Zoals bij noobroomquote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef n0ir het volgende:
Serieus wat mij betreft neem je geeneens een domein dan typ ik wel je IPadres in
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef n0ir het volgende:
Serieus wat mij betreft neem je geeneens een domein dan typ ik wel je IPadres in
De meesten hier kunnen hun eigen huisnummer niet eens onthouden, dus dat lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef n0ir het volgende:
daarom bookmarks, of ben ik de enige die onder de adresbalk 50 klikbare logootjes van websites heb staanquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De meesten hier kunnen hun eigen huisnummer niet eens onthouden, dus dat lijkt me geen goed plan.
neen hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
daarom bookmarks, of ben ik de enige die onder de adresbalk 50 klikbare logootjes van websites heb staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 13:30:29Hoe noem je een Marokkaanse vrouw die abortus pleegt? Een misdaadbestrijder! Vrolijk kerstfeest. reageer retweet
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
WeFut.comDeze vind ik niet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef n0ir het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 13:30:29Hoe noem je een Marokkaanse vrouw die abortus pleegt? Een misdaadbestrijder! Vrolijk kerstfeest. reageer retweet
Dat is beveiligd door de hoster, helaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef n0ir het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
WeFut.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit moet hem wordenHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Hij heeft wel gelijk.twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 13:30:29Klein foutje in kersttoespraak Koningin: "Europa, dat zijn we zelf" had natuurlijk moeten zijn "Europa, dat betalen we zelf". reageer retweet
Inderdaad, lekker kort, geen dubbele letters, slaat op de site. Kortom, dit is een potentiële winnaar.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker kort, geen dubbele letters, slaat op de site. Kortom, dit is de winnaar.
nog steeds niet helemaal beter en ik moet morgen werken van 8 tot 17 uurquote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoe is het met je gezondheid mede-sukkel
Ik quote.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoe is het met je gezondheid mede-sukkel
City
Man U
IF Bale
vetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |