Ik denk dat jij een obsessie hebt voor mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:34 schreef Poolhond39 het volgende:
Stemmen over zaken waarop het huidige internationaal rechts van toepassing is. Waar gaat dit over?
Dan zou je bij wijze van spreken ook kunnen zeggen dat de USA haar land zou moeten teruggeven aan de 'native americans', Australië aan de aboriginals, Nieuw Zeeland aan de Maori, Nederland deels aan de friezen (alles boven de rivieren) en alles daar beneden aan de nakomelingen van allerlei germaanse en keltische stammen.
Kortom, het slaat nergens op. Soms denk ik dat je een soort quasi-autische trol bent met een obsessie voor Israel, DeParo.
Gisteren of eergisteren is voor het eerste in dagen dat ik weer eens begon met reagerenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:51 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik ben niet degene die een rits ellenlange topics over Israel bijhoudt, en continue semi-troll gedrag vertoont wanneer het gaat om pro-Israel standpunten.
Ik begrijp je gewoon voor geen meter.
Constructieve kritiek?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:18 schreef Poolhond39 het volgende:
Stel je niet zo aan man.
Als je niet om kan gaan met een beetje constructieve kritiek, moet je dit soort topics niet starten.
Constructieve kritiek?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:21 schreef Poolhond39 het volgende:
Ja, kijk eens naar het soort topictitels dat je gebruikt.
Ik ben blij dat je je eigen fouten eindelijk begrijpt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Inderdaad, vooringenomenheid constateren en aanvallen is iets wat ik constructief noem.
Haha gaar daar vaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:27 schreef Poolhond39 het volgende:
Laat maar.. deParo, laat maar....
Je begrijpt het verschil niet tussen cultuur en religie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef johnnylove het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-india-israel.html
Die Indiers hebben blijkbaar dezelfde cultuur als de Joden...
Je weet zelf ook wel dat er een sterk verband is tussen cultuur en religie. Daar hoeft hij de verschillen niet voor op te noemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil niet tussen cultuur en religie?
Ze praten pallestijns?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sinds wanneer leven er volgens jou Arabieren in Palestina?
Doe nou niet slim en geef gewoon antwoord. Je hoeft mij niet te leggen welke taal zij spreken.quote:
Sexy buik danseressen in kleine topjes komen daar vandaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Romeinen hebben de joden verjaagd en hun tempel verwoest, weet je nog? Dus veel joden zullen er niet meer gewoond hebben.
En wou je zeggen dat voor de moslims Perzië veroverden daar vrouwen gewoon in bikini rond konden lopen?
Dat is natuurlijk waar het allemaal om gaat. Buikdanseressen in kleine topjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sexy buik danseressen in kleine topjes komen daar vandaan.
Ongelooflijk hoe snel dit soort zaken vergeten kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |