SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Duurde te lang!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kusjequote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ja godverdomme mijn mobiel deed het niet goed en ik had een geniale TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk hetquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt de wijsvinger op de f dan?
[..]
Alweer. We zijn voor elkaar bestemd![]()
![]()
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En ook daar is geen plek voor tijnquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was toch te lang geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn TT: Slapende übermenschen die door het toetsenbord vallen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je nog wat lekkers meegenomen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn TT: Slapende übermenschen die door het toetsenbord vallen.![]()
![]()
Bummerquote:Op donderdag 27 december 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was toch te lang geweest
Goede samenvatting van de laatste paar postsquote:![]()
![]()
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gun Vinnieboy ook watquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook daar is geen plek voor tijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon![]()
![]()
Have funquote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Jij hebt de wijsvinger op de f dan?Ik typ gewoon.
Rustig aan.![]()
Das niet lief.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook daar is geen plek voor tijn
Doe eens lief.
Rustig aan.![]()
Wat moet ik dan lezen?quote:14 SHADES OF GREY
Ach ja ......................quote:Op donderdag 27 december 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat er ook in die boom geen plek is voor jou.14 SHADES OF GREY
Beter zit je gewoon in een huis, het wordt toch winter en het is koud in de boom Tijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja ......................Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |