abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 16:29:00 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5572413
Zo, alweer zo'n vertrouwd topic.

Hierin ga ik dus zelf weer mededelingen doen over mijn wijze van modereren. Maar jullie mogen hier natuurlijk ook klagen over dingen die ik verkeerd doe of die beter kunnen.

Eerste mededeling:
BB4 begint nu zo'n beetje op gang te komen en ik ga proberen het gaandeweg een beetje serieuzer te krijgen. Al te onzinnige opmerkingen worden 'gewoon' verwijderd, er is een centraal topic om te klagen over BB, doe dat dus daar en niet dwars door alle topics heen: [Centraal] BB sux!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5572524
First post.
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5572535
Ow ik dacht dat dit je eerste rap-CD was, Cynix!
En vast!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:35:06 #4
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5572538
2e post

edit : 3e

[Dit bericht is gewijzigd door Vleermuis op 28-08-2002 16:35]

pi_5572542
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:34 schreef Trammelant het volgende:
First post.
-10 ongewenst
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:37:24 #6
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_5572578
ook weer dit jaar veel succes ermee gewenst. Zal soms wel niet meevallen.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_5572590
Cynix kan de eerste 5 reacties alweer verwijderen
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 17:18:52 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5573393
Kritiek is natuurlijk toegestaan. We zijn géén fansite! Gelieve echter kotssmileys en 'onzinnige' opmerkingen dat alles ook wel in één topic kan, etc, achterwege te laten of in het centrale klaagtopic te plaatsen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_5573415
Ah, je wist al dat Ting in het huis kwam!
pi_5574345
Cynix is het een idee om de topics over de bewoners sticky te maken?
dan krijg je niet dat ze naar beneden zakken en wildgroei ontstaat met topics over desbetrefende bewoners.
o ja kunnen ze ook centraal??
pi_5574375
ja, ik keek net in m'n post geheugen..

veel topics, maar kon er nergens m'n reacties terug vinden

Er
is
nochtans
H O O P
pi_5574400
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Kritiek is natuurlijk toegestaan. We zijn géén fansite! Gelieve echter kotssmileys en 'onzinnige' opmerkingen dat alles ook wel in één topic kan, etc, achterwege te laten of in het centrale klaagtopic te plaatsen.
beetje late mededeling..

maarja, beter ooit dan nooit..

Er
is
nochtans
H O O P
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 18:35:12 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5574419
Ok, het gaat misschien nog helemaal goed komen met jou.
pi_5574445
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
voorbarige reactie....
dat heb ik eerder gehoord...
Er
is
nochtans
H O O P
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 18:36:30 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5574448
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:31 schreef berney het volgende:
Cynix is het een idee om de topics over de bewoners sticky te maken?
dan krijg je niet dat ze naar beneden zakken en wildgroei ontstaat met topics over desbetrefende bewoners.
o ja kunnen ze ook centraal??
Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.
pi_5574514
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.

Is ook goed!!
pi_5576012
he Cynix we mogen toch af en toe wel ff kotsen met een leuke smiley
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 20:36:48 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5576107
Tuurlijk, als daar een goede reden voor is, mag je best een keer je eten naar buiten gooien.

Het gaat mij er om dat het niet zinvol is om in elk topic te zeggen wat voor een hekel je aan BB4 hebt. Kijk dan niet en lees de topics hier ook niet, denk ik dan, en post gezellig in een ander forum.

† In Memoriam † donderdag 29 augustus 2002 @ 10:11:32 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5582491
Het lijkt hier in het BB4-forum tot nu toe al drukker te zijn dan vorig jaar, er komt dus iig een duomod bij binnenkort. Maar wie iets ziet waar even ingegrepen moet worden, mag me natuurlijk altijd ff inseinen. 's Avonds staat meestal ICQ wel aan (74111637) en/of MSN (cynix001@hotmail.com).

Oh ja, voor wie het interesseert: Het BB4-forum is na 1 dag al het bestbekeken forum van FOK!
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!

donderdag 29 augustus 2002 @ 10:15:22 #20
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5582523
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:11 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!
Ur welcome

* Lorelei lurkt gezellig mee

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2002 @ 11:45:32 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5681630
*Even omhoog, want ik geloof dat Qt een mededeling wil doen*
pi_5681877
Hey Cynix.. thnx Ik wilde alleen ff de aandacht vestigen op dit topic..

Dus: Vind je dat een slotje onterecht was, dat de modjes hier geen humor hebben of heb je andere grieven over de regels hier... dit is de plaats om ze te spuien

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5702500
kijkcijfers tellen, dat is de enige norm die telt!

Zo denkt Hummie ook, en dat wilde ik nu net zeggen, zo denkt BierNix ook en dat wilde ik ook maar zeggen..

(maar buitendat, likken helpt ook, Biernix, zal ik je likken?)

pi_5824744
Zeg Cynix waarom heb je in alle bewoner-topics de openingspost zitten editten? Heb je een "elke zin op een nieuwe regel"-tik ofzo?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5825303
zeg Qt waarom doe jij zo narrig tegen mensen die willen streamen en dit nog nooit hebben gedaan

Fam van juf Ju? pfffff

verheug jij je ook wel eens op een dooie mus
pi_5826467
Kun je me ms een linkje geven minxs, want zo heb ik geen idee waarover je het hebt, sorry..
pi_5833307
quote:
Op maandag 16 september 2002 19:38 schreef Qt het volgende:

En Trammelant, ik zei het gisteren al.. dit topic is teveel van het goede. Slotje dus.

Oh ja ... harrie is al gestopt vanwege gezeik in zijn topic en alle anderen mogen ook een apart topic voor jankers.

Geeft niet. Kies maar :

Morgen een deel 3 of ik screenshot het normale topic vol.

[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5833561
Ik snap wel wat je bedoelt Trammelant, maar kies toch voor 2 topics.. 1 voor de screenshots van Harrie of Vleermuis en een regulier uitzending topic. Wmb verwijder ik al het geklaag in het screenshot topic.. als men wil klagen, kan dat hier. Maar nog een topicje erbij.. dat geeft alleen maar kans op een 'Laten we Harrie eens afzeiken' topic. Geen goed idee imo. Ik heb het al met Cynix besproken, maar zal hem zo ff dit linkje doorspelen, ms dat hij er na jouw bericht anders over denkt.

Keej, dan ga ik nu ff eten

† In Memoriam † maandag 16 september 2002 @ 21:11:28 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5833863
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:19 schreef SmashBro het volgende:
Zeg Cynix waarom heb je in alle bewoner-topics de openingspost zitten editten? Heb je een "elke zin op een nieuwe regel"-tik ofzo?
Nee, het is veel simpeler Smahbro. Ik kreeg een vriendelijk verzoek de fotos naar de bewoners van een andere server te linken. De eigenaar werd een beetje teveel op kosten gejaagd. Sorry.
  † In Memoriam † maandag 16 september 2002 @ 21:14:16 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5833913
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef Trammelant het volgende:
Oh ja ... harrie is al gestopt vanwege gezeik in zijn topic en alle anderen mogen ook een apart topic voor jankers.

Geeft niet. Kies maar :

Morgen een deel 3 of ik screenshot het normale topic vol.

Ik wil je screenshots, en die van Harrie, niet missen hoor! Ga lekker door in een eigen topic, maar ook nog een apart commentarentopic hoeft niet, toch? We blaten wel gewoon dwars door je screenshots heen.
  maandag 16 september 2002 @ 21:17:46 #31
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5833979
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik wil je screenshots, en die van Harrie, niet missen hoor! Ga lekker door in een eigen topic, maar ook nog een apart commentarentopic hoeft niet, toch? We blaten wel gewoon dwars door je screenshots heen.

en de mijne niet
  † In Memoriam † maandag 16 september 2002 @ 21:24:16 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5834088
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:17 schreef Vleermuis het volgende:
en de mijne niet
Ja hoor, die van jou willen we ook niet missen!
  zaterdag 21 september 2002 @ 18:06:35 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5909553
Ik wil hier even melden dat ik Qt wel een beetje streng vind!
Overbodige topics sluiten gaat perfect trouwens, maar we krijgen wel erg snel op ons donder als het een beetje off-topic gaat....

Kom op Qt... een beetje gein in een topic maakt dit forum alleen maar leuker toch?

My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 21 september 2002 @ 20:37:47 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5911420
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil hier even melden dat ik Qt wel een beetje streng vind!
Overbodige topics sluiten gaat perfect trouwens, maar we krijgen wel erg snel op ons donder als het een beetje off-topic gaat....

Kom op Qt... een beetje gein in een topic maakt dit forum alleen maar leuker toch?

Niet zeiken. Slotje!
Sorry, geintje.

Ik heb met Qt afgesproken dat een paar "onzin-/ongeintopics" tegelijkertijd wel kunnen, en dan doen we ook niet al te moeilijk. Zodra het echter allemaal iets té jolig wordt, gooien we er weer een paar dicht. Zo proberen we steeds een balans te zoeken tussen humor en/of onzin aan de ene kant en de serieuzere topics aan de andere kant.

Niet iedereen is namelijk gediend van al teveel grappen en grollen en we willen het forum wel graag voor iedereen leuk houden. Ok?

pi_5912254
Hehehe thnx Cynix

Maar ik denk dat Scanman doelt op mijn commentaar in het Bram topic. Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen.. Ik kreeg klachten dat het Bram topic te ver off topic ging, dus vandaar

En het is bij mijn weten de eerste keer dat ik waarschuw voor off topic gaan, dus zo erg zal het toch niet zijn? Ik heb natuurlijk ook wel eens een paar posts ge-edit, maar dat waren van die klaagopmerkingen als 'BB sux' dus die zul je wel niet bedoelen. Mocht er nu iets door mijn hoofd zijn geschoten, sorry.. dan moet je mijn geheugen ffies opfrissen

zaterdag 21 september 2002 @ 22:18:35 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5912318
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 22:12 schreef Qt het volgende:
Maar ik denk dat Scanman doelt op mijn commentaar in het Bram topic. Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen.. Ik kreeg klachten dat het Bram topic te ver off topic ging, dus vandaar
Je hebt al eens eerder ingegrepen in het streamverslagen topic... (terecht trouwens) ..... Maar ik zat ook maar wat te jennen. T'was niet zo serieus bedoeld (klein beetje maar )
  zaterdag 21 september 2002 @ 22:21:45 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_5912348
Cynix of Qt, zouden jullie het plaatje in de openingspost van Het grote BB parkiet topic. kunnen vervangen
door dit plaatje?

scanman heeft het plaatje per ongeluk vervangen en nu slaat de openingspost nergens meer op....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5912597
Keej dan Scanman

En plaatje is vervangen APK, dat sloeg idd nergens meer op

pi_5912966
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 22:12 schreef Qt het volgende:
Hehehe thnx Cynix

En het is bij mijn weten de eerste keer dat ik waarschuw voor off topic gaan, dus zo erg zal het toch niet zijn? Ik heb natuurlijk ook wel eens een paar posts ge-edit, maar dat waren van die klaagopmerkingen als 'BB sux' dus die zul je wel niet bedoelen. Mocht er nu iets door mijn hoofd zijn geschoten, sorry.. dan moet je mijn geheugen ffies opfrissen

Dit meen je toch niet serieus?
ik val hier echt bijna van mijn stoel af.
Dat er echt mensen zijn die klagen daar valt mijn broek van af.

Ongelooflijk. op fok zijn altijd enorm hevige discussies, mensen worden afgezeken van heb ik jou daar, maar als je het dan over een piemel hebt, want zo benoemden we het, dan is het niet goed?

zondag 22 september 2002 @ 02:45:43 #40
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5914507
Okee, dit is een gansch grote offtopic, maar hij is wel leuk, en ook best filosofisch, als de tijd er rijp voor is mag 'ie naar een ander forum.

(voor itsme)

"de mannen" die zich reeds gemanifesteerd hebben in de verschillende 'BB Hongarije-topics' en de her en der verspreide 'Carmen is mooi/geil/heet/hoe diep is jouw poes' topics zijn een beetje van slag. Ze reppen met schijnbaar genoegen en plezier over het gebrek aan respect dat 's Neerlands Marokkaan in het BB huis tentoonspreidt, maar ze raken van slag als een roomblanke vrouw hongert naar iets meer dan alleen een stukje blote enkel of (god verhoede) een naakte man. Qua respect lijkt me dat nogal op één lijn te liggen. Vragen om een blote tiet van een wildvreemde ligt wat mij betreft in hetzelfde straatje als het vragen om respect van een allochtoon aangaande "jouw autochtone Carmen-tiet", of het vooral niet er van laten zien.

De klagende meute die het niet kon hebben dat een bende hitsige vrouwen en een paar verdwaalde homo's het lid van een mannelijke BB bewoner evalueerde/filosofeerde/manifesteerde is een stel geile mannen geweest die zich aangetast voelden in hun hanengedrag. Lees de mustapha-topics er voor de grap er eens op na. Men windt zich al op als hij z'n hoofd afdraait van een der karikaturaalste vrouwen die ooit in BB hebben gezeten wanneer zij haar dikke natte lippen tuit om een zoen ter afscheid te geven. Wie van de heren hier had gehapt? (ik, en ik ook, ja en ik) Jaja, eerst zien dan geloven. Als ik Mustapha was had ik nog iets geschreeuwd in de trant van: opzouten westerse sloerie met je kusgedrag! Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen door de sexueel correcte mafia hier, die louter bestaat uit tiet-en k*t liefhebbende hetero's die posten in 18+ topics en onderwijl de vrouwen die er posten uitmaken voor een stel gefrustreerden. Chapeau heren, welkom in de Middeleeuwen.
Ook vrouwen zijn weleens geil, en homo's ook. Dat ze er een feestje van maken zonder jullie er bij te betrekken is jullie probleem. Dat het jullie vervolgens tot bloedens toe ergert is ook niet ons probleem. Alsjeblieft, leer toch eens cosmopolitisch denken, de geur van hooi, testosteron en schoolbankjes slaat me op de keel. Vinden jullie het gek dat Nederland wegloopt met Mustapha? Of met Bram?(qua hopelijk wel dikke grote lul, het maakt namelijk weldegelijk uit, net zoals dikke tieten en slanke reet.)
Kom eens uit die veroordeel-pluche-banken en ga eens op die abdominiser liggen, misschien wordt het dan nogeens wat.

Tot zover. Hoe offtopic kan je gaan? Ik zie het wel aan QT's reactie...

Haha, edit: Bleek het allemaal een grap! ( )Nou ja, die lap tekst hierboven kan iemand dan gebruiken voor z'n afstudeerstudie antropologie ofzo........

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-09-2002 03:02]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 22 september 2002 @ 03:37:28 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_5914682
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:13 schreef Qt het volgende:
En plaatje is vervangen APK, dat sloeg idd nergens meer op
Grazie.
pi_5918034
Ik zal proberen het toch nog ff te verduidelijken voor Itsme en Roache.

Liefies, het had nix te maken met piemels.. Het was gewoon de vraag waarom het Bram topic niet over Bram ging, maar verzandde in een slowchat.. En geef toe.. men ging aardig off topic

Wmb mogen jullie best filosoferen over de hoe de lekkerste piemel eruit moet zien. Maar in het Bram topic hoort eik alleen het geslachtsorgaan van Bram thuis. Meer slowchat past beter in Pannonica, of desnoods in een ander subforum van Fok!
We hebben (vind ik) best veel ruimte hier om gezellig te kleppen, het uitzending topic is bv ook 1 grote slowchat geworden. Maar het is niet de bedoeling dat er in alle topics een slowchat ontstaat. En ik bedoel hiermee niet te zeggen dat jullie 2 zo vaak off topic gaan, het is algemeen bedoeld

NEway, dat is eik alles.. het was dus echt geen verzoek van hitsige hetero mannen. Hoop dat het zo duidelijker is

zondag 22 september 2002 @ 14:59:39 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_5918054
Oeh!
Wat is ze goed hè?
pi_5918092
Aw APKtje.. wat ben je toch een lieverd!!!
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:24:13 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918307
Effe een mededeling: Ik waardeer de topics over BB-Hongarije, maar wil liever geen dagelijks streamverslagentopic, daarvoor is de doelgroep toch iets te beperkt. En zeker als er ook nog commentaartopics etc bij gaan komen. Eén algemeen verslagentopic lijkt mij voldoende.

Bovendien lijkt het me toch eerder een plaatjestopics te gaan worden en boeien de data waarop Evi weer eens uit de kleren gaat minder.

pi_5918363
quote:
Op zondag 22 september 2002 02:45 schreef Roache_ het volgende:
Okee, dit is een gansch grote offtopic, maar hij is wel leuk, en ook best filosofisch, als de tijd er rijp voor is mag 'ie naar een ander forum.

(voor itsme)

"de mannen" die zich reeds gemanifesteerd hebben in de verschillende 'BB Hongarije-topics' en de her en der verspreide 'Carmen is mooi/geil/heet/hoe diep is jouw poes' topics zijn een beetje van slag. Ze reppen met schijnbaar genoegen en plezier over het gebrek aan respect dat 's Neerlands Marokkaan in het BB huis tentoonspreidt, maar ze raken van slag als een roomblanke vrouw hongert naar iets meer dan alleen een stukje blote enkel of (god verhoede) een naakte man. Qua respect lijkt me dat nogal op één lijn te liggen. Vragen om een blote tiet van een wildvreemde ligt wat mij betreft in hetzelfde straatje als het vragen om respect van een allochtoon aangaande "jouw autochtone Carmen-tiet", of het vooral niet er van laten zien.

De klagende meute die het niet kon hebben dat een bende hitsige vrouwen en een paar verdwaalde homo's het lid van een mannelijke BB bewoner evalueerde/filosofeerde/manifesteerde is een stel geile mannen geweest die zich aangetast voelden in hun hanengedrag. Lees de mustapha-topics er voor de grap er eens op na. Men windt zich al op als hij z'n hoofd afdraait van een der karikaturaalste vrouwen die ooit in BB hebben gezeten wanneer zij haar dikke natte lippen tuit om een zoen ter afscheid te geven. Wie van de heren hier had gehapt? (ik, en ik ook, ja en ik) Jaja, eerst zien dan geloven. Als ik Mustapha was had ik nog iets geschreeuwd in de trant van: opzouten westerse sloerie met je kusgedrag! Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen door de sexueel correcte mafia hier, die louter bestaat uit tiet-en k*t liefhebbende hetero's die posten in 18+ topics en onderwijl de vrouwen die er posten uitmaken voor een stel gefrustreerden. Chapeau heren, welkom in de Middeleeuwen.
Ook vrouwen zijn weleens geil, en homo's ook. Dat ze er een feestje van maken zonder jullie er bij te betrekken is jullie probleem. Dat het jullie vervolgens tot bloedens toe ergert is ook niet ons probleem. Alsjeblieft, leer toch eens cosmopolitisch denken, de geur van hooi, testosteron en schoolbankjes slaat me op de keel. Vinden jullie het gek dat Nederland wegloopt met Mustapha? Of met Bram?(qua hopelijk wel dikke grote lul, het maakt namelijk weldegelijk uit, net zoals dikke tieten en slanke reet.)
Kom eens uit die veroordeel-pluche-banken en ga eens op die abdominiser liggen, misschien wordt het dan nogeens wat.

Tot zover. Hoe offtopic kan je gaan? Ik zie het wel aan QT's reactie...

Haha, edit: Bleek het allemaal een grap! ( )Nou ja, die lap tekst hierboven kan iemand dan gebruiken voor z'n afstudeerstudie antropologie ofzo........

Dank je Roache. ben het helemaal met je eens.
Tuurlijk gingen we inderdaad offtopic, maar er wordt door de personen die klagen wel met 2 maten gemeten.

Ik vind dat mensen die klagen omdat we slowchatten dat tegen ons moeten zeggen en niet achter mijn rug.

Vraag me dan wel af, hoe vaak lees je inderdaad niet van," we willen tieten en kontjes, maar goed ik vertrek wel naar Club panniciocicisicasico

Mensen als je je aan mij irriteert, wil je dan niet zo Dezeureeachtig gedragen please!!
Zeg het tegen mij!

† In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:40:14 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918440
Liefje, windt je niet zo op en trek het je niet teveel aan. Als modjes proberen we het zo objectief mogelijk te doen, maar 'ziekerds' hou je nu eenmaal altijd. Zowel qua voruwelijk als mannelijk bloot zijn er grenzen en het is echt niet zo dat bij het ene wel alles kan en bij het andere niks.
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:41:41 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918454
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:30 schreef itsme het volgende:
Mensen als je je aan mij irriteert, wil je dan niet zo Dezeureeachtig gedragen please!!
Zeg het tegen mij!
Ik erger me nooit aan je en wie dat wél doet, krijgt met mij te maken.
pi_5918458
quote:
Op zondag 22 september 2002 02:45 schreef Roache_ het volgende:
prachtverhaal!
Kijk dit is nou een column waar menig ex bb-urt (om het "in stijl" te houden) een puntje aan kan zuigen! Roache!
pi_5918478
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:42 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Kijk dit is nou een column waar menig ex bb-urt (om het "in stijl" te houden) een puntje aan kan zuigen! Roache!

Helemaal met tante bep eens.
die post van roache komt bij mijn altaartje
pi_5918504
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:40 schreef Cynix ® het volgende:
Liefje, windt je niet zo op en trek het je niet teveel aan. Als modjes proberen we het zo objectief mogelijk te doen, maar 'ziekerds' hou je nu eenmaal altijd. Zowel qua voruwelijk als mannelijk bloot zijn er grenzen en het is echt niet zo dat bij het ene wel alles kan en bij het andere niks.
ja ik denk dat ik me inderdaad opwind.
Niet vanwege het moderaten van jou en Qt, maar meer omdat het echt nog nooit in mijn hoofd is opgekomen, na al die jaren, dat er echt mensen zijn die jullie gaan mailen of wat dan ook,en dan zeggen van "jantje gaat off topic, of bepje gebruikt vieze woorden.

M.a.w de klik en/of klaaglijn
Jesus

pi_5918936
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:47 schreef itsme het volgende:

[..]

ja ik denk dat ik me inderdaad opwind.
Niet vanwege het moderaten van jou en Qt, maar meer omdat het echt nog nooit in mijn hoofd is opgekomen, na al die jaren, dat er echt mensen zijn die jullie gaan mailen of wat dan ook,en dan zeggen van "jantje gaat off topic, of bepje gebruikt vieze woorden.

Jesus

Tieft op, kenne ze nooit over gemaild hebbe, ik spreek altijd keurig beschaafd nederlands!
  Moderator zondag 22 september 2002 @ 16:34:51 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5919190
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:47 schreef itsme het volgende:

[..]

Jesus

Mee eens. Als je zelfs op een forum al niet openlijk durft te zijn als je kritiek hebt, hoe laf ben je dan..

Wat betreft het verhaal van Roache: wat een vals stukje zeg.
Omdat ik in het bewuste topic ook een tegengeluid heb laten horen, weliswaar met een vette knipoog, voel ik me aangesproken als onderdeel van de "klagende meute".
Ook jouw, o zo politiek correcte, verhaaltje zal wellicht met een knipoog bedoeld zijn, maar je zegt het toch maar even. Ik wens door jou niet te worden uitgemaakt voor racistische sexist. Als je een volgende keer diep in de nacht zin hebt in ruzie, pak dan het scherpschuttersgeweer uit de kast in plaats van de riotgun, OK?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 22 september 2002 @ 16:49:45 #54
15985 huiz
Man in Black
pi_5919416
quote:
Op zondag 22 september 2002 16:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Mee eens. Als je zelfs op een forum al niet openlijk durft te zijn als je kritiek hebt, hoe laf ben je dan..

Wat betreft het verhaal van Roache: wat een vals stukje zeg.
Omdat ik in het bewuste topic ook een tegengeluid heb laten horen, weliswaar met een vette knipoog, voel ik me aangesproken als onderdeel van de "klagende meute".
Ook jouw, o zo politiek correcte, verhaaltje zal wellicht met een knipoog bedoeld zijn, maar je zegt het toch maar even. Ik wens door jou niet te worden uitgemaakt voor racistische sexist. Als je een volgende keer diep in de nacht zin hebt in ruzie, pak dan het scherpschuttersgeweer uit de kast in plaats van de riotgun, OK?

Soms is het idd onmogelijk om alles maar te zeggen op een forum, ook al ben je anoniem en heb je recht op vrije meningsuiting. Het ligt meestal aan de reacties op een post dat er geruzie komt. Ik heb ook regelmatig dingen gepost waar ik volledig achterstond, zonder al te nadrukkelijk te zijn, maar door de talloze nogal grove reacties ben ik ook voorzichtiger geworden om echt te zeggen wat ik denk

En als de mods proberen om hier en daar de "vlekken (niet negatief bedoeld) uit een schoon forum" te poetsen, dan zullen ze vast niet de bedoeling hebben om iemand persoonlijk dwars te zitten

Scope Pure Colombia BV
  Moderator zondag 22 september 2002 @ 17:21:21 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5919820
quote:
Op zondag 22 september 2002 16:49 schreef huiz het volgende:

[..]

maar door de talloze nogal grove reacties ben ik ook voorzichtiger geworden om echt te zeggen wat ik denk

Ik begrijp dat niet. Binnen bepaalde fatsoensgrenzen kun je toch alles posten wat je wilt? En als je over een grens heengaat, wordt je dat vanzelf wel duidelijk gemaakt. Heb je zulke (volgens anderen) abjecte ideëen dan, dat je die niet (meer) durft te ventileren?
Maar goed, eigenlijk is dit een andere discussie dan de "verklikkerij". Ik snap die 'angst' echt niet, waardoor mensen besluiten om mailtjes naar moderators te gaan sturen ipv op het forum te posten. Je hebt bovendien wel enige bescherming: users die bij herhaling anderen op brute wijze schofferen, worden gebanned.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 22 september 2002 @ 17:36:44 #56
15985 huiz
Man in Black
pi_5920123
quote:
Op zondag 22 september 2002 17:21 schreef Gert het volgende:

Ik begrijp dat niet. Binnen bepaalde fatsoensgrenzen kun je toch alles posten wat je wilt? En als je over een grens heengaat, wordt je dat vanzelf wel duidelijk gemaakt. Heb je zulke (volgens anderen) abjecte ideëen dan, dat je die niet (meer) durft te ventileren?

Nee hoor, ben vrij normaal hoop ik. Heb weleens discussies gehad over de doodstraf, als je zegt dat je voorstander bent, dan komen er reacties van mensen die tegen de doodstraf zijn maar wel jou graag afgemaakt zien worden... dat soort dingen
quote:
Maar goed, eigenlijk is dit een andere discussie dan de "verklikkerij". Ik snap die 'angst' echt niet, waardoor mensen besluiten om mailtjes naar moderators te gaan sturen ipv op het forum te posten. Je hebt bovendien wel enige bescherming: users die bij herhaling anderen op brute wijze schofferen, worden gebanned.
Ik zou me wel voor kunnen stellen dat je een mailtje stuurt naar de mod, omdat je bang bent om ruzie uit te lokken, of om te voorkomen dat anderen je als mod-wannabe gaan beschouwen... of omdat je gewoon niet altijd hardop durft te zeggen wat je denkt

Maar ik vind het BB-forum reuze mee vallen, weinig nutteloze posts, serieuze mods, gezellige users

Scope Pure Colombia BV
pi_5922040
Tjee... wat een commotie over 'verklikkerij'. Ik zie het toch heel anders hoor.

Ten eerste is het niet zo dat er over specifieke users is geklaagd (nog niet bij mij iig ) dus het was allemaal helemaal niet persoonlijk bedoeld. Dat lijkt me ook meteen de reden waarom bv Itsme geen mail heeft gekregen.. men stoort zich niet aan haar, maar aan een topic dat dreigt te ontaarden in een slowchat. Je kunt niet verwachten dat iemand voor zoiets verschillende users persoonlijk aan gaat spreken, imo is een modje daar juist voor.

Ten tweede vind ik het geen vorm van lafheid om er niets van te zeggen in het topic zelf. Als users daar hun mening hadden gegeven, was men nog verder off topic gegaan. En dat was nou net niet de bedoeling. Een mailtje naar de moderator van een forum is dan toch een hele nette oplossing.. Cynix en ik proberen zoveel mogelijk de topics bij te houden, maar ook aan onze aandacht ontglipt wel eens iets, dus melden dat je iets signaleert is alleen maar handig... dan weet je zeker dat we er naar kijken. Of we er ook iets aan doen is de volgende vraag natuurlijk

pi_5991837
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:46 schreef Qt het volgende:
Tjee... wat een commotie over 'verklikkerij'. Ik zie het toch heel anders hoor.

Ten eerste is het niet zo dat er over specifieke users is geklaagd (nog niet bij mij iig ) dus het was allemaal helemaal niet persoonlijk bedoeld. Dat lijkt me ook meteen de reden waarom bv Itsme geen mail heeft gekregen.. men stoort zich niet aan haar, maar aan een topic dat dreigt te ontaarden in een slowchat.
knip

Ha dat moet er nog bij komen. Dan ros ik ze in elkaar
Storen aan mij, itsme? het liefste schatje (na schatje) van fok
  donderdag 26 september 2002 @ 23:17:20 #59
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5991923
Yep, die onschuldige meisjesroutine werkt nog steeds itsme.
pi_5991964
quote:
Op donderdag 26 september 2002 23:17 schreef Roache_ het volgende:
Yep, die onschuldige meisjesroutine werkt nog steeds itsme.
he? echt waar?

Yes
* itsme sprint in haar roze baby doll (in het echt heeft ze t broekje wat gert liet zien aan) en bloost van genoegen

o shit ik ga weer offtopic.

Moderator woensdag 2 oktober 2002 @ 23:40:51 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6081739
BRAVO!! Die anti-topics moesten dicht natuurlijk. Dat rare dubbelop-discussie-verwaaierende systeem.

O en Cynix: bedankt voor het conserveren van mijn record-topic. Gelukkig blijft het linkje wél geldig. Kan ik bij mijn volgende sollicitatiegesprek dat tenminste vol trots in mijn CV zetten.

woensdag 2 oktober 2002 @ 23:41:47 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6081759
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:40 schreef Gert het volgende:
BRAVO!! Die anti-topics moesten dicht natuurlijk. Dat rare dubbelop-discussie-verwaaierende systeem.

O en Cynix: bedankt voor het conserveren van mijn record-topic. Gelukkig blijft het linkje wél geldig. Kan ik bij mijn volgende sollicitatiegesprek dat tenminste vol trots in mijn CV zetten.

Ik wil niet veel zeggen, maar gisternacht had ik de bovenste 15 topics!!
  Moderator woensdag 2 oktober 2002 @ 23:42:49 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6081785
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

WAT???

BEWIJS!!!!!

woensdag 2 oktober 2002 @ 23:43:25 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_6081804
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nietus.

PC-Eendje was ook nog wakker.

Edit: Of het was Coos, daar wil ik van af zijn.

Moderator woensdag 2 oktober 2002 @ 23:46:25 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6081861
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:43 schreef APK het volgende:

[..]

Nietus.

Ghehehehe, Scan zit dus gewoon te bluffen!

Ik niet: Voor Itsme, Joef en Scanman!!!!

Maar goed, hoe dan ook: fris forum weer zo, om weer enigszins ontopicd te raken.

woensdag 2 oktober 2002 @ 23:47:42 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6081886
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:43 schreef APK het volgende:
Nietus.

Echwel..... Ik was net met de 16e bezig toen PcEend er doorheen begon te reageren....
  woensdag 2 oktober 2002 @ 23:49:35 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_6081920
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Echwel..... Ik was net met de 16e bezig toen PcEend er doorheen begon te reageren....
Echt niet.

Via de active topic-list kwam ik hier steeds terecht en zag waar je mee bezig was.....

Edit: On-topic.... Het zou verboden moeten worden.

woensdag 2 oktober 2002 @ 23:52:15 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6081979
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:49 schreef APK het volgende:
Echt niet.

Via de active topic-list kwam ik hier steeds terecht en zag waar je mee bezig was.....

Dan heb je het echt gemist, want ik had op een gegeven moment 16 topics... Als er 1 van PcEend tussen zat, is het vrij makkelijk om dat te verhelpen natuurlijk! Gewoon even wat schrijven in dat topic en hoppa..... (wat ik dus ook gedaan heb).... Maar goed, het maakt verder ook niets uit. Het was alleen wel leuk om 16 x je naam te zien achter de topics
pi_6082416
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:49 schreef APK het volgende:
Edit: On-topic.... Het zou verboden moeten worden.
Sterker nog, het is ook verboden en bij herhaling zullen er strenge maatregelen getroffen worden
pi_6083087
Ik vind het jammer dat de anti topics gesloten zijn. Ik vind dat topics een duidelijke titel moeten hebben die de lading van het topic dekt. Alleen bij overlapping moet een topic gesloten worden. Ik hou niet van 'centrale' topics waarbij je je door een hoop postings moet worstelen in de hoop iets te vinden dat je interesseert. De centrale topics open ik dan ook meestal niet.
  Moderator donderdag 3 oktober 2002 @ 01:07:43 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6083140
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:03 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vind het jammer dat de anti topics gesloten zijn. Ik vind dat topics een duidelijke titel moeten hebben die de lading van het topic dekt.
Maar je kreeg nu toch de hele tijd dubbele discussies? Bijv: in het pro-Judith topic postten voor- en tegenstanders van die bitch , en in het anti-topic evenzeer! Dan kun je toch beter 1 topic over de persoon in kwestie hebben? Want alleen meelullen met mensen die allemaal Judith niks vinden of juist geweldig, da's toch ook saai?
Of snap ik je nou niet goed?
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2002 @ 01:18:06 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6083296
Beste Bus watcher (en anderen), we hebben graag zoveel mogelijk discussie op het forum, maar dat krijgen we volgens ons niet zozeer door voor elke bewoner een fan- of anti-topic toe te staan. Daar wordt immers vooral door gelijkgestemden in gepost? Op die manier worden het op hun beurt ook weer een soort centrale topics, met weinig discussiewaarde.

Wat we dan liever zien, zijn topics over bepaalde voorvallen die de gemoederen (in het huis, en hier op het forum) bezighouden. Die kunnen dan gaan over één bewoner, maar ook over een duo of de hele groep. De gewone bewonerstopics zijn trouwens geen fantopics, ook daarin mag (algemene) kritiek gegeven worden. Maar voor specifieke gebeurtenissen zijn aparte topics dus zeker welkom. Ik hoop dat je je hierin enigzins kunt vinden.

pi_6083445
Gert en Cynix, als er sprake is van overlapping ik liever zie dat het centrale topic wordt gesloten dan dat het specifiekere topic wordt gesloten. De aanleiding van mijn posting was het anti-Stefan topic. Dat heb ik vanaf het begin gevolgd. Het centrale Stefan topic heb ik zover ik mij kan herinneren nooit geopend. Ik vraag me af waarom de betreffende topics juist nu gesloten worden. Ik heb niet de indruk dat het forum sinds kort onoverzichtelijker is geworden. Waarom zijn ze niet veel eerder gesloten ?
pi_6083642
Nou hoor
Waar bemoeid die yvonne zich in hemelsnaam mee
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_6083657
Idd, ik wilde net "Nu" posten en hem daadwerkelijk op slot doen
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_6083691
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 02:00 schreef Simba het volgende:
Idd, ik wilde net "Nu" posten en hem daadwerkelijk op slot doen
Ik had helemaal nix tegen yvonne, maar nu moet ik moeite doen om het anti yvonne topic te onderdrukken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2002 @ 02:22:29 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6083776
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:34 schreef Bus watcher het volgende:
[...]
Ik heb niet de indruk dat het forum sinds kort onoverzichtelijker is geworden. Waarom zijn ze niet veel eerder gesloten ?
Dat had ook gekund, misschien hebben we te veel toegelaten. Maar hoe dan ook, ik zie niet zo goed waarom er wel een levendige discussie in een anti-topic kan plaatsvinden en niet in een 'neutraal' topic. Waarin dus eveneens kritiek gegeven mag worden.

Ik vind persoonlijk (minimaal) drie topics per bewoner wat (te)veel van het goede, en hoop eigenlijk meer op topics over incidenten en voorvallen dan steeds elkaar herhalen of juist tegenspreken in enerzijds de anti-topics en het daarna omgekeerd dunnetjes overdoen in de fan-topics.

pi_6084938
Nogmaals, ik geef de voorkeur aan specifiekere topics. Ik lees graag wat posters tegen Stefan hebben en wat andere posters daar tegenin te brengen hebben. In een centraal topic staan ook postings die op andere zaken m.b.t. Stefan betrekking hebben. Deze postings kunnen wat mij betreft in een ander specifieker topic met een duidelijke titel zodat ik kan bepalen of ik het een interessant onderwerp vind. Het anti-Stefan topic leverde meer reacties en meer pageviews op dan het centrale topic. Blijkbaar zijn er meer mensen die de voorkeur geven aan een specifieker topic. Ik begrijp nog steeds niet wat de aanleiding was om juist nu de antitopics te sluiten.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 11:11:57 #79
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6085696
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 09:59 schreef Bus watcher het volgende:
Nogmaals, ik geef de voorkeur aan specifiekere topics. Ik lees graag wat posters tegen Stefan hebben en wat andere posters daar tegenin te brengen hebben. In een centraal topic staan ook postings die op andere zaken m.b.t. Stefan betrekking hebben. Deze postings kunnen wat mij betreft in een ander specifieker topic met een duidelijke titel zodat ik kan bepalen of ik het een interessant onderwerp vind. Het anti-Stefan topic leverde meer reacties en meer pageviews op dan het centrale topic. Blijkbaar zijn er meer mensen die de voorkeur geven aan een specifieker topic. Ik begrijp nog steeds niet wat de aanleiding was om juist nu de antitopics te sluiten.
Omdat er ook fans in antitopics posten en antie in fantopics posten waardoor er gewoon dubbele berichten gaan onstaan en waar door een discussie onoverzichterlijk wordt. Nu kan je gewoon je grieve en andere opmerkingen kwijt in een topic waardoor er gewoon lekker tegenelkaar opgebokst kan worden.

Ik ben er helemaal voor zo.

donderdag 3 oktober 2002 @ 11:14:04 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_6085737
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 11:11 schreef marky het volgende:
Ik ben er helemaal voor zo.
Ik ook. Ik begrijp overigens in het geheel niet waarom iemand slechts een anti-topic leest en niet het gewone topic. Dan mis je een hoop info.
pi_6086297
Nogmaals, ook ik ben niet voor overlapping en dus tegen dubbele postings en voor meer overzichtelijkheid. Ik zie alleen liever specifieke topics dan centrale topics.

Ik heb het centrale Stefan topic eens geopend. De eerste reacties : Een kotssmiley, 'Gordon flashback...' plus een negatieve smiley, 'ookee, hijs overduidelijk homo, dus hij zal wel winnen', 'Heej... de tweelingbroer van Ferdi!' + tongsmiley, 'Ik ken Stefan volgens mij uit het uitgaansleven van Amersfoort, een jaar of 16 geleden, hij was toen een hardrocktype, zag eruit als de zanger van Europe. Ik dacht toen dat het een permanentje was Ik heb nog eens vreselijk speeksel met hem staan uitwisselen, ik kan me nog het commentaar van de voorbijgangers herinneren: Hee daar staan 2 wijven te kussen!!!!! hahahahaha', 'ieuwl! Dit wordt niet wat. Dit lijkt me een enorme zeurkous.', 'Tis een mix tussen Fewdi en Rex volgens mij.....en das niet best..', 'oooooooooo ben ook zo dol op Rosé dingen gaan zoals ze gaan diepzinnig type', 'Weet iemand wat hij precies doet, want hij ziet er niet uit als directeur type.' Allemaal opmerkingen die mij niet interesseren, die mijns inziens niet in het anti-Stefan topic thuishoren en die ik wel moet lezen als er alleen een centraal topic is.

Moderator donderdag 3 oktober 2002 @ 12:03:01 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6086467
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 11:48 schreef Bus watcher het volgende:
Nogmaals, ook ik ben niet voor overlapping en dus tegen dubbele postings en voor meer overzichtelijkheid. Ik zie alleen liever specifieke topics dan centrale topics.

Ik heb het centrale Stefan topic eens geopend. De eerste reacties : Een kotssmiley, 'Gordon flashback...' plus een negatieve smiley, 'ookee, hijs overduidelijk homo, dus hij zal wel winnen',

Die voorbeelden komen uit het begin, als er nog allemaal users van die "gevatte oneliners" posten, users die je later niet meer terugziet.

Buswatcher, ik zie je punt wel, maar ik geloof dat je mening gewoon niet erg gedeeld wordt. Ik vond die dubbele topics maar schizofreen in ieder geval.
Maar mocht de nieuwe regeling nou helemaal niet werken, dan zijn Cynix/Qt vast niet te beroerd om hun beleid te herzien.

pi_6086639
Ik heb het hele centrale Stefan topic doorgelezen en mijns inziens hoort vrijwel geen van de postings in het anti-Stefan topic thuis. Ik zie geen noemenswaardige overlapping.
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2002 @ 12:43:30 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6087056
Het blijft lastig het iedereen naar de zin te maken. Op zich heb ik ook niks tegen een apart topic waarin gediscussieerd wordt over de minpunten van Stefan. Die zijn er namelijk genoeg.

Maar ik wil wél graag voorkomen dat elke bwoner drie topics krijgt, waarvan één weinigzeggende en twee met omgekeerde, dubbele discussies. Wie een mooie oplossing weet, mag het zeggen.

pi_6103308
Eh, BW.. die quotes die je geeft.. die lijken mij zonder uitzondering anti Stefan, kan ze toch niet als positief bestempelen hoor.. Dus naar mijn idee hoorden ze eik wel in het anti topic thuis. Bedoel jij nou dat het teveel onzin commentaar was, of begrijp ik dat verkeerd?

Maar ik heb net de Stefan topics doorgelezen en kan niet anders zeggen dan dat het anti topic de meeste potentie heeft. Dus mijn voorstel is, om daar het anti uit de titel te verwijderen en die open te gooien ipv het huidige Stefan topic. Is dat een idee?

pi_6124444
IK ben nieuw op dit forum en dat zullen jullie weten ook! Het wordt tijd dat het eens wat anders gaat lopen hierzo... Topics meteen sluiten is misbruik maken van je Moderating skills. En btw Qt je mag mijn scrotum wel wassen!!

Als je tenminste weet wat da is

...Dus...
pi_6124455
LN, ga lekker in Onzin posten!
pi_6124465
Ja ik word hier van het kastje naar de muur gestuurd. Van Qt mocht ik hier gallen!!
...Dus...
pi_6124509
Goh, nou welkom hoor, je bent een hele aanwinst voor het forum zo te zien En een snelle leerling ook, mooi dat je dit keer van mijn linkje gebruik hebt gemaakt. Het wassen van je scrotum laat ik aan je moeder over, want aan je bijdrages op dit forum te zien, heb je idd nog niet de leeftijd bereikt om dit zelf te kunnen.

Verder verwijs ik je graag naar de FAQ. Lees die nou eens door voordat je verder post, anders zou je verblijf op dit forum wel eens van korte duur kunnen zijn

Admin zaterdag 5 oktober 2002 @ 19:39:54 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6124515
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:34 schreef LordNazguL het volgende:
IK ben nieuw op dit forum en dat zullen jullie weten ook! Het wordt tijd dat het eens wat anders gaat lopen hierzo... Topics meteen sluiten is misbruik maken van je Moderating skills. En btw Qt je mag mijn scrotum wel wassen!!

Jij mag de FAQ en policy gaan lezen, hierbij je eerste ws, volgende is een ban
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_6124609
Ik zal de FAQ lezen en vervolgens jullie binnen de regels het leven zuur maken... Ik ben wel oud genoeg om te weten wat een scrotum is en ik weet ook dat Yvonne het niet heeft!

Maar genoeg flauwekul... Tot laterz....

...Dus...
pi_6124651
Hoe wordt je trouwens moderator hier... Ik weet zeker dat jullie allemaal zo begonnen zijn net als ik nu doe! En bovendien stel ik het niet op prijs om op alles wat ik zeg geblocked te worden! Dus moderate AWAY!!!!!

...Dus...
pi_6124743
Is ie nu al gebanned
pi_6124769
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:54 schreef moredragons het volgende:
Is ie nu al gebanned
Ja, om 19.50 door Yvonne
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:03:08 #95
37534 LordNazguL2
48 uur, houdt dat maar vol!
pi_6124866
Nou ja gewoon een deel 2 achter de hand hebben is niet onverstandig, Ik zal me echter iets beter gedragen want in de eerste 15 minuten al direct 48 uur aan de broek krijgen is niet mis. Toch is Yvonne geen vriendin van mij!!
...Dus... [The Unbanned Version]
pi_6124885
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:03 schreef LordNazguL2 het volgende:
in de eerste 15 minuten al direct 48 block aan de broek krijgen is niet mis.
En tel daar maar een week bij op
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:04:39 #97
37534 LordNazguL2
pi_6124890
Waarom
pi_6124908
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:04 schreef LordNazguL2 het volgende:
Waarom
Doorposten onder een kloon tijdens een ban levert een week extra ban op.

Ik zou de FAQ toch maar eens beter bestuderen als ik jou was

zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:06:36 #99
37534 LordNazguL2
pi_6124916
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Doorposten onder een kloon tijdens een ban levert een week extra ban op.

Ik zou de FAQ toch maar eens beter bestuderen als ik jou was

Ik lees nooit de handleiding...

Zeuren om een ban is een ban voor....

Oja alsof jij het doorgelezen hebt

pi_6124930
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:06 schreef LordNazguL2 het volgende:

Dan moet je ook niet zeuren als het misgaat
pi_6124933
Pas je sig maar ff aan nu het nog kan
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:07:43 #102
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_6124934
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:06 schreef LordNazguL2 het volgende:

[..]

Zeuren om een ban is een ban voor....

Hij zeurt niet om een ban, hij constateert een feit waar hij in ieder geval van op de hoogte is en jij zou moeten zijn.

Verder graag ontopic blijven, want dit verzandt zo wel in een enorme slowchat

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:19:01 #103
37535 LordRednaS
...Dus...[The Unbanned Version
pi_6125042
Toch moet ik zeggen dat, gezien de historie bij LN je best snel geblocked wordt!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:20:02 #104
37535 LordRednaS
...Dus...[The Unbanned Version
pi_6125054
Ik wacht een week + twee dagen en word dan weer ON topic!

donderdag 10 oktober 2002 @ 20:50:11 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_6217139
Qt, bedankt voor het 'sticky' maken van dat topic.

Mijn eerste sticky topic.

pi_6220563
Mooi istie hè.. geniet er nog maar ff van, het wordt morgen al uitgezonden
pi_6224836
quote:
Op maandag 16 september 2002 13:52 schreef Qt het volgende:
Kun je me ms een linkje geven minxs, want zo heb ik geen idee waarover je het hebt, sorry..
Misschien heb ik het _helemaal_ mis... maar ik moet denken aan :

Slangen, Turbomuizen, Jazz, Nachtdienstchat, en loedertjes.

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_6224841
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:34 schreef LordNazguL het volgende:
Qt je mag mijn scrotum wel wassen!!
Zit ik nu ineens in een Bestialiteit&K Porno Forum te lezen?

Zo ja Sorry FBI

( is er een Poes online die gewassen wil worden?)
er liggen hier 3 geholpen katers niks te doen op de bank.

[Dit bericht is gewijzigd door Emphyrio op 11-10-2002 06:40]

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
  † In Memoriam † vrijdag 11 oktober 2002 @ 17:22:22 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6233805
En on topic maar weer.

Ik heb gisteren weer wat verse codes verstuurd aan de 'vaste' streamers. Check dus je mailtjes.

vrijdag 11 oktober 2002 @ 17:25:06 #110
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6233854
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:22 schreef Cynix ® het volgende:
En on topic maar weer.

Ik heb gisteren weer wat verse codes verstuurd aan de 'vaste' streamers. Check dus je mailtjes.

Cynix, zou je mij de mail nog een keer kunnen sturen?? Hier ging vandaag iets mis met de computer en nu ben ik mijn laatste mail allemaal kwijt ....Alvast bedankt
  † In Memoriam † vrijdag 11 oktober 2002 @ 17:33:24 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6233978
Tuurlijk. Komt er aan.
pi_6238583
Qt of Cynix?

Zou de topic titel van dit topic Pannonica Lounge deel IXX veranderd kunnen worden in:

Pannonica Lounge, deel 17

pi_6238672
Nog een vraagje, waarom staan alle topics van 10 en 11 oktober in het rood?? Normaal zijn t toch alleen maar de topics waar de laatste uren in gepost is?!!
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 01:27:46 #114
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6241504
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:56 schreef Golfen het volgende:
Qt of Cynix?

Zou de topic titel van dit topic Pannonica Lounge deel IXX veranderd kunnen worden in:

Ik vind IXX veel leuker eik, gewoon om te stangen.

Panninica en Jizz komen vast wel weer terug in een opvolgend deel hoop ik, was zo'n leuk Fishinibly_late plaagstootje.

pi_6243057
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:02 schreef Golfen het volgende:
Nog een vraagje, waarom staan alle topics van 10 en 11 oktober in het rood?? Normaal zijn t toch alleen maar de topics waar de laatste uren in gepost is?!!
Daar heb ik geen last van.. ff cookie resetten ms?
pi_6243062
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:56 schreef Golfen het volgende:
Qt of Cynix?

quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:27 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Ik vind IXX veel leuker eik, gewoon om te stangen.

Panninica en Jizz komen vast wel weer terug in een opvolgend deel hoop ik, was zo'n leuk Fishinibly_late plaagstootje.

Lieverds, het maakt mij geen ene donder uit hoe de kroeg/clib/disco/lounge heet. Maar vechten jullie het eerst ff samen uit, voor ik iets ga veranderen Volgens mij was het de bedoeling dat we het lekker los en chaotisch zouden houden.. en uiteindelijk een feestje zouden vieren in het oude vertrouwde Pannonica.. Toch, Gert?
  Moderator zaterdag 12 oktober 2002 @ 13:33:48 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6245312
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 05:35 schreef Qt het volgende:
[..]

Lieverds, het maakt mij geen ene donder uit hoe de kroeg/clib/disco/lounge heet. Maar vechten jullie het eerst ff samen uit, voor ik iets ga veranderen Volgens mij was het de bedoeling dat we het lekker los en chaotisch zouden houden.. en uiteindelijk een feestje zouden vieren in het oude vertrouwde Pannonica.. Toch, Gert?

Yep Qt!

Lijkt me ook iets dat de stamgasten onderling wel uitmaken, daar gaan we toch niet in ModMethods over beginnen, Golfen? ga jij nou maar kikkers vangen, doen wij de club wel runnen.

Zoals Roache al aangaf, zit er een historie achter de naamgeving. En de "i" moet natuurlijk minstens in de naam blijven totdat F_L terug is uit Portugal, anders weet ze ons niet meer te vinden!

pi_6395330
god dat was even zoeken.

Ik ben het niet helemaal eens dat net mijn topic geedit is.

Omdat ik op de man speel.
Ik sta volgens mij bekend om mijn beschaafde gedrag
maar als er een newbietje de hele tijd op de man speelt en mij (en anderen trouwens ook) dom noemt dat mag wel?

sorry daar kan ik dan niet bij.
maar goed.

† In Memoriam † maandag 21 oktober 2002 @ 17:40:55 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6395595
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:23 schreef itsme het volgende:
god dat was even zoeken.
Maar toch gevonden.
Het is ook zeker niet zo, dat jij als enige tever zou gaan. Ik wil dan ook iedereen verzoeken minder op de man te reageren en meer op de inhoud. En dat geldt zeker niet in de laatste plaats voor IfULikeMe, die na een korte afkoelban zijn leven toch wel wat zou mogen beteren.

PS: Ik heb je een mailtje gestuurd, itsme

pi_6395635
dank je schat.:*
Ik heb ook besloten om niets meer over Mustapha te zeggen.
(zal ik niet lang volhouden )
  Moderator maandag 21 oktober 2002 @ 17:45:18 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6395671
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:42 schreef itsme het volgende:
dank je schat.:*
Ik heb ook besloten om niets meer over Mustapha te zeggen.
(zal ik niet lang volhouden )
Zelfkennis een een groot goed.

Je lijkt Arthur wel: jullie horen helemaal niéts meer van me, ik ga mesellluf volledig wegcijeren.

pi_6395747
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Zelfkennis een een groot goed.

Je lijkt Arthur wel: jullie horen helemaal niéts meer van me, ik ga mesellluf volledig wegcijeren.

whoehaha nee ik ken mijzelf te goed.
Ik reageer te primair om dat vol te kunnen houden
Al hield ik me al wat meer afzijdig van topic mustapha maar goed
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2002 @ 18:44:30 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6396522
Even uit het uitzendingentopic van gisteren gekopieerd, omdat deze vraag misschien ook bij anderen op komt:
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 02:56 schreef Bus watcher het volgende:
Ik kan me geen uitzendingtopic herinneren met zoveel inhoud. Wat mij betreft wordt dit topic in het vervolg gesplitst in slowchat m.b.t. de uitzending en commentaar op de uitzending. De slowchat waarin herkauwt wordt wat op het scherm gebeurt interesseert mij niet.
Qt en ik zijn hier geen voorstander van, de een heeft er plezier in om de uitzending op een 'luchtige' manier 'live' te verslaan, de ander discussieert liever wat diepgaander na afloop. Wij denken dat beide prima moet kunnen in hetzelfde topic. Kwestie van scrollen. Bovendien gingen er ook al geluiden om de plaatjes ook weer dagelijks in een apart topic te zetten en dat lijkt ons toch allemaal wat teveel van het goede. We hopen dat iedereen op zijn eigen manier genoegen haalt uit een en hetzelfde dagelijkse topic.

Daar deze topics toch vaak snel zakken en van wat tijdelijker aard zijn, is het misschien aan te bevelen de 'zwaardere' discussies wel in aparte topics te houden, bijvoorbeeld in de bewonertopics of in een apart voor een bijzonder incident geopend topic?

pi_6397426
Ik had niet verwacht dat er iets met deze opmerking gedaan zou worden. Het is eigenlijk hetzelfde punt dat ik eerder in dit topic heb aangevoerd. Ik zie liever specifieke topics met een duidelijke titel dan centrale topics zodat ik topics die mij niet interesseren over kan slaan.
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2002 @ 20:57:03 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6398924
charmed_angel is al eerder gewaarschuwd. Sorry, maar je zult de komende 48 uur niet kunnen posten. Dit in overleg met Qt.

Dit voor je opmerkingen in de'Mustapha-topics'.

pi_6398996
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
charmed_angel is al eerder gewaarschuwd. Sorry, maar je zult de komende 48 uur niet kunnen posten. Dit in overleg met Qt.

Dit voor je opmerkingen in de'Mustapha-topics'.

Wat ik niet begrijp is waarom ifulikeme niet gebanned wordt? Valt geen discussie mee te voeren, is alleen maar aan het schelden zonder enige onderbouwing
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_6399051
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:00 schreef Remquito het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is waarom ifulikeme niet gebanned wordt? Valt geen discussie mee te voeren, is alleen maar aan het schelden zonder enige onderbouwing

Ik zit ook al te zoeken naar erge opmerkingen van c.a maar kan ze eerlijk gezegd niet vinden.
tuurlijk zijn ze niet echt vriendelijk maar niet erger dan wat hij zelf ook regelmatig doet

p.s cynix ik heb je mail niet gehad.

† In Memoriam † maandag 21 oktober 2002 @ 21:04:42 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6399117
IfULikeMe is dan ook al eens gebanned geweest, maar belooft beterschap. En itsme heeft ook al een vriendelijk verzoek gekregen.

We proberen het zo 'rechtvaardig' mogelijk te doen, ik hoop dat jullie dat aan willen nemen.

pi_6399157
Het is toch eigenlijk erg dat er gewoon mensen worden geband door BB
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 00:39:52 #130
6941 APK
Factual, I think.
pi_6403621
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:00 schreef Remquito het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens hoor, jullie zitten met een klein groepje behoorlijk te zuigen.
pi_6406182
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:39 schreef APK het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens hoor, jullie zitten met een klein groepje behoorlijk te zuigen.

ik reageer al niet eens meer, het maakt niet uit wat je zegt, je krijgt continu dezelfde lading over je heen, de lol is er voor mij af.
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2002 @ 10:09:59 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6406261
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:03 schreef Tante Bep het volgende:
ik reageer al niet eens meer, het maakt niet uit wat je zegt, je krijgt continu dezelfde lading over je heen, de lol is er voor mij af.
Kom kom kom, Tante, laat je niet kisten hoor.
* Cynix ® heeft genoeg ervaring met de scherpe tong pen toetsen van Tante Beppie.
pi_6407871
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:03 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een nadeel is van het verdwijnen van de anti-topics. Toen konden de anti-fans nog lekker hun gal spuwen over hun meest gehate bewoner. Nu moet je dat doen in het algemene topic.
Sex is like Nokia: Connecting People
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:50:16 #134
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6408383
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:20 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een nadeel is van het verdwijnen van de anti-topics. Toen konden de anti-fans nog lekker hun gal spuwen over hun meest gehate bewoner. Nu moet je dat doen in het algemene topic.

Absoluut waar, als je voorheen een negatieve opmerking maakte over een bewoner in zijn/haar topic werd je vriendelijk doorverwezen naar het anti-topic. Voordeel nu is wel dat je een discussie kunt voeren, word het niet zo'n slijm-topic.
Alleen heel erg jammer dat de discussies vaak verzanden door 100 maal dezelfde argumenten en welles-nietes spelletjes.
Maja, discussie voeren schijnt ook een vak apart te zijn.
Oh.
Ok.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 14:12:07 #135
4139 Qt
Kjoetie
pi_6410121
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:20 schreef CJ het volgende:
En toen ontspoorde dus met regelmaat het Anti-Mustapha topic.. Het is m.i. een vast groepje posters wat steeds opnieuw de confrontatie met elkaar aangaat. Dat zou leuk kunnen zijn, ware het niet dat het steeds lijkt te verzanden in persoonlijk getinte aanvallen. En dat is dus niet de bedoeling, er is herhaaldelijk gewaarschuwd, in topics zelf.. per mail en inmiddels zijn er een paar bans uitgedeeld.

Ik vind ook dat een deel van de klagers hier weinig recht van spreken hebben in deze. Jullie hebben zelf regelmatig gehapt en daarmee olie op het vuur gegooid. Laat het dan ook rusten.. Als het moeilijk is om met iemand een discussie te voeren, waarom dan zo iemand niet negeren? Op deze manier stoort het iedereen. Ik ben inmiddels geneigd gewoon een slot te pleuren op het Mustapha topic. Ben het helemaal zat dat kinderachtige gedoe.

De anti topics weer open gooien lijkt mij geen oplossing. Bij andere bewoners ontstaat deze situatie niet, dus het moet toch mogelijk zijn plus- en minpunten in 1 topic te bespreken. Dat is namelijk discussiëren. Zou het echt belachelijk vinden als we fans en tegenstanders gescheiden moeten houden.. alsof we hier een stel hooligans huisvesten..

Moderator dinsdag 22 oktober 2002 @ 14:26:47 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6410500
Wel of geen anti-topics is een achterhaalde discussie toch? Op zich gaat het prima zo!
We hebben regelmatig juist hele interessante discussies in de bewoners-topics, bijvoorbeeld gisteren en eergisteren nog bij Arthur.

Eigenlijk ontspoort alleen het Mustafa-topic steeds. Waarbij ik ook nog vind dat je je vraagtekens kunt zetten bij wat 'ontsporen' is. Laat ze het er maar uitgooien. OK, herhaaldelijke persoonlijke aanvallen kunnen niet getoleerd worden, dat snap ik. En users die duidelijk louter&alleen posten om te provoceren, die negeer ik gewoon. Gaat de lol er vanzelf af, als iedereen dat doet.
Wat me wel stoort, is als ook andere topics bevuild raken, zoals gisteren het uitzending-topic.

dinsdag 22 oktober 2002 @ 14:43:06 #137
4139 Qt
Kjoetie
pi_6410846
Gert.. mag ik je ff huggen?

NEway.. ik zal het uitzendtopic nog eens bekijken. Kan het me niet voor de geest halen zo snel. Maar je hebt gelijk, het is storend als zoiets zich verspreidt naar andere topics. Nu nog editen in het topic van gisteren is een beetje mosterd na de maaltijd en dat is ws ook niet wat jij bedoelt. Maar ik zal straks wel ff met Cynix overleggen hoe we dat in het vervolg aan gaan pakken.

Moderator dinsdag 22 oktober 2002 @ 15:09:09 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6411311
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:43 schreef Qt het volgende:
Gert.. mag ik je ff huggen?
daar doe'k het toch voor?
quote:
[ Nu nog editen in het topic van gisteren is een beetje mosterd na de maaltijd en dat is ws ook niet wat jij bedoelt.
Bedoel ik idd niet. (dat editten vink sowieso al irritant: wil graag zien wat voor onzin mensen uitkramen, ben vaak net te laat )

Als ik er "live" bij ben, zeg ik er zelf wel wat van, alleen gisteren was ik er niet. En vandaag merk je dan, gaandeweg het doorlezen van het uitzendtopic, dat het volledig dichtgeslipt raakt met het bekende Mustafa-geneuzel. En als dat nou nog naar aanleiding van de uitzending was...

dinsdag 22 oktober 2002 @ 15:51:32 #139
4139 Qt
Kjoetie
pi_6412124
Jah, irritant is zo'n edit hè.. dan kun je alleen maar gissen naar de juweeltjes die daar gestaan hebben

Ik ben zelf eik nooit online tijdens de uitzendingen.. maar het is me idd opgevallen dat er door diverse users wordt gewaarschuwd. Vind ik ook een goede zaak, we zijn tenslotte met z'n allen verantwoordelijk voor de sfeer hier en er is niet altijd een moderator aanwezig om direct in te grijpen.

Het lijkt alleen meestal weinig uit te halen. Men moet toch ff z'n ei kwijt. En vandaar dat ik inmiddels neig tot het verwijderen van dat soort reacties. Maar als iemand een beter idee heeft, sta ik zeker open voor een andere oplossing.

pi_6412412
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
IfULikeMe is dan ook al eens gebanned geweest, maar belooft beterschap. En itsme heeft ook al een vriendelijk verzoek gekregen.

We proberen het zo 'rechtvaardig' mogelijk te doen, ik hoop dat jullie dat aan willen nemen.

daar twijfel ik ook niet aan.
en ik heb je mail gehad.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 16:47:38 #141
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6413224
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:26 schreef Gert het volgende:
Wel of geen anti-topics is een achterhaalde discussie toch? Op zich gaat het prima zo!
We hebben regelmatig juist hele interessante discussies in de bewoners-topics, bijvoorbeeld gisteren en eergisteren nog bij Arthur.

Eigenlijk ontspoort alleen het Mustafa-topic steeds. Waarbij ik ook nog vind dat je je vraagtekens kunt zetten bij wat 'ontsporen' is. Laat ze het er maar uitgooien. OK, herhaaldelijke persoonlijke aanvallen kunnen niet getoleerd worden, dat snap ik. En users die duidelijk louter&alleen posten om te provoceren, die negeer ik gewoon. Gaat de lol er vanzelf af, als iedereen dat doet.
Wat me wel stoort, is als ook andere topics bevuild raken, zoals gisteren het uitzending-topic.

Inderdaad Gert... Het begint erg irritant te worden nu er in elke topic weer discussies ontstaan over Mustapha...
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 18:04:01 #142
4139 Qt
Kjoetie
pi_6414546
Ok.. omdat er klachten zijn over topics die vervuild worden, heb ik bij gebrek aan een betere oplossing het eerste topic geschoond Poll Week 8: Wie v/d mannen moet blijven?

Er zijn geen berichten ge-edit, ze zijn domweg verwijderd. Het betreft hier geen flames maar off topic opmerkingen, allen van vanmiddag. Alle Mustapha discussies die niet in het daarvoor bestemde topic plaatsvinden zullen vanaf nu hetzelfde lot ondergaan. Denk dus goed na waar je post, anders heb je ms voor niks gezwoegd op een reply.

† In Memoriam † woensdag 23 oktober 2002 @ 02:53:22 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6424543
Helaas heb ik nog niet kunnen overleggen met Qt, daar ik vandaag grotendeels afwezig was, maar ik ben er persoonlijk ook een voorstander van al te ongepaste opmerkingen in de richting van Mustapha (maar ook naar andere bewoners of naar elkaar) gewoon te verwijderen. Dus deleten i.p.v. editen.

Wel zal in al te 'notoire' gevallen zeker aantekeningen gemaakt worden die, indien nodig, later meegenomen zullen worden bij het vaststellen (en doorvoeren) van eventuele zogenaamde 'afkoelbans'. Dit gebeurt natuurlijk niet zomaar, maar zullen we ook zeker niet uit de weg gaan, indien dat in onze ogen de sfeer in het forum ten goede zou komen.

Ik wil iedereen dan ook nogmaals verzoeken de discussies op een respectvolle manier te voeren en bij voorkeur in de juiste topics. Dit uiteraard om het voor ons allemaal leuk te houden.

vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:39:32 #144
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_6467512
WANNEER WORDEN DIE CYNIX EN QT ERUITGEFLIKKERD ???

Verrekte WAARDELOZE moderatie hier.

quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:09 schreef Qt het volgende:
En ook deze is iets te vroeg naar ons idee, sorry.
Te vroeg MY ASS. Jij hebt trouwens volgens mij niet eens een "idee". Er staat NERGENS in de policy WANNEER er een topic over een uitzending ge-opend mag worden, gisteren opende ik er al een over de uitzending van dadelijk. Die zit dicht door lambal Cynix waarop ik deze keer een topic open volgens de nog "geheime" nieuwe policy dat het 1 uur van te voren mag (dat is dus vanaf 18.01 en niet vanaf 18.00 uur) en die zit op slot vanwege haar "idee".

Nu zit je met een topic dat
a) Een waardeloze openingspost heeft en
b) Geen screenshots.

Heb je nu je zin

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  Moderator vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:48:23 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6467577
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:39 schreef Furby het volgende:
Nu zit je met een topic dat
a) Een waardeloze openingspost heeft en
b) Geen screenshots.
[stook mode] Je vergeet nog te vermelden dat het huidige topic ook nog 5 minuten te vroeg geopend is! [/stook mode]

vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:50:56 #146
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_6467597
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:48 schreef Gert het volgende:

5 minuten te vroeg [/stook mode]

Volgens mij valt die RUIM binnen de 1 uur die mij gisteren officieel door Cynix LIVE thuis is medegedeeld.
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:51:43 #147
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6467608
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:48 schreef Gert het volgende:

[..]

[stook mode] Je vergeet nog te vermelden dat het huidige topic ook nog 5 minuten te vroeg geopend is! [/stook mode]

en ik wil nog wel eens met Furby in discussie of 60 minuten van te voren 18.00 uur is of 18.01 puh!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:55:39 #148
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_6467649
Bovendien is die huppelkut dit topic : Het te laat geopende topic topic. met offtopic posts aan het spammen. Ze brabbeld wat over "te vroeg ge-opende topics" terwijl het topic over iets anders gaat volgens de titel.
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2002 @ 19:05:42 #149
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6467768
Furby kap nou eens met boos doen; pak een biertje en ga eens wat screenies maken??
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 19:20:52 #150
4139 Qt
Kjoetie
pi_6467954
Ik weet niet wat Cynix met jou tijdens het zuipen besproken heeft Furby, ms moet je dat soort dingen niet te serieus nemen

Wij hebben voordien idd overleg gehad over het tijdstip van openen. En in dit geval heeft Cynix mij op de topics gewezen en gevraagd of ik ze wilde sluiten. Ik kan je dus nu al vertellen dat hij het een slotje waard vond. Dat je me gisteren uit hebt getest met dat uitzendingtopic is mij ook niet ontgaan, maar ik heb nu eerlijk gezegd helemaal geen tijd voor onzinnige discussies. Neem het dus straks maar ff op met Cynix, ms kan hij je een bevredigend antwoord geven.

En alvast voor Berney.. ja het was 5 minuten te vroeg.. nee, er gaat geen slotje op, was niet in de stemming om te miereneuken vandaag.

pi_6468020
Soms denk ik weleens waarom ik
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 19:27:32 #152
4139 Qt
Kjoetie
pi_6468034
Wat bedoel je, suikerberg
pi_6468083
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:27 schreef Qt het volgende:
Wat bedoel je, suikerberg
Dat de ene moderator meer ziet dan de andere.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 19:34:01 #154
4139 Qt
Kjoetie
pi_6468105
Nou ik mis de clou nog steeds.. Maar ik heb niets gezien, dus dat zal wel gunstig zijn dan
pi_6468126
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:34 schreef Qt het volgende:
Nou ik mis de clou nog steeds.. Maar ik heb niets gezien, dus dat zal wel gunstig zijn dan
Klopt
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 12:01:35 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6475095
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:50 schreef Furby het volgende:
Volgens mij valt die RUIM binnen de 1 uur die mij gisteren officieel door Cynix LIVE thuis is medegedeeld.
*kuch*

Ik heb me inderdaad in een onbewaakt moment laten ontvallen dat te vroeg geopende uitzendingentopics gesloten zullen worden en dat om de gedachten te bepalen wat 'te vroeg' is, aan een uur gedacht moet worden. Niet wetende dat je meteen de volgende dag stipt een uur vantevoren een topic zou openen. Maar ik had het natuurlijk kunnen weten.

Qt en ik hebben inmiddels besloten dat wijzelf van geval tot geval bekijken of het uitzendingentopic open blijft of niet. Een uur lijkt toch nog iets te lang, temeer daar er dan meestal behoorlijk off topic geslowchat wordt. Misschien is maximaal een kwartier vantevoren een realistischer acceptabel tijdstip. Maar laten we dit als volwassenen (?) oplossen en ons niet teveel bezighouden met dit soort geneuzel details.

Moderator zaterdag 26 oktober 2002 @ 12:11:42 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6475184
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:01 schreef Cynix ® het volgende:
Een uur lijkt toch nog iets te lang [..] Misschien is maximaal een kwartier vantevoren een realistischer acceptabel tijdstip. Maar laten we dit als volwassenen (?) oplossen en ons niet teveel bezighouden met dit soort geneuzel details.
Ja-ja: die mafkezen hier een beetje als volwassenenen gaan benaderen. FOUT!

Stel nou gewoon een harde tijd, zonder 'lijkt' of 'misschien', dan ben je van al het geneuzel af. Dat half uur van gisteren lijkt mij persoonlijk prima. 't Is maar een tip van een bemoeial hoor. Succes iig .

† In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 12:14:11 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6475194
Mededeling t.a.v. overnemen van (gedeeltes van) streamverslagen van andere sites:

Zoals ook op Media Watchers gemeld is, heb ik contact gehad met Oliebol om te overleggen over het overnemen van (gedeeltes van) elkaars streamverslagen. We overleggen (tot ieders tevredenheid) sinds BB2 wel vaker over allerlei punten en zullen dat hopelijk ook in goede orde blijven doen.

We zijn ons inziens tot een goede overeenstemming gekomen: In principe nemen we elkaars verslagen niet over. Logisch, de streamverslaggevers bepalen immers zélf waar zij hun verslagen plaatsen. Dus ook niet als er grote gaten vallen.

Overname is alleen toegestaan als 'belangrijke' dingen gemist zijn die op een andere site wél gemeld zijn. Geef dan s.v.p. altijd een bronvermelding, dus de site waar je een (gedeeltelijk) verslag van hebt overgenomen. Het staat de streamverslaggevers zelf uiteraard vrij hun verslagen op meerdere siters te plaatsen. Bovenstaande geldt niet alleen voor verslagen van MW, maar is een algemeen standpunt. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

† In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 12:20:49 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6475252
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:11 schreef Gert het volgende:
Ja-ja: die mafkezen hier een beetje als volwassenenen gaan benaderen. FOUT!
O.k. dan, jij je zin.
Uitzendingentopics mogen op z'n vroegst een kwartier voor aanvang van de uitzending geopend worden. We nemen nog contact op met Geneve om alle atoomklokken wereldwijd gelijk te laten zetten. Geen misverstanden dus verder.
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 12:39:53 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6475455
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:20 schreef Cynix ® het volgende:

Geen misverstanden dus verder.

Nee Cynix ®
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_6580344
Ik vind het niet normaal dat de anti-mustafa's telkens op hun vingers getikt worden door QT!

Ten eerste zeg ze dat ik vloek op mijn mede-users, wat helemaal niet waar is, want verdomme is niet vloeken (niet in Spijkenisse tenminste)

En ten tweede mogen de pro mustafa fans ook weleens aan gepakt worden. Want wat Tant Bep wel eens neerzet vind ik ook niet kunnen! Die gebruikt zinnen, hij moet DOOD! Nee dat is lekker!

Sorry hoor, maar ben even een beetje kwaad!

pi_6580837
Dat ik degene ben die jou in dit geval aanspreekt is toeval. Cynix en ik hebben wat dat betreft dezelfde mening, er hangt geen leuke sfeer door dat gedoe elke keer en dus pakken we het aan.

In mijn reply staat duidelijk dat het is bedoeld voor de voor- en tegenstanders, dus ik zie niet waar jij vandaan haalt dat alleen de tegenstanders worden aangesproken. Ook in vorige gevallen is er geen onderscheid gemaakt, sterker nog, de eerst uitgedeelde ban was voor een Mustapha fan.

Cynix had voor jouw reply er al subtiel op gewezen dat men te ver off-topic ging met dat gekissebis.. En als er dan vrolijk verder wordt gegaan, kun je natuurlijk wachten op een nieuwe reactie van een moderator. Ms is verdomme in Spijkenisse geen vloek, maar het lijkt me sterk dat je post bedoeld was om eens gezellig met Bep in discussie te gaan. Het lokt eerder uit tot verder flamen imo en is vandaar dus ongewenst.

Edit: je laatste post in het bewuste topic heb ik net verwijderd. Dit omdat je die grieven hier ook al hebt verwoord en het topic daar al ver genoeg off-topic is gegaan. De bedoeling was juist om dat tegen te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2002 02:16]

pi_6582985
Cynix had voor jouw reply er al subtiel op gewezen dat men te ver off-topic ging met dat gekissebis.. En als er dan vrolijk verder wordt gegaan, kun je natuurlijk wachten op een nieuwe reactie van een moderator.
Waar dan? Ik zie alleen maar een post van hem met 3 plaatjes

Ms is verdomme in Spijkenisse geen vloek, maar het lijkt me sterk dat je post bedoeld was om eens gezellig met Bep in discussie te gaan. Het lokt eerder uit tot verder flamen imo en is vandaar dus ongewenst.

Ik heb het wordt MS niet in mijn mond genomen! Alleen verdomme!

Edit: je laatste post in het bewuste topic heb ik net verwijderd. Dit omdat je die grieven hier ook al hebt verwoord en het topic daar al ver genoeg off-topic is gegaan. De bedoeling was juist om dat tegen te gaan.

Krijgen de andere die zoveel offtopic gaan ook een waarschuwing? Want ik heb zo'n gevoel dat jij sommige mede-users niet mag, en dat je een beetje de pik op ons heb. Zo komt het bij mij over

pi_6583371
Nou, ik ben inmiddels ook gewaarschuwd.
Ik mag niets negatiefs meer posten over Mustafa, anders word ik gebanned.
Ik schijn het steeds over zijn afkomst te hebben, maar ik heb mijn posts nog eens nagelezen en het blijkt helemaal niet te kloppen.
Integendeel, ik had het steeds op over zijn gedrag.
Dus het was voor mij een kwestie van WAARDEN EN NORMEN van de ene bewoner naar de andere.
Maar dat mag niet meer gezegd worden.
Dus als ik Judith een kutwijf noem, dan zal niemand er over vallen en kan ik gewoon posten. Maar owee als ik hetzelfde zou zeggen over een zekere M. dan schijn ik grandioos in de fout te gaan.
Je mag bewoners wel op gedrag beoordelen, mits ze van autochtone afkomst zijn.

Nu ik onder deze censuur gesteld ben, moet ik me anders gaan gedragen.

Nou daar gaat ie dan!!!!!!!
Mustafa is lief, een jongen met een gouden hart, knappe verschijning, sociaal voelend , een parel voor de samenleving.
Uit solidariteit heb ik me vanmorgen laten besnijden.
Ik stem voortaan op Mustafa. Ik hoop dat hij wint. Hij is mijn absolute favoriet.
Weg met die hollandse snollen en die verweekte kerels.
Ziezo, dat lucht op

hey I'm blond, what's your excuse?
  † In Memoriam † zaterdag 2 november 2002 @ 12:50:30 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6584753
Ik denk dat jullie heel goed doorhebben wat er bedoeld wordt met die kritiek. Die komt ook niet alleen van mij en Qt, maar ook van verschillende users. Je hoeft zeker niet verplicht fan te zijn van Mustapha, dat ben ik overigens zelf ook niet, maar reageer inhoudelijk op je mede-users en niet op de persoon. Die opmerkingen tegen o.a. Tante Bep slaan helemaal nergens op en zullen vanaf nu ook niet meer geaccepteerd worden.

Nog ff 'normaal' meedoen jongens, we zijn al ruim over de helft, jullie kunnen het vast! Succes.

pi_6587145
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 10:12 schreef Lionsguy het volgende:
Nou, ik ben inmiddels ook gewaarschuwd.
Ik mag niets negatiefs meer posten over Mustafa, anders word ik gebanned.
Sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk! Ze mogen Judith wel Jubitch noemen, maar de antin-mustapha's mogen nik snegatiefs meer zeggen over Mus.

Dat is pas discriminatie!

pi_6587366
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 08:18 schreef charmed_angel het volgende:
Waar dan? Ik zie alleen maar een post van hem met 3 plaatjes
En bij die plaatjes herinnert hij er fijntjes aan dat de exit van 1 van die heren het onderwerp van gesprek hoort te zijn. Maar goed, ik begrijp dat dit te subtiel was.
quote:
Ik heb het wordt MS niet in mijn mond genomen! Alleen verdomme!
Deze begrijp ik ff niet.
quote:
Krijgen de andere die zoveel offtopic gaan ook een waarschuwing? Want ik heb zo'n gevoel dat jij sommige mede-users niet mag, en dat je een beetje de pik op ons heb. Zo komt het bij mij over
In dit geval is je post verwijderd omdat je hier al hetzelfde had geplaatst en dit topic ook de aangewezen plek is voor een discussie over het modereren van dit forum. Als andere users in het betreffende topic verder waren gegaan, zouden zij ook hierheen zijn verwezen. En ja, andere users worden ook aangesproken op hun gedrag. Dat heb ik al eerder uitgelegd. Het is echter niet zo dat wij hier bekend maken wie we benaderen.

Tuurlijk heb ik een mening over bepaalde users en modereren gaat voor een deel op gevoel. Totaal objectief zijn lijkt mij onmogelijk. Dat wil niet zeggen dat een mod hier z'n frustraties kan botvieren door at random mensen dwars te zitten. Eerlijk gezegd voel ik die behoefte ook niet, mijn doel is dat men het hier naar z'n zin heeft. Maar aangezien het onmogelijk is om het iedereen naar de zin te maken, is het een beetje schipperen en zal het over het algemeen zo zijn dat er geluisterd wordt naar de grootste groep.. Het gaat me echter te ver om te zeggen dat ik een hekel heb aan mensen hier.. het blijft wel internet hoor.. ik ken de meeste users niet irl en dus heb ik niet van die sterke gevoelens.

Het is wel zo dat ik meer let op mensen die bij herhaling de fout in zijn gegaan. Ms niet eerlijk, maar voor mijn gevoel wel logisch. NEway, iig doen Cynix en ik de dingen in overleg en als je echt het idee hebt dat wij partijdig zijn, is het altijd mogelijk een andere FA aan te schieten oid.

quote:
Sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk! Ze mogen Judith wel Jubitch noemen, maar de antin-mustapha's mogen nik snegatiefs meer zeggen over Mus. Dat is pas discriminatie!
Nogmaals, daar gaat het niet om. Als jij Mustapha een lul wilt noemen moet je dat vooral doen. De discussies rond Mustapha zijn echter vaak een herhaling van hetzelfde, men provoceert een beetje en er wordt gehapt. En ja, dit gebeurt door een groepje voor- en tegenstanders. Een groot deel van de users heeft daar genoeg van.. het is hen nu wel duidelijk hoe dat groepje over Mustapha denkt. Vandaar dat wij vragen of het ms iets minder fel kan allemaal, het liefst met een beetje argumentatie en een stuk minder op de man/ vrouw gespeeld.
  Moderator zaterdag 2 november 2002 @ 17:33:50 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6587838
Ik ga het even voor Bep opnemen. Ik weet dat ze dat zelf best kan, maar ik erger me dood:
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Want wat Tant Bep wel eens neerzet vind ik ook niet kunnen! Die gebruikt zinnen, hij moet DOOD! Nee dat is lekker!
Er is in hetzelfde topic als waar Bep dat in postte, al uitgelegd dat dit een running gag was in een sketch van Jiskefet (Oboema). Dat je daar nou tóch weer op terugkomt zeg.
Ik weet dat het niet jouw sterkste kant is, maar je zou toch ook eens moeten proberen wat humor in je postings te stoppen: het zou die verzuurde eentonige stukjes van je opvrolijken.

En dan lionsguy. Ik reageer al enige tijd niet meer op zijn post, maar wat-ie nu weer over Bep roept in het Mustafa topic vind ik dus echt belachelijk.

pi_6587883
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 16:49 schreef Qt het volgende:
Nogmaals, daar gaat het niet om. Als jij Mustapha een lul wilt noemen moet je dat vooral doen. De discussies rond Mustapha zijn echter vaak een herhaling van hetzelfde, men provoceert een beetje en er wordt gehapt. En ja, dit gebeurt door een groepje voor- en tegenstanders. Een groot deel van de users heeft daar genoeg van.. het is hen nu wel duidelijk hoe dat groepje over Mustapha denkt. Vandaar dat wij vragen of het ms iets minder fel kan allemaal, het liefst met een beetje argumentatie en een stuk minder op de man/ vrouw gespeeld.
Ok je heb wel gelijk, een een groot deel van de user hebben ook genoeg van de Mustapha fans!

En ik vind dat hier het forum voor is! Lekker happen, NOU EN! Ik hap, jij hapt, iedereen hapt

Das toch leuk? En je zegt dat de discussie rond Mus vaak hetzelfde zijn....nou en, dat maakt toch niks uit? We zijn het zat om telkens te horen hoe fantastisch mus wel niet is. En daarom gaan we er tegen in............Dat is juist zo leuk aan een forum! Nou ja dat vind ik dan.

zaterdag 2 november 2002 @ 18:50:03 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6588606
Ik ben het niet gauw oneens met moderators, maar dat het topic van Marz is dicht gegooid slaat natuurlijk nergens op. Die was duidelijk als eerste... en die ene minuut te vroeg werd voorgaande dagen ook niet naar gekeken....

Beetje vreemd dit...

pi_6588617
Eens met Scan! Marz01 was eerder dan Tong80!
En vast!
  zaterdag 2 november 2002 @ 18:52:50 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6588653
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 18:50 schreef Scope het volgende:
Eens met Scan! Marz01 was eerder dan Tong80!
Zeker weten.... nu wordt er echt een beetje met twee maten gemeten....
pi_6588681
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:33 schreef Gert het volgende:
En dan lionsguy. Ik reageer al enige tijd niet meer op zijn post, maar wat-ie nu weer over Bep roept in het Mustafa topic vind ik dus echt belachelijk.
Zoals Cynix al aangaf, dit wordt dan ook niet meer getolereerd.
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ok je heb wel gelijk, een een groot deel van de user hebben ook genoeg van de Mustapha fans!

En ik vind dat hier het forum voor is! Lekker happen, NOU EN! Ik hap, jij hapt, iedereen hapt

Das toch leuk? En je zegt dat de discussie rond Mus vaak hetzelfde zijn....nou en, dat maakt toch niks uit? We zijn het zat om telkens te horen hoe fantastisch mus wel niet is. En daarom gaan we er tegen in............Dat is juist zo leuk aan een forum! Nou ja dat vind ik dan.

Tja, je hebt wel een punt dat een forum niet leuk zou zijn als iedereen het met elkaar eens is. Dat is dan ook niet wat we willen bereiken. Maar het is voor mensen die gewoon rustig een discussie willen voeren best irritant dat er vaak een gespannen sfeertje hangt. Die mensen doen juist hun best om niet te happen en dat zou eenvoudiger zijn als het rumoer zich bv zou beperken tot het Mustapha topic. Echter, regelmatig vliegt men elkaar ook in de haren in andere topics, zoals die over de uitzending, of het commentaren topic. En het kan toch niet zo zijn dat een redelijk klein groepje users het plezier van een grotere groep bederft...

Dus.. uit rustig je ongenoegen, maar probeer ajb een beetje rekening te houden met andere mensen.

quote:
Op zaterdag 2 november 2002 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het niet gauw oneens met moderators, maar dat het topic van Marz is dicht gegooid slaat natuurlijk nergens op. Die was duidelijk als eerste... en die ene minuut te vroeg werd voorgaande dagen ook niet naar gekeken....

Beetje vreemd dit...

Mja, van mij hoefde het ook niet echt dat miereneuken op de minuut.. maar de laatste 2 dagen is het al zo gegaan. Als je er een probleem mee hebt, moet je maar ff wachten op Cynix (ws tot morgen dus) hij kan dat ongetwijfeld beter uitleggen dan ik.

NEway.. het lijkt me dat Marz01 er geen probleem mee heeft, dus ik laat het nu zo

Moderator zaterdag 2 november 2002 @ 19:15:12 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6589079
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 18:50 schreef scanman01 het volgende:

Beetje vreemd dit...

Daar ga je toch niet serieus over lopen miepen?
Wat maakt het nou uit op wiens naam een topic staat, ik dacht altijd dat het een grapje was, daarom ben ik ook zo vaak "per ongeluk" te laat.
  zaterdag 2 november 2002 @ 19:35:41 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6589476
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:15 schreef Gert het volgende:
Daar ga je toch niet serieus over lopen miepen?
Wat maakt het nou uit op wiens naam een topic staat, ik dacht altijd dat het een grapje was, daarom ben ik ook zo vaak "per ongeluk" te laat.
Ik vond het een beetje sneu voor de topic opener van 18:44 .... Vandaar....
Maar 1 minuut te vroeg is 1 minuut te vroeg.... Als je 51 kilometer rijdt in de bebouwde kom krijg je ook een bekeuring.. (wat mij al net even iets te vaak is gebeurd )
pi_6589635
Ik vind het zowiezo belachelijk en kinderachtig dat mensen er een wedstrijdje van maken om topics te openen.Nog erger is het dat moderators op de loer liggen om bij 10 seconden te vroeg een slotje te gooien

Het lijkt wel of ik weer op de kleuterschool zit en ik zie hier de humor echt niet van in

zaterdag 2 november 2002 @ 19:45:49 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6589665
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:44 schreef Remquito het volgende:
Ik vind het zowiezo belachelijk en kinderachtig dat mensen er een wedstrijdje van maken om topics te openen.Nog erger is het dat moderators op de loer liggen om bij 10 seconden te vroeg een slotje te gooien

Het lijkt wel of ik weer op de kleuterschool zit en ik zie hier de humor echt niet van in

LOL .... maar wat wij er soms s'nachts in de clib uitgooien getuigd ook niet altijd van volwassen gedrag...
pi_6589680
quote:

Sorry hoor, maar moet ik hier echt nog verder serieus op ingaan?
  zaterdag 2 november 2002 @ 19:47:27 #179
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6589687
quote:

LOL
Ja, eventjes was het leuk, ik dacht ook dat het een grap was maar het blijkt serieus te zijn
  zaterdag 2 november 2002 @ 19:49:19 #180
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6589719
Toch wel grappig, want de betreffende topic-openers schijnen nergens mee te zitten, het is een geintje maar word wel opgeblazen zeg.
Oh.
Ok.
pi_6589720
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:47 schreef Anzjie het volgende:
LOL
Ja, eventjes was het leuk, ik dacht ook dat het een grap was maar het blijkt serieus te zijn
Mja, ik neem het niet zo serieus.. vandaar mijn vraag aan Remquito
  Moderator zaterdag 2 november 2002 @ 19:49:38 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6589721
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

LOL .... maar wat wij er soms s'nachts in de clib uitgooien getuigd ook niet altijd van volwassen gedrag...

de clib heeft een soort van parlementaire onschendbaarheid.

En verder.. het wordt m.i. pas kinderachtig als mensen er serieus mee gaan zitten als hun topic wordt dichtgeflikkerd. Voor de rest vind ik het wel een gezellig "gedoe" altijd.

pi_6589740
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:49 schreef Qt het volgende:

[..]

Het is geen aanval hoor, maar ik zie de humor er gewoon niet van in om eerst 2 pagina`s te moeten lezen waar gekibbeld wordt wie er eerst is
pi_6589754
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:49 schreef Gert het volgende:

[..]

En verder.. het wordt m.i. pas kinderachtig als mensen er serieus mee gaan zitten als hun topic wordt dichtgeflikkerd. Voor de rest vind ik het wel een gezellig "gedoe" altijd.

Hear, hear.
Zal ik dan maar het 'Voorspel hier wie de meeste BB4 uitzendingstopics opent' topic openen?

zaterdag 2 november 2002 @ 19:52:17 #185
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6589759
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:49 schreef Gert het volgende:
Pfff.. dat is maar goed ook... Ik heb dat topic al 'off-limits' gemaakt voor mijn vrouw. Wat daar wordt uitgekraamd hoeft zij niet te lezen

Sorry Qt, voor dit off-topic gelul....

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 02-11-2002 19:52]

zaterdag 2 november 2002 @ 19:52:21 #186
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6589760
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:49 schreef Qt het volgende:

[..]

Nu snap ik um...

pi_6589836
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:51 schreef Remquito het volgende:
Het is geen aanval hoor, maar ik zie de humor er gewoon niet van in om eerst 2 pagina`s te moeten lezen waar gekibbeld wordt wie er eerst is
Nee, dat kan ik me voorstellen. Ik hoop dan ook dat de mensen met serieuze bezwaren nu door hebben dat het een een grapje is en dat het gekibbel vanaf nu over is. Wat mij betreft mag er best een sport van gemaakt worden wie het eerst is, als daardoor maar niet teveel off-topic wordt gegaan

En als je wilt, kan ik natuurlijk het topic zo ff opschonen.. ik heb alleen het idee dat het een beetje mosterd na de maaltijd is..

Moderator zaterdag 2 november 2002 @ 19:57:08 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6589838
-edit-

verplaatst naar de clib

pi_6589915
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:57 schreef Qt het volgende:

[..]

En als je wilt, kan ik natuurlijk het topic zo ff opschonen.. ik heb alleen het idee dat het een beetje mosterd na de maaltijd is..

Ja das nu al te laat
Ik wil ook niet te veel op Laurens gaan lijken hoor. Ik kan mezelf nu wel voor m`n kop slaan dat ik hier uberhaupt een post over heb geplaatst

Ik heb de gein er ook wel van ingezien hoor

pi_6589998
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:01 schreef Remquito het volgende:
Ik wil ook niet te veel op Laurens gaan lijken hoor. Ik kan mezelf nu wel voor m`n kop slaan dat ik hier uberhaupt een post over heb geplaatst

Ik heb de gein er ook wel van ingezien hoor

Ach joh.. nevermind.. zo komen we tenminste nog eens aan een deel 2 van dit topic toe.

En wat Laurens betreft.. om daarbij in de buurt te komen moet je nog ff flink oefenen volgens mij

zaterdag 2 november 2002 @ 20:11:43 #191
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6590102
Mijn mond valt open als ik dit allemaal lees.
Het is toch een groot geintje?
Iedereen heeft er plezier in en we zijn toch allemaal benieuwd wie het topic opent.
eurobilltracker.com
pi_6590133
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:11 schreef bunnyma het volgende:
Mijn mond valt open als ik dit allemaal lees.
Het is toch een groot geintje?
Iedereen heeft er plezier in en we zijn toch allemaal benieuwd wie het topic opent.
Ik ben gewoon jaloers hoor! Heb nog nooit een topic geopend
pi_6590352
Marc en Jeanette!
Waarom is dit topic dicht?
  zaterdag 2 november 2002 @ 20:32:47 #194
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6590380
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:13 schreef Remquito het volgende:

[..]

Ik ben gewoon jaloers hoor! Heb nog nooit een topic geopend

Dan hoop ik dat het jou ook snel lukt.
eurobilltracker.com
  zaterdag 2 november 2002 @ 20:33:03 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6590383
En waarom is het ramadan topic dicht? Opent Coos een keer een goed lopend topic, gaat ie dicht....
pi_6590829
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:30 schreef berney het volgende:
Marc en Jeanette!
Waarom is dit topic dicht?
Omdat het een Truth or Dare topic is en niet een serieus bedoeld topic, het heeft weinig zin om een discussie te voeren over een verzonnen onderwerp.
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:33 schreef scanman01 het volgende:
En waarom is het ramadan topic dicht? Opent Coos een keer een goed lopend topic, gaat ie dicht....
Ja, gek hè Scan.. volgens mij voorspelde jij dat slotje al veel eerder, of niet..

Maar goed, voor de zekerheid ook maar een serieus antwoord. Deels om dezelfde reden als hierboven. Al was dit wel voor discussie vatbaar, hetzelfde wordt gelijktijdig besproken in het Mustapha topic. En twee dezelfde discussies in twee verschillende topics is wat teveel van het goede. Dat staat volgens mij ook in de sluitpost, leek mij wel duidelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2002 21:14]

Moderator zaterdag 2 november 2002 @ 21:14:10 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6590845
Qt, ben jij in het dagelijks leven ook kleuterleidster?
pi_6590855
Ghehehe, nee gelukkig niet
  zaterdag 2 november 2002 @ 21:16:31 #199
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6590874
QT, je doet het lekker, hoor....
Maar je hebt het wel druk vanavond.
eurobilltracker.com
pi_6590907
Thnx Bunnyma, ik doe m'n best

Jullie hebben het rijk nu weer ffies een paar uurtjes alleen... niet teveel uitzending topics openen hoor!

zaterdag 2 november 2002 @ 21:21:08 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6590929
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:13 schreef Qt het volgende:
Maar goed, voor de zekerheid ook maar een serieus antwoord. Deels om dezelfde reden als hierboven. Al was dit wel voor discussie vatbaar, hetzelfde wordt gelijktijdig besproken in het Mustapha topic. En twee dezelfde discussies in twee verschillende topics is wat teveel van het goede. Dat staat volgens mij ook in de sluitpost, leek mij wel duidelijk.
Was niet serieus bedoeld... maar toch had het topic wel potentie...
Vorig jaar barstte het van de topics over bepaalde bewoners.... dit jaar wordt dat met harde hand (slotje) aangepakt... Nieuw jaar, nieuwe moderatie methodes...
pi_6591997
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:13 schreef Qt het volgende:

Omdat het een Truth or Dare topic is en niet een serieus bedoeld topic, het heeft weinig zin om een discussie te voeren over een verzonnen onderwerp.

joh, je had Berney toch wel in die waan kunnen laten
pi_6592980
Volledig afgesloten van de buitenwereld gaan de BB4-bewoners de uitdaging aan om met elkaar een nieuw leven op te bouwen. Analyseer ze, bekritiseer ze of prijs ze de hemel in.

------------------------------------------------------------

Kan 'Volledig afgesloten' in de subtitel van dit BB4 forum misschien veranderd worden in: 'Soms slapen de bewoners hier, maar meestal zijn ze op excursie en andere leukigheidjes' veranderd worden?

† In Memoriam † zondag 3 november 2002 @ 17:05:29 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6601708
quote:
Kan 'Volledig afgesloten' in de subtitel van dit BB4 forum misschien veranderd worden in: 'Soms slapen de bewoners hier, maar meestal zijn ze op excursie en andere leukigheidjes' veranderd worden?
Ik neem het in overweging. Zodra Gordon in een bakje in de tuin hangt, wordt het sowieso aangepast.
pi_6603624
hahaha ow nee toch niet leuk 47 dezelfde topics

KAN DIT OPHOUDEN PALEASE!

pi_6609941
Is er geen andere oplossing voor het aanmaken van de topic: de uitzending van .............. Je ziet nu 12 topic met een slotje. Kan er niet gewoon zo worden afgesproken dat de moderator de topic aanmaakt en niemand anders. Het is misschien een beetje kinderlijk maar dit ontstaat door kinderlijkgedrag
pi_6616075
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:56 schreef suikerberg het volgende:
Is er geen andere oplossing voor het aanmaken van de topic: de uitzending van .............. Je ziet nu 12 topic met een slotje. Kan er niet gewoon zo worden afgesproken dat de moderator de topic aanmaakt en niemand anders. Het is misschien een beetje kinderlijk maar dit ontstaat door kinderlijkgedrag
Nee hoor, je kan het ook oplossen door te zeggen, het topic dient 'ongeveer' een kwartier voor uitzending geopend te worden.
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2002 @ 11:10:26 #208
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6709448
quote:
Op maandag 4 november 2002 12:32 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Nee hoor, je kan het ook oplossen door te zeggen, het topic dient 'ongeveer' een kwartier voor uitzending geopend te worden.
Grobbenkuiken, waarom lees ik deze briljante opmerking nu pas?
Ok, het uitzendingentopic mag voortaan 'ongeveer' een kwartier vantevoren worden geopend.
pi_6709508
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 11:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Grobbenkuiken, waarom lees ik deze briljante opmerking nu pas?
Ok, het uitzendingentopic mag voortaan 'ongeveer' een kwartier vantevoren worden geopend.

Mooi, kunnen we het grote regeltjesboek eindelijk definitief aan Laurens geven.
  Moderator zaterdag 9 november 2002 @ 14:02:05 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6711048
Ik denk dat, ik noem zomaar een naam, iemand als Furby een andere definitie van "ongeveer" heeft dan bijvoorbeeld Qt.

Kortom: definieer "ongeveer".

pi_6711533
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 14:02 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat, ik noem zomaar een naam, iemand als Furby een andere definitie van "ongeveer" heeft dan bijvoorbeeld Qt.

Kortom: definieer "ongeveer".

Da's subjectief Gert.
  Moderator zaterdag 9 november 2002 @ 14:53:34 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6711611
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 14:47 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Da's subjectief Gert.

Jah Dan zijn we dus overgeleverd aan de grillen der mods! Je moet die modjes echt een beetje in de hand houden hoor, anders maken ze er een puinhoop van!
pi_6711882
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 14:53 schreef Gert het volgende:
Dan zijn we dus overgeleverd aan de grillen der mods!
Pcies! En geef toe Gert.. dat vind jij best lekker..
  zaterdag 9 november 2002 @ 15:21:50 #214
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_6711957
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 14:02 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat iemand als Furby een andere definitie van "ongeveer" heeft dan bijvoorbeeld Qt.
Brabants kwartierke
pi_6711993
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 15:21 schreef Furby het volgende:
Brabants kwartierke
Ah, dus eik moet de regel zijn dat die topics om ongeveer 19.00 u geopend mogen worden
  zaterdag 9 november 2002 @ 15:28:35 #216
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6712036
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 15:25 schreef Qt het volgende:

[..]

Ah, dus eik moet de regel zijn dat die topics om ongeveer 19.00 u geopend mogen worden

Ja mahaar..... in amsterdam en omstreken is 19.00 uur ook 19.00 uur...kun je het dan niet zo laten noteren dat voor amsterdam en omstreken het openen van het topic mag plaatsvinden rond 18.45 uur en voor de rest van het land ongeveer 19.00 uur.
pi_6712107
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 15:25 schreef Qt het volgende:

[..]

Ja , Want dan begint tenslotte de uitzending.
Net zoals de streamers alleen de topics openen degene die ook echt streamen en niet doen alsof. Ik bedoel nu Cynix hoor voordat je je weer aangesproken voelt.
Ik vond laatst beetje raar dat Cynix topic opende voor de streamverslagen.
En hij maakt nooit streamverslagen dus hoeft ie ook niet zo nodig een te openen.
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2002 @ 16:54:42 #218
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6712918
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 15:34 schreef berney het volgende:
Ik vond laatst beetje raar dat Cynix topic opende voor de streamverslagen.
Als moderator dacht ik de streamers terwille te zijn. Vroeger opende Havoc altijd de streamverslagentopics, maar dat zul je wel vergeten zijn inmiddels, met je selectieve geheugen. Daar zijn trouwens pilletjes voor te krijgen hoor.
pi_6713122
Misschien raar om van Suikerberg een complimentje te krijgen maar ik wil het toch even doen aan alle Moderators van dit forum. Reden is dat je als topicschrijver erg vrij wordt gelaten. En dat je niet erg beperkt wordt in taalgebruik en foto en filmmateriaal. Natuurlijk als je de regels echt overtreedt dan wordt je wel hard aan gepakt maar dat is dan je eigenfout. Verder ben ik ook blij dat de moderator sommige dingen niet willen of hebben gezien. Dan kan je toch nog genieten van iets leuks. Lekker cryptisch maar dat houdt de spanning er in. Moderators gaat zo door en dit forum blijft de beste van heel Nederland.
  Moderator zaterdag 9 november 2002 @ 17:23:24 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6713219
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:14 schreef suikerberg het volgende:
Misschien raar om van Suikerberg een complimentje te krijgen maar ik wil het toch even doen aan alle Moderators van dit forum.
Omdat jij je eigen privé-topic mag volkalken, en om de drie zinnen roepen dat "er in Nederland helaas niks aan is, nee, dán Hongarije!"
pi_6713284
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Omdat jij je eigen privé-topic mag volkalken, en om de drie zinnen roepen dat "er in Nederland helaas niks aan is, nee, dán Hongarije!"

Klopt inderdaad dat ik Nederland vaak heb lopen afzeiken. Maar het is wel zo dat ik het al deed voor ik wist dan Hongarije bestond. Het is aan de andere ook wel het vergelijken met appels en peren. De opzet van de landen is anders. Dat ik een prive-topic heb vind ik eigenlijk niet echt leuk want het is best leuk om er met meer mensen over te praten. Daarom heb ik altijd erg blij als Garb langs komt fietsen.
pi_6713497
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als moderator dacht ik de streamers terwille te zijn. Vroeger opende Havoc altijd de streamverslagentopics, maar dat zul je wel vergeten zijn inmiddels, met je selectieve geheugen. Daar zijn trouwens pilletjes voor te krijgen hoor.

Nou die heb ik niet nodig maar goed dat je zegt dat je moderator bent van dit forum.(Ik zie je hier zo weinig dat ik dat vergeten was)
Dan heb je bitter weinig aan gemodereerd(behalve dan die streamverslagentopics openen) maar goed. je hebt een goeie hulppiet.
  zaterdag 9 november 2002 @ 18:09:52 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_6713763
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:51 schreef berney het volgende:
Nou die heb ik niet nodig maar goed dat je zegt dat je moderator bent van dit forum.(Ik zie je hier zo weinig dat ik dat vergeten was)
Dan heb je bitter weinig aan gemodereerd(behalve dan die streamverslagentopics openen) maar goed. je hebt een goeie hulppiet.
Wat kan jij toch verschrikkelijk zeiken zeg.
pi_6713798
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:09 schreef APK het volgende:

[..]

Wat kan jij toch verschrikkelijk zeiken zeg.

En?
  zaterdag 9 november 2002 @ 18:15:41 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_6713851
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:11 schreef berney het volgende:

En?
Tijd voor wat anders.
pi_6713886
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:15 schreef APK het volgende:

[..]

Tijd voor wat anders.

Roflol.
Je hebt gelijk.
Vergeef me.
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2002 @ 18:22:02 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6713947
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:17 schreef berney het volgende:
Je hebt gelijk.
Je gaat toch niet wéér een afscheidstopic openen he?
Maar mocht ik je daar niet van kunnen weerhouden: misschien is er nog wel een open ergens, gebruik eventueel even de zoekfunctie.
pi_6713974
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar mocht ik je daar niet van kunnen weerhouden: misschien is er nog wel een open ergens, gebruik eventueel even de zoekfunctie.

Of ff vastbinden in het Keldertje?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6713999
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

O ja die het nooit doet.
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2002 @ 18:25:33 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6714014
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:23 schreef CartWOman het volgende:
Of ff vastbinden in het Keldertje?
Ook een goed idee. Maar ik durf daar echt niet alleen naar binnen. Help je dan mee?

Oh ja, on topic gaarne, etc blablabla.

pi_6714050
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ook een goed idee. Maar ik durf daar echt niet alleen naar binnen. Help je dan mee?

Oh ja, on topic gaarne, etc blablabla.

Ik wás ontopic schat.
  zaterdag 9 november 2002 @ 18:31:33 #232
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_6714110
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:51 schreef berney het volgende:

Nou die heb ik niet nodig

Aha. Jij hebt die geheugenpillekes dus niet nodig zeg je. Nou let op, dezelfde post nog :
quote:
maar goed dat je zegt dat je moderator bent van dit forum.(Ik zie je hier zo weinig dat ik dat vergeten was)
D3
pi_6714141
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:31 schreef Furby het volgende:

[..]

Aha. Jij hebt die geheugenpillekes dus niet nodig zeg je. Nou let op, dezelfde post nog :
[..]

D3

Och kom zeg iedereen vergeet wel eens iets.
En dan gelijk een D3 pil.
  zaterdag 9 november 2002 @ 18:36:52 #234
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_6714191
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:33 schreef berney het volgende:

En dan gelijk een D3 pil.

D3 is geen pil. Het staat voor Dikke Domme Doos.
pi_6714204
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:36 schreef Furby het volgende:

[..]

D3 is geen pil. Het staat voor Dikke Domme Doos.

roflol dies leuk.
pi_6714212
quote:

Domme

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6714270
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

zaterdag 9 november 2002 @ 18:42:32 #238
6941 APK
Factual, I think.
pi_6714274
quote:
Doos.
pi_6724976
Mij als spammer geschuldigen

-edit- Het was niet als spam bedoelt in mijn in enthousiasme heb ik dit opgeschreven, omdat ik weet dat er erg veel interesse is voor deze filmpjes. Het enige wat er nu gebeurd is dat JIJ een pleziertje van de fokkers ontneemt.

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 10-11-2002 16:24]

zondag 10 november 2002 @ 16:37:58 #240
4139 Qt
Kjoetie
pi_6725304
Niet zo boos kijken suikerberg...

Het linkje is verwijderd omdat het niet de bedoeling is dat iemand steeds dezelfde link plaatst, dat noemen wij spam. Maar we begrijpen best dat je het deed om de mensen op de hoogte te houden. Vandaar dat we het wel oogluikend toestaan in het Hongarije topic. En natuurlijk is de link in je sig ook geen probleem. Wat we zo nog zullen doen, is een aparte vermelding maken in Het grote sticky verzamel topic vol BB linkjes. Hoop dat je daarna weer wat vrolijker kijkt

pi_6731058
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:37 schreef Qt het volgende:
Niet zo boos kijken suikerberg...

Het linkje is verwijderd omdat het niet de bedoeling is dat iemand steeds dezelfde link plaatst, dat noemen wij spam. Maar we begrijpen best dat je het deed om de mensen op de hoogte te houden. Vandaar dat we het wel oogluikend toestaan in het Hongarije topic. En natuurlijk is de link in je sig ook geen probleem. Wat we zo nog zullen doen, is een aparte vermelding maken in Het grote sticky verzamel topic vol BB linkjes. Hoop dat je daarna weer wat vrolijker kijkt

Mijn boosheid was omdat is teleurgesteld was dat de leuke link werd verwijderd. Hongarije is bekend geworden door de filmpjes en dat wil ik niemand onthouden. Maar zoals jij het zegt dat het storend is steeds dezelfde link terug te vinden. Dat kan ik bij nader inzien eigenlijk wel heel erg goed begrijpen. Ik heb er in mijn enthousiasme daar niet bij stilgestaan sorry hiervoor. En bedankt voor het vermelden in Het grote sticky verzamel topic vol BB linkjes.
  zaterdag 23 november 2002 @ 10:23:34 #242
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6959301
Grobbie ?

Wel eens van users gehoord die elke ochtend echt alles verslinden wat er geschreven is.....

Jappie is er zo eentje....

pi_6959345
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 10:23 schreef Jappie het volgende:
Grobbie ?

Wel eens van users gehoord die elke ochtend echt alles verslinden wat er geschreven is.....

Jappert, deed iedereen dat maar.
Koffie?
  zaterdag 23 november 2002 @ 10:34:23 #244
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6959360
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 10:23 schreef Jappie het volgende:
Grobbie ?

Hier nog zo'n user Jappie.
Wat was ons Kuikentje snel, he?
eurobilltracker.com
  zaterdag 23 november 2002 @ 10:37:49 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6959383
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 10:32 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Jappert, deed iedereen dat maar.
Koffie?

Hier dan maar ?
  zaterdag 23 november 2002 @ 10:41:30 #246
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6959417
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 10:34 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Hier nog zo'n user Jappie.
Wat was ons Kuikentje snel, he?

Uhuh...wel jammer eik...ik had het wel willen zien ontsporen door allerlei verontwaardigde reacties van goedbedoelende lieve usertjes....
  zaterdag 23 november 2002 @ 11:03:52 #247
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6959560
Nieuwe T&D Method: bij de dares een tijdslimiet instellen, dit om optimaal genot te verzekeren.
Oh.
Ok.
  Moderator zaterdag 23 november 2002 @ 14:24:40 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6961595
Kuikentje: de eerste de beste keer dat je in de problemen komt meteen je troefkaart uitspelen en vertellen dat het om een T or D ging?

Goed zo Jap, ik dacht ook echt even dat je het meende.

(toevoeging: dit klinkt eigenlijk net iets te zeikerig. Gezien kuikentjes allesverterende onzekerheid wil ik er daarom aan toevoegen dat het bovenstaande gezegd werd door een stuurman aan wal, en dat kuikentje om te zoenen is. )

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 23-11-2002 15:24]

pi_6969669
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 14:24 schreef Gert het volgende:
(toevoeging: dit klinkt eigenlijk net iets te zeikerig. Gezien kuikentjes allesverterende onzekerheid wil ik er daarom aan toevoegen dat het bovenstaande gezegd werd door een stuurman aan wal, en dat kuikentje om te zoenen is. )
Zoenen? Gert, dear, da's lief.
Maar serieus, dit blijft BB, anders kunnen we met z'n allen verkassen naar SCD. Niet iedereen leest de Clib, en dat mag je ook niet verwachten.
  zondag 24 november 2002 @ 14:17:41 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6971787
Grobben.... ben je er nog wel? Ik zie je nog maar zo weinig helaas. Je hoeft als hulp-mod nu toch niet opeens minder te gaan reageren in topics? Of is het gewoon toeval dat je de laatste dagen toch wat minder zichtbaar aanwezig was?
pi_6973312
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Grobben.... ben je er nog wel? Ik zie je nog maar zo weinig helaas. Je hoeft als hulp-mod nu toch niet opeens minder te gaan reageren in topics? Of is het gewoon toeval dat je de laatste dagen toch wat minder zichtbaar aanwezig was?
Da's toeval Scan, gewoon ff druk met bezoek enzo.
  zondag 24 november 2002 @ 18:32:02 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6975038
quote:
Op zondag 24 november 2002 16:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Da's toeval Scan, gewoon ff druk met bezoek enzo.
Gelukkig
  maandag 2 december 2002 @ 13:40:20 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7101267
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:38 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Ja, ook goedemiddag Scanman.
Hallo.
pi_7128478
Grobbie!!!

Waarom gooi je m`n Frieslandtopic dicht

Ik was nog een uitgebreide reactie aan het schrijven. Is weer gewoon literaire verspilling geweest!

pi_7128515
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:29 schreef Remquito het volgende:
Grobbie!!!

Waarom gooi je m`n Frieslandtopic dicht

Ik was nog een uitgebreide reactie aan het schrijven. Is weer gewoon literaire verspilling geweest!

Heb je hem nog ergens staan, dan gooi ik hem weer open hoor!
pi_7128566
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:32 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Heb je hem nog ergens staan, dan gooi ik hem weer open hoor!

*zucht* , nou dan moeten de fokkers maar zonder mijn episteltje zien verder te leven
pi_7128587
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:35 schreef Remquito het volgende:

[..]

*zucht* , nou dan moeten de fokkers maar zonder mijn episteltje zien verder te leven

Ach, het was een waardig besluit nav de uitzending.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')