Er moet toch wat mis met 'r zijn, want anders loop je gillend weg op het moment dat oop zich voorsteltquote:
Het is er gesjelligquote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop drinkt de hele dag al water, maar nu de visite er is doet hij gezellig mee met een wijntje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop drinkt de hele dag al water, maar nu de visite er is doet hij gezellig mee met een wijntje
[ afbeelding ]
Hij had de visite ook al een uur eerder verwacht..quote:
Jij bent zeker dat meisje met de staak ?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:52 schreef mootie het volgende:
Ik sta bij Leo, volgens mij zie ik Pullup in de verte!
Ze hebben vast ook gezellige sfeerverlichting?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben verkeerd uitgestapt.Ik sta nu in de Geleenstraat. Er zijn hier kennelijk een hoop dames thuis en die vragen of ik bij hen kerstfeest kom vieren.
![]()
Dus Oop ken de tyfus krijgen, ik blijf hier.
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook gezellige sfeerverlichting?
Groot gelijk dat je daar blijft hangen dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.
Je hebt de goede buurt gekozen. Ik kwam net "toevallig" langs de Doubletstraat en daar was de sfeer wat minder vanwege een stel veeleisende klanten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben verkeerd uitgestapt.Ik sta nu in de Geleenstraat. Er zijn hier kennelijk een hoop dames thuis en die vragen of ik bij hen kerstfeest kom vieren.
![]()
Dus Oop ken de tyfus krijgen, ik blijf hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |