SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik haal ze wel, zelf maken kost teveel werk en dan kunnen we half januari nog oliebollen etenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here(Want dan ga ik ook weer aan het werk)
Moet sowieso nog oliebollen en appelflappen bakken op de 30/31e
Ofwel ik vind het de moeite niet.![]()
Bij ons in de familie is het een traditie: " WIe maakt de lekkerste"quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik haal ze wel, zelf maken kost teveel werk en dan kunnen we half januari nog oliebollen eten
Ofwel ik vind het de moeite niet.
Alle gezinnen aan mijn moeders kant (ook de kleinkinderen) komen bijelkaarl; iedereen brengt mee en dan proeven....
Ouderwets maar gezellig
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef palawan het volgende:
Ik ben weg (voor zover dat nog niet het geval was), bezoek is er zo!![]()
![]()
doegquote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef palawan het volgende:
Ik ben weg (voor zover dat nog niet het geval was), bezoek is er zo!![]()
![]()
Engel een T-Bone heeft bot, een Ribeye is zonder
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klinkt heel goed. En erg gezelligquote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons in de familie is het een traditie: " WIe maakt de lekkerste"
Alle gezinnen aan mijn moeders kant (ook de kleinkinderen) komen bijelkaarl; iedereen brengt mee en dan proeven....
Ouderwets maar gezellig![]()
![]()
In dat geval gimmie.....quote:Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef fietsie het volgende:
Engel een T-Bone heeft bot, een Ribeye is zonder![]()
Daarom zet ik altijd het volume terug (bij een analoge schakelaar) als ik mijn apparatuur uitzet.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
`fuck zet de boxen aan.. schrik me kapot. staat het volume op max
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik maak ze altijd met stukjes appel (goudreinet), met rum gewelde witte en lichtbruine rozijnen, citroenrasp en vanille (echte)....quote:Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt heel goed. En erg gezelligProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Dit dus. Naja, 's avonds zet ik 'm meestal al zachter vanwege buren enzo, dus dan schrik je je ook niet kapotquote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom zet ik altijd het volume terug (bij een analoge schakelaar) als ik mijn apparatuur uitzet.![]()
![]()
Ja, maar dat is zoveel werk, staat vanalles voorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom zet ik altijd het volume terug (bij een analoge schakelaar) als ik mijn apparatuur uitzet.
Had het op de computer niet zo hard moeten zetten.. maarjaa![]()
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe geluidskaart het wat harder kan zetten, staat nu altijd op max maar ik wil toch wat hoger uitsturen nog.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zoveel werk, staat vanalles voor
Had het op de computer niet zo hard moeten zetten.. maarjaaBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe geluidskaart het wat harder kan zetten, staat nu altijd op max maar ik wil toch wat hoger uitsturen nog.![]()
![]()
Geen verstand vanquote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe geluidskaart het wat harder kan zetten, staat nu altijd op max maar ik wil toch wat hoger uitsturen nog.
Maar ik ben blij dat ik nog bij bewustzijn ben...![]()
Asus Xonar Essence STX. Kan tot 2 Vrms uitsturen, dat doet mijn cd speler ook dus dan is het mooi op elkaar afgestemd. Daarbij heb ik nu een of ander Hercules dingetje (wel extern) dat kwalitatief ook nog wel eens te wensen over kan laten. Intern vind ik wat fijner omdat ik dan een USB-poort overhoud. En ik wil gewoon cinch-aansluitingen hebben, dus deze lijkt me goed.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Lijkt me een top dingetjequote:Op woensdag 26 december 2012 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Asus Xonar Essence STX. Kan tot 2 Vrms uitsturen, dat doet mijn cd speler ook dus dan is het mooi op elkaar afgestemd. Daarbij heb ik nu een of ander Hercules dingetje (wel extern) dat kwalitatief ook nog wel eens te wensen over kan laten. Intern vind ik wat fijner omdat ik dan een USB-poort overhoud. En ik wil gewoon cinch-aansluitingen hebben, dus deze lijkt me goed.. Cinch-aansluitingen zijn toch die RCA? stekkers? Heb nu zo'n verloopdingetje naar 3,5mm jack
Jammer genoeg heb ik voornamelijk mijn laptop aan de stereo hangen, zo'n geluidskaart maakt echt veel verschil.![]()
OMG! Dat klinkt echt onwijs goedquote:Op woensdag 26 december 2012 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd met stukjes appel (goudreinet), met rum gewelde witte en lichtbruine rozijnen, citroenrasp en vanille (echte)....S. 2014
J. 2016![]()
Dankje.. ze zijn meestal ook niet vies neequote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
OMG! Dat klinkt echt onwijs goed
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |