Ja, op de 39x21 zelfs een keertje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef THEFXR het volgende:
Wilde wel nog weten of wombcat de keutenberg opkwam? ik trapte mijn bracket ram doormidden, nooit een souplessse rijder geweest, altijd maar brute kracht.
Hoewel ik het meestal niet eens ben met Kuipers, kun je natuurlijk wel degelijk de tour clean winnen. Als iedereen clean rijdt, moet er wel eentje clean winnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef THEFXR het volgende:
'Tour de France kun je ook 'clean' winnen'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-clean-winnen.dhtml
door harm kuipers![]()
![]()
nuff said
De tour is gewoon een hoax, net als de maanlandingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dus al die renners die een TDF uitreden voordat er echte herstelmiddelen op de markt kwamen hebben gewoonweg niet bestaan? Of is strychnine, amfetamine, wijn of weet ik veel welke zooi ze toen gebruikten eigenlijk een soort van verkapte vroege EPO, CERA, HGH, AAS?
je hebt iig een betere onderbouwing dan Harm kuipers, hij neemt gewoon aan dat een bepaalde renner schoon is en redeneert dan verder. ik zou het Harm maillen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:47 schreef Ericr het volgende:
Maar Wombcat is verder natuurlijk gewoon een pakhaas![]()
![]()
Maar goed dat ik voor mijn KOM's op Strava niet naar de dopingcontrole hoefde, gemiddelden van boven de 50 of er tegenaan dat kan geen zuivere koffie zijn (uitroepteken!!)
Moeizame discussie wederom. Om podium of top 10 te rijden in de TDF zal er zo goed als zeker nog gepakt moeten worden maar de waterdragers of andere pelotonvulling zouden gelet op hun vermogen en conditie toch wel beter moeten kunnen presteren dan renners van 60 jaar terug (of langer geleden).
irrelevant en onnodig commentaar, zo nemen mensen je niet serieus meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tour is gewoon een hoax, net als de maanlanding
Jouw statement dat iedere renner wel moet gebruiken om een klein maandje elke dag te fietsen is pas onnozel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
irrelevant en onnodig commentaar, zo nemen mensen je niet serieus meer.
ja jongen, jouw comentaar voegt wat toequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jouw statement dat iedere renner wel moet gebruiken om een klein maandje elke dag te fietsen is pas onnozel.
Ik lees echt te veel onzin van je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja jongen, jouw comentaar voegt wat toe
je bent zelf onzin!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik lees echt te veel onzin van je.
Harm, vind dit niet leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef marcodej het volgende:
http://www.outsideonline.(...)h-Journal-Study.html
Dat zeiden van David walsh ook, die mocht niet meer mee in de auto van zijn nepvrienden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef FredWielergek het volgende:
thefxr, pak toch lekker de fiets en ga een eindje fietsen in plaats van onzin uit te kramen, niemand neemt je serieus meer.
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 03:47:01Hmmmm, dus Lance Armstrong overweegt publiekelijk toe te geven dat hij doping heeft gebruikt, meldt de New York Times. reageer retweet
Heeft ie al half gedaan door op twitter te verwijzen naar een stukje van Graham Watson.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:51 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 03:47:01Hmmmm, dus Lance Armstrong overweegt publiekelijk toe te geven dat hij doping heeft gebruikt, meldt de New York Times. reageer retweet
twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-01-2013 om 16:38:11It took a "photographer" to "write" the most balanced piece we've seen yet. http://t.co/ziGmTenu reageer retweet
Daar zie ik geen bekentenis in. Ook geen halve. Misschien een kwart.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft ie al half gedaan door op twitter te verwijzen naar een stukje van Graham Watson.twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-01-2013 om 16:38:11It took a "photographer" to "write" the most balanced piece we've seen yet. http://t.co/ziGmTenu reageer retweet
Natuurlijk is het uitputtend, dat is ook onderdeel van de heroïek. De TDF korter maken lost het probleem niet op. In andere sporten waar het duurvermogen minder wordt aangesproken wordt net zo hard doping gepakt. Zeker op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef THEFXR het volgende:
Je praat teveel over jezelf en gaat te weinig in over het onderwerp, de TDF is te zwaar voor het lichaam en er zijn genoeg artsen die dat ook beweert hebben.
inderdaad, wat zou zo'n tour langer duren denken jullie? Per dag een half uurtje tot een uurtje misschien? Vergelijkbaar met een 'slome' etappe waarin men wat relaxter rondfietst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoewel ik het meestal niet eens ben met Kuipers, kun je natuurlijk wel degelijk de tour clean winnen. Als iedereen clean rijdt, moet er wel eentje clean winnen natuurlijk.
Probleem is dat niet iedereen clean rijdt (het zal eerder zo zijn dat iedereen niet clean rijdt).
Dan nu? Of dan in de EPO-jaren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:02 schreef kawotski het volgende:
[..]
inderdaad, wat zou zo'n tour langer duren denken jullie? Per dag een half uurtje tot een uurtje misschien? Vergelijkbaar met een 'slome' etappe waarin men wat relaxter rondfietst.
Ritsmaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:33 schreef THEFXR het volgende:
Ik hoor in bureau sport, Ritsma zeggen dat hij denk dat Nederlandse sporters niet clean zijn ivm verplichtingen naar sponsers toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |