SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via FacebookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingenIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Bij mij hetzelfde, gaan jullie morgen weer proberen?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
JAquote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Yaros het volgende:
Bij mij hetzelfde, gaan jullie morgen weer proberen?![]()
Ik ben bang dat het een gevalletje 'steeds lastiger' gaat worden omdat de actie natuurlijk steeds meer bekendheid heeft en vroeg me zelfs even af of het wel zou werken, maar het is natuurlijk een bekende wereldwijde site en iemand van hier is het gelukkig wel gelukt. Ik probeerde het net trouwens en kwam erachter (toen ik net mijn mandje bekeek) dat ik 1 item had dat US-only geshipped werd, wellicht dat ze daar nog moeilijk over hadden gedaan... Volgende keer weer proberen! Ik ging overigens voor een pipo S1 replacement battery voor mn galaxy S2 en een Digital Cameralens cover... Nog een kleine 20 uur en 24 minuten en we kunnen weer met een kop koffie en een lamme F5 knop bij onze chinese DX vriendjes
Recommender bij buyincoins: Martinp![]()
Ben daar ook bang voor, misschien dat het tijdstip nog veel gaat uitmaken, voor Nederlanders zijn de tijdstippen vanaf nu alleen maar beterquote:Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef Cheaps het volgende:
Ik ben bang dat het een gevalletje 'steeds lastiger' gaat worden omdat de actie natuurlijk steeds meer bekendheid heeft en vroeg me zelfs even af of het wel zou werken, maar het is natuurlijk een bekende wereldwijde site en iemand van hier is het gelukkig wel gelukt. Ik probeerde het net trouwens en kwam erachter (toen ik net mijn mandje bekeek) dat ik 1 item had dat US-only geshipped werd, wellicht dat ze daar nog moeilijk over hadden gedaan... Volgende keer weer proberen! Ik ging overigens voor een pipo S1 replacement battery voor mn galaxy S2 en een Digital Cameralens cover... Nog een kleine 20 uur en 24 minuten en we kunnen weer met een kop koffie en een lamme F5 knop bij onze chinese DX vriendjes [ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn Brainwavz Beta's gaan terug richting China.
Jammer dat ze een foto maken van het doorgeknipte oortjes niet meer accepteren.
Zou toch weer tijd en geld schelen.AAquote:Op donderdag 27 december 2012 08:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb die zaklamp binnen van die 1 cent deal. Wat voor batterij moet daarin?![]()
Mijn pakketje heeft nu al een week de status departure outward office of exchange, is het normaal dat ie een week op het vliegveld ligt ofzo?Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Kerstdagen zijn druk...quote:Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef Fendy het volgende:
Mijn pakketje heeft nu al een week de status departure outward office of exchange, is het normaal dat ie een week op het vliegveld ligt ofzo?
Ik denk het wel...![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef Fendy het volgende:
Mijn pakketje heeft nu al een week de status departure outward office of exchange, is het normaal dat ie een week op het vliegveld ligt ofzo?kan zo een dag of 10 duren (ook bij normale drukte) of soms langer.
De tracking moet je je ook niet te veel van aantrekken. Had een pakketje wat tot gisteren nog op depature stond, krijg ik een update waaruit blijkt het dat hij de 23e al in Nederland was.
App voor elke Chinashopping addict: Track packMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Lieve mensen ik heb een probleempje.
Ik heb een tijdje terug een 7'' netbookje besteld van dealextreme. Stom genoeg heb ik geen rekening gehouden met de adapter, dit is zo'n Amerikaans geval dat niet in onze Europese stopcontact past (heb er verder ook totaal geen verstand van).
Anyways, op mijn adapter staat:
Input: 100-240V 50/60Hz 1A
Output: 5VDC - 2A
Aanvankelijk hebben we dit opgelost met zo'n tussenstuk van het plaatselijke onderdelenhuis. Maar deze is helaas 20 minuten geleden overleden. De netbook werkt nog prima, maar ik kan dus niets meer over de originele adapter zeggen aangezien dat tussenstukje kapot is.
Daarom wil ik graag een nieuwe adapter van DX bestellen die meteen bij ons in de stopcontact past en ook in de netbook kan. Wie heeft hier verstand van en kan mij hiermee helpen? Alvast erg bedankt
edit- Ik kan trouwens nergens afleiden hoe groot de pin van de netbook adapter is, want dx heeft wel een aantal universele 5V EU adapters.
[ Bericht 2% gewijzigd door 3Dino op 27-12-2012 14:46:25 ]![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef 3Dino het volgende:
Ik heb een tijdje terug een 7'' netbookje besteld van dealextreme. Stom genoeg heb ik geen rekening gehouden met de adapter, dit is zo'n Amerikaans geval dat niet in onze Europese stopcontact past (heb er verder ook totaal geen verstand van).
Aanvankelijk hebben we dit opgelost met zo'n tussenstuk van het plaatselijke onderdelenhuis. Maar deze is helaas 20 minuten geleden overleden. De netbook werkt nog prima, maar ik kan dus niets meer over de originele adapter zeggen aangezien dat tussenstukje kapot is.
Daarom wil ik graag een nieuwe adapter van DX bestellen die meteen bij ons in de stopcontact past en ook in de netbook kan. Wie heeft hier verstand van en kan mij hiermee helpen? Alvast erg bedankt![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 23 december 2012 12:14 schreef pazara het volgende:
[..]
als je geen nuttige opmerking hebt, reageer dan nietThis isn't even my final form.![]()
Er word aangeraden om adapters gewoon in Nederland te halen. Maar met laptops is dat zeker anders, heb je zeker zon heel blok nodig en niet een usb stekker? Een adaptertje om us-eur uit china halen, een hele stekker (waar poorten in zitten) gewoon uit NL halen (hema, anwb etc)quote:Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef 3Dino het volgende:
Daarom wil ik graag een nieuwe adapter van DX bestellen die meteen bij ons in de stopcontact past en ook in de netbook kan. Wie heeft hier verstand van en kan mij hiermee helpen? Alvast erg bedankt![]()
Het is idd een blok als je de adapter/tussenstuk bedoelt. Ik kan natuurlijk weer kijken of ik een tussenstuk kan kopen, maar bestaan er geen alternatieven waarbij ik met 1 EU adapter de netbook kan gebruiken?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Er word aangeraden om adapters gewoon in Nederland te halen. Maar met laptops is dat zeker anders, heb je zeker zon heel blok nodig en niet een usb stekker? Een adaptertje om us-eur uit china halen, een hele stekker (waar poorten in zitten) gewoon uit NL halen (hema, anwb etc)![]()
Ligt een beetje aan wat je met "tussenstukje" bedoelt. Is dat hetgeen je in je stopcontact propt?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef 3Dino het volgende:
Daarom wil ik graag een nieuwe adapter van DX bestellen die meteen bij ons in de stopcontact past en ook in de netbook kan. Wie heeft hier verstand van en kan mij hiermee helpen? Alvast erg bedankt
Ik zou naar de plaatselijke electroboer gaan en een 5 volt 2 ampere adaptor kopen, wel even checken dat ie in je netbookje past, qua aansluiting, dus gewoon even meenemen.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je met "tussenstukje" bedoelt. Is dat hetgeen je in je stopcontact propt?Dit is ook een optie idd. Maar is het via dx niet stukken goedkoper zo'n adapter (als die bestaan tenminste)?quote:Ik zou naar de plaatselijke electroboer gaan en een 5 volt 2 ampere adaptor kopen, wel even checken dat ie in je netbookje past, qua aansluiting, dus gewoon even meenemen.![]()
Wat voor tussenstukje had je er tussen?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef 3Dino het volgende:
edit- Ik kan trouwens nergens afleiden hoe groot de pin van de netbook adapter is, want dx heeft wel een aantal universele 5V EU adapters.
Wat ik wel eens doe is gewoon wat (speciale PVC) lijm tussen de US en EU plug doen, werkt perfect![]()
Nieuwe laders zijn vaak lastig te vinden met EU plug (of je betaald de hoofdprijs in de winkel). Op internet zit je altijd weer met die maat te prutsen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: