Hmm oke, bedankt in ieder gevalquote:Op donderdag 27 december 2012 11:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lumbosacral fascia is een vlak en geen spier.
Lig. sacrotuberous zou verrekt kunnen zijn, ken deze alleen nog niet dus weet niet welke bewegingen het maakt. Kan je dus nog even niet helpen daarmee. Volgende periode pas.
Binnenkort eens proberen dan.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, bedankt in ieder geval.
[..]
Binnenkort eens proberen dan.
Je moet ook niet achter prikkeldraad blijven hangen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn knie-holtes(denk ik) doen echt pijn, en het ziet er echt niet uit, helemaal snee-en en schaafwonbden :")
doe je goedquote:Op donderdag 27 december 2012 11:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn knie-holtes(denk ik) doen echt pijn, en het ziet er echt niet uit, helemaal snee-en en schaafwonbden :")
het was door een tafel ik stond op zo;n plastic krukje toen viel ik naar achter val ik tegen een tafel aanquote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter prikkeldraad blijven hangen.
Lolwutquote:Op donderdag 27 december 2012 11:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn knie-holtes(denk ik) doen echt pijn, en het ziet er echt niet uit, helemaal snee-en en schaafwonbden
Da's niet zo slimquote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het was door een tafel ik stond op zo;n plastic krukje toen viel ik naar achter val ik tegen een tafel aan
ik weet niet hoe alles heet, ik heb namelijk nogal moeite met de Nederlandse taal. Wel bedankt dat je dit zo waardeert!quote:
Knie .... holte. Een holle ruimte onder je kniequote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet hoe alles heet, ik heb namelijk nogal moeite met de Nederlandse taal. Wel bedankt dat je dit zo waardeert!
Nou ja, weet niet. Uurtje of 5, dat was langer dan maandagnacht en toen was ik echt uitgerust en zoquote:Op donderdag 27 december 2012 12:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, veel te kort weer natuurlijk
Over rauw gehaktquote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Taex! Waar de fuck slaat dat op? Prom wil het niet vertellen
moet iemand de schuld geven. Heb al een smiley gepost maar denk dat hij eroverheen keek. ({})quote:
Ja, ik snap 't nog steeds niet hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet iemand de schuld geven. Heb al een smiley gepost maar denk dat hij eroverheen keek. ({})
wat valt er niet te snappen aan ({})quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik snap 't nog steeds niet hoorOnduidelijk taal
Wat heb gehakt te maken met ({}) ?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat valt er niet te snappen aan ({})
het lijkt eropquote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb gehakt te maken met ({}) ?
waar lijkt het dan op?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
({}) lijkt echt niet op gehakt hoor
Nergens op.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar lijkt het dan op?
Juistquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand was erbij maargoed, er wordt een kut mee bedoeld
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JuistDus rauwe gehakt is een kut?
Appel zeker?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Janiet mijn woorden overigens
Wie was het dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Appel houdt niet van rauwe gehakt
lolquote:Op donderdag 27 december 2012 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die vriend van de moeder van tax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |