Zeker weten, met zo'n liga teken je eigenlijk direct het faillissement van mooie traditionele clubs als nac, nec, en wellicht een ADO. In die zin is dat me veel meer waard dan een zogenaamde topper tegen een Belgisch clubje waar ik 0,0 binding mee heb.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind roda en nac eigenlijk interresanter dan luik en brugge.
Nee, doe jij lekekr dwaas. Als jij met argumenten/meningen komt moetj e ook met bronnen komenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef bojan het volgende:
[..]
Kan jij even lekker op google gaan zoeken
Op google even "platini beneliga" intikken, kom je heus al een eind.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij komt met een bewering en ik kan zelf uitzoeken of wat jij roept klopt
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef bojan het volgende:
[..]
Op google even "platini beneliga" intikken, kom je heus al een eind.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, doe jij lekekr dwaas. Als jij met argumenten/meningen komt moetj e ook met bronnen komen
Inderdaad, en alleen al daarom moet je het nooit doen imo.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker weten, met zo'n liga teken je eigenlijk direct het faillissement van mooie traditionele clubs als nac, nec, en wellicht een ADO. In die zin is dat me veel meer waard dan een zogenaamde topper tegen een Belgisch clubje waar ik 0,0 binding mee heb.
De Belgen hebben Nederland nodig om zichzelf beter te kunnen makenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker weten, met zo'n liga teken je eigenlijk direct het faillissement van mooie traditionele clubs als nac, nec, en wellicht een ADO. In die zin is dat me veel meer waard dan een zogenaamde topper tegen een Belgisch clubje waar ik 0,0 binding mee heb.
Ga op google en tik "platini beneliga" in, dat is mijn bronquote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, doe jij lekekr dwaas. Als jij met argumenten/meningen komt moetj e ook met bronnen komen
Dat geldt omgekeerd evenzeer, Ajax zal niet beter worden door tegen rkc en willem 3 te spelenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Belgen hebben Nederland nodig om zichzelf beter te kunnen maken![]()
Nee, jij moet het zelf posten. Ik ga niet uitzoeken waar jouw argumenten en meningen komen, jij presenteert je argument, kom dan ook met bronnen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef bojan het volgende:
[..]
Ga op google en tik "platini beneliga" in, dat is mijn bron
http://www.voetbalprimeur(...)t-wel-brood-beneligaquote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij moet het zelf posten. Ik ga niet uitzoeken waar jouw argumenten en meningen komen, jij presenteert je argument, kom dan ook met bronnen.
Of doen jullie het altijd zo in België?
Nee hoor. Ajax heeft het vaak lastig tegen een Heerenveen, Groningen, Heracles, Roda JC, ADO Den Haag, RKC.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat geldt omgekeerd evenzeer, Ajax zal niet beter worden door tegen rkc en willem 3 te spelen
Dat is van 3 jaar geleden pipo. Die kan zijn mening allang weer hebben aangepastquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef bojan het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)t-wel-brood-beneliga
dankquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef bojan het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)t-wel-brood-beneliga
Club, Standard, Genk (en in mindere mate Anderlecht) hebben het ook lastig tegen Lokeren, Zulte Waregem, KV Mechelen, KV Kortrijk, Bergen, Charleroi, OH Leuven, Beerschot, Lierse etcquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax heeft het vaak lastig tegen een Heerenveen, Groningen, Heracles, Roda JC, ADO Den Haag, RKC.
Nu jij weer.
http://www.goal.com/nl/ne(...)er-na-over-bene-liga van dit jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is van 3 jaar geleden pipo. Die kan zijn mening allang weer hebben aangepast
De ECV heeft er allang onderzoek naar gedaan en het merendeel van de clubs en supporters in Nederland willen het niet. Bij de knvb is het dus totaal geen issue, het komt er gewoon niet. Punt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is van 3 jaar geleden pipo. Die kan zijn mening allang weer hebben aangepast
Jij zegt dat Ajax er niet beter van wordt door tegen Willem II en RKC.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef bojan het volgende:
[..]
Club, Standard, Genk (en in mindere mate Anderlecht) hebben het ook lastig tegen Lokeren, Zulte Waregem, KV Mechelen, KV Kortrijk, Bergen, Charleroi, OH Leuven, Beerschot, Lierse etc
Nu jij terug.
en dat is het belangrijkste! Dat is marktonderzoek, de markt wil niet, dus houdt het op.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De ECV heeft er allang onderzoek naar gedaan en het merendeel van de clubs en supporters in Nederland willen het niet. Bij de knvb is het dus totaal geen issue, het komt er gewoon niet. Punt.
12-8 zal het worden om te starten, kan geen discussie over bestaan.quote:
Ajax gaat niet beter worden van potjes tegen rkc en willem 3quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zegt dat Ajax er niet beter van wordt door tegen Willem II en RKC.
Nu zeg jij dus eigenlijk hetzelfde als mij. Beetje tegenspraak tegen jezelf.
Dat is helemaal bespottelijk. Dan worden mooie clubs als Groningen, Heerenveen, NEC, NAC en Roda JC kapot gemaakt, om het huishoudboekje van de zelfingenomen Belgen op orde te brengen. Dat moeten we niet willen.quote:
Er valt altijd wat te verbeteren in het voetbal joh.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef bojan het volgende:
[..]
Ajax gaat niet beter worden van potjes tegen rkc en willem 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |