kan het ook wel begrijpen hoor, gewoon lekker chill doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Al vinden sommige mensen dat juist fijn hè?Althans dat heb ik weleens van mensen begrepen.
Kan zelf eigenlijk niet wachten tot die appelbeignets
Helemaal in je eentje? Nee, van me leven niet.(hoop ik)quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kan het ook wel begrijpen hoor, gewoon lekker chill doen
Neu helemaal alleen niet, maar kan wel begrijpen anders met gezin ipv vriendengroep ofzo. Maar met kameraadjes is ook wel chill om bier te drinken enzquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Helemaal in je eentje? Nee, van me leven niet.(hoop ik)
Blijft een lekkere combiquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Appelbeignets en champagneOm 00:00 weer als een clochard met fles en al naar buiten
Waar komt jouw liefde voor horloges eigenlijk vandaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef eriksd het volgende:
Vandaag deze (ook) omgehad:
[ afbeelding ]
Ook heel nice. Ik kan niet meer kiezen
Wel helemaal af zo met die houder.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef eriksd het volgende:
Vandaag deze (ook) omgehad:
[ afbeelding ]
Ook heel nice. Ik kan niet meer kiezen
Geen idee eigenlijk. Niet van mijn vader in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waar komt jouw liefde voor horloges eigenlijk vandaan?
Nja sommige dingen zijn er natuurlijk gewoon denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waar komt jouw liefde voor horloges eigenlijk vandaan?
Uiteraard vind je sommige dingen van nature leuker dan andere dingen, maar het onderhouden van een behoorlijke collectie van horloges vergt wel een zodanige toewijding dat het iets verder gaat dan zo maar iets 'leuk' vinden, niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja sommige dingen zijn er natuurlijk gewoon denk iknet als mijn liefde voor auto's bijvoorbeeld. Heb altijd het idee dat dat met Erik en horloges net zo is.
Gewoon passie. Simple as that. En daar doelde ik in mijn eerdere post ook op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Uiteraard vind je sommige dingen van nature leuker dan andere dingen, maar het onderhouden van een behoorlijke collectie van horloges vergt wel een zodanige toewijding dat het iets verder gaat dan zo maar iets 'leuk' vinden, niet?
Supervette film inderdaad!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Net Alien uit 1979 zitten kijken. Blijft een toffe film. Tevens Sigourney Weaver in heur ondergoed +1
En met 0,6% rente prima te betalen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:02 schreef eriksd het volgende:
Ach, het is wel een soort passie ja. Ik spot ook altijd snel wat mensen omhebben. Ook een goed small-talk onderwerp met mensen als ze iets aparts omhebben, ongeacht hun nationaliteit. Leuke zakelijke bekomstigheid dus.
Natuurlijk snap ik dat het een passie is, maar de één gaat daar verder in dan de ander.quote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon passie. Simple as that. En daar doelde ik in mijn eerdere post ook op.
Bizar die rente inderdaad. Even twee maandjes meepakken.quote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En met 0,6% rente prima te betalen.
Ik viel nog onder een ambtenaren CAO en werkte naast mijn studie altijd in de late uurtjes. Dus dan gaat het hard. Je raakt er wel je stufi door kwijtquote:Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat het een passie is, maar de één gaat daar verder in dan de ander.
Ik vind het gewoon bijzonder dat Erik als student zo'n collectie heeft.
Ook als student is het prima te doen, mits je je ergens op focust. Ik heb zelf m'n twee auto's ook tijdens m'n studententijd gekocht. Werken, werken, werken.quote:Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat het een passie is, maar de één gaat daar verder in dan de ander.
Ik vind het gewoon bijzonder dat Erik als student zo'n collectie heeft.
Ditquote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook als student is het prima te doen, mits je je ergens op focust. Ik heb zelf m'n twee auto's ook tijdens m'n studententijd gekocht. Werken, werken, werken.
En DUO?
Ik bedoel ook niet dat je het geld er niet voor op kunt hoesten.. het er ook daadwerkelijk aan spenderen is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook als student is het prima te doen, mits je je ergens op focust. Ik heb zelf m'n twee auto's ook tijdens m'n studententijd gekocht. Werken, werken, werken.
En DUO?
Het houdt nooit op. Dat is zowel het leuke als het gevaarlijke. Wanneer ik wat meer tijd heb ik wil ook een cursus volgen om uurwerken te repareren en schoon te maken ed.quote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je het geld er niet voor op kunt hoesten.. het er ook daadwerkelijk aan spenderen is weer een ander verhaal.
Gaat wel snel bij hobby's enzulks toch? Ik spendeer ook heel veel van m'n geld aan mijn hobby's.quote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je het geld er niet voor op kunt hoesten.. het er ook daadwerkelijk aan spenderen is weer een ander verhaal.
Je kijkt er denk ik te veel in z'n geheel naar. Je koopt zo'n collectie niet in 1x. Elke keer denk je '1500/2000 voor zo'n horloge valt toch mee?' Totdat je dat een paar keer hebt gedaanquote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |