quote:Op donderdag 27 december 2012 04:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wil best wel es plassex met jou proberenIk lacht af en toe toch wel kk hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Kijk naar jezelfquote:Op donderdag 27 december 2012 04:20 schreef Chernobog het volgende:
Moira, zit je tampon soms verkeerd? Je begint nu wel erg te flippen.
Dat doet me deugd *traantje wegpinkt*quote:Op donderdag 27 december 2012 04:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik lacht af en toe toch wel kk hard.
Ik heb geen dagboek en ik vind het geil om vies genoemd te worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:23 schreef Chernobog het volgende:
Nou smeerlapjes, ik ga een dutje doen. Vergeet niet boos in je dagboek te schrijven dat iemand online je vies noemde.
Ik kijk daar niet op, want ik ben er niet in geïnteresseerd. Zo word ik ook niet geconfronteerd met dingen die ik niet wil zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:21 schreef Chernobog het volgende:
Ik denk dat je ED niet begrijpt. ED zoekt juist de dox op van dat soort figuren. Het is een grote encyclopedie van perverse losers. Wie weet sta jij er ook tussen Moira. Je bent anders best een lolcow.
Trollkloon.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Lol, is hij nieuw of gewoon een nieuwe account omdat hij geen ballen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ik heb gewoon te veel gezopen deze 2e kerstdag.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trollkloon.
Trollen voeren is één van mijn favo bezigheden zo diep in de nacht.
Degene die klaagt over de seksuele voorkeur van anderen insinueert dat "wij" huilebalken zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:23 schreef Chernobog het volgende:
Nou smeerlapjes, ik ga een dutje doen. Vergeet niet boos in je dagboek te schrijven dat iemand online je vies noemde.
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wil best wel es plassex met jou proberenSowieso. Maar alleen als ik je dan als persoonlijke hoer mag behandelen. Machtsmisbruik enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trollkloon.
Snel, red je reputatie!quote:Op donderdag 27 december 2012 04:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trollkloon.
O ja, I forgot *kudt*quote:Op donderdag 27 december 2012 04:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso. Maar alleen als ik je dan als persoonlijke hoer mag behandelen. Machtsmisbruik enzo.
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:27 schreef Puntenjager het volgende:
lolcow![]()
![]()
GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lief van TS dat hij zijn eigen gedrag op mij reflecteert
Fuck the EBU.
Serieus, mijn poes is zo nat nu.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Bijna orgie in dit topic... ik heb al seks gehad vanavond, nu ga ik rukken op BDSM shit en dan kan ik eindelijk slapen.
Ik heb van dit voorspel niet meer dan een semi-stijve gekregen.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:33 schreef AthCom het volgende:
Bijna? Ik ben wel aan mijn trekken gekomen, hoor ... Was het net zo geweldig voor jullie zoals het voor mij was?
Te treurig voor woorden inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Degene die klaagt over de seksuele voorkeur van anderen insinueert dat "wij" huilebalken zijn.
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:23 schreef Moira. het volgende:
Als ik er na zo'n dikke backfire achterkom dat ik blijkbaar niet handig bezig ben heb ik tenminste altijd nog de ballen om dat toe te geven.
Kon Chernobog je niet ten volste plezieren?quote:Op donderdag 27 december 2012 04:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb van dit voorspel niet meer dan een semi-stijve gekregen.
Mjah, keb hier zelfs hier zelfs een tweede wc-rol moeten pakkenquote:Op donderdag 27 december 2012 04:33 schreef AthCom het volgende:
Bijna? Ik ben wel aan mijn trekken gekomen, hoor ... Was het net zo geweldig voor jullie zoals het voor mij was?
Door jou altijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:41 schreef Moira. het volgende:
Nou, zullen we de volgende keer maar weer onze luiers en vossen- en berenpakken aantrekken en elkaar anaal uitwonen?
OE!quote:Op donderdag 27 december 2012 04:41 schreef Moira. het volgende:
Nou, zullen we de volgende keer maar weer onze luiers en vossen- en berenpakken aantrekken en elkaar anaal uitwonen?
Lekker hoor die zweep, maar dan wel eerst over m'n ass kotsen, der Faust erin rammen en dan pas met de zweep erover.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:38 schreef AthCom het volgende:
[..]
Kon Chernobog je niet ten volste plezieren?Gelukkig heb ik de zweep nog binnen handbereik.
Ik heb een speciaal handgemaakt vossenpakje voor mijn piemel, hihi.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Lekker hoor die zweep, maar dan wel eerst over m'n ass kotsen, der Faust erin rammen en dan pas met de zweep erover.
Of alles tegelijkertijd voor optimaal genot.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Lekker hoor die zweep, maar dan wel eerst over m'n ass kotsen, der Faust erin rammen en dan pas met de zweep erover.
Je kunt serieus van die piemel-slofjes kopen he, gewoon in de seksshopquote:Op donderdag 27 december 2012 04:46 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal handgemaakt vossenpakje voor mijn piemel, hihi.
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:46 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb zo'n blauw olifantje voor mijn 'alter ego'. Alleen hij past nietquote:Op donderdag 27 december 2012 04:46 schreef AthCom het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt serieus van die piemel-slofjes kopen he, gewoon in de seksshop
Ik noem hem ook liefkozend mijn liefdesstronk.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb je een korte....maar wel lekker dik.
Niet eens van mijn toenmalige partner gekregen, maar van mijn nichtje.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:55 schreef Moira. het volgende:
Dat zijn idd altijd van die kutcadeautjes waar je hooguit 1x even met je partner om kan lachen en vervolgens ligt zoiets jaren in de hoek te verstoffen of tyf je het gewoon weg
Maar liefjes, het was weer een vermakelijk topic, dankjulliewel
Tot onze volgende fetisjisten-meet!
Slaap lekkâh!![]()
Ik mag niet hopen dat je 'm met je nichtje uitgeprobeerd hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 05:01 schreef AthCom het volgende:
[..]
Niet eens van mijn toenmalige partner gekregen, maar van mijn nichtje.Van toentertijd 13.
![]()
Perversity runs in the family, jwt.
En 'trusten. 't Was inderdaad gezellig, iedereen.
Nou ...quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat je 'm met je nichtje uitgeprobeerd hebt
Daar doelde ik meer op, net als met die funcondooms. Doe je één keer om, have a laugh, en wegflikkeren die shit.
Dit soort kekke dingen die je om je piemol kan hangenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:55 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nou ...![]()
![]()
Wat zijn funcondooms nou weer? * AthCom googelt
Het is weer net de middelbare school dus...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting gelezen op internet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort kekke dingen die je om je piemol kan hangen
[ afbeelding ]
Ik heb er ooit een paar gekregen op een verjaardag, van die maffe kutseksdingetjes die vriendinnen elkaar cadeau doen op 16 jarige leeftijd enzoquote:
Lach je drijfnat.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een paar gekregen op een verjaardag, van die maffe kutseksdingetjes die vriendinnen elkaar cadeau doen op 16 jarige leeftijd enzo
Een keer eentje omgedaan bij m'n vriend destijds, maar je hebt er letterlijk geen ene flikker aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |