Ik vond die Dereck een griezel, ben blij dat die er uit is!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal vanaf het begin hoor, de laatste 5 jaar ongeveer. Met tussenpozen als ik de verhaallijn niet zo leuk vond.
Ja, hij is op de zuinige toer hoor, hij zeg net tegen oma dat ze het vlees zo maar op tafel moet gooien dan worden er ook geen borden vuil ....quote:Op woensdag 26 december 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, de helft van de regels die opa voor vanavond opgesteld heeft, begrijp ik niet.
[..]
Oma vond dat geen goed idee omdat het vlees al niet zo vers is.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij is op de zuinige toer hoor, hij zeg net tegen oma dat ze het vlees zo maar op tafel moet gooien dan worden er ook geen borden vuil ....
.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vond die Dereck een griezel, ben blij dat die er uit is!
Maar soms kijk ik ook poosje niet, maar bij elkaar al zo'n jaar of 25 , ieder geval vanaf het begin.
Alleen Ian en Sharon die zaten er als kind al in.
Das blauwe kopkaasquote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft een ijsmuts op, dus dat ie vast niet opa, die komt nooit buiten ......
een griepvirusquote:Op woensdag 26 december 2012 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
.
Ja, Derek de creep. Toch benieuwd waaraan hij overleden is. Hij is niet neergeschoten dus misschien een hartverlamming? We horen het wel. Over een maand of 5![]()
Oh en ik wens de genodigden bij Oop een heerlijk diner. Dat wordt smullen
Inderdaad hoe durven ze hem met al zijn drukke bezigheden te laten wachten.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Jian het volgende:
"iets later" 2 uur te laat al, als ik oop was zou ik het niet pikken en ze meteen de tyfus slaan als ze binnen komen
Ik vond hem zelf eigenlijk een soort bacterie. Een resistentequote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een griepvirusof een fijne bacterie
Lijkt hij een beetje op opa ?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf eigenlijk een soort bacterie. Een resistente
Het zal de invloed van dat nieuwe vriendinnetje van zijn zoon wel zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Jian het volgende:
"iets later" 2 uur te laat al, als ik oop was zou ik het niet pikken en ze meteen de tyfus slaan als ze binnen komen
Ik heb nooit zo goed begrepen dat je iemand de tyfus kunt slaan. Maar ja, Oop is natuurlijk een duivelskunstenaar he, dus die kan dat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad hoe durven ze hem met al zijn drukke bezigheden te laten wachten.![]()
De tyfus inslaan is nog te goed voor ze want nu heeft opa geen tijd gehad om van die lekkere aardappeltjes van twee dagen geleden een fijne puree voor ons te maken.
Een uurtje is ruim voldoende om ze weer de deur uit te werken en zich voor te bereiden op onze komst.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef Jian het volgende:
Ik hoop wel dat zijn dochter en zijn kleinzoon al weer weg zijn als wij straks komen anders wordt het wel wat krap. Maar oop kennende maakt hij tegen die tijd wel wat plaats voor ons, zijn vrienden van Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |