Vraag me wel af of er in de winterstop dan nog een extra verdediger wordt aangetrokken zoals Dick eerder aangaf.quote:'Topfitte' Pieters ambieert plaats centraal in verdediging
2 januari 2013
In een interessant interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Erik Pieters weten te verwachten topfit te zijn bij de eerste training van PSV 'Ik heb tijdens de kerstvakantie zo veel mogelijk getraind en ik verwacht topfit op de eerste training te verschijnen. Als dat niet lukt en ik niet mijn ding kan doen, zou dat een grote teleurstelling zijn.'
Advocaat liet eerder weten Pieters als een optie voor het centrum te zien. 'Zelf ambieer ik een terugkeer naar het centrum ook. Natuurlijk besef ik dat het lang geleden is dat ik centraal stond. Ik weet dat je zoiets niet een, twee, drie weer oppikt, maar ik denk dat het nog steeds kan. Door veelvuldig op die positie te trainen en in het tweede duels te spelen, moet het me lukken weer aan die plaats te wennen.'
Hij geeft zelf al aan dat hij nog veel moet trainen en wedstrijden in het tweede spelen op die positie om er weer aan te wennen. Die speelt na de winter dus nog niet centraal achterin.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vraag me wel af of er in de winterstop dan nog een extra verdediger wordt aangetrokken zoals Dick eerder aangaf.
Pieters moet daar zelf ook nog weer op gaan trainen hè, die is nog niet wedstrijd fit hoor. Bovendien zal er nog wel wat veranderen. Bovendien als je een rechtsback haalt kan hutch door naar het middenveld voor meer mogelijkheden dus heb je feitelijk niet eens meer verdedigers. En tenslotte verdwijnen er komende zomer naar verwachting sowieso 3 of 4 verdedigers dus nu wat extra is niet erg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vraag me wel af of er in de winterstop dan nog een extra verdediger wordt aangetrokken zoals Dick eerder aangaf.
Het lijkt mij niet dat Hutchinson nog naar het middenveld verschuift nu je Hiljemark hebt gehaald.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pieters moet daar zelf ook nog weer op gaan trainen hè, die is nog niet wedstrijd fit hoor. Bovendien zal er nog wel wat veranderen. Bovendien als je een rechtsback haalt kan hutch door naar het middenveld voor meer mogelijkheden dus heb je feitelijk niet eens meer verdedigers. En tenslotte verdwijnen er komende zomer naar verwachting sowieso 3 of 4 verdedigers dus nu wat extra is niet erg.
Waarom niet? Kan Wijnaldum mooi naar de bank. Hiljemark wordt niet meteen voor de basis gehaald volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat Hutchinson nog naar het middenveld verschuift nu je Hiljemark hebt gehaald.
die moet eerst maar eens binnen zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat Hutchinson nog naar het middenveld verschuift nu je Hiljemark hebt gehaald.
Thijs Slegers zei dat hij binnen was en iedereen weet dat Thijsje altijd gelijk heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die moet eerst maar eens binnen zijn
Qua aangetrokken spelers kunnen jullie die conclusie wel trekken de laatste jaren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Thijs Slegers zei dat hij binnen was en iedereen weet dat Thijsje altijd gelijk heeft.
Een half jaar is genoeg om het kampioenschap te halen, en daarmee de Championsleague, en daarmee miljoenen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens de Daily Mail wil PSV Arshavin een half jaar huren
Ja, maar ik geloof echt niet dat Arshavin in Nederland wilt spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Een half jaar is genoeg om het kampioenschap te halen, en daarmee de Championsleague, en daarmee miljoenen.
Of het kampioenschap mis te lopen, daarmee de CL, daarmee miljoenen en daarmee diep in de schulden te raken door onverantwoorde investeringen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Een half jaar is genoeg om het kampioenschap te halen, en daarmee de Championsleague, en daarmee miljoenen.
We zijn niet allemaal hetzelfde als Feyenoord hequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of het kampioenschap mis te lopen, daarmee de CL, daarmee miljoenen en daarmee diep in de schulden te raken door onverantwoorde investeringen.
Want die kans is natuurlijk niet aanwezig bij PSV?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde als Feyenoord he
Alsof het een kampioenenmaker isquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, niet echt. CL is niet meer begroot en daarom niet noodzakelijk. Is ook al meerdere malen uitgelegd en een nogal uitgekauwde discussie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want die kans is natuurlijk niet aanwezig bij PSV?
Die miljoenen van de gemeente waren zeker omdat het zo goed gaat financieel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. CL is niet meer begroot en daarom niet noodzakelijk. Is ook al meerdere malen uitgelegd en een nogal uitgekauwde discussie.
Het gaat nu steeds beter ja. Kijk de jaarcijfers er maar op na.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die miljoenen van de gemeente waren zeker omdat het zo goed gaat financieel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |