ja, hierquote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er nog mensen die niet gourmetten deze kerst?
Bij mij een heel jaar geleden. Was een stuk leuker dan het 20-familieleden-etentje dit jaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, hierheb al in geen jaren meer gegourmet
Nou, bij jou is het dan wel weer eens tijdquote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, hierheb al in geen jaren meer gegourmet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja wij!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er nog mensen die niet gourmetten deze kerst?
Volgens mij gaat dan de lol er wel een keer af hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:24 schreef Tegan het volgende:
Gourmetten en BBQen, zou het iedere week wel kunnen doen!
Niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dan de lol er wel een keer af hoor.
Donderdagen? Vind er weinig bijzonders aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ben iig niet de enige vandaag, vond het eigenlijk best druk onderweg.
Toch zijn het kutdagen om te werken.
Dat gevoel heb ik alleen maar omdat het gisteren zo laat is geworden!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Toch zijn het kutdagen om te werken.
Dus geen bruiloft?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
Whoehoe! mijn kadotje was de meest uitgebreide keukenmachine die ik ooit gezien heb!
dus ik heb net met het magic bullet achtige onderdeel een omelet gemaakt
nopequote:
Je verdient altijd een cadeautjequote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
zou ook niet cool zijn als dat het kadotje zou zijn
want dan mis ik een kadotje
vraag me maar liever op een dag dat ik geen kadotje verdien of verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |