SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dierenbeul!!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen zat de kitten tussen de deur en deurpost.![]()
Goed opgelost.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik deed het niet expres!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kun je dat nou goed vinden?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel goed gedaan![]()
ah.nlquote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?![]()
Mijn kitten bijna dood en dat vind jij goed?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel goed gedaan
You sick fuck!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas. De supermarkt is wel open denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?![]()
In gorinchem? Grapjas!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar kattenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kitten bijna dood en dat vind jij goed?
You sick fuck!![]()
![]()
Je mag bier halen. Ik heb zelfs nog wat overheerlijke Cat Piss staan.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog.
Om ze dan graag pijn te zien lijden is gewoon harteloos![]()
Kutbeesten die hier altijd rondlopen![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bed![]()
![]()
Episode 8![]()
Ik heb ook honger!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg, waar blijf je nou!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.![]()
Kutbeesten die hier altijd rondlopen![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |