quote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef DirtyDaniel het volgende:
Hoe beginnen jullie bij een club? Gooien jullie de complete staf eruit en haal jezelf staf binnen en zo ja,zijn dat dan altijd dezelfde personen? en met spelers,koop je het contract af wanneer je hem niet verkocht krijgt in het begin of verbannen naar het 2de?
Ik laat de bestaande staf meestal zitten. Bij contractverlengingen kijk ik dan wie er wel en wie er niet mogen blijven.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef DirtyDaniel het volgende:
Mijn dank is groot,redder in nood!
[..]
17,50?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:27 schreef xminator het volgende:
FM 13 voor 17,50 :
http://www.greenmangaming(...)otball-manager-2013/
+ Coupon= GMG30-DPLIM-DN831
Net gekocht en eventjes een start gemaakt, gaat niet verkeerd toch (Fenerbahçe SK)?
[ afbeelding ]
Bij Willem II heb ik 1 zelfopgeleide speler om precies te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef DaMart het volgende:
Ik laat de bestaande staf meestal zitten. Bij contractverlengingen kijk ik dan wie er wel en wie er niet mogen blijven. 100% eigen jeugd gaat het bij mij trouwens nog niet worden. De jeugdopleiding van Nottingham Forrest is niet echt geweldig. Ik kon ook met moeite voldoende zelfopgeleide spelers inschrijven voor de Europa League .
Inb4 "FC Twente"quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel welke club ik ga nemen in mijn nieuwe game.
Ik twijfel tussen een tweede divisie club uit Duitsland, Engeland of een degradatie kandidaat uit een van de toplanden.
Ik vind Engeland altijd wel leuk, bij promotie naar de BPL krijg je altijd een flink bedrag om spelers te halenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel welke club ik ga nemen in mijn nieuwe game. Ik twijfel tussen een tweede divisie club uit Duitsland, Engeland of een degradatie kandidaat uit een van de toplanden.
"FC Twente"quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel tussen een tweede divisie club uit Duitsland, Engeland of een degradatie kandidaat uit een van de toplanden.
Leeds United imoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
Je doet gewoon iets fout, zoiets extreems is mij in 9 Championship/Football Manager jaren nog nooit overkomenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat een intens belachelijk kutspel is dit zeg met 7-0 op de kop krijgen in de beker van FC Lisse. Rot toch op man Ik ga wel een of ander pauperclubje managen, ik ben het zat om alle wedstrijden tegen miniclubs met zulke cijfers te verliezen. Slaat nergens op.
Learn from the masterquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat een intens belachelijk kutspel is dit zeg met 7-0 op de kop krijgen in de beker van FC Lisse. Rot toch op man Ik ga wel een of ander pauperclubje managen, ik ben het zat om alle wedstrijden tegen miniclubs met zulke cijfers te verliezen. Slaat nergens op.
Sorry. Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap het gewoon echt nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je doet gewoon iets fout, zoiets extreems is mij in 9 Championship/Football Manager jaren nog nooit overkomen
Motivatie-probleem, ze beginnen met de verkeerde instelling aan de wedstrijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt nietAlles staat volgens mij goed, de spelers zijn de tactiek gewend (4-2-3-1 control, etc). De bal wordt goed rondgetikt en Casta of Helenius komt regelmatig alleen voor de keeper te staan en scoort dan... behalve tegen kutclubs, dan kunnen mijn jongens er ineens helemaal niks meer van
Wat is dat trouwens met verdedigers die gewoon geen klap uitvoeren? Ze lopen alleen maar met de aanvaller mee, draaien dan weg zodat de aanvaller een vrije kans heeft en kijken toe terwijl hij scoort
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat een intens belachelijk kutspel is dit zeg
met 7-0 op de kop krijgen in de beker van FC Lisse. Rot toch op manIk ga wel een of ander pauperclubje managen, ik ben het zat om alle wedstrijden tegen miniclubs met zulke cijfers te verliezen. Slaat nergens op.
Jup gewoon voor en tijdens de wedstrijd op de flikker geven in de toespraak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt nietAlles staat volgens mij goed, de spelers zijn de tactiek gewend (4-2-3-1 control, etc). De bal wordt goed rondgetikt en Casta of Helenius komt regelmatig alleen voor de keeper te staan en scoort dan... behalve tegen kutclubs, dan kunnen mijn jongens er ineens helemaal niks meer van
Wat is dat trouwens met verdedigers die gewoon geen klap uitvoeren? Ze lopen alleen maar met de aanvaller mee, draaien dan weg zodat de aanvaller een vrije kans heeft en kijken toe terwijl hij scoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |