quote:
quote:
Ik kijk sowieso geen films op commerciële zenders, dan download ik ze liever.quote:
deel 1 en 2 azijn ook wel de delen die het meest uitgezonden worden volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Deel 2 is ook nog tof. Maar alles daarna is pure bagger.
Jonguh, in 1990 had je 1 commerciële zender en niet echt de mogelijkheid om films te downloaden.. Je had 'm dus voor die tijd al gezien "moeten" hebben..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen films op commerciële zenders, dan download ik ze liever.
Maar ik heb nooit de aandrang gehad om Home Alone te downloaden
al 5 keer? PAS 5 keer zul je bedoelenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Elke kerst weer op TVen RTL herhaalt het 's middags zelfs nog een keer.
Ik heb deel 1 denk ik al een keer of 5 gezien
quote:Home Alone is nog steeds een populaire kerstfilm. Dat blijkt uit het feit dat de film nog elk jaar op de televisie komt. In België werd hij zelfs tot beste kerstfilm verkozen in 2008.
Toen vond ik 'm ook al niet de moeite waardquote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef John5 het volgende:
[..]
Jonguh, in 1990 had je 1 commerciële zender en niet echt de mogelijkheid om films te downloaden.. Je had 'm dus voor die tijd al gezien "moeten" hebben..
cultuurbarbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen vond ik 'm ook al niet de moeite waard
Ik met terugwerkende kracht ook niet. Maar ach, we waren jong, wisten wij veel.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen vond ik 'm ook al niet de moeite waard
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef Ori het volgende:
Herhaling van deel 2 zojuist begonnen op rtl4
5x maar....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Elke kerst weer op TVen RTL herhaalt het 's middags zelfs nog een keer.
Ik heb deel 1 denk ik al een keer of 5 gezien
tijdje geleden nog geweest op 1 van de nl nettenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:19 schreef John5 het volgende:
Wat trouwens erger is; Wat is er gebeurd met Als je begrijpt wat ik bedoel?.. Die zond Veronica vroeger standaard uit met kerst, maar heb hem nu alweer een tijdje niet gezien..
.. Of ik ben gewoon scheel, natuurlijk.
Gremlins 1 én 2!quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:58 schreef T42 het volgende:
[..]
tijdje geleden nog geweest op 1 van de nl netten
is niet echt kerst film
mis dit jaar nog:
national lampoons chrismas
ernst saves chrismas
de gremlins 1
Gremlinsquote:
Volgens die definitie is reclame ook zeer populair. Komt toch zeker 12x per uur per commerciele zender op tv.quote:
Flitspoppen, de hele dag door!quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Volgens die definitie is reclame ook zeer populair. Komt toch zeker 12x per uur per commerciele zender op tv.
Maar zelf wel vaak gezien. Zeker over de 20x.
Ik mis trouwens wel de Grote Vriendelijk Kneus met kerst. Die werd vroeger altijd uitgezonden (net als Watership Down -alhoewel dat eigenlijk niet echt een kerstfilm is).
Nee hoor, gewoon bewust omzeilen of als het bij toeval op de zender komt,wegzappen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |