Dat zei je gisteravond ook tegen je vriendje hoorde ik.quote:
Ashleyquote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Kim Kardashian is niet lelijk.
Nu trouwens Ashley.
Jawel Kim is lelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Kim Kardashian is niet lelijk.
Nu trouwens Ashley.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zei je gisteravond ook tegen je vriendje hoorde ik.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef Taexon het volgende:
Appel vind je frikandellen wel lekker?
High School Musical en Zack en Cody.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel Kim is lelijk.
Waar is die Ashley ook alweer bekend van?
High school musical.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel Kim is lelijk.
Waar is die Ashley ook alweer bekend van?
Oja.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
High School Musical en Zack en Cody.
hou daar eens mee opquote:
True. Maar daar blijft het ook wel bij.quote:
Nog steeds lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of je frikandellen lekker vindt
Neen.quote:
Ok.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
True. Maar daar blijft het ook wel bij.
Pappie heeft geld, Kimmie maakt een sextape, de hele wereld kan ervan genieten en madame krijgt een eigen show op MTV. Like wut?
Of je delletjes lust.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of je frikandellen lekker vindt
Ik zeg niet dat frikadellen lekker zijn maar hij praat nog steeds over lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht ik al aangezien je geen rauwe gehakt lust
maar vind je ze lekker?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat frikadellen lekker zijn maar hij praat nog steeds over lekker.
Nee, doe mij maar kipnuggets.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar vind je ze lekker?
Promi.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
leuke jongedame gezocht voor date tussen 18-25 graag
Promi is al bezet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
leuke jongedame gezocht voor date tussen 18-25 graag
Dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]Al was je de laatste Limburger op aarde
jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je nou serieus wat met tax of niet?
Dat nog steeds niet wetenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je nou serieus wat met tax of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]ja denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Toen het aan ging.quote:
Nee, dat was dan in codetaal.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is hier al 100x voorbij gekomen, ook toen jij er was.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen het aan ging.
[..]
Nee, dat was dan in codetaal.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen het aan ging.
[..]
Nee, dat was dan in codetaal.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]Stiekem heeft ze het de hele tijd over jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze het de hele tijd over jesorry daarvoor nog, was een beetje awkward gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry daarvoor nog, was een beetje awkward gisteravond
Kom maar bij mij langs!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry daarvoor nog, was een beetje awkward gisteravond
Ohw.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal zijn naam niet meer roepen hoor
Dat zou wel heel erg zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal zijn naam niet meer roepen hoor
Jawel, op school.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij durft niet eens condooms te kopen
En dan kom ik op mijn blote knietjes naar jou toe!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe dat godverdomme dan gewoon en neuk je ginger
En dan haal ik je bij promi wegquote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan kom ik op mijn blote knietjes naar jou toe!
het is koud buiten hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan kom ik op mijn blote knietjes naar jou toe!
Nou en?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is koud buiten hoor
Wat dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
Ginger zegt nu wat intiem en wat niet is.
watquote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
Ginger zegt nu wat intiem en wat niet is.
Tongzoenen is ook intiem ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze tongen bijna net zo intiem vindt als seks, maar dat seks wel beter voelt.
ohquote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze tongen bijna net zo intiem vindt als seks, maar dat seks wel beter voelt.
Maar het is niet bijna net zo intiem als seks vind ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tongzoenen is ook intiem ja.
En jij zegt dat zij dat vindt, dus ja... dat zegt genoeg.
is wel zoquote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar het is niet bijna net zo intiem als seks vind ik.
Hoe weet je dat als je nog geen sex hebt gehad?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar het is niet bijna net zo intiem als seks vind ik.
Jullie lijken dus op elkaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, Ginger schijnbaar ook he
Ik bedoel met het innerlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja als twee druppels water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |