Utreg met 6-1 afgedroogd :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:02:41 #109
Rawr
pi_120933264
Nu tegen Aalesunds in Europa. Heb flink moeten breien om er een opstelling van te maken door wat blessures en vermoeide spelers, speel nu een soort van 4-1-3-2 met veel ruimte tussen verdediging en middenveld (eigenlijk alleen Fer, de rest gaat mee vooruit) :P
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:17:32 #110
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120934267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu tegen Aalesunds in Europa. Heb flink moeten breien om er een opstelling van te maken door wat blessures en vermoeide spelers, speel nu een soort van 4-1-3-2 met veel ruimte tussen verdediging en middenveld (eigenlijk alleen Fer, de rest gaat mee vooruit)
Ik gebruik thuis altijd 4-2-3-1, ook tegen de mindere ploegen uit.
Tegen gelijkwaardige en betere tegenstanders (uit) speel ik met 4-4-2 of 4-1-2-1-2.

Werkt perfect voor mij. Net kampioen geworden met Willem II en de beker!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:21:12 #111
Rawr
pi_120934506
1-0 van Aalesunds gewonnen.

Nu tegen Vitesse, ik heb nog ZO gezegd om de flankspelers strak te dekken en alles, en Bony ook. Wat gebeurt er? Die 3 krijgen alle vrijheid om te doen wat ze willen :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:23:02 #112
Rawr
pi_120934618
Gaan ze godverdomme met 3 man op Kakuta af, worden gedold en Bony mag weer scoren :')

Minuut later verkeerde uitgooi van de keeper, Bony er tussen en boem 3-0 :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:25:44 #113
Rawr
pi_120934793
4-0 :')

En dan hebben we nog maar 19 min gespeeld _O-
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:26:31 #114
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120934842
Gaat helemaal goed zo
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:29:36 #115
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120935015
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaat helemaal goed zo
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:30:05 #116
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120935036
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4-0 En dan hebben we nog maar 19 min gespeeld
Beter ga je FM 12 spelen, 13 gaat momenteel nergens over :N
pi_120935314
Jullie zijn gewoon slecht :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:39:49 #118
Rawr
pi_120935679
5-0 :')
pi_120935740
Ik merk dat ik tactisch gezien nog veel te vaak maar wat aanklooi, het feit dat ik veel gewonnen heb is meer geluk dan wijsheid. Ik weet niet wat de standaardfactoren zijn om op te letten zodat ik direct weet korter/directer, smal/breed, snel/langzaam te spelen.

Welke combinaties bij elkaar horen, bedoel ik.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:44:05 #120
Rawr
pi_120935967
5-1, nu penalty tegen :')
pi_120936138
Je bent gewoon slecht.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:49:46 #122
Rawr
pi_120936344
Ragequit dankzij 8-1 achterstand in de rust.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:50:18 #123
Rawr
pi_120936370
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon slecht.
Om even een memorabele opmerking van Ajacied422 te quoten: "hou je bek".
pi_120936637
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
Jullie zijn gewoon slecht :')
nee das FM 13
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:54:13 #125
Rawr
pi_120936638
Ik ga VVV wel managen, mooi zonder druk spelen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 december 2012 @ 23:54:29 #126
Rawr
pi_120936657
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

nee das FM 13
Deze man.
pi_120936831
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga VVV wel managen, mooi zonder druk spelen.
Dacht ik ook, was een kolereklus om met Telstar in mijn 1e seizoen eredivisie erin te blijven. :D
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 01:46:47 #128
Rawr
pi_120942600
De voorbereiding gaat tot nu toe redelijk met VVV: 3 gewonnen, 1 gelijk :P

Bij deze club hoef ik me geen illusies te koesteren, zolang ik maar minder wedstrijden verlies (en minder tegengoals krijg) dan de toekomstige nummers 16 t/m 18 :')
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 01:55:33 #129
Rawr
pi_120942847
Ik had dat niet moeten zeggen, ik word nu volledig overklast door de lokale amateurploeg _O-
pi_120943280
Haha, je doet echt iets fout. Je moet je spelers bijvoorbeeld niet overladen met opdrachten, het enige wat ik instel is hun rol en taak. Verder wat team instructies en de standaardsituaties, strafschoppen en aanvoerders. Dat is bij Arsenal in ieder geval genoeg om in het eerste seizoen de CL te winnen, bij mij dan.

Deze game gaat in ieder geval een keer lekker, pas m'n tweede game waar ik dat gevoel bij heb. In het eerste seizoen dus de CL gewonnen, met als versterkingen Fellaini, Schmelzer, Strootman en Thomas Ince. Die eerste drie stonden in de CL finale in de basis, waarbij Strootman een doelpunt maakte :7.

In de transferperiode daarna Richards, Gundogan, Tomkins en Bernard gekocht, met daartegenover het vertrek van Jenkinson, Giroud, Denilson, Rosicky, Bendtner, Mertesacker, Arteta, Park en Ince. Die laatste ging op huurbasis weg. In het eerste seizoen vertrokken ook al Diaby, Andre Santos, Squillaci, Arshavin en Chamakh. Oftewel; alle dure overbodige spelers zijn zo'n beetje vertrokken, met daar voor in de plaats een boel jong talent!
  zondag 30 december 2012 @ 02:33:27 #131
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_120943769
In mijn eerste seizoen tweede geworden. Wel de beker gewonnen en behoorlijk wat talent binnen gesleept. Volgend seizoen met dat jong spul de Champions League in...
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 02:34:22 #132
Rawr
pi_120943795
Godsamme, verlies je met 3-2 van Heerenveen door een eigen goal in de blessuretijd (van dezelfde verdediger die 2x voor me scoorde) en wordt je goal tegen Ajax in de 1e minuut afgekeurd wegens buitenspel, waarna Ajax in de 2e minuut op 1-0 komt ;(

2 100% kansen om zeep helpen, 4 min later scoort Ajax de 2-0... zucht.
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 03:43:18 #133
Rawr
pi_120944710
De pot tegen Ajax eindigde in 0-2. 0-0 tegen NAC, 1-2 tegen AZ, ik ben wel een tevreden man. Nu naar Enschede :P
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 04:04:36 #134
Rawr
pi_120944944
3-2 verlies in Enschede. Niks mis mee, maar jammer dat een goeie aanval van mijn VVV in de blessuretijd werd afgefloten omdat het tijd was :{ Dat valt me sowieso vaker op dat als er een scoringskans is die niet mag doorgaan...
pi_120945214
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

nee das FM 13
volgens mij riep ik al redelijk in het begin dat dit echt kut Fm was, vooral toen met die keepers _O-
pi_120946106
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 04:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

volgens mij riep ik al redelijk in het begin dat dit echt kut Fm was, vooral toen met die keepers _O-
Die match engine was ook echt slecht, na wat tweaks in m'n tactiek heb ik nergens meer last van. Ligt toch echt aan je spelers of instructies. :+
pi_120949127
Weer ff verder gegaan met PSV.. Belabberde start.. 1 winst, 2 gelijk en 1 verlies uit eerste 4 duels, uitgeschakeld in voorronde CL door AS Roma. Vervolgens van tactiek gewisseld.. 1-0 winst op Utrecht, 2-0 verlies van ManU in Europese Super Cupen 1-1 tegen Montpellier in groepsfase EL(scoorde in 90+1e minuut de1-1).
Tegen Feyenoord sta ik na 3 minuten 2-0 voor door 2 goals van Helenius. Uiteindelijk 3-1 gewonnen, 7-0 winst in beker tegen Jodan Boys en 3-0 tegen Roda JC met 2 goals van Helenius.
pi_120950245
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 08:55 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Die match engine was ook echt slecht, na wat tweaks in m'n tactiek heb ik nergens meer last van. Ligt toch echt aan je spelers of instructies. :+
Moet je eens op de SI forums zeggen dat het aan de tactiek ligt, nou dan krijg je toch een paar mensen over je heen :') _O-
  zondag 30 december 2012 @ 12:59:54 #139
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_120951478
Zodra mijn assistent meldt dat een speler moet trainen op koelbloedigheid voor de goal, moet ik hem dan laten trainen op afwerken?
Dit, dus.
pi_120951590
Regerend landskampioen Vitesse na 9 duels op een mooie 16e plaats :') Wel 5 punten.. Als 6 nederlagen :P Als 22 verlies punten, vorig seizoen over het hele seizoen 32 verlies punten.. :P
  zondag 30 december 2012 @ 13:25:56 #141
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_120952526
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Zodra mijn assistent meldt dat een speler moet trainen op koelbloedigheid voor de goal, moet ik hem dan laten trainen op afwerken?
Ik trek me nooit iets aan van die assistenten en hun aanbevelingen eigenlijk. :@ Dat is soms zo tegenstrijdig met elkaar...
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 13:27:53 #142
Rawr
pi_120952619
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik trek me nooit iets aan van die assistenten en hun aanbevelingen eigenlijk. :@ Dat is soms zo tegenstrijdig met elkaar...
Mja, of de hele aanbeveling is niet te vinden :') Vragen ze bijv om iemand op balaanname te trainen, is "vermijd gebruik zwakke been" het beste wat je kunt vinden... ok, ik snap dat je speler dan waarsch. alleen ballen met z'n sterke been aanneemt, maar toch :P
pi_120954535
Bam 1e seizoen meteen alles binnen, FM2013 kan weer de kast in.
  zondag 30 december 2012 @ 14:11:52 #144
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_120954560
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 14:11 schreef xminator het volgende:
Met welke club?
Dit, dus.
pi_120954697
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met welke club?
Fenerbahçe SK. Tip: Miroslav Stoch, wordt echt een toppertje binnen 1 jaar. Wist niet dat hij een clausule had van 15 miljoen en ik was hem zo kwijt ;(
  zondag 30 december 2012 @ 14:20:28 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_120954994
quote:
Lower League Management jonguh!
4e klasse in Engeland beginnen. :7
pi_120955188
quote:
En aantal reloads van je save :D?
pi_120955443
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En aantal reloads van je save :D?
Een paar keer en dat kwam meer door die gare blessures van 3/4 maanden :') hield bijna geen elftal over.
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 15:03:59 #149
Rawr
pi_120957068
Ook altijd zo fijn als bijv je rechtsback geblesseerd raakt en de vervanger (je enige andere rechtsback) dat even later ook gebeurt... heb je nog een helft te gaan en wordt je vervolgens continu over je rechterflank gepwned ;(
  zondag 30 december 2012 @ 15:14:05 #150
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_120957464
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook altijd zo fijn als bijv je rechtsback geblesseerd raakt en de vervanger (je enige andere rechtsback) dat even later ook gebeurt... heb je nog een helft te gaan en wordt je vervolgens continu over je rechterflank gepwned ;(
Je haalt er maar weinig plezier uit he? :P
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 15:14:39 #151
Rawr
pi_120957490
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 15:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je haalt er maar weinig plezier uit he? :P
Mwoh, ik heb 50/50 wat te juichen, de rest van de tijd erger ik me :+
pi_120958773
Chelsea opgerold met 6-2, hattrick van heldje Bernard. Staat als buitenspeler al op 10 doelpunten in 17 wedstrijden!
  zondag 30 december 2012 @ 18:44:38 #153
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_120967333
Iemand een linkje waar ik het beste en Facepack kan downloaden? Ik krijg alleen maar sites waarbij ik elf delen moet downloaden, maar vanwege geen premiumuser kan ik er maar 1 per uur downloaden, dat schiet dus niet op.
Dit, dus.
pi_120967891
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een linkje waar ik het beste en Facepack kan downloaden? Ik krijg alleen maar sites waarbij ik elf delen moet downloaden, maar vanwege geen premiumuser kan ik er maar 1 per uur downloaden, dat schiet dus niet op.
http://forum.manutd.nl/sh(...)egapacks-amp-Updates

Kan je ff mee vooruit ;)
  zondag 30 december 2012 @ 19:24:17 #155
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_120969371
Ah, thanks. Ga ik het zaakje een beetje pimpen 8-)
Dit, dus.
pi_120969437
In 4 dagen tijd 2x van Feyenoord gewonnen :)
Eerst uit 0-2 voor de competitie en daarna thuis met 6-0 voor de beker :P

Edit: Paar dagen later verliest Feyenoord met 6-1 uitt bij Willem II.. Die hadden pas 1 winst en 3 gelijk.. En nu winnen ze met 6-1 van Feyenoord :')

[ Bericht 28% gewijzigd door MMUFC op 30-12-2012 19:57:14 ]
  zondag 30 december 2012 @ 20:40:19 #157
277865 Sejt
Ondertitel
pi_120974263
Sta in de finale CL door Bayern thuis met 5-0 te verslaan, met 7 spelers uit eigen jeugd in de basis en 5 op de bank! (uit met 1-3 verloren)

Nu in de finale tegen ManCity.

Feyenoord seizoen 2017/2018

M'n beleid is sowieso prima, aangezien ik 103 miljoen op de bank heb staan en spelers vaak met enorme winst verkoop, met als grootste klapper een Argentijnse regen kopen voor 6,75mln en 2 jaar later verkopen voor 48mln aan Barca.
I love my mispoken words.
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2012 @ 20:46:31 #158
Rawr
pi_120974750
Is het eigenlijk handig om als VVV wat ouwe transfervrije spelers te halen voor de ervaring en er wat eigen jeugd/talentjes bij te proppen voor een evenwichtig elftal?
pi_120998053
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het eigenlijk handig om als VVV wat ouwe transfervrije spelers te halen voor de ervaring en er wat eigen jeugd/talentjes bij te proppen voor een evenwichtig elftal?
Ouwe rotten zijn bijna altijd (te) duur voor wat je ervoor terug krijgt, houd dat in je achterhoofd.
  Moderator / Redactie FP maandag 31 december 2012 @ 11:21:45 #160
Rawr
pi_121001723
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 08:43 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ouwe rotten zijn bijna altijd (te) duur voor wat je ervoor terug krijgt, houd dat in je achterhoofd.
Ok.
  maandag 31 december 2012 @ 12:09:03 #161
277865 Sejt
Ondertitel
pi_121003354
Loopt goed op :)

pi_121003417
Wel een beetje makkelijk dit jaar, niet?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator maandag 31 december 2012 @ 12:13:51 #163
42184 crew  DaMart
pi_121003548
Noodgedwongen 17-jarige talenten laten debuteren in de Premier League. Best een goed gevoel als ze dan nog goed spelen ook :D.

Dat maakt de selectie meteen weer wat breder O+.
  maandag 31 december 2012 @ 12:15:38 #164
277865 Sejt
Ondertitel
pi_121003625
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2012 12:10 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een beetje makkelijk dit jaar, niet?
Ik maak winst op bijna elke speler. Leroy Fer transfervrij gehaald en 2 jaar later verkocht voor 26 miljoen. Jeugdspeler, die zich uitermate goed ontwikkeld heeft (vanaf 18 jaar in de basis), verkocht voor 36 miljoen, en ga zo maar door.
Ik koop zelden spelers, alleen jeugd en transfervrije spelers.
  Moderator / Redactie FP maandag 31 december 2012 @ 12:18:48 #165
Rawr
pi_121003732
Ik heb hier en daar wat jochies op huurbasis gehaald, en een wat oudere Duitse verdediger die zeer regelmatig scoorde (Nick Herzig) en die lijn bij mij vrolijk doorzet :D Hij scoorde 3x in de nipt verloren pot tegen SCH (3-2, 1x eigen goal van hem).
pi_121040910
Eindelijk eens de CL gewonnen, met schalke welteverstaan maar toch :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2013 @ 01:59:06 #167
Rawr
pi_121061129
Zo win je keurig met 3-1 van RKC en zo word je volledig weggespeeld door NAC :') Sta al 7-0 achter na 53 min _O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2013 @ 02:59:06 #168
Rawr
pi_121062154
4-1 winst in Grunn :9
  woensdag 2 januari 2013 @ 03:10:36 #169
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_121062277
Ik wil FM eigenlijk weer eens kopen maar ben bang dat mijn opleiding er onder gaat lijden :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2013 @ 03:26:06 #170
Rawr
pi_121062382
3-2 winst op Heerenveen :9
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:22:34 #171
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121064364
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 03:10 schreef vandermar het volgende:
Ik wil FM eigenlijk weer eens kopen maar ben bang dat mijn opleiding er onder gaat lijden :P
Waarom? Alleen in vrije tijd spelen is toch wel te doen...?
Dit, dus.
pi_121065068
Pfff, Lower League Management is wel een stuk lastiger als je met alleen spelers vanuit de UK (en Ierland) wil spelen. Ik kon altijd wel een klein peleton buitenlandse topspelers halen die het team droegen, maar versterking voor het team vinden is echt heel erg lastig aangezien iedere andere club een hogere reputatie heeft.
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:52:46 #173
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121073732
Edit: probleem opgelost.

[ Bericht 92% gewijzigd door Buitendam op 02-01-2013 16:01:16 ]
Dit, dus.
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:38:07 #174
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121077424
Lang weekend in Duistland geweest. Vanavond maar weer eens mijn Willem II-game hervatten :9
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:40:32 #175
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121077509
quote:
Ik wil eigenlijk mijn opleiding weer eens hervatten maar ben bang dat FM er onder gaat lijden
:+
pi_121079190
Eindelijk eens de achievement Parked The Bus gehaald :s)

Ook had bijna een speler van me de Gouden Bal gewonnen, maar helaas, hij is tweede geworden achter Messi, maar hij krijgt z'n kans vast nog wel als Messi gestopt is :')
pi_121079698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Jorwol het volgende:
Eindelijk eens de achievement Parked The Bus gehaald :s)

Ook had bijna een speler van me de Gouden Bal gewonnen, maar helaas, hij is tweede geworden achter Messi, maar hij krijgt z'n kans vast nog wel als Messi gestopt is :')
Parked the bus is niet zo lastig, parked the tank wel :(
pi_121080846
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Parked the bus is niet zo lastig, parked the tank wel :(
Ja die bedoel ik ook ;)
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:57:44 #179
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121082919
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik ook ;)
Ik ken ze geen van beide, explain? :@
pi_121083033
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik ken ze geen van beide, explain? :@
Parked the Bus: 5 wedstrijden achter elkaar geen tegendoelpunten
Parked the Tank: 10 wedstrijden achter elkaar geen tegendoelpunten
pi_121085130
Gaat wel lekker nu met Middlesbrough. Vorig jaar 4e geworden in de PL en nu door naar de groepsfase van de CL nadat ik met 4-3 van Leverkusen heb gewonnen. Moet nu tegen Porto, Valencia en Basel.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_121091720
Ik sta met 1 op 9 in de EK voorronde :{
Eerst thuis 0-0 tegen Litouwen, kansen zat maar geen goals. Daarna 2 uitmatchen..

Ik bedoel, als je geen kansen creëert kan je tactisch wat aanpassen enzo, maar dit is gewoon lijdzaam toekijken hoe je wereldspitsen zelfs voor een lege goal voorlangs trappen.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2013 @ 23:17:39 #183
Rawr
pi_121092763
Zo'n dip heeft mijn Twente net ook gehad, in 4 wedstrijden gewoon niet kunnen scoren, daarna 2-2 tegen Utreg (dat 2e stond) en nu een 5-0 tegen Heracles. The boys are back :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2013 @ 23:32:03 #184
Rawr
pi_121093444
En vervolgens door 2 ingevingen van een rechtsback (Yusevich ofzo) met 2-1 van NEC verliezen :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2013 @ 23:54:46 #185
Rawr
pi_121094522
Godverdekut, ontslagen door Munsterman _O-
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:56:54 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_121094623
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd om Heracles te managen
RED ONS HENNIEGOD
pi_121094634
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
_O-

Ik moest lachen lan!
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 januari 2013 @ 00:01:15 #188
Rawr
pi_121094847
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef xminator het volgende:

[..]

_O-

Ik moest lachen lan!
Ik niet ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 januari 2013 @ 00:01:44 #189
Rawr
pi_121094862
Dan maar een nieuwe manager en een pauperteam zoeken om te managen, zit al een maand werkloos thuis :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 januari 2013 @ 01:10:34 #190
Rawr
pi_121097155
Ben nu manager bij FC Oss (nieuwe manager, kon geen werk vinden) :D

FC Oss - Jong FC Oss 3-0
FC Oss - Alemannia Aachen 2-2 (stond 0-2 bij rust)
FC Oss - Tubize (België) 2-0 bij rust

^O^

Heb tot nu toe David van Twente gehuurd en mag van de club met Zschüsschen en Hölscher praten :P Van Ajax mag ik niemand huren, ben even bij Fey aan het kijken en zoek nog een ervaren transfervrije doelman die langer dan een helft kan keepen :')
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:23:01 #191
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121097510
quote:
Dit. Echt! :')
pi_121098679
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu manager bij FC Oss (nieuwe manager, kon geen werk vinden) :D

FC Oss - Jong FC Oss 3-0
FC Oss - Alemannia Aachen 2-2 (stond 0-2 bij rust)
FC Oss - Tubize (België) 2-0 bij rust

^O^

Heb tot nu toe David van Twente gehuurd en mag van de club met Zschüsschen en Hölscher praten :P Van Ajax mag ik niemand huren, ben even bij Fey aan het kijken en zoek nog een ervaren transfervrije doelman die langer dan een helft kan keepen :')
gordon
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 januari 2013 @ 11:36:47 #193
Rawr
pi_121104982
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 02:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

gordon
Zometeen maar eens naar kijken :Y

Heb verder nog een een echte ML en MR nodig, dus geen kerel die liefst linksvoor of rechtsvoor speelt, nee, puur midden links en -rechts. Helaas zijn degene die ik kan vinden allemaal te duur, mogen niet weg of willen gewoon niet bij Oss spelen ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 januari 2013 @ 14:41:35 #194
Rawr
pi_121111360
Heuj, ik sta 12e met Oss :9
pi_121119874
Het eerste seizoen vind ik altijd de lastigste, daarna begint de tactiek te lopen en is het met een Nederlandse topclub jaar op jaar kampioen worden.
Dit, dus.
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:55:43 #196
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121121857
Wat mij nu opvalt is dat LLM een stuk lastiger is geworden.

Vorige versies regelmatig games begonnen in de lagere divisies van Europa en het lukte me altijd vrij snel om te promoveren. Nu heb ik echt veel moeite en sta met Metallac (Servische 2e divisie) op de 10e plaats terwijl m'n doelstelling promoveren is en ik vermoed dat als ik nog 2x verlies ik keihard ontslagen wordt...Iets wat me niet meer gebeurd is sinds FM07 ofzo
So confused when you're lost in the groove
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:23:52 #197
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121136040
Zit nu met Willem II in 2017.

Inmiddels 2x kampioen geworden, 2x bekerwinst en voor de 3e keer speel ik groepsfase CL.
Dit seizoen ziet het er weer vrij kansloos uit met Man Utd, Benfica en Athletic..
Vorig seizoen moest ik ook naar Old Trafford om een gigantisch pak slaag te krijgen; 8-0 :')

Wel heb ik het bestuur zo ver gekregen dat het Koning Willem II stadion is uitgebreid naar ruim 40.000 (!) zitplaatsen, heb een hypermodern trainigscomplex en een uitstekende jeugdaccommodatie.

Hopelijk kan ik dit jaar het kampioenschap herhalen met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar _O_
Daarnaast hoop ik op een 3e plek in de CL en misschien een verrassend succes in de Europa League.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:34:26 #198
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121136449
Ohja.. En Oranje is afgezakt naar de 19e plaats op de Wereldranglijst -O-

Nederlandse regens zijn ook echt dramatisch in deze game :|W
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 02:33:44 #199
Rawr
pi_121139100
Ik ben maar mooi FM12 gaan spelen.

Sta eerste met FCT (4 gespeeld, 3 gewonnen, 1 gelijk) en ben uit de CL getrapt door Bayern (0-1, 0-0), en dit is m'n team, voor de geïnteresseerden:

----------------------- Janko -----------------------
-- Chadli -------- De Jong ------ Janssen --
------------- Fer ------------ Brama --------------
Sbaï - Wisgerhof - Bengtsson - Rosales
-------------------- Mihaylov ----------------------

:P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 10:28:25 #200
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121142802
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Falerd :6
Dit, dus.
pi_121145299
Hoppa, het bestuur zover gekregen om Boreham Wood professioneel te maken. Nu is mijn doel toch wel promotie dit jaar.

En meteen maar Paul Scholes als coach vastgelegd :D
Had niet de beste eigenschappen, maar als je die naam ziet kan je hem gewoon niet laten gaan :Y
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 13:18:59 #202
Rawr
pi_121148497
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Falerd :6
Kusje.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:48:51 #203
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121155156
Zo kut als je op belangrijke momenten niet helemaal op je best bent. Directe concurrent op 5 punten kunnen zetten en dan gelijkspelen :%
Dit, dus.
pi_121160173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoppa, het bestuur zover gekregen om Boreham Wood professioneel te maken. Nu is mijn doel toch wel promotie dit jaar.

En meteen maar Paul Scholes als coach vastgelegd :D
Had niet de beste eigenschappen, maar als je die naam ziet kan je hem gewoon niet laten gaan :Y
Kan je dan niet zomaar naar de league two promoveren?
pi_121160231
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Sta eerste met FCT (4 gespeeld, 3 gewonnen, 1 gelijk) en ben uit de CL getrapt door Bayern (0-1, 0-0), en dit is m'n team, voor de geïnteresseerden:

----------------------- Janko -----------------------
-- Chadli -------- De Jong ------ Janssen --
------------- Fer ------------ Brama --------------
Sbaï - Wisgerhof - Bengtsson - Rosales
-------------------- Mihaylov ----------------------

:P
heb je uberhaupt weleens een seizoen afgemaakt :') _O-
pi_121160411
Ik lig trouwens in mijn eerste seizoen met Ajax uit de EL ;(

3e in de cl poule onder benfica en borussia
SPOILER
Wel boven Ac Milan geeindigd :)

Daarna voorbij panatinaikos en Newcastle. Helaas uit 4-1 van de spurs verloren. Thuis nog wel 1-0 gewonnen (3-0 was ook mogelijk nog!)

Psv is kampioen helaas en ik sta gedeeld 2e met twente. Dus dat is wel spannend nog.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:23:40 #207
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121161361
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik lig trouwens in mijn eerste seizoen met Ajax uit de EL ;(

3e in de cl poule onder benfica en borussia
SPOILER
Wel boven Ac Milan geeindigd :)

Daarna voorbij panatinaikos en Newcastle. Helaas uit 4-1 van de spurs verloren. Thuis nog wel 1-0 gewonnen (3-0 was ook mogelijk nog!)

Psv is kampioen helaas en ik sta gedeeld 2e met twente. Dus dat is wel spannend nog.
Hoeveel wedstrijden nog voor de boeg, en komt er een onderling duel met Twente?
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 18:30:03 #208
Rawr
pi_121161548
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

heb je uberhaupt weleens een seizoen afgemaakt :') _O-
Ging niet, werd ontslagen en vond geen werk meer :')

Heb daarnet in de comp met 1-0 van PSV verloren en daarna met 2-1 gewonnen :9 Sta nu na 10 ronden 3e achter Fey en Grunn, maar Fery heeft 2 potten meer gespeeld dan ik.
pi_121161625
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:47 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Kan je dan niet zomaar naar de league two promoveren?
Huh?
pi_121161977
Het lukt mij niet om dingen als extra competities en logo pakketten en op fm13 te krijgen. Hoe moet dit?
pi_121162139
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:42 schreef XABiiiALONSO het volgende:
Het lukt mij niet om dingen als extra competities en logo pakketten en op fm13 te krijgen. Hoe moet dit?

My documenten-> fm13 map-> in mapje graphics plaatsen. In fm13 cache clearen en skin resetten.

Mn neefje van 10 kan dit zelfs.
pi_121162192
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef xminator het volgende:

[..]

My documenten-> fm13 map-> in mapje graphics plaatsen. In fm13 cache clearen en skin resetten.

Mn neefje van 10 kan dit zelfs.
Ben niet heel ervaren met fm :(
pi_121162273
Ik zie geen mapje graphics staan :@
pi_121162493
Zelf aanmaken... Daar alles in pleuren.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:15:25 #215
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_121163401
Leuk , ben je een paar weekjes bezig met Fiorentina, komt er een rijke eigenaar langs die je veel geld geeft.... Nou ja , eindelijk een geldige reden om lastige Mounir eruit te flikkeren
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 20:28:40 #216
Rawr
pi_121166739
Twente zit echt even in een dikke dip :')

- totale overmacht tegen NEC: ik verlies met 0-1 door een treffer in de 93e minuut.
- ik domineerde vaak tegen Ajax, laatste 2 min prikken ze er twee in.
- ik liet de Graafschap alle hoeken van het veld zien, krijgen ze een penalty in de 89e: 0-1.
- denk je eindelijk weer eens te winnen (tegen AZ, sta 3-1 voor), krijg je nog twee goals om de oren in de laatste 10 min.

Heb ook een hele waslijst aan langdurige geblesseerde basisspelers, dat schiet ook niet op. Wat ik verder niet snap is dat Janko en Welbeck geen schim meer zijn van de bazen die 5 tot 10 wedstrijden geleden de ene na de andere bal erin schoten. Nu gaat alles ineens vanaf afstand en ruim naast -O-
pi_121167241
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Huh?
Omdat je het bestuur hebt overgehaald om Professioneel te worden.

(league two is het laagste profniveau in Engeland)
pi_121167280
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden nog voor de boeg, en komt er een onderling duel met Twente?
Nog 3 wedstrijden, en geen onderling duel meer. Twente heeft een iets beter doelsaldo.
pi_121167665
Wat is die match engine toch slecht. Heb het gevoel alsof ik naar GVAV 8 - The Knickerbockers 17 zit te kijken, terwijl het toch echt Hamburger SV - Dortmund betreft.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 21:06:11 #220
Rawr
pi_121168405
Ik had het hierboven over AZ, maar bedoelde ADO :P

Heb net met 2-0 van AZ gewonnen en daarna met 3-1 van SC Braga, waardoor ik één wedstrijd voor het einde al zeker ben van de knockoutfase in de EL :9
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:27:25 #221
277865 Sejt
Ondertitel
pi_121169431
Ik ben met Rangers begonnen. M'n Feyenoord game werd wat saai rond seizoen 2018/2019.

Nu met hele beperkte middelen proberen de Rangers weer naar de top te leiden :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 21:33:02 #222
Rawr
pi_121169735
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef Sejt het volgende:
Ik ben met Rangers begonnen. M'n Feyenoord game werd wat saai rond seizoen 2018/2019.

Nu met hele beperkte middelen proberen de Rangers weer naar de top te leiden :)
Hebben de Rangers het zooitje eigenlijk nog een beetje bij mekaar kunnen houden of zijn alle bazen vertrokken? :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:35:58 #223
277865 Sejt
Ondertitel
pi_121169855
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hebben de Rangers het zooitje eigenlijk nog een beetje bij mekaar kunnen houden of zijn alle bazen vertrokken? :P
Het is regelrechte bagger vergeleken met de grote ploegen, maar voor de 3e divisie in Schotland is het wel nog redelijk goed ;) 1e Seizoen zou dan ook geen probleem moeten zijn.

Wat opvalt is dat er 2 bazen in de verdediging uitgeleend zijn aan buitenlandse ploegen dit jaar. Ze hebben dan ook 4x het salaris van de gemiddelde speler en dat zal wel een regeling zijn.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 21:48:00 #224
Rawr
pi_121170346
Wat hebben jullie eigenlijk standaard bij de wissels staan? Ik speel 4-2-3-1 en neem mee:

1. keeper
2. linksback
3. centrale verdediger
4. rechtsback
5. verdedigende/controlerende mid
6. aanvallende mid
7. spits

Heb ik meteen nog een vraag: heeft het eigenlijk nut om een keeper mee te nemen? Mihaylov is nl. nooit moe, geblesseerd of geschorst :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:17:16 #225
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121171725
Kampioen geworden met PSV. Ajax is tweede geworden op 5 punten achterstand. Bijna de dubbel gepakt; in de finale met 2-1 verloren van Ajax.

Ik heb afgelopen seizoen flink wat goeie scouts aangetrokken en die hebben een flink aantal 5* potentieeltjes voor me gevonden dus ik ga in de zomer maar eens flink inkopen doen. Ik koop alleen de jongelingen die momenteel 3 sterren zijn, want dat is met de juiste tactiek meer dan voldoende om kampioen te worden en de groepsfase CL te overleven.
Dit, dus.
pi_121174137
Ik ga voor het eerst in jaren weer eens FM spelen en hoorde iets over een fake bestandje ofzo dat ik zou moeten vervangen? Vroeger was er ook altijd al zoiets ivm het Duitse elftal en een gebrek aan rechten ofzo. Is dat nog steeds het geval en welk bestand is het? Thanks!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121174331
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga voor het eerst in jaren weer eens FM spelen en hoorde iets over een fake bestandje ofzo dat ik zou moeten vervangen? Vroeger was er ook altijd al zoiets ivm het Duitse elftal en een gebrek aan rechten ofzo. Is dat nog steeds het geval en welk bestand is het? Thanks!
http://sortitoutsi.net/do(...)ames-fixes-file-beta

Zie voor alle hendige files:

http://www.reddit.com/r/f(...)essential_resources/
pi_121174544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk standaard bij de wissels staan? Ik speel 4-2-3-1 en neem mee:

1. keeper
2. linksback
3. centrale verdediger
4. rechtsback
6. aanvallende mid
7. spits

Heb ik meteen nog een vraag: heeft het eigenlijk nut om een keeper mee te nemen? Mihaylov is nl. nooit moe, geblesseerd of geschorst :P
Keeper, verdediger, verdediger/verd. middenvelder, middenvelder en dan nog drie aanvallende spelers.
pi_121174607
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121174880
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

1. keeper
2. linksback
3. centrale verdediger
4. rechtsback
6. aanvallende mid
7. spits

Keeper neem ik altijd mee, heb toch al een paar keer een blessure of een kaart gehad. Ik neem altijd 1 cv mee en 1 cvm. Al mijn cv's laat ik trainen op de backposities zodat ik kan schuiven als het nodig is. Mocht ik mijn backs moeten wisselen wil ik ook nog wel eens gewoon een buitenspeler inbrengen, werkt meestal wel aardig. Standaard 4 aanvallende spelers op de bank, die zijn het snelst moe. :+
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 23:34:00 #231
Rawr
pi_121175398
Gaat lekker zo met Twente:

- sta halverwege het seizoen 2e in de eredivisie op 2 punten van Fey en 9 boven Ajax;
- knockoutfase in de EL tegen Salzburg (moet te kloppen zijn);
- heb net Roda met 2-0 verslagen en sta in de kwartfinale van de beker tegen RKC.

:D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 januari 2013 @ 23:51:47 #232
Rawr
pi_121176246
Kak, Luuk de Jong peert hem naar Sporting en ik kan er niks tegen doen -O-
pi_121180984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Omdat je het bestuur hebt overgehaald om Professioneel te worden.

(league two is het laagste profniveau in Engeland)
Oh ja kan als je voldoende geld hebt, ik speel nog in de BSP. Vanaf L2 gaat het automatisch ja.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 01:57:13 #234
Rawr
pi_121181422
Op naar de halve finale van de beker (heb RKC met 4-1 verslagen) en zometeen de strijd om de eerste plaats (Feyenoord) :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 02:26:07 #235
Rawr
pi_121182140
Heuj, 0-2 gewonnen in De Kuip :9

Even later was het Ajax - Fey en hoopte ik dat Ajax zou winnen. Dat gebeurde :9 Nu kan ik Fey op 4 punten zetten als ik van ADO win.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 03:00:51 #236
Rawr
pi_121182836
Zo, ik win achtereenvolgens van ADO en Heracles en Fey en Ajax laten punten liggen *O* 22 ronden gespeeld:

1. FC Twente 53
2. Feyenoord 47
3. Ajax 41

*O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 04:23:15 #237
Rawr
pi_121183824
Teringjantje...

Salzburg - Twente 3-0
Twente - Salzburg 5-2

Heel sneu om er op die manier uit te vliegen ;(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 04:46:47 #238
Rawr
pi_121183975
Ow ow ow :D met 10 man 3-2 op z'n duits van Ajax gewonnen door een late treffer van John (93e) :D
pi_121186545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
fake.edt kan je bij voorkeuren gewoon uitzetten, net zo easy
pi_121189497
Heeft iemand nog een goed linkje voor de logo-packs van FM 13? Het enige wat ik kan vinden is zo'n pack op Sortitoutsi, maar daarvoor moet je 12 tot 14 bestandjes downloaden, en aangezien ik niet zo heel handig ben met computers.. :+
Feyenoord-
pi_121189564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Zenit- het volgende:
Heeft iemand nog een goed linkje voor de logo-packs van FM 13? Het enige wat ik kan vinden is zo'n pack op Sortitoutsi, maar daarvoor moet je 12 tot 14 bestandjes downloaden, en aangezien ik niet zo heel handig ben met computers.. :+
Zoek is op torrents
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 13:48:55 #242
Rawr
pi_121189695
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zoek is op torrents
*eens

En bestandjes downloaden kan toch iedereen? :')
pi_121191261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

*eens

En bestandjes downloaden kan toch iedereen? :')
Ik bedoel van waar neer te zette enzulks. :P
Feyenoord-
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:43:12 #244
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121191376
Betaling in termijnen is het kutste ooit. 30 maanden lang betalen :( rot op, zeg. Gewoon aftikken als je mijn aanvoerder wil hebben.
Dit, dus.
pi_121191482
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:43 schreef Buitendam het volgende:
Betaling in termijnen is het kutste ooit. 30 maanden lang betalen :( rot op, zeg. Gewoon aftikken als je mijn aanvoerder wil hebben.
Doe ik altijd wel, voor al mijn spelers. Vooral als je het geld hard nodig heb.
Feyenoord-
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:21:19 #246
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121192626
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Doe ik altijd wel, voor al mijn spelers. Vooral als je het geld hard nodig heb.
Juist als je geld hard nodig hebt is het toch fijn als ze ineens met die 30 miljoen over de brug komen, ipv 2,5 jaar lang een miljoent per maand. Of bedoel je als je zelf gaat kopen?
Dit, dus.
pi_121192771
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Juist als je geld hard nodig hebt is het toch fijn als ze ineens met die 30 miljoen over de brug komen, ipv 2,5 jaar lang een miljoent per maand. Of bedoel je als je zelf gaat kopen?
Wat jij zegt, dat ze gelijk met het geld komen. Ik vind dat sowieso handiger, dan kan je tenminste gelijk iets met het geld doen, ipv er een jaar op te wachten :P
Feyenoord-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 16:39:07 #248
Rawr
pi_121195307
Heuj, 3-2 van PSV gewonnen en op naar de halve finale tegen Heerenveen. De andere halve finale is Helmond Sport - Heracles _O-
pi_121195900
Met Arsenal mijn selectie een beetje aan het versterken. Alex Sandro is de beoogde nieuwe linksback, aangezien Gibbs in FM niet goed genoeg is. Alleen accepteert Porto 44 miljoen nog niet eens, ze willen 50 miljoen.

Nu nog een goede spits, Neymar heeft in ieder geval geen zin om in Londen te gaan wonen. Even verder kijken dus, misschien dat Leandro Damiao wel wil. Of anders Carlos Fierro of Vaclav Kadlec. Podolski is namelijk niet goed genoeg, dus die vertrekt.
pi_121196016
Spelers kopen vind ik in deze editie toch echt een ramp op sommige momenten. Heeft iemand een value van 500k en speelt hij bij een onbenullig clubje dan willen ze onderhandelen vanaf 21 mil :') Heb nu al vaak genoeg 10 x een speler zijn waarde geboden, en dat wordt dan resoluut afgewezen :{w
pi_121196027
Met FM 2013 begonnen met Zirka Kirovograd, een degradatiekandidaat uit de Oekraïnse Eerste Divisie. Aan mij de zware taak om ze boven water te houden dit seizoen. :)
Feyenoord-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 17:03:16 #252
Rawr
pi_121196170
Ik heb een interessante tactiek gevonden in FM12:

-------------- TM - SS -------------
LV ------------------------------- RV
-----------------------------------------
-------------- VM - VM ------------
---------- 4 verdedigers-----------

En dan nog de focus op gebalanceerd aanvallen :P Weet niet of je het 4-2-2-2 of 6-0-4 moet noemen, maar het werkt zeer behoorlijk.
pi_121196261
Wut, opeens is mijn balans verdubbeld.

zaterdag 5 januari 2013 @ 17:27:14 #254
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121197148
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef avaz het volgende:
Spelers kopen vind ik in deze editie toch echt een ramp op sommige momenten. Heeft iemand een value van 500k en speelt hij bij een onbenullig clubje dan willen ze onderhandelen vanaf 21 mil :') Heb nu al vaak genoeg 10 x een speler zijn waarde geboden, en dat wordt dan resoluut afgewezen :{w
Ik heb dat met name bij het aantrekken van stafleden. De trainer -19 bij FC Knudde heeft geen interesse om zich bij mijn club te voegen. }:|
Dit, dus.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:21:25 #255
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121201893
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een interessante tactiek gevonden in FM12:-------------- TM - SS -------------LV ------------------------------- RV------------------------------------------------------- VM - VM ---------------------- 4 verdedigers-----------En dan nog de focus op gebalanceerd aanvallen Weet niet of je het 4-2-2-2 of 6-0-4 moet noemen, maar het werkt zeer behoorlijk.
Die staat toch ook gewoon bij standaard tactieken? 4-2-2-2..
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 19:39:28 #256
Rawr
pi_121202716
KAMPIOEN!!!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:14:41 #257
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121204273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAMPIOEN!!!
*O*
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:15:21 #258
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121206994
Ik twijfel om een nieuwe game te starten, puur omdat de regens echt bras zijn in mijn spel met Willem II.
3 superregens om precies te zijn; 1 middenvelder uit Ivoorkust, 1 keeper uit Brazilië en 1 verdediger uit Argentinië ;( En ik zit momenteel toch al in 2018.

Toch best jammer dat je hierdoor een game begint te disliken :'(

In de game hiervoor toen ik manager van Ajax was kwam er het ene wonderkind na het andere binnenstromen, met deze game heb ik het ook tot 2027 volgehouden. Ik denk er zelfs overna om deze weer te hervatten :{

Wat te doennnnn?! :%
pi_121207818
Ik heb net dit spel gekocht, hij is nu op de helft met installeren.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:48:06 #260
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121208336
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net dit spel gekocht, hij is nu op de helft met installeren.
Heb je de komende 10 jaar plannen in je leven?
Zo ja, klik op "Cancel" :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 21:52:59 #261
Rawr
pi_121208504
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

*O*
En de dubbel *O*
pi_121208535
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:54:33 #263
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121208562
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:53 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, welk jaar zit je in?
pi_121208612
2015. Afgelopen seizoen via nacompetitie in de Eredivisie gebleven en nu loopt het lekker. Met dank aan mijn scouting. :D
pi_121208906
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:48 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Heb je de komende 10 jaar plannen in je leven?
Zo ja, klik op "Cancel" :D
Ik heb nog een paar dagen vrij :P
pi_121209393
Het gaat best lekker met Zirka, na 6 wedstrijden op een prima 4e plaats, met 3 winst, 2 gelijk en 1 verlies. Van de voornaamste titelkandidaat, Obolone, werd ook 3-0 gewonnen. :)
Feyenoord-
pi_121209844
:o :o :o :o

Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 22:32:09 #268
Rawr
pi_121210056
Hoe krijg ik Sander Boschker zo ver om te kappen met keepen en (keepers)trainer te worden?
pi_121210116
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe krijg ik Sander Boschker zo ver om te kappen met keepen en (keepers)trainer te worden?
In oudere FM's kon je via een gesprek altijd aangeven dat je in hem een goede trainer zag. Weet niet of het nu ook nog kan. :P
pi_121210284
Ik zit al uren zonder stroom dacht ff de zaterdagavond FM te doen. Dat komt er niet van
pi_121210779
Het is nog wel allemaal uitzoekwerk, al die schermpjes en info enz :P
pi_121210858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
Het is nog wel allemaal uitzoekwerk, al die schermpjes en info enz :P
Zeker wel inderdaad, het is bij mij vooral de overgang van 2011 naar 2013, er is zoveel nieuws voor mij :D
Feyenoord-
pi_121210950
En dan win je 6-2 van Tytan :)
Feyenoord-
pi_121211020
Al een tijdje niet gedaan, volgende week maar is...

Staff is zoo belangrijk, in het begin lijkt het me beter om een topstaff te hebben. Spelers kan je goedkoper halen, trainingen etc gaan beter _O_
pi_121211235
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:48 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Zeker wel inderdaad, het is bij mij vooral de overgang van 2011 naar 2013, er is zoveel nieuws voor mij :D
Ik speel het voor het eerst :P

Hebben er nog mensen tips ofzo?
pi_121211288
Houd het simpel. :P Niet alles tegelijk doen. Eenvoudige tactiek gebruiken, gewoon degelijke resultaten boeken en dan komt je staf/scouting wel.
pi_121212939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik speel het voor het eerst :P

Hebben er nog mensen tips ofzo?
Je zal er geen spijt van krijgen! Alleen je werkgever misschien.. :P
Feyenoord-
pi_121213070
Ik wil spelers opstellen van Jong Heerenveen, het is een oefenwedstrijd. Maar hoe doe ik dat?
pi_121213206
pi_121213314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil spelers opstellen van Jong Heerenveen, het is een oefenwedstrijd. Maar hoe doe ik dat?
Naar je 2e elftal gaan, rechtermuisknop op een speler, selectie > eerste.
pi_121213345
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef TJV het volgende:

[..]

Naar je 2e elftal gaan, rechtermuisknop op een speler, selectie > eerste.
Maar ze spelen tegen het eerste :P
pi_121213366
Maakt niet uit, kun je gewoon overhevelen.
pi_121213500
BAM BOEM BAM BOEM 1-0
pi_121213517
Dan staan die spelers in het 1e team, en dan? Ze moeten op dat voetbalveld?
pi_121213521
2-0 *O*
pi_121213531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef DeHovenier het volgende:
Dan staan die spelers in het 1e team, en dan?
Kun je ze opstellen. :P
pi_121213549
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef TJV het volgende:

[..]

Kun je ze opstellen. :P
Slepen lukt niet, klikken ook niet -O-
pi_121213606
Of komt dat omdat ik geen manager van Jong Heerenveen ben? :')
pi_121213622
3-0 :D :D
pi_121213639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:40 schreef TJV het volgende:
3-0 :D :D
*O*

Waarom zijn sommige namen in het blauw?
pi_121213645
Ik was afgelopen week op vakantie in Izmir, en natuurlijk m'n laptop meegenomen. Wilde in eerste instantie weer proberen Sparta aan het draaien te krijgen (het lukt me om een of andere reden gewoon niet, al heb ik nu een andere techniek gevonden die misschien wel werkt). Toen dat weer faalde, m'n vriendin maar eens gevraagd welke teams er daar zaten, en een game begonnen met Goztepe. Aanvallende tactiek gepakt (4-2-4) en het begon goed te lopen. Aan het eind van de vakantie ook het einde van m'n eerste seizoen, waarin ik het kampioenschap heb gepakt en gepromoveerd ben naar de hoogste Turkse competitie.

Vrijwel al m'n staf had een aflopend contract, en al die gasten waren ook vrij waardeloos, dus 1 juli 2013 zonder staff begonnen. Een goede assistent weten te strikken, en daarna ook de rest van de staff ingevuld met toch vrij redelijke coaches, dus hopelijk gaat dat z'n vruchten afwerpen (meeste trainers zorgen nu voor 4 sterren trainingen). Ook voor het eerst dat ik een seizoen afgemaakt heb :')
pi_121213648
Maak eens een screenshot van je tactiekscherm? :P
pi_121213793
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:51:42 #294
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121214121
Net even een anderhalf uur met FUT 13 bezig geweest sinds 3 maanden ofzo.
Zweterige handen, een razendsnelle hartslag en een verhoogde bloeddruk.

Nu maar weer terug naar het o zo vredige FM :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:52:02 #295
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121214132
quote:
TELSTAR :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 januari 2013 @ 23:53:45 #296
Rawr
pi_121214201
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef TJV het volgende:

[..]

In oudere FM's kon je via een gesprek altijd aangeven dat je in hem een goede trainer zag. Weet niet of het nu ook nog kan. :P
Heb ik hem ook gezegd, hij vond het wel tof :Y

Ik heb afscheid genomen van Fer (8 mil), Chadli (11 mil), , De Jong, Wisgerhof, Landzaat en nog wat luitjes en er wat gerichte aankopen van gedaan. Had versterking voor de VC, MC en AM nodig :P
pi_121214242
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:40 schreef TJV het volgende:
Maak eens een screenshot van je tactiekscherm? :P
Het is al opgelost :P

Ik sta 2-0 voor nu.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:55:49 #298
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121214291
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik hem ook gezegd, hij vond het wel tof Ik heb afscheid genomen van Fer (8 mil), Chadli (11 mil), , De Jong, Wisgerhof, Landzaat en nog wat luitjes en er wat gerichte aankopen van gedaan. Had versterking voor de VC, MC en AM nodig
Je speelt nu 12 toch?
  Moderator / Redactie FP zondag 6 januari 2013 @ 00:02:43 #299
Rawr
pi_121214531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Je speelt nu 12 toch?
:Y

Willem Janssen is nu ook pleite, voor een slordige 5 miljoen :P
  zondag 6 januari 2013 @ 00:03:41 #300
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_121214573
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Willem Janssen is nu ook pleite, voor een slordige 5 miljoen
En vind je 12 beter dan 13?
  Moderator / Redactie FP zondag 6 januari 2013 @ 00:33:25 #301
Rawr
pi_121215659
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

En vind je 12 beter dan 13?
Veel beter :Y Speelt stukken "echter".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')