Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zodra je het afbetaald hebt, dan mag je t noemen
Jouw eigendom, wat je aan een ander als onderpand gegeven hebt. Betaal nou eerst maar af.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.
Dus? De TT is niet "wat is jullie meest waardevolle afbetaalde bezit".quote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Jouw eigendom, wat je aan een ander als onderpand gegeven hebt. Betaal nou eerst maar af.
OP vermeldt ook duidelijk dat TS het huis uit sluit. Waarom er over door gaan? En wat boeit een huis van 3 ton als je er bij verkoopt niks aan overhoudt door de hypotheek, want ook daar ging OP over...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus? De TT is niet "wat is jullie meest waardevolle afbetaalde bezit".
Maar niet te verkopen via marktplaats.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:56 schreef denizZ30 het volgende:
Mijn organan zijn mijn duurste en belangrijkste dingen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...
Misschien een rare gedachtenkronkel van Oksel?
Iedereen heeft een huis / auto. Zijn geen bijzondere artikelen. Mijn auto is ook mijn meest waardevolle bezig als ik 'm verkoop. Maar niet echt leuk dat te postenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...
Misschien een rare gedachtenkronkel van Oksel?
Behalve dan als je dat huis kwijtraakt en dakloos wordt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft een huis / auto. Zijn geen bijzondere artikelen. Mijn auto is ook mijn meest waardevolle bezig als ik 'm verkoop. Maar niet echt leuk dat te posten
Technisch gezien is het door natrekking 1 onroerende zaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Technisch gezien is het door natrekking 1 onroerende zaak.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..
had jij een grap gemaakt?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |