Doe maar gewoon normaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:50 schreef Droopie het volgende:
Nou weet je wat wel leuk zou zijn ipv. die Johan Cruyff Schaal..
Een wedstrijd tussen de Nederlandse en Belgische kampioen (uit en thuis).
Weekje voor aanvang competitie, iedereen blij..
Dan noemen we hem de Jan Boskamp-bitterballenschaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:50 schreef Droopie het volgende:
Nou weet je wat wel leuk zou zijn ipv. die Johan Cruyff Schaal..
Een wedstrijd tussen de Nederlandse en Belgische kampioen (uit en thuis).
Weekje voor aanvang competitie, iedereen blij..
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan noemen we hem de Jan Boskamp-bitterballenschaal.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef bojan het volgende:
Denk trouwens dat Nederlanders zullen verschieten van ons belgisch voetbal. Het naive aanvalspel tegen het Belgisch realismevoetbal.
Scheer je weg bolle, ga patat eten ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef bojan het volgende:
Denk trouwens dat Nederlanders zullen verschieten van ons belgisch voetbal. Het naive aanvalspel tegen het Belgisch realismevoetbal.
Ik heb laatst een keer een wedstrijd proberen te zien voor het eerst in mijn leven. De tranen sprongen in mijn ogen. Wat een abominabel slecht voetbal zeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef bojan het volgende:
Kan wachten, het is te plezant hier.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Scheer je weg bolle, ga patat eten ofzo
Die gaan we opsturen naar Voetbal Internationalquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan noemen we hem de Jan Boskamp-bitterballenschaal.
Het gaat toch niet om het voetbal maar om de sfeerquote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb laatst een keer een wedstrijd proberen te zien voor het eerst in mijn leven. De tranen sprongen in mijn ogen. Wat een abominabel slecht voetbal zeg.
Zeker en vast, maarja, jullie kunnen de wereldtitel winnen hèquote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef bojan het volgende:
Net zoals AZ vorig jaar jaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef bojan het volgende:
Lol, op playstation misschien.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker en vast, maarja, jullie kunnen de wereldtitel winnen hè
Ja en al die Belgische clubs hebben toch een stuk meer Europese prijzen gepakt dan hier.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker en vast, maarja, jullie kunnen de wereldtitel winnen hè
Of Feyenoord die de boot in ging tegen haha Gent, hoe triest is dat nou.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Net zoals AZ vorig jaar ja
Dat was te zien als onze ploegen Europees tegen elkaar moestenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef bojan het volgende:
Laten we het anders kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Of Feyenoord die de boot in ging tegen haha Gent, hoe triest is dat nou.
Idd, iedereen weet dat Feyenoord triest is. Maar wat is je punt?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met koning Aad. Toen hij nog een snor hadquote:Op donderdag 27 december 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het anders kijken.
Wanneer is het een Belgische club voor het laatst gelukt een europese prijs te pakken?
En die trainer is naar Belgie gegaanquote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Krijg ff lekker de touwtiefusquote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Feyenoord die verliest van Gent?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:56 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat was te zien als onze ploegen Europees tegen elkaar moesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |