Ben ik de enige die dit toch wel een beetje heiligschennis vond?quote:nu met acteurs in plaats van poppen.
Nee, vind ik ook. Thunderbirds zonder poppen is als sex zonder partner.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit toch wel een beetje heiligschennis vond?
En niet te vergeten: dat het niet erg is om als een houten klaas te lopen en bewegen!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef zuiderbuur het volgende:
Ach, Thunderbirds, wat heb ik daar veel van geleerd!
Dat het ok is om dikke wenkbrauwen te hebben, dat je niet tegen zomaar elk portret mag aanleunen, en dat je op een verdacht eiland best niet te lang in het zwembad blijft!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een metalen thunderbird 2 (die groene) met het luik wat open kon met die onderzeeer erinquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kreeg van sinterklaas het eiland vroeger en iedereen in de klas was jaloers.
Ja, en zal ik de enige zijn die jou een zeur vind?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit toch wel een beetje heiligschennis vond?
ik heb hem zojuist weer gekocht (eBay )quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik had een metalen thunderbird 2 (die groene) met het luik wat open kon met die onderzeeer erin
Bij mij was Thunderbirds het enige met poppen dat ik nog kon verdragen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:37 schreef emokid het volgende:
Ik was als kind doodsband van Thunderbirds. Ik krijg er nu eerlijk gezegd nog steeds een beetje de rillingen van. Toen ik echter een gigantisch groen ruimteschip kreeg voor Sinterklaas, ik geloof in 1996, was alles eventjes in orde, totdat ik een bijbehorende pop uitpakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |