Veel platen staan dit jaar voor t eerst buiten de eerste 1000 en ook lager dan ooit. Wel opvallend.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:38 schreef laxus13 het volgende:
ver afgezakt dit, stond in 2007 nog op 390
Meer Monkees erinquote:Op donderdag 27 december 2012 12:38 schreef Breekfast het volgende:
Pfff, sommigen klagen dat er te veel nieuwe nummers in staan, maar er staat ook meer dan genoeg oude bagger tussen zeg![]()
Dit ook weer
Niks mis met nieuwe nummers. Maar wel nieuwe baggernummers.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:38 schreef Breekfast het volgende:
Pfff, sommigen klagen dat er te veel nieuwe nummers in staan, maar er staat ook meer dan genoeg oude bagger tussen zeg![]()
Dit ook weer
Je houd niet zo van Scattenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met nieuwe nummers. Maar wel nieuwe baggernummers.
Hier word ik nerveus van.
Je moet het mee kunnen zingenquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De muzikale versie van 50 tinten grijs, ik word er helemaal hitsig van.
Doe er jullie voordeel meequote:
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Gaat dit over een vrouw die de vibo zat is en een echte pik wil?
Niggahteksten hequote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Kennelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |