SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat hebben jullie nog op je verlanglijstje?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
FTL als ie 5 of lager isquote:Op woensdag 26 december 2012 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat hebben jullie nog op je verlanglijstje?
Might & Magic Heroes VI als ie 10 of lager is
Magicka bij -75%
Braid bij -75%
De rest ligt er echt aanJaaa, dansen! dansen!![]()
Dit vraag ik me al dagen af, maar niemand heeft het antwoord.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:35 schreef Rivalo het volgende:
Waarom zijn er dit keer geen achievements meer om wat te winnen. Ik heb serieus vorig jaar een keer een spel gekocht voor zo'n cadeautje. Vrij dom achteraf omdat het coal was maar goed, het spel viel wel mee.![]()
Het antwoord is dat het systeem misbruikt werd, mensen maakten nepaccounts om snel een game van 1 euro te kopen voor die gifts, dat is wat ik gehoord heb in ieder geval, vorig jaar was ik nog niet echt actief op steamquote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit vraag ik me al dagen af, maar niemand heeft het antwoord.Jaaa, dansen! dansen!![]()
In het begin wel, werd heel snel gesloopt. Je moest op een gegeven moment games op steam hebben om die archievements te doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het antwoord is dat het systeem misbruikt werd, mensen maakten nepaccounts om snel een game van 1 euro te kopen voor die gifts, dat is wat ik gehoord heb in ieder geval, vorig jaar was ik nog niet echt actief op steam
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 20:31:17 ]![]()
Ah, dan is valve gewoon luiquote:Op woensdag 26 december 2012 20:31 schreef Rivalo het volgende:
[..]
In het begin wel, werd heel snel gesloopt. Je moest op een gegeven moment games op steam hebben om die archievements te doen.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Hij was ook in de DD 66% enkele dagen terug, dus goedkoper dan dat wordt ie niet. Scheelt overigens nog geen euro met de prijs van nu (50%).quote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oh, flashsale, gemist. Wordt misschien nog wel goedkoper, hoop ik.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Het is een flashsale, komen soms nog wel eens terug in de daily.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hij was ook in de DD 66% enkele dagen terug, dus goedkoper dan dat wordt ie niet. Scheelt overigens nog geen euro met de prijs van nu (50%).![]()
Ik raad Spec Ops The Line trouwens wel aan als je van third person shooters houd, vooral voor nog geen ¤7
Als je een 360 controller hebt iig, weet niet hoe de besturing is met toetsenbord en muis
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Beide batman games gekocht en tropico voor voor 6 euro kun je niet laten schieten./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Het vechten zal niet turnbased zijn of wel?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmmm Legend of Grimrock lijkt me toch ook best leuk![]()
Little Inferno lijkt mij ook wel erg komisch, benieuwd of die al in de sale gaatAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Civ 5 aan het spelen. Snap er nog niet veel van.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Weet je wat het is met die GOG games, ze waren vroeger ge-wel-dig en dat zijn ze ook nog steeds, maar op de een of andere manier speel ik ze toch niet meer. Little Big Adventure 2, Team Hospital, Dungeon Keeper 2, you name it, heb ze allemaal gekocht op GOG maar spelen ho maar.
Overigens wel een geweldige tijd gehad daarmee vroeger [/nostalgie].<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik heb een jaar of 2 geleden RCT3 uitgespeeld + alle uitbreidingen, later aan de GOG-versie van RCT2 begonnen, veel gespeeld, maar nog lang niet klaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Weet je wat het is met die GOG games, ze waren vroeger ge-wel-dig en dat zijn ze ook nog steeds, maar op de een of andere manier speel ik ze toch niet meer. Little Big Adventure 2, Team Hospital, Dungeon Keeper 2, you name it, heb ze allemaal gekocht op GOG maar spelen ho maar.
Overigens wel een geweldige tijd gehad daarmee vroeger [/nostalgie].
Roller Coaster Tycoon, voor niet kenners.![]()
Toevallig vanmorgen Theme Hospital daar gekocht. Vriendin speelt hem nu op mn Macbook Pro en ik heb het op mijn pc gedaan. Ideaal dat Gog.![]()
God waar is die tijd gebleven dat we blij waren als het geluid het deed na het installeren van een spel
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Huh, kan je RCT uitspelen?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 2 geleden RCT3 uitgespeeld + alle uitbreidingen, later aan de GOG-versie van RCT2 begonnen, veel gespeeld, maar nog lang niet klaar.
Roller Coaster Tycoon, voor niet kenners.![]()
![]()
deels herkenbaar: ik zie ook een hoop spellen staan die ik dan niet koop, maar gewoon m;n originele disk erbij pak, en zonder problemen installeer..quote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens wel een geweldige tijd gehad daarmee vroeger [/nostalgie].
soms zou ik wel de extra's willen hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |