Nu mis ik het gedeelte van de overleden iphonequote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
En toen had de iPhone zoiets van, bekijk het maar.. ik ben er klaar mee.
Opgestuurd naar Apple, die hadden het over een defect moederbord en 218 euro
Toch maar weer terug gehaald en zelf aan RedSnOw gehangen, 10 minuten later deed ie het weer
Nouja.. het feit dat de iPhone na een herstel niets meer deed (Ja, hij bleef op het boot schermpje hangen) en dat ze bij Apple zeiden dat het 218 euro zou kosten.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu mis ik het gedeelte van de overleden iphone
Dat jailbreakers je telefoon gered hebben en Apple je wou naaien?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja.. het feit dat de iPhone na een herstel niets meer deed (Ja, hij bleef op het boot schermpje hangen) en dat ze bij Apple zeiden dat het 218 euro zou kosten.
dat ik hem met RedSnow zelf aan de praat heb gekregen is weer een ander verhaal, het gaat om het principe.
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja.. het feit dat de iPhone na een herstel niets meer deed (Ja, hij bleef op het boot schermpje hangen) en dat ze bij Apple zeiden dat het 218 euro zou kosten.
dat ik hem met RedSnow zelf aan de praat heb gekregen is weer een ander verhaal, het gaat om het principe.
Je mist niet. Het is een kwestie van de accu vol zien te houden en niet hoeven restarten zonder laptop met redsn0w in de buurt.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is een tethered jb nu echt zo'n issue? Heb mijn telefoon constant aan staan, dus hoef hem in principe maar een keer tethered booten. Of mis ik iets?
Oké bedanktquote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zit geen simlock op (Nederlandse toestellen) en alle apps blijven staan (zijn verbonden aan je Apple ID en niet je simkaart).
Http://payforyourshit.com/kutpauperquote:Op donderdag 27 december 2012 02:03 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is nou een goede repository voor cracked cydiaapps?Sinful is kut
Onzin.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoef alleen een andere background zo nu en dan
Jailbreaken draait vaak toch uit op een overlijdens bericht.
Hij heeft al bewezen dat hij niet weet waar hij over praatquote:
http://moetenzegodverdommezorgen dat-ideal-of-andere-normale-betaalwijzen-worden-ondersteund.com/paypal-en-creditcards-zijn-kutquote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Http://payforyourshit.com/kutpauper
Paypal en hun malafide praktijken ondersteunenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Anno 2012/2013 niet met PayPal om kunnen gaan
Voor Tomtom ja, de rest is gewoon legaal.quote:Bovendien loop je ook met installous te kutten, dus doe niet alsof je er anders wel voor zou betalen.
iOS 5 maakt autmatisch backups waar je niks voor hoeft te doen, maar jij hebt dat natuurlijk weer niet aanstaan. Dikke fail van jouw kant, sorry hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
iOS 5.1.1!
Wel ALLES kwijt, contacten, etc. etc. etc.
Ja, nu wel ja kutje. Ik zat toen nog op iOS 4.1.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
iOS 5 maakt autmatisch backups waar je niks voor hoeft te doen, maar jij hebt dat natuurlijk weer niet aanstaan. Dikke fail van jouw kant, sorry hoor.
Gebruik Waze en/of Google Maps.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Paypal en hun malafide praktijken ondersteunen. Ik weiger met Paypal te betalen zolang die gasten denken bedrijven als wikileaks hun geld te onthouden.
[..]
Voor Tomtom ja, de rest is gewoon legaal..
Waarom? IOS 5 is al anderhalf jaar uit.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja kutje. Ik zat toen nog op iOS 4.1..
Waarom zou je upgraden als alles functioneert, je de nieuwe functies van iOS 5 niet nodig hebt en je iPhone met iOS 4 en alle jailbreakinstellingen helemaal naar je zin is?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom? IOS 5 is al anderhalf jaar uit.
Dan moet je ook maar niet jailbreaken. Als je speelgoed wil koop je maar een Android.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je upgraden als alles functioneert, je de nieuwe functies van iOS 5 niet nodig hebt en je iPhone met iOS 4 en alle jailbreakinstellingen helemaal naar je zin is?
Nu moest ik wel, steeds meer apps werkten niet meer op iOS 4.1, waaronder de nieuwste whatsapp (oude whatsappondersteuning hebben ze expres gedropped)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |