Dat zei je gisteravond ook tegen je vriendje hoorde ik.quote:
Ashleyquote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Kim Kardashian is niet lelijk.
Nu trouwens Ashley.
Jawel Kim is lelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Kim Kardashian is niet lelijk.
Nu trouwens Ashley.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zei je gisteravond ook tegen je vriendje hoorde ik.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef Taexon het volgende:
Appel vind je frikandellen wel lekker?
High School Musical en Zack en Cody.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel Kim is lelijk.
Waar is die Ashley ook alweer bekend van?
High school musical.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel Kim is lelijk.
Waar is die Ashley ook alweer bekend van?
Oja.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
High School Musical en Zack en Cody.
hou daar eens mee opquote:
True. Maar daar blijft het ook wel bij.quote:
Nog steeds lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of je frikandellen lekker vindt
Neen.quote:
Ok.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
True. Maar daar blijft het ook wel bij.
Pappie heeft geld, Kimmie maakt een sextape, de hele wereld kan ervan genieten en madame krijgt een eigen show op MTV. Like wut?
Of je delletjes lust.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of je frikandellen lekker vindt
Ik zeg niet dat frikadellen lekker zijn maar hij praat nog steeds over lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht ik al aangezien je geen rauwe gehakt lust
maar vind je ze lekker?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat frikadellen lekker zijn maar hij praat nog steeds over lekker.
Nee, doe mij maar kipnuggets.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar vind je ze lekker?
Promi.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
leuke jongedame gezocht voor date tussen 18-25 graag
Promi is al bezet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
leuke jongedame gezocht voor date tussen 18-25 graag
Dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]Al was je de laatste Limburger op aarde
jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je nou serieus wat met tax of niet?
Dat nog steeds niet wetenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je nou serieus wat met tax of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]ja denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Toen het aan ging.quote:
Nee, dat was dan in codetaal.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is hier al 100x voorbij gekomen, ook toen jij er was.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen het aan ging.
[..]
Nee, dat was dan in codetaal.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen het aan ging.
[..]
Nee, dat was dan in codetaal.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]Stiekem heeft ze het de hele tijd over jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze het de hele tijd over jesorry daarvoor nog, was een beetje awkward gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry daarvoor nog, was een beetje awkward gisteravond
Kom maar bij mij langs!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry daarvoor nog, was een beetje awkward gisteravond
Ohw.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal zijn naam niet meer roepen hoor
Dat zou wel heel erg zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal zijn naam niet meer roepen hoor
Jawel, op school.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij durft niet eens condooms te kopen
En dan kom ik op mijn blote knietjes naar jou toe!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe dat godverdomme dan gewoon en neuk je ginger
En dan haal ik je bij promi wegquote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan kom ik op mijn blote knietjes naar jou toe!
het is koud buiten hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan kom ik op mijn blote knietjes naar jou toe!
Nou en?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is koud buiten hoor
Wat dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
Ginger zegt nu wat intiem en wat niet is.
watquote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
Ginger zegt nu wat intiem en wat niet is.
Tongzoenen is ook intiem ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze tongen bijna net zo intiem vindt als seks, maar dat seks wel beter voelt.
ohquote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze tongen bijna net zo intiem vindt als seks, maar dat seks wel beter voelt.
Maar het is niet bijna net zo intiem als seks vind ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tongzoenen is ook intiem ja.
En jij zegt dat zij dat vindt, dus ja... dat zegt genoeg.
is wel zoquote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar het is niet bijna net zo intiem als seks vind ik.
Hoe weet je dat als je nog geen sex hebt gehad?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jullie lijken dus op elkaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, Ginger schijnbaar ook he
Ik bedoel met het innerlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja als twee druppels water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bedoel met het innerlijk. :oh ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Jouw mening, haar mening. Punt.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je nog geen sex hebt gehad?
Zoenen kan ook heel erg intiem zijn
Komma,quote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw mening, haar mening. Punt.
Dat zei ikquote:Op woensdag 26 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon niks op te zeggen.
Nee, op punt reageer ik gewoon komma.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon niks op te zeggen. Oftewel, je kan er niet tegen dat je geen gelijk hebt.
Je hebt er dus niks op te zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, op punt reageer ik gewoon komma.
Er is ook niet veel voor nodig om slimmer te zijn dan Appel.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ginger snapt die shit tenminste
Helemaal niet. Oke, die laatste misschien wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je antwoorden pesten Appel
pestkoppppppquote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet. Oke, die laatste misschien wel.
okquote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ikzelf zou het vervelend vinden dat er steeds maar negatief op me gereageerd wordt..
Hij vraagt er zelf om met die posts van 'mquote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ikzelf zou het vervelend vinden dat er steeds maar negatief op me gereageerd wordt..
donder opquote:
hoe?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij vraagt er zelf om met die posts van 'm
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tongzoenen is ook intiem ja.
En jij zegt dat zij dat vindt, dus ja... dat zegt genoeg.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw mening, haar mening. Punt.
+ de rest van die onzin reacties.quote:
Waarom zijn vind en vindt onderstreept?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
+ de rest van die onzin reacties.
whut?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
kom maar hierheen dan merk je het wel
Om duidelijk te maken wat zij vindt, en wat jij vindt. Het zijn meningen, geen feiten. En dan kom jij met zo'n onzinreactie aan zettenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom zijn vind en vindt onderstreept?
Dus alleen komma is een onzinreactie en de rest zijn feiten?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken wat zij vindt, en wat jij vindt. Het zijn meningen, geen feiten. En dan kom jij met zo'n onzinreactie aan zetten
Neen, ik zeg dat het meningen zijn. En je weet best wat ik bedoel, en anders lees je maar even terug.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus alleen komma is een onzinreactie en de rest zijn feiten?
een mening is wat anders dan een feitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus alleen komma is een onzinreactie en de rest zijn feiten?
Ja sorry ik dacht even niet na toen ik typte.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een mening is wat anders dan een feit
Ja fout getypt, en ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen, ik zeg dat het meningen zijn. En je weet best wat ik bedoel, en anders lees je maar even terug.
Ja. Jij vindt zoenen niet net zo intiem als seks, zij wel. Klaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja sorry ik dacht even niet na toen ik typte.
[..]
Ja fout getypt, en ik snap niet wat je bedoelt.
Wat is daar onzin aan?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Jij vindt zoenen niet net zo intiem als seks, zij wel. Klaar.
Ja hoor, hou zelf niet van dat verplichte kerstgedoe maarjaquote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoi, lekker kerst gevierd?
Ja ik had ook verplicht gedoe.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor, hou zelf niet van dat verplichte kerstgedoe maarja
Heb jij het een beetje gezellig gehad?
klinkt als een geslaagde avondquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik had ook verplicht gedoe.
Wel enorm gezeik gehad want er stond een ps3 met een account: je kk moeder
ik logde daarop in zonder na te denken beweren ze dat ik het heb gedaan toen ps3 maar uitgedaan maarja, was niet zo veel eten maar toch leuk
herkenbaar, voel me nu 10 kilo zwaarderquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
Best grappig eigenlijk wel, heel veel mensen zeggen "Ja ik heb zin in Kerst", en vervolgens is het "meh, Kerst
"
gedeeltelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt als een geslaagde avond
Heb jij gezegd dat je geen maagd meer was dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Oke ginger verwacht dus dat ik geen maagd ben als we gaan seksen, wat moet ik doen?
Nou, ik niet. Ik heb 2 dagen weinig gegeten, omdat er te weinig wasquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar, voel me nu 10 kilo zwaarder
oefenenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
Oke ginger verwacht dus dat ik geen maagd ben als we gaan seksen, wat moet ik doen?
Ja, om haar af te stoten.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat je geen maagd meer was dan?
Lekkrr klote dat dus... ach maar mooi dat het toch leuk wasquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik had ook verplicht gedoe.
Wel enorm gezeik gehad want er stond een ps3 met een account: je kk moeder
ik logde daarop in zonder na te denken beweren ze dat ik het heb gedaan toen ps3 maar uitgedaan maarja, was niet zo veel eten maar toch leuk
Ik onthoud moeilijk dingen, dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus ehh wat zijn jullie favo film?
Ik mis alleen de kerstliedjes altijdquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
Best grappig eigenlijk wel, heel veel mensen zeggen "Ja ik heb zin in Kerst", en vervolgens is het "meh, Kerst
"
Idk, zo deed ze eerst alsof ze dat vond.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom dat afstotelijk zou zijn?
Leuke tweede kerstdag gehad?quote:
quote:
Ik ging een liedje shazammen, was deze:quote:Op woensdag 26 december 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik mis alleen de kerstliedjes altijd
Ik ken je niet dus dat voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef technicalx het volgende:
daar ben ik weer!
Hebben jullie me gemist?
Meewerken doet het zeker wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]dat bedoel ik niet, je moet er rekening mee houden dat je gespannen kan zijn en dat je ding niet meewerkt
als kiespijnnnnnquote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef technicalx het volgende:
daar ben ik weer!
Hebben jullie me gemist?
Je weet toch niet of hij meewerkt als zij naakt voor je ligtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meewerken doet het zeker wel.
Maar misschien te vroeg klaar ofzo omdat het de eerst keer is, idk.
Dat feyenoord shirtje ook nietquote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus dat voorspelt niet veel goeds
Nee, het hoeft niet mee te werken. Je kan zo gespannen zijn dat je geen erectie krijgt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet van te vorenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Same. Met de kadoos zat het wel goed dit jaarquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet van te voren
Doe je aan kerst cadeaus? ik nietquote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. Met de kadoos zat het wel goed dit jaar![]()
Maar beleef kerst laatste paar jaar met gemengde gevoelens dus. Niet geweldig.
Jawel, als ik iets wil doet hij het.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je weet toch niet of hij meewerkt als zij naakt voor je ligt
Heey Fok-it
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet van te voren
Serieus? Zoiets had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet mee te werken. Je kan zo gespannen zijn dat je geen erectie krijgt.
Hoeft niet, door spanning kan hij weer slap wordenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, als ik iets wil doet hij het.
[..]
[..]
Serieus? Zoiets had ik niet verwacht.
Dat is kut.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoeft niet, door spanning kan hij weer slap worden
Ja, of gewoon helemaal geen erectie krijgen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoeft niet, door spanning kan hij weer slap worden
Gebeurde dat bij je vriendje bij je eerste keer dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mja kan gebeuren, volgende keer beter als het gebeurd
Normaal gesproken ja. Maar Appel heeft gezegd dat hij het al vaker heeft gedaanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mja kan gebeuren, volgende keer beter als het gebeurd
ja inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, of gewoon helemaal geen erectie krijgen.
Ja, was alleen niet zo veel eten frikandellen kroketten kipnuggets en patatquote:Op woensdag 26 december 2012 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkrr klote dat dus... ach maar mooi dat het toch leuk was
Ik zie je heey nu pasquote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je weet toch niet of hij meewerkt als zij naakt voor je ligt
Heey Fok-it
Neequote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gebeurde dat bij je vriendje bij je eerste keer dan?
jaja primaquote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie je heey nu pas![]()
alles goed?
Haha ach zulke acties heb ik ook altijdquote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, was alleen niet zo veel eten frikandellen kroketten kipnuggets en patat
Maar bij me oma thuis was het wel gezelllig. Alleen er was een speel plekje, en er stond een tafel achter klap ik naar achter pleur op die tafel
Ja wel aardigquote:
jepquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha ach zulke acties heb ik ook altijd
Maar als het gezellig was is het helemaal top!
jaa viel me nog best meequote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel aardigKerst goed overleeft?
Mij ook. Normaal ben ik toch in een wat mindere mood deze periode, maar ik heb me er goed doorheen geslagenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa viel me nog best meejij ook?
Lekker! Nope gourmetten it isquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jepjij nog naar een restaurant gegaan?
Ik was er naar 1tje in Zoetermeer geweest
aah beterquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook. Normaal ben ik toch in een wat mindere mood deze periode, maar ik heb me er goed doorheen geslagen
Lag ook wel aan de kadoosquote:
Ah, door haar praat je dus de hele tijd met afkortingen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef AppelCake het volgende:
Ginger nu:
Hvj wjnmk knzj nwly
Wat is dit?
Hou van jouquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef AppelCake het volgende:
Ginger nu:
Hvj wjnmk knzj nwly
Wat is dit?
hou van je, wil je nooit meer kwijt, kan niet zonder je en never wanna lose youquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef AppelCake het volgende:
Ginger nu:
Hvj wjnmk knzj nwly
Wat is dit?
Ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, door haar praat je dus de hele tijd met afkortingen.
Ok.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hou van jou
Wil je nooit meer kwijt
Kan niet zonder je
die 4de weet niet
Slim mensch jij.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou van je, wil je nooit meer kwijt, kan niet zonder je en never wanna lose you
zo rol ikquote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ok.
[..]
Slim mensch jij.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ok.
[..]
Slim mensch jij.
En dan?quote:
Nee, jij rolt op een andere manier.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik op ginger lijk
HOE DANquote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, jij rolt op een andere manier.
Oh, maar lieve OF is wel fijnerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kerst voorbij, hoef dan niet meer aardig te doen.
Meestal wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, maar lieve OF is wel fijner
Jij koproltquote:
ik genoot er elke minuut van, ik zal aardige OF missenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kerst voorbij, hoef dan niet meer aardig te doen.
En bij het suikerfeest?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Op feestdagen die te maken hebben met het christendom ben ik altijd aardig.
Maar Jezus was elke dag aardig? En het is elke dag feestquote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Op feestdagen die te maken hebben met het christendom ben ik altijd aardig.
quote:
Ik ben niet jezus, helaasquote:Op woensdag 26 december 2012 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar Jezus was elke dag aardig? En het is elke dag feest
Maar ik bedoel meer dat elke dag met het christendom te maken heeftquote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben niet jezus, helaas
of please ik begon je net leuk te vinden zoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben niet jezus, helaas
Nou dan zal ik voortaan aardig doen op het forumquote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer dat elke dag met het christendom te maken heeft
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou dan zal ik voortaan aardig doen op het forum
Jaja gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:46 schreef Ro-ald het volgende:
Taexon in 2013 sowieso even wat drinken ergens toch?
Desnoods gaat promi mee
ies kapoetquote:Op woensdag 26 december 2012 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet in de OP
Bij mij doet ie hetquote:
kapot.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet in de OP
Dat je scherm niet meedraait als je hem omdraait. Blokkeert landscape modequote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij mij nu ook, wat is dat slotje rechtsboven?
oh haha grappigquote:Op woensdag 26 december 2012 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat je scherm niet meedraait als je hem omdraait. Blokkeert landscape mode
Nty.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moet een homo jou even pijpen dan gaat het wel weg.
Nee, dan gaat hij kijken.quote:
Ik zou iedereen van Nachtbagger willen meetenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zou LB ook een keer willen meeten op een meet
Vrouwelijke vragen dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nty.
[..]
Nee, dan gaat hij kijken.
of je wil er vanaf of niet... Jouw blaas, jouw keuzequote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nty.
[..]
Nee, dan gaat hij kijken.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou iedereen van Nachtbagger willen meeten
Komt nog, komt nog
Ik wacht wel gewoon tot het weg is.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of je wil er vanaf of niet... Jouw blaas, jouw keuze
Nee, dan krijg ik een boner.quote:
Dan wordt je onvruchtbaar.quote:
Vinden ze schattig.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot het weg is.
[..]
Nee, dan krijg ik een boner.
Misschien.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Ok, ik ga dan wel morgen.
Is te laat. Over een uur is het gedaan met je PieM0lquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Ok, ik ga dan wel morgen.
Erge pijn aan mijn plasbuis en plassen gaat moeilijk en maar met een paar druppeltjes en moet steeds weer opnieuw naar de wc.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake hoe weet je dat je een blaasontsteking hebt als je niet naar de dokter bent geweest?![]()
Misschien moet je gewoon schijten van al dat eten.
Ga naar de dokter.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Erge pijn aan mijn plasbuis en plassen gaat moeilijk en maar met een paar druppeltjes en moet steeds weer opnieuw naar de wc.
Komt goed!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou iedereen van Nachtbagger willen meeten
Komt nog, komt nog
Geil.quote:
Oh, dan hoef ik tenminste geen condooms te gebruiken.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is te laat. Over een uur is het gedaan met je PieM0l
Ja soa`s reken je maar ff niet mee inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Oh, dan hoef ik tenminste geen condooms te gebruiken.
Gewoon naar de dokter gaan, heb het ook gehad en toen werd er gelijk allemaal andere zooi die niet klopte ondekt dus bijna 2 jaar pillen mogen slikken en zooi onderzoeken gehad... een voor de dokter is het zijn werk dus lekker boeiend dat die kijktquote:
Als de dokter opeens een bobbel in z'n broek krijgt is het niet goedquote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar de dokter gaan, heb het ook gehad en toen werd er gelijk allemaal andere zooi die niet klopte ondekt dus bijna 2 jaar pillen mogen slikken en zooi onderzoeken gehad... een voor de dokter is het zijn werk dus lekker boeiend dat die kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |