heb je een link svp ? ik vind alleen de Ipad Mini ?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:09 schreef Xetran het volgende:
Anders kijk je even de tweakers.net reviews, daar staat exact hoe de nieuwe iPad zich verhoud t.o.v. de oude. Als je tussen de 3 en 4 moet kiezen zou ik in ieder geval sowieso voor de 4 gaan.
Gewoon in de pricewatch kijken, de iPad 3 is voorjaar '12 en de 4 vanzelfsprekend najaar. Dan naar het tabje reviews en de video van tweakers kijken of gewoon de benchmarks lezen. deze bijvoorbeeld, ipad 3quote:Op woensdag 26 december 2012 19:38 schreef tinoz het volgende:
[..]
heb je een link svp ? ik vind alleen de Ipad Mini ?
Ja , die had ik ook al gevonden, maar niet die van de Ipad4quote:Op woensdag 26 december 2012 19:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gewoon in de pricewatch kijken, de iPad 3 is voorjaar '12 en de 4 vanzelfsprekend najaar. Dan naar het tabje reviews en de video van tweakers kijken of gewoon de benchmarks lezen. deze bijvoorbeeld, ipad 3
http://tweakers.net/revie(...)nellere-a6x-soc.htmlquote:Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ja , die had ik ook al gevonden, maar niet die van de Ipad4
Ik neem aan dat dat over de Ipad 3 gaat ? Die review was rond maart 2012quote:Omdat Apple niets aan de behuizing heeft aangepast en de nieuwe features van iOS 6 ook al bekend zijn, publiceren we geen volledige review van de nieuwste iPad, maar richten we ons op de benchmarks. Wil je dus meer weten over de behuizing, de ergonomie en het Retina-scherm, dan verwijzen we je naar onze review van de iPad die dit voorjaar uitkwam.
Juist , daar ging ik ook de fout in , ik vind overigens dat het allemaal niet overzichtelijker wordt , nu ze dus ipv versie nummers namen gaan gebruiken zoals de naam van het scherm ....quote:Op woensdag 26 december 2012 20:16 schreef Meneer_Agent het volgende:
http://www.apple.com/nl/ipad/compare/ ?
oh nee, daar staat de 3 niet meer bij.
Ja, er is eigenlijk (op de connector na) niks veranderd dat je met het blote oog kan zien. Niet heel zinvol om een videoreview te houden dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:08 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over de Ipad 3 gaat ? Die review was rond maart 2012
De iPad met retina display word zo verkocht omdat ze de iPad 2 nog in de verkoop doen. de iPad mini is qua hardware (processor, schermresolutie) wel redelijk vergelijkbaar met de iPad 2.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:21 schreef tinoz het volgende:
[..]
Juist , daar ging ik ook de fout in , ik vind overigens dat het allemaal niet overzichtelijker wordt , nu ze dus ipv versie nummers namen gaan gebruiken zoals de naam van het scherm ....
Ik zou het zo verwacht hebben :
[ afbeelding ]
En dan natuurlijk eerst de Ipad 1, en de mini apart , omdat hij niet echt in het rijtje past
wat heb je aan wifi als je in de middel of nowhere bent, zonder toegang tot een wifi netwerk ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen de modellen met 3G/4G hebben een GPS chip. In de wifi-only modellen zit het er niet in, omdat je er dan toch niks aan hebt
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef FredvZ het volgende:
hoe moeilijk kan je doen over het kopen van een iPad?
nieuwer = sneller = duurder beter
Onnodig die sites ook. Het is gewoon ontzettend simpel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:23 schreef tinoz het volgende:
dan ligt het aan mijn geheugen en aan de sites . die leveren onvolledige info
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |