HIGH RANKING OFFICER binnen Fok!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ben maar eenzelfde tandwiel van het geheel als jij AQ.
Hoe is die eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nog een dag vrij en wil een game spelen. Backlogtijd!
Gisteren LEGO LotR platinum maar gehaald, als je dan toch nog maar twee extra dingetjes moet doen doe ik dat dan maar
Je hebt toch van die speciale pillen voor dieren met vuurwerk angst ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef koei het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Hier een flinke katermaar wel een erg leuke avond gehad! Alleen een beetje jammer van de kat die ik om half 2, toen we nog even langs huis gingen voor we door gingen naar een feestje, moest gaan douchen. Die had zich onder een kast verstopt en had daar van angst de boel onder gepist terwijl hij er is blijven liggen. Hij was helemaal nat, echt zielig. Maar gelukkig dus redelijk nuchter om half twee al ontdekt, vanmorgen bij thuiskomst was een stuk vervelender geweest. En de knallen zijn nu opgehouden dus de kat is weer helemaal in orde. Misschien toch maar iets van vuurwerktraining gaan doen voor volgend jaar...
Ja, maar die schijnen de angst niet weg te nemen, maar alleen het dier te verdoven. Plus dat hij dan drie dagen lang aan de tabletten moet. Ik investeer dan liever even een paar dagen aan zo'n vuurwerk cd, dan komt hij misschien ook gelijk van z'n angst voor onweer af.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je hebt toch van die speciale pillen voor dieren met vuurwerk angst ?
lijkt mij makkelijker
Dat is ook klote... Die kat hier heeft bijna de hele avond voor het raam gezeten om naar de kleurtjes te kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef koei het volgende:
Hier een flinke katermaar wel een erg leuke avond gehad! Alleen een beetje jammer van de kat die ik om half 2, toen we nog even langs huis gingen voor we door gingen naar een feestje, moest gaan douchen. Die had zich onder een kast verstopt en had daar van angst de boel onder gepist terwijl hij er is blijven liggen. Hij was helemaal nat, echt zielig. Maar gelukkig dus redelijk nuchter om half twee al ontdekt, vanmorgen bij thuiskomst was een stuk vervelender geweest. En de knallen zijn nu opgehouden dus de kat is weer helemaal in orde. Misschien toch maar iets van vuurwerktraining gaan doen voor volgend jaar...
Thanks AQ!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij ook Shar! Dat je maar een grote mag worden met je Tut's in 2013!
Oh laat even weten of hij leuk isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nog een dag vrij en wil een game spelen. Backlogtijd!
Gisteren LEGO LotR platinum maar gehaald, als je dan toch nog maar twee extra dingetjes moet doen doe ik dat dan maar
Ik vond Batman en Star Wars echt zo vetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe is die eigenlijk?
Ik heb in het begin al die lego games gespeeld maar de paar laatste gemist dus welke is dan het leukste?
Lego Pirates, die dc heroes game of LOTR?
Vervelend koei! Mijn katten waren ook erg bang maar gelukkig nergens plasjes ofzo, ze lagen bij de voordeur in een hoekje gepropt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef koei het volgende:
Mmm ja ok daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar die schijnen de angst niet weg te nemen, maar alleen het dier te verdoven. Plus dat hij dan drie dagen lang aan de tabletten moet. Ik investeer dan liever even een paar dagen aan zo'n vuurwerk cd, dan komt hij misschien ook gelijk van z'n angst voor onweer af.
Was leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh laat even weten of hij leuk is
[..]
Toen sliep ik nogquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Tain het volgende:
Meh, om 6 uur opstaan was toch wel erg vroeg vanochtend.
Niet echt grappig...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=b32_1357058466
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |