Je kent de Feyenoord aanhang nog niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:31 schreef bojan het volgende:
[..]
En wat heeft dat nu te maken met dat een speler een scheidsrechter wil uitkafferen in het frans?
Die zingen liedjes en roepen wat... dus?quote:Op donderdag 27 december 2012 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kent de Feyenoord aanhang nog niet.
Wat kroegen in Antwerpen of andere stad verbouwen.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:34 schreef bojan het volgende:
[..]
Die zingen liedjes en roepen wat... dus?
Kom maar af jonge, we wachten op jullie.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat kroegen in Antwerpen of andere stad verbouwen.
Tsja en daar gaat 't mis.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:38 schreef bojan het volgende:
[..]
Kom maar af jonge, we wachten op jullie.
Waar dienen combiregelingen voor denk je?quote:Op donderdag 27 december 2012 04:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet een stel doorgesnoven NL supporters in Antwerpen en je kunt erop wachten totdat het mis gaat.
In Belgie is er al stammenstrijd, het wordt helemaal een zootje wanneer er dan het NL ongeregeld op af komt.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:44 schreef bojan het volgende:
[..]
Waar dienen combiregelingen voor denk je?
Beerschot - Feyenoord zal altijd combi zijn hoor, zeker omdat jullie Antwerpse vriendjes ons dan ook een bezoekje komen brengen
In Rotterdam heb je ook meerdere clubsquote:Op donderdag 27 december 2012 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Belgie is er al stammenstrijd, het wordt helemaal een zootje wanneer er dan het NL ongeregeld op af komt.
Ja, die spelen in de marge.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:47 schreef bojan het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook meerdere clubs
Ah, boeiendquote:Op donderdag 27 december 2012 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die spelen in de marge.
Hoeveel Belgische clubs blijven over denk je?quote:Op donderdag 27 december 2012 04:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Ah, boeiend
Combiregeling en dat is gefixed
Non-argument
Trouwens, als Ajax - Feyenoord door kan gaan, dan zal dat bij Beerschot - Feyenoord ook wel lukken zeker?
Volgende.
In een beneliga met 20 clubs veronderstel ik dat 5 Belgische clubs wel veilig zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 04:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel Belgische clubs blijven over denk je?
Geen onderscheid, gewoon volgens de ranglijst.
Vlaamse clubs zullen de Waalse nooit laten vallen, en maar goed ookquote:Op donderdag 27 december 2012 04:56 schreef bojan het volgende:
[..]
In een beneliga met 20 clubs veronderstel ik dat 5 Belgische clubs wel veilig zijn
Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk en Gent
Clubs zoals Zulte Waregem, Kortrijk, KV Mechelen, Charleroi, Beerschot, Antwerp zullen vaak over en weer vliegen wellicht, tenzij ze op termijn kunnen groeien. Zo kunnen Charleroi en Beerschot/Antwerp wel blijvertjes worden.
Hoezo dat dan? Daar kan ik me namelijk geen moer bij voorstellen waarom je dan geen seizoenskaart zou nemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Beginnen ze toch lekker een competitie met zijn 4en ?
Ik lever mijn seizoenskaart in en kom nooit meer kijken als er een Beneliga komt.
Omdat ik niet op zo'n commercieel gedrocht zit te wachten, en waarde hecht aan de Nederlandse competities.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:35 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Daar kan ik me namelijk geen moer bij voorstellen waarom je dan geen seizoenskaart zou nemen.
Jij wel, ik niet. Geef mij de extra doekoe maar voor Ajax en sterkere tegenstandersquote:Op donderdag 27 december 2012 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat ik niet op zo'n commercieel gedrocht zit te wachten, en waarde hecht aan de Nederlandse competities.
1.000 x liever NEC - De Graafschap dan Anderlecht - PSV.
Welke extra doekoe ?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij wel, ik niet. Geef mij de extra doekoe maar voor Ajax en sterkere tegenstanders
Even logisch nadenken. Als de markt verdubbeld wordt, komen er sowieso extra sponsorgelden en tv gelden... + ticketverkoop zal ook wel een stijging kennen. Zo zijn er voor Standard - Leuven bv 24.000 toeschouwers, terwijl dit voor Standard - Ajax of Standard - PSV wel een vol huis (30.000) zal zijn...quote:Op donderdag 27 december 2012 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welke extra doekoe ?
Er is geen enkel bewijs voor het feit dat een Beneliga meer geld op zou brengen, allemaal gebakken lucht.
Markt verdubbelt niet, want maar 1/2 ploegen CL , dus minder sponsor geld, minder inkomsten uit Europese wedstrijden dus jouw effect teniet gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef bojan het volgende:
[..]
Even logisch nadenken. Als de markt verdubbeld wordt, komen er sowieso extra sponsorgelden en tv gelden... + ticketverkoop zal ook wel een stijging kennen. Zo zijn er voor Standard - Leuven bv 24.000 toeschouwers, terwijl dit voor Standard - Ajax of Standard - PSV wel een vol huis (30.000) zal zijn...
Een beetje gezond verstand doet wonderen.![]()
En niet alleen financieel zal het beter zijn, ook sportief is de competitie gewoon leuker en van hoger niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |