Truste...ik kap er ook mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:44 schreef MadMaster het volgende:
Vind het mooi geweest, tot morgen!
Slaap lekker MM, tot morgen!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:44 schreef MadMaster het volgende:
Vind het mooi geweest, tot morgen!
Doorhalen, uitbuiken, inzakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik blijf nog een kwartier, ben kapot. Je doet amper wat met Kerst maar tis dodelijk vermoeiend.
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:45 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk, maar hiervan gaan er toch wel meerdere in een dozijn?
pardon? beste singer-songwriter van de laatste jaren in mijn ogenquote:
Mattie??quote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
odner welke steen kom jij dan mattie
WTF????????????????quote:
SR vind ik briljant. Kan ook de leeftijd zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. SR vind ik niks aan, de Top 2000 helemaal geweldig. Ieder zn ding
Veel te zoetsappig imo.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
pardon? beste singer-songwriter van de laatste jaren in mijn ogen
uit 2006. en dit is niet eens zijn beste nummer.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ik sla geloof ik ook wel eens een jaartje radio over denk ik.
Ik ken maar heel weinig mensen die dit nummer niet kunnen waarderen eigenlijk.quote:
Trekzak-alert.quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 27 december 2012 01:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik ben dr vandoor. Fijne avond nog
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
Goede nacht dan!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 27 december 2012 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken maar heel weinig mensen die dit nummer niet kunnen waarderen eigenlijk.
Haha, ja ze heeft wel een wat mannelijke klank in d'r stem hequote:Op donderdag 27 december 2012 01:53 schreef Cynix ® het volgende:
Staat dit liedje niet op te lage toeren?
Ik kan veel hebben, maar dit is voor mij wel ongeveer de ondergrens, hoor.quote:
Beetje meebrullen kan zo lekker zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar dit is voor mij wel ongeveer de ondergrens, hoor.
Dat is waar, wat dat betreft kijk ik ook uit naar Marianne Rosenberg.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Beetje meebrullen kan zo lekker zijn.
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Tijn het volgende:
Toch vind ik dit minder kitsch dan dat gezever van die Damien Rice
sowieso niets mis met damien ricequote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Tijn het volgende:
Ja, da's er ook zo eentje idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is waar, wat dat betreft kijk ik ook uit naar Marianne Rosenberg.
Wtf is er kitsch aan Damien Rice?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Tijn het volgende:
Of je raadpleegt de uurlijst?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit hier zwaar in de struggle, had gister in top2000 tussen 3 en 4 snachts goed nummer gehoord maar weet niet welke, nu moet ik alles terugluisteren wat er toen op was.
15 nummers valt toch wel mee?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit hier zwaar in de struggle, had gister in top2000 tussen 3 en 4 snachts goed nummer gehoord maar weet niet welke, nu moet ik alles terugluisteren wat er toen op was.
In Your Light van Jon Allen?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of je raadpleegt de uurlijst?
Waar kan ik dat per uur zien dan? Nog nooit top2000 geluisterd, haha!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
15 nummers valt toch wel mee?
n00bquote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik dat per uur zien dan? Nog nooit top2000 geluisterd, haha!
1792 All Cried Out Alison Moyet 1985quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik dat per uur zien dan? Nog nooit top2000 geluisterd, haha!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Perfect nummer om bij te gaan slapen. Trusten en tot morgen
Net niet helemaal de Beatles-status bereikt, maar toch.quote:
Ik stuur altijd graag kaartjes naar iedereen. Maar hij staat idd niet op m'n lijstje.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ouwe Bush gaat niet jofel. En ik stuur 'm geen kaartje.
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vooral niet omdat het één grote scam bleekquote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net niet helemaal de Beatles-status bereikt, maar toch.
Tof!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit speel ik op trompet, leuk nummer
Vind Monkees leuker.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net niet helemaal de Beatles-status bereikt, maar toch.
Truste en tot morgen!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh, dat weet ik niet eens, was het een act?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral niet omdat het één grote scam bleek
Ja, het waren allemaal acteurs. De echte muzikanten stonden achter een schermquote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet eens, was het een act?
Ik ken wel The Ruttles en zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was de eerste echte bedachte boyband, maar ze hebben later wel hun eigen muziek gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, tot droevenis van hun fansquote:Op donderdag 27 december 2012 02:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was de eerste echte bedachte boyband, maar ze hebben later wel hun eigen muziek gemaakt
Super inderdaad!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marianne Faithfull heeft een mooie versie van working class hero gemaakt
Al vind ik die van Ozzy Osbourne ook toppie!quote:
Noppo.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:07 schreef Tjacka het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen heen weest of niet?
Ik niet iig.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:07 schreef Tjacka het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen heen weest of niet?
Ik ben het al wéér met je eens.quote:
Oh, ik herken het dit-is-een-draak-maar-ik-vind-het-toch-mooi-syndroom wel hoor. Alleen niet bij deze.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is het ook natuurlijk. Maar ja
Minstens ja. Wie weet wat ze nog meer zou doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben het al wéér met je eens.
Als Diana nog leefde zou ze zich in haar graf omdraaien...
Het is ook wel een beetje om te janken.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier kon ik mn eerste vriendinnetje altijd mee laten huilen :$
Je sloeg haar met de LP?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier kon ik mn eerste vriendinnetje altijd mee laten huilen :$
Haha Frits..nee, ze was gemakkelijk sentimenteel te krijgenquote:
Hij is eigenlijk al zo'n 50 jaar goed bezig.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:17 schreef Eska het volgende:
BoudewijnIk heb liever z'n oude spul, maar deze is zeker ook oké.
Yep, daar kan Ewbank nog een hele dikke punt aan zuigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:17 schreef FritsFlits het volgende:
Wat kon Lennaert toch goede teksten schrijven
Laatst was er nog een goede docu over hem op TV, echt een aanrader.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:17 schreef FritsFlits het volgende:
Wat kon Lennaert toch goede teksten schrijven
Was dagelijks muziekvoer bij ons thuis, 'k ben er mee groot geworden.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk al zo'n 50 jaar goed bezig.
Kak, gemist. Publieke omroep? Dan staat het misschien nog op uitzending gemistquote:Op donderdag 27 december 2012 02:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laatst was er nog een goede docu over hem op TV, echt een aanrader.
Ja, staat vrijwel zeker op UG.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kak, gemist. Publieke omroep? Dan staat het misschien nog op uitzending gemist
Apart liedje, zeker voor die tijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:21 schreef FritsFlits het volgende:
Schijnt dat Koos Alberts hierop heeft gestemd
Dat is ook echt een super nummer..quote:Op donderdag 27 december 2012 02:21 schreef Eska het volgende:
Mijn oudste (14 jr) heeft zelfs op Boudewijn gestemd. Meneer de President.
Jaja, je zit 'm al vroeg te indoctrineren met linkse praatjes zekerquote:Op donderdag 27 december 2012 02:21 schreef Eska het volgende:
Mijn oudste (14 jr) heeft zelfs op Boudewijn gestemd. Meneer de President.
Ja, nou! Een nummer dat je gewoon kunt 'voelen', vind ik. En blijft (helaas) eigenlijk tijdloos.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is ook echt een super nummer..
Grondregel 1 in dit linkse huishouden is: Vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 27 december 2012 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jaja, je zit 'm al vroeg te indoctrineren met linkse praatjes zeker![]()
The Pelvis heeft leuke dingen gedaan, maar daar hoort deze voor mij niet per se bij.quote:
Komt allemaal door Gangnam Stylequote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey mensen, ik ben de lijst voor de komende uren eens aan het doornemen (ik luister lijstloos, maar aangezien ik ga slapen..) en t valt me op dat vele platen dit jaar voor t eerst buiten de top 1000 zijn gevallen! Tell him, What's a woman etc. Wel opvallend. Eerder ook al mr tambourine man lager dan ooit.
Ja, er zitten hier en daar wat merkwaardige verschuivingen idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey mensen, ik ben de lijst voor de komende uren eens aan het doornemen (ik luister lijstloos, maar aangezien ik ga slapen..) en t valt me op dat vele platen dit jaar voor t eerst buiten de top 1000 zijn gevallen! Tell him, What's a woman etc. Wel opvallend. Eerder ook al mr tambourine man lager dan ooit.
Ik luister ook liever naar z'n rock & roll-werk, maar wat 'ie ook zingt, hij blijft een bepaalde charme uitstralen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
The Pelvis heeft leuke dingen gedaan, maar daar hoort deze voor mij niet per se bij.
Ik hou van Heavy Metal, Hard Rock, whatever, maar vaak juist ook weer van triestige ballads.quote:
Voor in de koffiecorner bij de Jumbo. Mensen moeten ook niet té lang blijven plakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:33 schreef Tijn het volgende:
Echt non-muziek wat mij betreft. Nog te nikszeggend om in een lift te draaien.
Je hoort de protest in zijn stem dat blijft zo ontzettend knap...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, nou! Een nummer dat je gewoon kunt 'voelen', vind ik. En blijft (helaas) eigenlijk tijdloos.
Ja precies. Dat bedoelde ik idd ook met het 'voelen'.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je hoort de protest in zijn stem dat blijft zo ontzettend knap...
Mensen zijn over Melua heen. Godzijdank.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
grappig, dit staat nu op 1479, maar was ooit op 101 de hoogste binnenkomer
Typische hype.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
grappig, dit staat nu op 1479, maar was ooit op 101 de hoogste binnenkomer
Ze zijn aan het fokken geslagen?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:38 schreef lubje25 het volgende:
Vind vooral die 18.0000.00.000 fietsen zo'n kutnummer
Dan nog groeit het aantal chinezen geloof ik sneller dan het aantal fietsen.quote:
Toch is het ergens flink misgegaan dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:42 schreef lubje25 het volgende:
Volgens mij heeft Jon Bon Jovi veel naar dit nummer geluisterd
Yep, hutje toe. Grootste gedeelte heb ik de top2000 aanstaan. Maar dat is niet altijd goeie cafemuziekquote:Op donderdag 27 december 2012 02:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Tent dicht?
Heb je daar de Top2000 ook aan staan eigenlijk?
Ah, aardig compromis zo dus. Netjes.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep, hutje toe. Grootste gedeelte heb ik de top2000 aanstaan. Maar dat is niet altijd goeie cafemuziekDus soms even een uurtje de muziekcomputer, is voor de zaak beter. Voor mezelf zou ik het lekker aan willen laten
Ikke nog een weekie niksen.quote:
you can leave you're hat onquote:Op donderdag 27 december 2012 02:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, aardig compromis zo dus. Netjes.
Ik kom nog een keer op je biljart dansen hè. Schoenen uit.
Ik hou, in tegenstelling tot de meeste FOK!kers, van Franse muziek, maar dan weer niet zo van deze ouwe meuk.quote:
Ik kan een chanson op zijn tijd ook best waarderen, versta er alleen geen zak vanquote:Op donderdag 27 december 2012 02:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hou, in tegenstelling tot de meeste FOK!kers, van Franse muziek, maar dan weer niet zo van deze ouwe meuk.
Ik zou dit uit mezelf ook niet opzetten hoor, maar als het zo voorbij komt vind ik het toch wel iets hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hou, in tegenstelling tot de meeste FOK!kers, van Franse muziek, maar dan weer niet zo van deze ouwe meuk.
En mijn auto is ook wat burgerlijker dan die van hun.quote:
Ik ben (nog) niet zo thuis in hedendaagse Franse muziek. Deze namen zeggen me niets, ben ik bang.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:56 schreef Cynix ® het volgende:
Jean-Jacques Goldman, Stefan Eicher, Pascal Obispo, Calogero, Florent Pagny etc maken moderne Franse muziek, zeer luisterbaar.
Truste en tot morgen!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben slapen mensen. Tot morgen
Truzzte!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben slapen mensen. Tot morgen
Mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En mijn auto is ook wat burgerlijker dan die van hun.
Mij tot voor een jaar of 5 ook niet, mijn vrouw is nogal Francofiel.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet zo thuis in hedendaagse Franse muziek. Deze namen zeggen me niets, ben ik bang.
Alleen maar tof, om zo aan muziek te komen dat je uit jezelf niet snel zou tegenkomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mij tot voor een jaar of 5 ook niet, mijn vrouw is nogal Francofiel.
Ik vraag het mezelf ook af.quote:
Dat ligt aan jouw eigen context.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:03 schreef Cynix ® het volgende:
Wel te laat voor een klein snackje denk ik, he?
Och, ik vind Adele niet per definitie vervelend. Maar zoveel nummers en (vooral) zo hoog genoteerd hoeft voor mij zeker niet.quote:
Lekker oud plaatje.quote:
Same here, ze maakt mooie muziek, kan goed zingen. Die blijft zeker wel hangen in de Top2000, maar is zeker geen top 20 50 materiaal wat mij betreftquote:Op donderdag 27 december 2012 03:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Och, ik vind Adele niet per definitie vervelend. Maar zoveel nummers en (vooral) zo hoog genoteerd hoeft voor mij zeker niet.
Nachtkaars-alert.quote:Een jaar na de meezinger 'Osaka' verlaat zanger Theo van Es de band en gaat de formatie door als Double You.
Ja, dat idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Same here, ze maakt mooie muziek, kan goed zingen. Die blijft zeker wel hangen in de Top2000, maar is zeker geen top 20 50 materiaal wat mij betreft
Nou ja, 'Fire to the rain' kon wel eens een echte klassieker worden denk ik, hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Same here, ze maakt mooie muziek, kan goed zingen. Die blijft zeker wel hangen in de Top2000, maar is zeker geen top 20 50 materiaal wat mij betreft
Ze hebben het ontstaan van Bombay nog meegemaakt.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze hebben het ontstaan van Bombay nog meegemaakt.
quote:
Oh ja, denk je dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:16 schreef Cynix ® het volgende:
Het liefst wacht ik nog op Kamahl. Ik kan gewoon bijna niet geloven dat zijn hoge positie geen doorgestoken kaart of weddenschap of zo is.
quote:Op donderdag 27 december 2012 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]die had ik gemist, zowel de post als het nummer. Ik kwam het tegen tijdens het zappen en dacht, even kijken waar Es zich nou zo op verheugd heeft. Hij staat nog steeds aan.
Het is zo'n oud nummer waarvan ik echt dacht dat niemand het meer zou kennen.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:18 schreef Eska het volgende:
Oh ja, denk je dat?
Ik denk eigenlijk wel dat er echt een trouwe groep liefhebbers is. Staat al die jaren al in de lijst.
quote:Op donderdag 27 december 2012 03:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is zo'n oud nummer waarvan ik echt dacht dat niemand het meer zou kennen.
Verrassend dus dat dat niet zo blijkt te zijn.
Zonder snack?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moet jullie helaas toch verlaten, oogjes vallen bijna dicht.
Truste en veel plezier nog!
Daar ga ik pas volgend jaar over nadenken.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:49 schreef lubje25 het volgende:
Heb de top2000agogo opgenomen maar wanneer moet ik dat kijken?![]()
Zal wel volgend jaar worden
Die van Roberta vind ik mooierquote:Op donderdag 27 december 2012 04:08 schreef liesje1979 het volgende:
Killing me softly ken ik alleen van de fuggees
quote:
Heb ik meestal ook hoor, degene die ik het eerste/beste ken vind ik het mooist. Zoals bijvoorbeeld Hurt van NIN/ Cashquote:Op donderdag 27 december 2012 04:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar dat komt ook omdat ik hem zo ken he? Aall my life heeft ook weinig beat en die vind ik mooi.
Zo luister ik alleen closing time van hootie and the blowfish ipv die van tom waits, ik werd verliefd op die eerste want die hoorde ik eerder.
wat een teringherriequote:Op donderdag 27 december 2012 04:44 schreef lubje25 het volgende:
Fun some nights, aardig nummertje maar wat doet het in de Top2000Komt amper in de beste 50 van het jaar me dunkt
quote:
Lijkt me minder frustrerend dan dat je wakker wordt met I Go To Sleep van de Pretenders of zo.quote:
Dat is net zoiets als dat Bohemian Rhapsody op nummer 1846 staat in de Top 2000.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:29 schreef TLC het volgende:
aww dit nummer stond laatste in de Homo top 100why ?
Het enige wat meer gayer is -wat ik me kan bedenken- zijn de Village People, staan die er trouwens ook in ?quote:Op donderdag 27 december 2012 08:31 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat Bohemian Rhapsody op nummer 1846 staat in de Top 2000.
Nope.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Het enige wat meer gayer is -wat ik me kan bedenken- zijn de Village People, staan die er trouwens ook in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |