abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2012 @ 03:58:29 #201
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807531
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:56 schreef Chernobog het volgende:
Dus jij vindt furry en pedofilie niet op elkaar lijken? Beiden geilen op niet volwassen lichamen. Beiden fantaseren over seks met wezen (kinderen/dieren) die dat niet willen.
Haal je nu furry en zoöfilie door elkaar?
Moira. is tof. :7
pi_120807541
Furries fantaseren toch gewoon op dieren die ze dan borsten en erecties geven? De drempel is dan niet echt hoog meer, toch? Zeker niet met die Zeta toys.
No.
pi_120807545
Sowieso is het gewoon ziek om je af te beren op een wolf met een bh. Dan heb je echt issues met je zelfbeeld. De meester furries gebruiken het namelijk als een soort ontsnapping, iets totaal anders dan wat zij in het echte leven zijn. Dus daar zitten flink was issues.
No.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:02:08 #204
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_120807549
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:53 schreef Chernobog het volgende:
Hoezo ben ik wereldvreemd en bekrompen? Omdat ik dingen afkeur? Is iemand die pedofilie afkeurt ook bekrompen?

Jullie lijken mij woorden in de mond te leggen, ik heb niks tegen milde vormen van SM. Waar ik het hier over heb zijn de excessen, het zieke, het machtsmisbruik. Hoezo ben ik dan bekrompen als ik dat walgelijk vind? Furry, oftewel het geilen op dieren, is toch ook gewoon een zieke fetisj?

Ik begrijp dat fokkers zich nu aangesproken voelen omdat ze denken dat ik hier loop te zeiken over feit dat ze zo af en toe aan vastbinden etc doen. Dat boeit me niet, als je daarvan geniet, prima. Ik vind anaal smerig maar ik vind niemand gestoord als diegene daaraan doet. Echter vind ik het wel gestoord als mensen er op kicken om iemand echt pijn te doen.
Pedofilie vergelijken met maatschappelijk geaccepteerde en harmeloze legale seksuele voorkeuren vind ik nogal bekrompen.

Zo'n furry-fetisj heeft niks te maken met seks met dieren. Dat denken is ook bekrompen.

Denken dat machtsmisbruik ook maar íéts te maken heeft met een fetisj (waarin 2 of meer mensen dezelfde voorkeuren hebben, afspraken hebben gemaakt, er samen mee in zijn gestemd en seksuele handelingen verrichten ten behoeve van het genot van beide partijen) is dat ook.

Je weet niet eens waar je het over hebt. Je haalt totaal verschillende zaken dopr elkaar en omdat je niet begrijpt dat sommige mensen op andere (extremere) dingen geilen dan waar jouw persoonlijke voorkeur ligt is kortzichtig.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, je hoeft niet te begrijpen waarom die mensen een bepaalde fetisj hebben, maar ze daarop op zo'n kansloze manier te bashen is kinderachtig en laat duidelijk zien dat je geen flauw idee hebt waar je over praat.
Fuck the EBU.
pi_120807553
Moira heeft dus een fetisj. Weten we dat ook weer. Geniet van je fetlife account.
No.
  donderdag 27 december 2012 @ 04:03:40 #206
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dat gezeur over issues hebben enzo. Ken weinig mensen die geen kinks hebben als het om seks gaat. TS lijkt ook issues te hebben en dan wel een van de vervelendste, nl andere mensen vertellen wat ze wel en niet zouden mogen doen.
Dit maar weer aanhalen.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:04:45 #207
288245 crew  Moira
pi_120807566
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:00 schreef Chernobog het volgende:
Sowieso is het gewoon ziek om je af te beren op een wolf met een bh. Dan heb je echt issues met je zelfbeeld. De meester furries gebruiken het namelijk als een soort ontsnapping, iets totaal anders dan wat zij in het echte leven zijn. Dus daar zitten flink was issues.
En andere mensen gamen dagelijks om te ontsnappen aan de realiteit van het dagelijks leven.
Doe eens niet zo fucking kortzichtig, accepteer dat niet iedereen zo is als jij.
Ik denk dat je aan de hand van de reacties in dit topic wel kunt zien dat jíj hier degene bent met een aantal issues.
Doe er wat aan, stop met zeiken, en open er iig geen topics over.
Je zet jezelf totaal voor lul als een kansloze droeftoeter.
Fuck the EBU.
pi_120807571
Dus omdat alle fetisjisten zich hier verzamelen is het opeens normaal? :') Als jij in het dagelijks leven verkondigt dat jij je loopt te vingeren op een vos in een string ben jij degene die als gestoorde wordt bestempelt hoor.

Het internet als maatstaf van de maatschappij zien :')
No.
pi_120807573
Furry's zijn geil, dus...

Wat zijn mensen saai tegenwoordig.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:07:21 #210
288245 crew  Moira
pi_120807576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:03 schreef Chernobog het volgende:
Moira heeft dus een fetisj. Weten we dat ook weer. Geniet van je fetlife account.
Gast. Go see a fucking doctor.
Wat een josti conclusies trek jij, zeg.
Alleen omdat ik open minded ben wat betreft de voorkeuren van anderen, wil nog niet gelijk zeggen dat ik die voorkeuren deel :')

Bookmark dit topic en lees het over een jaar of 10/20 eens terug. Jij zal het volgende gezicht trekken over jezelf (zoals wij nu al doen): :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:08:35 #211
288245 crew  Moira
pi_120807582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:05 schreef Chernobog het volgende:
Dus omdat alle fetisjisten zich hier verzamelen is het opeens normaal? :') Als jij in het dagelijks leven verkondigt dat jij je loopt te vingeren op een vos in een string ben jij degene die als gestoorde wordt bestempelt hoor.

Ik snap serieus niet wat voor vage connecties jij legt, maar ik denk dat je hulp nodig hebt.
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 04:09:03 #212
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807585
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:05 schreef Chernobog het volgende:

'De maatschappij' als maatstaf nemen voor je leven. :') Doe op seksueel gebied wat je zelf leuk vindt.
pi_120807594
Lekker openminded.

Wat ben ik blij dat we nog steeds een conservatieve regering hebben. Stel je toch eens voor al al deze gekkies de macht zouden hebben. Niets zou nog te gek zijn, zoals in de jaren 70.

Ben benieuwd wat die furries e.d. zullen denken als over 20 jaar al hun informatie nog op internet rondspookt. Kijk eens kleinkinderen, oma in een vossenpak met een dildo in haar reet.
No.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:11:25 #214
288245 crew  Moira
pi_120807602
Overigens heb ik je nog geen 1 keer inhoudelijk zien reageren op wat doeltreffende posts hier (waaronder die van mij). Ik lees alleen bekrompen, kortzichtig en wereldvreemd gejank.
Beetje jammer hoe zo'n topic kan backfiren he?
Fuck the EBU.
pi_120807607
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:10 schreef Chernobog het volgende:
Lekker openminded.

Wat ben ik blij dat we nog steeds een conservatieve regering hebben. Stel je toch eens voor al al deze gekkies de macht zouden hebben. Niets zou nog te gek zijn, zoals in de jaren 70.

Ben benieuwd wat die furries e.d. zullen denken als over 20 jaar al hun informatie nog op internet rondspookt. Kijk eens kleinkinderen, oma in een vossenpak met een dildo in haar reet.
Waarom zou bij fetisjisten ineens het hele seks leven op internet zijn?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:12:26 #216
288245 crew  Moira
pi_120807609
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:10 schreef Chernobog het volgende:
Lekker openminded.

Dat is toch hun probleem? Niet het jouwe?

Echt..... :')
Fuck the EBU.
pi_120807611
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:03 schreef Chernobog het volgende:
O ja!?? Welke!?? :9~
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_120807612
Zeker al die foto's op fetlife, internet vergeet niks. En heb er flink wat pareltjes gezien hoor, de ziekste dingen komen voorbij.
Overigens zijn het vaak lelijke dikkerdjes dan wel vegan streaker types. Zal wel compensatiedrang zijn...
No.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:13:47 #219
288245 crew  Moira
pi_120807618
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Waarom zou bij fetisjisten ineens het hele seks leven op internet zijn?
Omdat TS een aantal steekjes los heeft zitten, hij snapt het gewoon niet en heeft er daarom maar een hekel aan :')
Kan best wezen, maar hou dat dan lekker voor je.
Wát een kansloos figuur, zeg :r
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 04:13:57 #220
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807619
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:12 schreef Chernobog het volgende:
Zeker al die foto's op fetlife, internet vergeet niks. En heb er flink wat pareltjes gezien hoor, de ziekste dingen komen voorbij.
Overigens zijn het vaak lelijke dikkerdjes dan wel vegan streaker types. Zal wel compensatiedrang zijn...
Je weet er wel verdomd veel van af, hè? Net ook al met je Zeta toys of wat dat ook moge zijn.
pi_120807621
quote:
Uhh, ja, er zijn ook genoeg lelijke dikke mannetjes met een puistenkop die aan hun leuter trekken op internet, die hebben geen enkele fetisj, dus...
pi_120807624
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:11 schreef Moira. het volgende:
Overigens heb ik je nog geen 1 keer inhoudelijk zien reageren op wat doeltreffende posts hier (waaronder die van mij). Ik lees alleen bekrompen, kortzichtig en wereldvreemd gejank.
Beetje jammer hoe zo'n topic kan backfiren he?
Jullie reageren anders precies zoals verwacht:
open zo'n topic en alle perverselingen komen er op af als bijen op honing. Oh wee als iemand je er aan herinnert dat je gewoon gestoord bent. Dat willen jullie niet horen.

Het is net als op de middelbare school, alle outsiders werden gothic/emo, en oh wat voelden ze zich toen stoer. Maar als je ze er op aansprak dat ze nog steeds losers waren, ondanks dat ze zo graag wilden shockeren, dan was de hel losegebarsten hoor....
No.
  donderdag 27 december 2012 @ 04:15:04 #223
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807626
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Uhh, ja, er zijn ook genoeg lelijke dikke mannetjes met een puistenkop die aan hun leuter trekken op internet, die hebben geen enkele fetisj, dus...
Beschrijf mij nou niet gelijk! :'(
pi_120807629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:13 schreef AthCom het volgende:

[..]

Je weet er wel verdomd veel van af, hè? Net ook al met je Zeta toys of wat dat ook moge zijn.
Ik kom elke dag even op Encylopedia Dramatica. Daar worden de vreemdste dingen gepost, en toevallig hebben die een schijthekel aan furries.
No.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:16:15 #225
288245 crew  Moira
pi_120807633
quote:
Vind het wel interessant eigenlijk dat je daarop op internet zoekt. Ik weet m'n fuck niet wat fetlife is.
Je gaat op zoek naar iets wat je niet begrijpt en afkeurt, om er vervolgens op een internetforum een huiltopic over te maken.

Je hóéft er niet mee geconfronteerd te worden...
Fuck the EBU.
pi_120807635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:14 schreef Chernobog het volgende:

[..]

open zo'n topic en alle perverselingen komen er op af als bijen op honing. Oh wee als iemand je er aan herinnert dat je gewoon gestoord bent. Dat willen jullie niet horen.

Het is net als op de middelbare school, alle outsiders werden gothic/emo, en oh wat voelden ze zich toen stoer. Maar als je ze er op aansprak dat ze nog steeds losers waren, ondanks dat ze zo graag wilden shockeren, dan was de hel losegebarsten hoor....
En heel toevallig vindt jij een ieder die het niet met jou eens is een "perverseling", niet?
pi_120807636
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:15 schreef Chernobog het volgende:

[..]

Ik kom elke dag even op Encylopedia Dramatica. Daar worden de vreemdste dingen gepost, en toevallig hebben die een schijthekel aan furries.
Ik heb trouwens een dino dildo liggen van bijna een meter lang met een reservoir voor nep sperma, wil je 'm soms lenen?
  donderdag 27 december 2012 @ 04:16:47 #228
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807637
quote:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik een perverseling ben dan? Omdat ik het niet met je eens ben?
pi_120807639
Ik zoek er niet op, ik kijk gewoon af en toe op 4chan of ED. Het wordt mij gewoon voorgeschoven.;)
No.
pi_120807642
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik heb trouwens een dino dildo liggen van bijna een meter lang met een reservoir voor nep sperma, wil je 'm soms lenen?
Achossie, een gothic in het wild!
No.
pi_120807643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:16 schreef Chernobog het volgende:
Ik zoek er niet op, ik kijk gewoon af en toe op 4chan of ED. Het wordt mij gewoon voorgeschoven.;)
En jij kiest er niet voor op 4chan te zitten, word dat niet vol gegooid met CP
pi_120807645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:17 schreef Chernobog het volgende:

[..]

Achossie, een gothic in het wild!
Nee, niet bepaald gothic, lol
pi_120807647
CP = IPban.
No.
pi_120807649
Ik vind dit topic zo geil dat ik me er maar stiekem bij uitkleed denk ik :@
pi_120807650
Kk prejudgemental loser, echt, dat is 1 van die types die ik in elkaar sla :)
pi_120807655
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:17 schreef Chernobog het volgende:
CP = IPban.
Er is ook een Deep Dark web versie.
  donderdag 27 december 2012 @ 04:18:52 #237
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807658
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:18 schreef Puntenjager het volgende:
Kinky, daar val ik wel op. :@
pi_120807660
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:18 schreef Puntenjager het volgende:
Kan je dat op internet zetten, wat dat doen "fetisjisten" kennelijk
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:19:11 #239
288245 crew  Moira
pi_120807662
quote:

[..]

Hoe de fuck kom je er überhaupt bij dat iedereen die hier het niet met je eens is perverselingen en fetisjisten zijn? Narrowmindedness at its finest..

Er zijn gewoon mensen (het overgrote deel van de wereldbevolking) die het geen flikker boeit of anderen nou een andere seksuele voorkeur hebben dan zijzelf.

Je zet jezelf compleet voor lul, gast.
Fuck the EBU.
pi_120807664
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
:')
No.
pi_120807669
Of rape met een mes, heb ik wel eens opgezocht op DDW, kk geil, lol
pi_120807671
Moira, zit je tampon soms verkeerd? Je begint nu wel erg te flippen.
No.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:20:31 #243
288245 crew  Moira
pi_120807673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:16 schreef Chernobog het volgende:
Boeiend. Scroll erlangs en schudt desnoods in treurnis met je hoofd als het niet je ding is.
Fuck the EBU.
pi_120807675
Lol, is hij nieuw of gewoon een nieuwe account omdat hij geen ballen heeft? :')
pi_120807679
Ik denk dat je ED niet begrijpt. ED zoekt juist de dox op van dat soort figuren. Het is een grote encyclopedie van perverse losers. Wie weet sta jij er ook tussen Moira. Je bent anders best een lolcow.
No.
pi_120807682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Lol, is hij nieuw of gewoon een nieuwe account omdat hij geen ballen heeft? :')
Geen van beiden.
No.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 04:22:03 #247
288245 crew  Moira
pi_120807685
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik poep het liefste op ze nadat ik ze in een berenpak heb gehesen met een dildo in hun reet en ze heb gemept met leren zweepjes en zulks.
Fuck the EBU.
pi_120807686
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoe de fuck kom je er überhaupt bij dat iedereen die hier het niet met je eens is perverselingen en fetisjisten zijn? Narrowmindedness at its finest..

Er zijn gewoon mensen (het overgrote deel van de wereldbevolking) die het geen flikker boeit of anderen nou een andere seksuele voorkeur hebben dan zijzelf.

Je zet jezelf compleet voor lul, gast.
Wil best wel es plassex met jou proberen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120807687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:21 schreef Chernobog het volgende:

[..]

Geen van beiden.
Lol, je hebt ook al wel in 5 topics gepost ...
  donderdag 27 december 2012 @ 04:22:22 #250
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120807689
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:21 schreef Chernobog het volgende:
Ik denk dat je ED niet begrijpt. ED zoekt juist de dox op van dat soort figuren. Het is een grote encyclopedie van perverse losers. Wie weet sta jij er ook tussen Moira. Je bent anders best een lolcow.
Hé! Moira. is tof! :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')