Nu vind ik de graphics van City XL ook niet echt oogstrelend.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mja, het is maar hoe je het ziet. In mijn ogen is het ook een grote vooruitgang hoor, en EU4 komt ook meteen in m'n library. Maar voor iemand die graphics zocht van Cities XL gecombineerd met micromanagement gameplay, dan denk ik niet dat EU4 daar tussen past.
Ik bedoelde ook niet de graphics qua videokaart, maar meer van hoe de game eruit ziet. Dat je echt je stad in details op het scherm ziet. Maar misschien kan jij Sherlock van dienst zijn;quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu vind ik de graphics van City XL ook niet echt oogstrelend.
Ja dan evt. CK2/EU4 en anders heeft hij pech gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet de graphics qua videokaart, maar meer van hoe de game eruit ziet. Dat je echt je stad in details op het scherm ziet. Maar misschien kan jij Sherlock van dienst zijn;
GAM / Spellen als Civilization V.
Dat is de reden dat hij in dit topic is belandt. EU komt in mijn ogen wel het dichtst bij wat hij zoekt, maar conclusie is dat het graphisch wat meer mag zijn.
Al op het Paradox-forum om hulp gevraagd?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:25 schreef Pumatje het volgende:
Heeft iemand hier een goede how to ik de black ice mod installeer? Ik heb hem eerder werkend gekregen. Maar dit gaat nergens meer over.hij doet niets.
Ja op zich welquote:Op zondag 28 juli 2013 01:57 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb het hier trouwens een poosje terug gedropt, maar zijn er 2/3 personen geïnteresseerd om een CK2 game online te doen? Regels etc. kunnen we wel bespreken.
Old Gods is wel leuk, met z'n allen Norse kiezen, of een van de Karlings. Magyars zijn wel uitgesloten trouwens.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Old Gods of normale start?
Eerst zeker weten dat Finest Hour is geinstalleerd, dat ging bij mij fout paar weken geleden na een herinstallatie.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:25 schreef Pumatje het volgende:
Heeft iemand hier een goede how to ik de black ice mod installeer? Ik heb hem eerder werkend gekregen. Maar dit gaat nergens meer over.hij doet niets.
Misschien stom, maar zeker weten dat je scherm zelf goed gecalibreerd is? Ik heb een knop met auto, moet ik ook soms indrukken als ik nieuwe game begin omdat het loopt te kutten met resoluties. (1680x1050 hier)quote:Op zondag 28 juli 2013 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand enig idee over het volgende:
Ik heb een beeldscherm met aanbevolen resolutie 1440x900. Als ik in EU3, deze resolutie instel dan is de breedte goed, echter valt er bij de hoogte een gedeelte buiten het beeldscherm. De bovenkant is goed, maar aan de onderkant ontbreekt dan het deel vanaf ongeveer de evenaar in de minimap. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en nog belangrijker hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb nu de resolutie in EU3 teruggeschroefd naar 12xx bij 7xx en dan komt wel alles in beeld. Echter vind ik dit niet ideaal.
Ja allemaal een Karling zou wel grappig zijn denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:54 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Old Gods is wel leuk, met z'n allen Norse kiezen, of een van de Karlings. Magyars zijn wel uitgesloten trouwens.
Of een duke uit een van de Karling-rijken, dan kun je in elk geval nog France en Germany hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja allemaal een Karling zou wel grappig zijn denk ik.
Ik heb het knopje auto ook al een paar keer ingedrukt voor calibratie, maar dat leverde helaas niets op. Had daar zelf ook al aan gedacht. Bij sommige andere spellen heb ik dat ook nodig.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Misschien stom, maar zeker weten dat je scherm zelf goed gecalibreerd is? Ik heb een knop met auto, moet ik ook soms indrukken als ik nieuwe game begin omdat het loopt te kutten met resoluties. (1680x1050 hier)
Nou, wie maakt hem aan?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Of een duke uit een van de Karling-rijken, dan kun je in elk geval nog France en Germany hebben.
Ik wil best hosten, maar ik moet eerst kijken of ik geen sync problemen meer heb. Wat is je nick @ steam?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou, wie maakt hem aan?
Bestemmingsplanquote:Op zondag 28 juli 2013 16:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik wil best hosten, maar ik moet eerst kijken of ik geen sync problemen meer heb. Wat is je nick @ steam?
Was het nog gelukt met het topic?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik wil best hosten, maar ik moet eerst kijken of ik geen sync problemen meer heb. Wat is je nick @ steam?
Blijkbaar is het de 3-days sync bug, als ik save na die drie dagen en het opnieuw laad, dan moet het wel in orde zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met het topic?
CK 2 niet beter voor beginneling?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Civilization 5 is wel kinderspel vergeleken met de meeste paradox spellen. Ik zou beginnen met EU3 + uitbreidingen.
EU3 is wat makkelijker omdat je echt als land speelt zoals ook in Civ en de Total War-reeks, in tegenstelling tot CK2. Denk dat het weinig uitmaakt verder, maar EU3 is wel iets simpeler.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:42 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
CK 2 niet beter voor beginneling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |