abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 27 december 2012 @ 09:10:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_120808665
Nathan Aké is trots dat hij woensdag namens Chelsea zijn debuut mocht maken in de Premier League. De 17-jarige middenvelder kwam in blessuretijd van het uitduel met Norwich City het veld in voor Juan Mata, die het enige doelpunt maakte (0-1). .

Aké zegt op de website van zijn management Forza Sports Group vrij zenuwachtig te zijn geweest. 'Maar het was 1-0 dus ik dacht: ik moet mijn taak gewoon doen. De trainer gaf een paar opdrachten mee en hij zei dat ik moest genieten.'

De oud-jeugdspeler van ADO Den Haag en Feyenoord beseft dat hij er nu nog niet direct is. 'Natuurlijk ben nu hartstikke blij en trots maar tegelijkertijd realiseer ik me dat ik hard moet blijven werken. Want dit is pas het begin.'



:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120808868
Moest even 2x goed kijken. Dacht eerst dat ik Gullit zag :P

Leuk voor zo'n jongen, maar hoop dat zo iemand vaker aan spelen toekomt.
pi_120808883
A-garnituur uit de jeugd van Feijenoord speelt basis City, Chelsea en dan heb ik Bruma nog niet eens genoemd.

B-garnituur in de vorm van BMI en Vrij is nog steeds de absolute top van de Eredivisie...........

Godverdomme, wat doet het toch pijn dat we een mongool als :r Beenhakker :r aan het roer hebben gehad.
pi_120808937
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
A-garnituur uit de jeugd van Feijenoord speelt basis City, Chelsea en dan heb ik Bruma nog niet eens genoemd.

B-garnituur in de vorm van BMI en Vrij is nog steeds de absolute top van de Eredivisie...........

Godverdomme, wat doet het toch pijn dat we een mongool als :r Beenhakker :r aan het roer hebben gehad.
Gelukkig heeft hij ons wel aan toppers als Ignjatovic geholpen, allemaal dankzij dat geweldige internationaal netwerk
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_120808960
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:37 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Gelukkig heeft hij ons wel aan toppers als Ignjatovic geholpen, allemaal dankzij dat geweldige internationaal netwerk
Dat internationale netwerk was er wel.... Uit elk land een andere mongool :+
pi_120809008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat internationale netwerk was er wel.... Uit elk land een andere mongool :+
Smolov, Lumb, Simon, Jhonny.. Alleen Smolov is een goede voetballer gebleken (nadat hij weer weg was), maar ach, we hebben wel Schaken nu
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_120812101
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:37 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Gelukkig heeft hij ons wel aan toppers als Ignjatovic geholpen, allemaal dankzij dat geweldige internationaal netwerk
Haalde bij Ajax Trabelsi,Mido en Zlatan ;)
  Trouwste user 2022 donderdag 27 december 2012 @ 12:52:58 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_120813878
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Haalde bij Ajax Trabelsi,Mido en Zlatan ;)
Degradeerde met Volendam. Haalde met het beste Real na de jaren 50 de EC-1 finale niet. Koos voor John van Loen ipv Ronald de Boer, die toen naar Twente ging en van Gaal hem terug moest kopen. Faalde voor het WK-86 en tijdens het WK-90 met de beste lichting die Nederland ooit heeft gehad. Kwam bij Vitesse, Ajax en Feijenoord weer thuis.

Het grootste geschenk voor Ajax was dat Beenhakker tussentijds voor het grote geld van Real koos en van Gaal het overnam.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120815183
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

Degradeerde met Volendam. Haalde met het beste Real na de jaren 50 de EC-1 finale niet. Koos voor John van Loen ipv Ronald de Boer, die toen naar Twente ging en van Gaal hem terug moest kopen. Faalde voor het WK-86 en tijdens het WK-90 met de beste lichting die Nederland ooit heeft gehad. Kwam bij Vitesse, Ajax en Feijenoord weer thuis.

Het grootste geschenk voor Ajax was dat Beenhakker tussentijds voor het grote geld van Real koos en van Gaal het overnam.

:P
je vergeet Trinidad & Tobago :P heeft daar top prestaties geleverd. Volgens mij is hij daar ook uit tot Zulu Koning uitgeroepen van dat land.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 december 2012 @ 14:11:28 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_120816716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

je vergeet Trinidad & Tobago :P heeft daar top prestaties geleverd. Volgens mij is hij daar ook uit tot Zulu Koning uitgeroepen van dat land.
:D

Je moet gewoon assistent coach worden bij Ajax. Zie Co Adriaanse, Leo Beenhakker, Aad de Mos.

Al trapte je zelf een kleine deuk in een groot pakje met boter als voetballer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120816847
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Smolov, Lumb, Simon, Jhonny.. Alleen Smolov is een goede voetballer gebleken (nadat hij weer weg was), maar ach, we hebben wel Schaken nu
Smolov :D _O_
pi_120871874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
A-garnituur uit de jeugd van Feijenoord speelt basis City, Chelsea en dan heb ik Bruma nog niet eens genoemd.

B-garnituur in de vorm van BMI en Vrij is nog steeds de absolute top van de Eredivisie...........

Godverdomme, wat doet het toch pijn dat we een mongool als :r Beenhakker :r aan het roer hebben gehad.
De lichting die nu aan de deur klopt is wel echt ziekelijk goed. Enorm zonde dat jullie Aké, Ebecilio en Rekik kwijtraakten. Verder nog Vilhena, Boëtius, Kongolo en Achabar in die lichting, speelden al samen vanaf de F-jes _O_ Ajax werd met een vergelijkbare lichting de beste van de wereld, het is kut dat dat tegenwoordig niet meer kan in de veranderde voetbalwereld.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_120876961
Moet jij eens kijken, over een jaar of 5, records die nu nog op Messi's naam staan zullen dan al snel verleden tijd zijn. Hopsaké!
pi_120877328
Zwabberhoofd
pi_120915839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
A-garnituur uit de jeugd van Feijenoord speelt basis City, Chelsea en dan heb ik Bruma nog niet eens genoemd.

B-garnituur in de vorm van BMI en Vrij is nog steeds de absolute top van de Eredivisie...........

Godverdomme, wat doet het toch pijn dat we een mongool als :r Beenhakker :r aan het roer hebben gehad.
Nou kijk, Feyenoord's jeugdopleiding is beperkter.
Rekik is weggegaan omdat City zo een geweldig plan met hem had.
pi_120915977
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:58 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nou kijk, Feyenoord's jeugdopleiding is beperkter.
Rekik is weggegaan omdat City zo een geweldig plan met hem had.
:'). Ik ken Rekik persoonlijk flapdrol. Hij was bij Feijenoord gebleven als zuchtsteunmongool Beenhakker hem geen jeugdcontractje had voorgeschoteld zonder enig toekomstperspectief voor hem uit te tekenen.
pi_120916569
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:58 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nou kijk, Feyenoord's jeugdopleiding is beperkter.
Rekik is weggegaan omdat City zo een geweldig plan met hem had.
De jeugdopleiding van Feyenoord is momenteel de beste van Nederland en misschien zelfs de wereld. Ongekend wat een talent daar de laatste jaren en in de nabije toekomst uit komt huppelen. Het is niet voor niets dat Cruijff naar het niveau van de Feyenoord academy wil met de jeugd van Ajax.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_120916615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
A-garnituur uit de jeugd van Feijenoord speelt basis City, Chelsea en dan heb ik Bruma nog niet eens genoemd.

B-garnituur in de vorm van BMI en Vrij is nog steeds de absolute top van de Eredivisie...........

Godverdomme, wat doet het toch pijn dat we een mongool als :r Beenhakker :r aan het roer hebben gehad.
van Ake en Bruma ben ik (nog) niet onder de indruk. Rekik vind ik wel echt een toptalent, die gaat er hopelijk wel komen.
En dan heb je ook nog Kyle Ebecilio.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120917441
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:16 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

van Ake en Bruma ben ik (nog) niet onder de indruk. Rekik vind ik wel echt een toptalent, die gaat er hopelijk wel komen.
En dan heb je ook nog Kyle Ebecilio.
Bruma valt inderdaad vies tegen ja. Verder heb je nog Clasie, De Vrij en BMI die tot de top van de Eredivisie horen en A-international zijn, Vilhena, Boëtius en Kongolo die in het eerste spelen of er tegenaan schurken, Achabar en Woudenberg die veel potentie hebben en daarachter in de jeugd weer een paar wereldtalenten met Slabbekoorn en Idrissi. En dan heb je tot slot spelers als Leerdam, Nelom en Van Haaren die nooit verder zullen komen dan de Eredivisie, maar het lijkt al vrij lang geleden te zijn dat Feyenoord opleidde voor de ED, iets wat Ajax al jarenlang doet en er zelfs in is doorgeslagen. Ik noem een Josefzoon, Bonevacia, Goossens, Özbiliz, Ebecilio, Donald en Sarpong.

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik blij ben dat Ajax op tijd het licht heeft gezien.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_135651782
quote:
Mourinho haalt Aké definitief bij A-selectie Chelsea

Nathan Aké behoort voor de rest van het seizoen tot de A-selectie van Chelsea.

Een verhuur van de achttienjarige jeugdinternational deze maand is daarmee ook van de baan. Clubs uit de Championship, de Premier League en ook uit de eredivisie informeerden de afgelopen weken naar de mogelijkheden om Aké te huren.

"Mourinho ziet in Aké een potentiële speler voor het eerste. Ze willen hem nu absoluut niet laten gaan", zegt Daan Kramp van Forza Sports Group, het management van Aké.

Aké maakte vorig seizoen zijn debuut in de Premier League voor Chelsea en kreeg ook in de Europa League speeltijd. De geboren Hagenaar trainde afwisselend met het eerste en tweede team mee.

Het definitief opnemen van Aké in de A-selectie is mede een gevolg van het vertrek van Ryan Bertrand naar Aston Villa.

Bertrand was een van de linksbacks in de A-selectie van Chelsea. Mourinho ziet Aké nu als optie voor die positie. De vijfvoudig international van Jong Oranje kan ook centraal in de verdediging en op het middenveld uit de voeten.
^O^ Ben benieuwd hoeveel speelminuten Mourinho hem gaat geven dit half jaar.
  Forum Admin donderdag 30 juli 2020 @ 13:00:26 #21
35723 crew  GGMM
pi_194322313
twitter


quote:
Volgens zowel de BBC, The Guardian als de Daily Mail, zijn Bournemouth en Manchester City tot een akkoord gekomen over de transfer van Nathan Aké. De Citizens betalen naar verluidt 43 tot 45 miljoen euro voor de Nederlander.
43-45 :{ Gemiste kans

@onlogisch @Caland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194323859
Zo, die loopt ook alweer een tijdje mee zeg. Had hem nog in mijn hoofd als een begin twintiger.

Had hem liever naar United zien gaan, maar desondanks mooie transfer.
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:54:42 #23
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194386121
Niet alleen kan Nathan aardig ballen net zoals Ruud vroeger, en lijkt ie er als 2 druppels water op (vooral op Gullit in zijn Sampdoria-tijd), maar hij kan ook nog eens aardig zingen:


Wisten jullie dat?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_194386200
Geliked vanwege het nummer
Moeten zij weten
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:32:50 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194386723
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Geliked vanwege het nummer

En zou je deze liken?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_194398050
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Niet alleen kan Nathan aardig ballen net zoals Ruud vroeger, en lijkt ie er als 2 druppels water op (vooral op Gullit in zijn Sampdoria-tijd), maar hij kan ook nog eens aardig zingen:


Wisten jullie dat?
Het is echt eng hoeveel ie op Gullit lijkt ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')