SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik haal ze wel, zelf maken kost teveel werk en dan kunnen we half januari nog oliebollen etenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here(Want dan ga ik ook weer aan het werk)
Moet sowieso nog oliebollen en appelflappen bakken op de 30/31e
Ofwel ik vind het de moeite niet.![]()
Bij ons in de familie is het een traditie: " WIe maakt de lekkerste"quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik haal ze wel, zelf maken kost teveel werk en dan kunnen we half januari nog oliebollen eten
Ofwel ik vind het de moeite niet.
Alle gezinnen aan mijn moeders kant (ook de kleinkinderen) komen bijelkaarl; iedereen brengt mee en dan proeven....
Ouderwets maar gezellig
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef palawan het volgende:
Ik ben weg (voor zover dat nog niet het geval was), bezoek is er zo!![]()
![]()
doegquote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef palawan het volgende:
Ik ben weg (voor zover dat nog niet het geval was), bezoek is er zo!![]()
![]()
Engel een T-Bone heeft bot, een Ribeye is zonder
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klinkt heel goed. En erg gezelligquote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons in de familie is het een traditie: " WIe maakt de lekkerste"
Alle gezinnen aan mijn moeders kant (ook de kleinkinderen) komen bijelkaarl; iedereen brengt mee en dan proeven....
Ouderwets maar gezellig![]()
![]()
In dat geval gimmie.....quote:Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef fietsie het volgende:
Engel een T-Bone heeft bot, een Ribeye is zonder![]()
Daarom zet ik altijd het volume terug (bij een analoge schakelaar) als ik mijn apparatuur uitzet.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
`fuck zet de boxen aan.. schrik me kapot. staat het volume op max
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik maak ze altijd met stukjes appel (goudreinet), met rum gewelde witte en lichtbruine rozijnen, citroenrasp en vanille (echte)....quote:Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt heel goed. En erg gezelligProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Dit dus. Naja, 's avonds zet ik 'm meestal al zachter vanwege buren enzo, dus dan schrik je je ook niet kapotquote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom zet ik altijd het volume terug (bij een analoge schakelaar) als ik mijn apparatuur uitzet.![]()
![]()
Ja, maar dat is zoveel werk, staat vanalles voorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom zet ik altijd het volume terug (bij een analoge schakelaar) als ik mijn apparatuur uitzet.
Had het op de computer niet zo hard moeten zetten.. maarjaa![]()
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe geluidskaart het wat harder kan zetten, staat nu altijd op max maar ik wil toch wat hoger uitsturen nog.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zoveel werk, staat vanalles voor
Had het op de computer niet zo hard moeten zetten.. maarjaaBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe geluidskaart het wat harder kan zetten, staat nu altijd op max maar ik wil toch wat hoger uitsturen nog.![]()
![]()
Geen verstand vanquote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe geluidskaart het wat harder kan zetten, staat nu altijd op max maar ik wil toch wat hoger uitsturen nog.
Maar ik ben blij dat ik nog bij bewustzijn ben...![]()
Asus Xonar Essence STX. Kan tot 2 Vrms uitsturen, dat doet mijn cd speler ook dus dan is het mooi op elkaar afgestemd. Daarbij heb ik nu een of ander Hercules dingetje (wel extern) dat kwalitatief ook nog wel eens te wensen over kan laten. Intern vind ik wat fijner omdat ik dan een USB-poort overhoud. En ik wil gewoon cinch-aansluitingen hebben, dus deze lijkt me goed.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Lijkt me een top dingetjequote:Op woensdag 26 december 2012 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Asus Xonar Essence STX. Kan tot 2 Vrms uitsturen, dat doet mijn cd speler ook dus dan is het mooi op elkaar afgestemd. Daarbij heb ik nu een of ander Hercules dingetje (wel extern) dat kwalitatief ook nog wel eens te wensen over kan laten. Intern vind ik wat fijner omdat ik dan een USB-poort overhoud. En ik wil gewoon cinch-aansluitingen hebben, dus deze lijkt me goed.. Cinch-aansluitingen zijn toch die RCA? stekkers? Heb nu zo'n verloopdingetje naar 3,5mm jack
Jammer genoeg heb ik voornamelijk mijn laptop aan de stereo hangen, zo'n geluidskaart maakt echt veel verschil.![]()
OMG! Dat klinkt echt onwijs goedquote:Op woensdag 26 december 2012 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd met stukjes appel (goudreinet), met rum gewelde witte en lichtbruine rozijnen, citroenrasp en vanille (echte)....S. 2014
J. 2016![]()
Dankje.. ze zijn meestal ook niet vies neequote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
OMG! Dat klinkt echt onwijs goed
Ach ja, lekker relaxen dacht ik. Inmiddels zit de tweede was er al in, heb ik de gamingroom en de zolder gestofzuigd en gedweild.
En ga ik zo beginnen met de slaapkamer en de douche
Jajajajaja ik ben gek
Daarna wel lekker relaxen, nieuw Xbox spelletje gehad voor kerst.![]()
![]()
Bohhhhh lekkerrr...quote:Op woensdag 26 december 2012 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd met stukjes appel (goudreinet), met rum gewelde witte en lichtbruine rozijnen, citroenrasp en vanille (echte)....
Schoonmoeder is gearriveerd. Ik ga er vandoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
Maar ben dus eventjes kijken of m'n motor het nog doet![]()
.
succes
![]()
Ik heb dweil en emmer klaarstaan, maar weet nog weerstand te biedenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ach ja, lekker relaxen dacht ik. Inmiddels zit de tweede was er al in, heb ik de gamingroom en de zolder gestofzuigd en gedweild.
Jajajajaja ik ben gek
Daarna wel lekker relaxen, nieuw Xbox spelletje gehad voor kerst.
2de kerstdag aan de schoonmaak jij heldinquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Jajajajaja ik ben gek
Daarna wel lekker relaxen, nieuw Xbox spelletje gehad voor kerst.
hi C_A![]()
![]()
ik weet niet wat mij bezieldequote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dweil en emmer klaarstaan, maar weet nog weerstand te bieden![]()
![]()
neem je ook bestellingen aanquote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dankje.. ze zijn meestal ook niet vies nee
S. 2014
J. 2016![]()
Gekquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Jajajajaja ik ben gek
Daarna wel lekker relaxen, nieuw Xbox spelletje gehad voor kerst.Gekquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dweil en emmer klaarstaan, maar weet nog weerstand te bieden![]()
![]()
ik snap het zelf ook niet, maar ik dacht, hoef ik het morgen niet te doenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2de kerstdag aan de schoonmaak jij heldin
hi C_A
Hoi engeltje![]()
![]()
Opruimwoedequote:Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat mij bezieldeWel fijn als alles weer netjes is en je weer fatsoenlijk rond kan lopen
![]()
![]()
uhuhquote:
Maar het is ook zo lekker weer
Alle ramen lekker tegen elkaar open, heerlijk
Ja ik ben maf![]()
![]()
Heheheh in het verleden wel, toen bakte ik op de 31e van 10:00-17:00 in Krimpen a/d IJssel, tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
neem je ook bestellingen aan
ja en dan morgen lekker heel de dag relaxen is ook lekker tochquote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OpruimwoedeWel fijn als alles weer netjes is en je weer fatsoenlijk rond kan lopen
Ik moet alleen niet te lang blijven zitten
Ik ga weer verder![]()
![]()
En gelijk heb jequote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap het zelf ook niet, maar ik dacht, hoef ik het morgen niet te doen
Hoi engeltje![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 26 december 2012 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan morgen lekker heel de dag relaxen is ook lekker toch
Ik moet alleen niet te lang blijven zitten
Ik ga weer verder
Succes![]()
![]()
![]()
Welk spel heb je gekregen?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Jajajajaja ik ben gek
Daarna wel lekker relaxen, nieuw Xbox spelletje gehad voor kerst.![]()
jammer! Dan stuur ik mn vriend wel weer op padquote:Op woensdag 26 december 2012 14:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heheheh in het verleden wel, toen bakte ik op de 31e van 10:00-17:00 in Krimpen a/d IJssel, tegenwoordig niet meer
S. 2014
J. 2016![]()
Vinnie is een snelle jongen joh!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was jij niet bij je motor?
Hallo!![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 26 december 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinnie is een snelle jongen joh!
Hallo!![]()
![]()
WAT!?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:16 schreef Koen66 het volgende:
Huis aan het herinrichten voor 25 gasten![]()
![]()
koffiequote:Op woensdag 26 december 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinnie is een snelle jongen joh!
Hallo!![]()
![]()
easyquote:Op woensdag 26 december 2012 14:16 schreef Koen66 het volgende:
Huis aan het herinrichten voor 25 gasten![]()
![]()
Wat zijn jullie allemaal bezige bijtjes joh!
Ik lig dankzij een oorontsteking op mn evenwichtsorgaan plat op de bank! Vannacht tegen de vlakte gegaan dus ni mag ik alleen nog plat!
Gelukkig heb ik gisteren al kerstdiner gehad
S. 2014
J. 2016![]()
Beterschapquote:Op woensdag 26 december 2012 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik lig dankzij een oorontsteking op mn evenwichtsorgaan plat op de bank! Vannacht tegen de vlakte gegaan dus ni mag ik alleen nog plat!
Gelukkig heb ik gisteren al kerstdiner gehad![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Schoonmaken, ik stel dat maar weer uit as usual![]()
![]()
Oei, maar snel beter worden danquote:Op woensdag 26 december 2012 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren al kerstdiner gehad![]()
![]()
Oeh painfull. Binnenoor of buitenoor?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren al kerstdiner gehadProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Prima, zie ik je zodadelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Half vier moet te doen zijn als ik nu weg rij..
![]()
Ik dacht aan betaling in natura.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
We moeten het wel nog over de betaling hebben uiteraard.![]()
![]()
Inb4 in naturaquote:Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
We moeten het wel nog over de betaling hebben uiteraard.![]()
![]()
~quote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht aan betaling in natura.
Prima.![]()
Binnenoor, ik heb vorige week een buisje gekregen, en nu toch nog een ontstekingquote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh painfull. Binnenoor of buitenoor?S. 2014
J. 2016![]()
Jij bent ook om de haverklap ziekquote:Op woensdag 26 december 2012 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren al kerstdiner gehad
Beterschap meis![]()
![]()
Ai dan is het oppassen jah... Ik heb chronische buitenoor ontsteking, en hoop dat het dat blijft.. (druppelen is het enige wat helpt)quote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Binnenoor, ik heb vorige week een buisje gekregen, en nu toch nog een ontstekingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke, tot zo.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi, ik zal de spullen vast klaarzetten.
![]()
Joehoe!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
De laatste maanden is het idd diep.drama!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent ook om de haverklap ziek
Beterschap meis
Thanks
@fiets ik heb nu antibiotica oordruppels dus ik hoop dat t nu snel weg trektS. 2014
J. 2016![]()
Met geard of war ben ik de chainsaw chick, dus dit is wel een toepasselijk cadeautje
En the Sims jaargetijden heb ik gehad![]()
![]()
Ik wil bier!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
nog even slaapkamer stofzuigen en dweilen en dan ga ik hem uitproberenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, die schijnt best aardig te zijn.![]()
![]()
Gears of War wil ik ook nog steeds spelen!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Met geard of war ben ik de chainsaw chick, dus dit is wel een toepasselijk cadeautje
En the Sims jaargetijden heb ik gehad
Alleen jammer dat de meeste delen alleen maar voor de xbox zijn![]()
![]()
Ik heb hier van de week weer een wii marathon, komt dat ding ook weer een keer onder het stof vandaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog even slaapkamer stofzuigen en dweilen en dan ga ik hem uitproberen
achterneefje komt logeren![]()
alle delen toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gears of War wil ik ook nog steeds spelen!
Alleen jammer dat de meeste delen alleen maar voor de xbox zijn
Of is er ook een pc versie? Ik dacht dat het echt een xbox exclusive was![]()
Dank nog engel, bijna pauze al gelukkig
En ik wil ook bier maar moet vanavond ook nog werken..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Volgens mij is GoW deel 1 wel voor pc verkrijgbaarquote:Op woensdag 26 december 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
alle delen toch?
Of is er ook een pc versie? Ik dacht dat het echt een xbox exclusive was(als je 't kunt vinden tenminste
)
Maar volgens mij alleen maar als steam spel!![]()
![]()
Dan moet ik opstaan en Dexter op pauze zetten!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat heb jij het zwaar zeg, tussendoor fokken kan wel, maar even op pauze zetten en bier pakken niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan en Dexter op pauze zetten!![]()
De koelkast staat (nog) niet in de woonkamer he.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb jij het zwaar zeg, tussendoor fokken kan wel, maar even op pauze zetten en bier pakken niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, maar nu weer terug. Accu leegquote:Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was jij niet bij je motor?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar nu weer terug. Accu leeg![]()
![]()
Woehoe. Afl 6 nu. Maar eerst, bier!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beter nu achter komen dan wanneer je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar nu weer terug. Accu leeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen accumate eraan hangen voor de winterperiode?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar nu weer terug. Accu leegProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maandag dusquote:Op woensdag 26 december 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter nu achter komen dan wanneer je hem nodig hebt.. Heb nog t/m zondag om er wat aan te doen
.
Hoe bevalt Dexter?![]()
![]()
Nee, vond het niet nodig, want het was niet zo koud. Volgende winter dus maar wel doenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen accumate eraan hangen voor de winterperiode?![]()
![]()
Heerlijk! Volgend jaar weer een marathon!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maandag dus. Heb nog t/m zondag om er wat aan te doen
.
Hoe bevalt Dexter?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met een beetje mazzel krijg je deze accu nog wel tot leven toch? Met druppellader en paar nachtjes?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, vond het niet nodig, want het was niet zo koud. Volgende winter dus maar wel doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat voor klus heb je?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dank nog engel, bijna pauze al gelukkig
En ik wil ook bier maar moet vanavond ook nog werken..
Ouderen naar de kerk brengen?![]()
En je woont ook in een villa hequote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De koelkast staat (nog) niet in de woonkamer he.![]()
Ja, het is echt geweldigquote:Op woensdag 26 december 2012 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk! Volgend jaar weer een marathon!Ik verwacht van wel, hij hangt nu aan de laderquote:Op woensdag 26 december 2012 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel krijg je deze accu nog wel tot leven toch? Met druppellader en paar nachtjes?![]()
![]()
Vanaf de keuken kan ik de tv net niet zien!quote:
Maar nu heb ik bier en Dexter.
[b]AirwiN schreef [/b]
goed bezigquote:Op woensdag 26 december 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf de keuken kan ik de tv net niet zien!
Maar nu heb ik bier en Dexter.![]()
![]()
ik nietquote:Op woensdag 26 december 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf de keuken kan ik de tv net niet zien!
Maar nu heb ik bier en Dexter.![]()
![]()
Ik wil ook een tv in de wc. Niet in de pot natuurlijk!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ooh wat snoezig!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn zwager neemt een hondje mee...
Tis een poedel en ze heet LoLa
Ik wel. Heb je Steam of iets?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt mij prima![]()
Ik heb niet zo veel maar ik wil best met je delen hoor.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn zwager neemt een hondje mee...
Tis een poedel en ze heet LoLa![]()
![]()
Zow, de keuken is gedweild, nu de woonkamer nog. C_A heeft foute invloed!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik = altijd online op xfirequote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook nog gehad. Even downloaden
![]()
![]()
Kan niet, ik moet hier dadelijk gezellig doen met gourmettenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel maar ik wil best met je delen hoor.![]()
![]()
Dalijk niet he?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik = altijd online op xfire![]()
![]()
Welke telco heeft trouwens op dit moment beste dekking? Ik wil eega een iPhone 5 geven maar met huidge T-Mobile hebben we vaak bereikbaarheidsissues....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sowieso gamen op een laptopquote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
Steak gebruik ik amper meer, laptop faalt met gamen![]()
![]()
Succes!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet hier dadelijk gezellig doen met gourmettenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Landelijk gezien nog steeds kpnquote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef fietsie het volgende:
Welke telco heeft trouwens op dit moment beste dekking? Ik wil eega een iPhone 5 geven maar met huidge T-Mobile hebben we vaak bereikbaarheidsissues....![]()
Hij doet moeilijk met m'n gebruikersnaamquote:Op woensdag 26 december 2012 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik = altijd online op xfire![]()
![]()
Ja, daaromquote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan ben ik poetsen bij jou. Dat weet je toch..
![]()
ik ben over 5 minuutjes klaarquote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef fietsie het volgende:
Zow, de keuken is gedweild, nu de woonkamer nog. C_A heeft foute invloed!
Maar wel lekker dat alles straks schoon is toch?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet moeilijk met m'n gebruikersnaam![]()
![]()
Haterquote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sowieso gamen op een laptopMijn laptop is beter dan de gemiddelde pc
![]()
![]()
Maar het blijft een laptop en die slijten veel snellerquote:Op woensdag 26 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HaterMijn laptop is beter dan de gemiddelde pc
![]()
![]()
Dat ligt maar net aan de gebruiker hequote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar het blijft een laptop en die slijten veel sneller![]()
Wat ga je met de suiker doen?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij? Ik bedoel het pak suiker natuurlijk.![]()
![]()
Want?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar het blijft een laptop en die slijten veel sneller![]()
Dan ga je niet.quote:
Ook al weet je dat zodra je er eenmaal bent het heus wel gezellig is.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja een goed schoongemaakte laptop slijt minder snel dan een nooit schoongemaakte pcquote:Op woensdag 26 december 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de gebruiker he![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is voldoende als betaling.![]()
Aangezien je niet in geld maar natura wilde betalen..![]()
![]()
Ben er al, is met ouders en broertje en zijn vriendin.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je niet.
Ook al weet je dat zodra je er eenmaal bent het heus wel gezellig is.![]()
Kan best hoor. Mijn pc is zo oud dat ie niet meer geschikt is.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sowieso gamen op een laptop![]()
Ik heb ook een pc hoor, maar dan moet ik de woonkamer zittenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Want? Geen idee. Dat hoor ik overalAnyway, wat is je xfire?
![]()
![]()
Maar PC > Laptop als het om gamen gaatquote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan best hoor. Mijn pc is zo oud dat ie niet meer geschikt is.![]()
Ik ga er dan vanuit dat het spelletje het op beiden doet he![]()
feyenoord01quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook een pc hoor, maar dan moet ik de woonkamer zittenAnyway, wat is je xfire?
![]()
![]()
Als er gewoon goed met een laptop omgegaan wordt, en dus niet mee gesmeten, laten vallen, niet op een zachte ondergrond gebruiken etc etc, dan gaan ze gewoon net zo lang mee als een pc.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja een goed schoongemaakte laptop slijt minder snel dan een nooit schoongemaakte pc![]()
Ja oke dan welquote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar PC > Laptop als het om gamen gaat![]()
Ik ga er dan vanuit dat het spelletje het op beiden doet he
Visite![]()
![]()
Euhwm.. ligt eraan wat voor laptopquote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sowieso gamen op een laptop
Jawel, alleen ik had er -zo- geen zin inquote:Op woensdag 26 december 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben over 5 minuutjes klaar
Maar wel lekker dat alles straks schoon is toch?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ben nu ook wel lichtelijk kapotquote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik had er -zo- geen zin in![]()
![]()
Mijn laptop wordt (terecht) minder verplaatst dan een gemiddelde pcquote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er gewoon goed met een laptop omgegaan wordt, en dus niet mee gesmeten, laten vallen, niet op een zachte ondergrond gebruiken etc etc, dan gaan ze gewoon net zo lang mee als een pc.
17" Asus barebone met de nodige goodies erin
Havenlui die gewoon moeten werken, en ze hebben het nog druk ook..quote:Op woensdag 26 december 2012 14:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor klus heb je?
Ouderen naar de kerk brengen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Duitse economie draait top he; daar hebben ze lonen en prijzen in de hand weten te houden en zijn ze aan het profiteren van onze lamlendigheidquote:Op woensdag 26 december 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Havenlui die gewoon moeten werken, en ze hebben het nog druk ook..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wahahaha, welk spel?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Vinniiee kan niet eens een server joinen. Prutser dat het is![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Havenlui die gewoon moeten werken, en ze hebben het nog druk ook..YEAH.... sta je tenminste niet uit je neus te eten
![]()
![]()
Ik was even vergeten dat je echt te vaak kikkers hoort in Dexter.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik ook nog ergens liggenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet. Alleen 1
.
![]()
![]()
Huh? Nog nooit opgevallen...quote:Op woensdag 26 december 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even vergeten dat je echt te vaak kikkers hoort in Dexter.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Iew, vieze beestenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even vergeten dat je echt te vaak kikkers hoort in Dexter.![]()
![]()
Ontwikkel even een doodsangst voor die beesten, dan valt het je wel op!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oow dat heb ik alleen met slangen... die mogen van mij altijd en overal in de gehaktmolen....quote:Op woensdag 26 december 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ontwikkel even een doodsangst voor die beesten, dan valt het je wel op!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks mis met slangen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dat heb ik alleen met slangen... die mogen van mij altijd en overal in de gehaktmolen....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zal nog wat worden danquote:Op woensdag 26 december 2012 15:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu gaan we samen in één team spelen.
![]()
zou ik ook doenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hij geeft de techniek de schuld![]()
![]()
Uhu!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Hij heeft gewoon geen skillsquote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Verbaast me dat hij niet zijn draadloze de schuld geeftquote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Ik ga even een uk uit bed halen, later!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ook al nietquote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
En het gametype beviel uiteraard niet!
.
![]()
Komt door steamquote:Op woensdag 26 december 2012 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Vinniiee kan niet eens een server joinen. Prutser dat het is![]()
![]()
Doegquote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ga even een uk uit bed halen, later!![]()
![]()
Wat voor gametype houdt hij wel van dan? Grow a farm?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
En het gametype beviel uiteraard niet!
![]()
![]()
Mijn resolutie kan niet hoger dan de laagste, hij restart niet, hij sluit 'm alleen af. Hij geeft zo'n windows cursor in beeld
Ik kan niet gaan staan vanuit prone of springen
![]()
![]()
Ik own je gewoonquote:Op woensdag 26 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn resolutie kan niet hoger dan de laagste, hij restart niet, hij sluit 'm alleen af. Hij geeft zo'n windows cursor in beeld
![]()
![]()
Dan speel je toch gewoon met de laagste resolutie? Heb je wel een betere fps!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Vanaf 2005quote:Op woensdag 26 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang speel jij het ook alweer? Hoe lang speel ik het ook alweer?
Maar ik speel niet meer zoveel hoor![]()
![]()
Dat bedoel ik, dit is mijn eerste dag.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vanaf 2005
Maar ik speel niet meer zoveel hoorDan heb ik 180fps op 800x600 ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan speel je toch gewoon met de laagste resolutie? Heb je wel een betere fps!![]()
![]()
/com_maxfps 250quote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dit is mijn eerste dag.
[..]
Dan heb ik 180fps op 800x600 ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik heb het illegaal maar wel een legale keyTjah geen zin in voor iets wat ik 1 keer ga spelenquote:![]()
![]()
Is dan ook een briljant spel. Niet met allemaal die troep eromheen. Gewoon een geweer en doe het er maar meequote:![]()
![]()
Vinniiee is er al ingetraptquote:Op woensdag 26 december 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Tjah geen zin in voor iets wat ik 1 keer ga spelen![]()
![]()
Voertuigen vind ik ook nog wel grappigquote:Op woensdag 26 december 2012 15:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is dan ook een briljant spel. Niet met allemaal die troep eromheen. Gewoon een geweer en doe het er maar mee. Speel graag een potje ET: Quake Wars
.
![]()
Dus geen handgranaten, APM's en ander zulks smerig spul?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is dan ook een briljant spel. Niet met allemaal die troep eromheen. Gewoon een geweer en doe het er maar mee
Ook geen knife?![]()
![]()
Jawel, dat wel als het hetzelfde werkt als CoD 1quote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus geen handgranaten, APM's en ander zulks smerig spul?
Ook geen knife?. Die heb ik wel gespeeld, op het werk
.
![]()
Geen mes. Wel 1 granaatquote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus geen handgranaten, APM's en ander zulks smerig spul?
Ook geen knife?![]()
![]()
Download gewoon Enemy territory, is gratis en net zo tofquote:Op woensdag 26 december 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Tjah geen zin in voor iets wat ik 1 keer ga spelen![]()
Ik heb Quake Warsquote:Op woensdag 26 december 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Download gewoon Enemy territory, is gratis en net zo tof.
![]()
Nee hoor, het is best een leuke game. Als alles het normaal doetquote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinniiee is er al ingetrapt![]()
![]()
Ik het eerste niet dus ik kan het niet vergelijken. Quake Wars is futuristischer met Strogg, lasers en voertuigenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gespeeld, de eerste heb ik wel heel veel gespeeld.
![]()
Steamquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, het is best een leuke game. Als alles het normaal doet![]()
![]()
Steam is gewoon kut. Na mijn 1e mislukte poging half life te installeren, probeerde ik na een paar maanden weer op m'n steam account te komen....klopte het ww niet meerquote:![]()
![]()
Ja die is al wat uitgebreider.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik het eerste niet dus ik kan het niet vergelijken. Quake Wars is futuristischer met Strogg, lasers en voertuigen.
Het eerste deel is altijd gratis geweest he.![]()
Ow, wist ik nietquote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die is al wat uitgebreider.
Het eerste deel is altijd gratis geweest he.. QW niet, dik voor betaald
.
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, wist ik niet. QW niet, dik voor betaald
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil een pc zodat ik ook weer CS:S kan spelen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je mag die van mij wel hebben hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een pc zodat ik ook weer CS:S kan spelen!![]()
![]()
Wat moet je nou met een pc als je een xbox hebt?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een pc zodat ik ook weer CS:S kan spelen!![]()
Omdat PCquote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een pc als je een xbox hebt?![]()
![]()
Call of Duty 2 verkut alles voor jequote:Op woensdag 26 december 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
En nu wil ik inloggen op de site, en kan dat niet![]()
![]()
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 26 december 2012 16:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Call of Duty 2 verkut alles voor je![]()
![]()
Pc heeft het gewoon verloren van de consoles, mede door zaken als steam.quote:
Als ik een game koop moet het gewoon werken, niet dat ik een week bezig ben om het spel aan de gang te krijgen.![]()
Ik heb met geen enkele game problemen gehad, tot nu, met COD2quote:Op woensdag 26 december 2012 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pc heeft het gewoon verloren van de consoles, mede door zaken als steam.
Als ik een game koop moet het gewoon werken, niet dat ik een week bezig ben om het spel aan de gang te krijgen.![]()
![]()
Voor mij niet hoor. Schietspelletjes blijven toch beter voor de computer vind ik. Mario is wel leuker op consolequote:Op woensdag 26 december 2012 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pc heeft het gewoon verloren van de consoles, mede door zaken als steam.
![]()
Voor shooters blijft de besturing inderdaad nog steeds het beste op de pc, al zijn de laatste generaties CoD en Battlefield ook perfect te besturen op de consoles, het is even wennen in het begin maar daarna werkt het gewoon goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Schietspelletjes blijven toch beter voor de computer vind ik. Mario is wel leuker op console![]()
laterquote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn rit is gearriveerd, mazzel!![]()
![]()
Veel plezier of sterkte. Net wat je wilt..quote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn rit is gearriveerd, mazzel!![]()
![]()
Is een Mac wel beter als een PC, qua gamen? Want een console zie ik hier niet snel binnenkomen, een iMac wel...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb je je pc opnieuw opgestart?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Geen mogelijkheid om buiten steam om te spelen![]()
Je key opschrijven, spel downloaden via torrent en gamen maarquote:Op woensdag 26 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Geen mogelijkheid om buiten steam om te spelen![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik ga het nu nog een keer proberen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je je pc opnieuw opgestart?![]()
Die key heb ik dus niet, want via Steam gedownloadquote:Op woensdag 26 december 2012 16:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je key opschrijven, spel downloaden via torrent en gamen maar![]()
![]()
![]()
Wat ik hoor is dat je dan gewoon veel betaalt en relatief weinig terug krijgt.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:08 schreef fietsie het volgende:
Is een Mac wel beter als een PC, qua gamen? Want een console zie ik hier niet snel binnenkomen, een iMac wel...
Een goede PC is het beste voor gamen, grafisch gezien dan.![]()
Ja maar die moet je via cod kunnen zien. Zonder key kom je geen server opquote:Op woensdag 26 december 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die key heb ik dus niet, want via Steam gedownload![]()
![]()
Nee juist niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:08 schreef fietsie het volgende:
Is een Mac wel beter als een PC, qua gamen? Want een console zie ik hier niet snel binnenkomen, een iMac wel...
Veel spellen zijn niet voor mac beschikbaar, en dan moet je met virtuele omgevingen gaan werken.![]()
Kun je kan key in-game zien ja?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar die moet je via cod kunnen zien. Zonder key kom je geen server op![]()
Jaquote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je kan key in-game zien ja?![]()
Mjah ik ben PC's wel beetje zat (werk vanaf mijn 21e fulltime in de IT, en heb alle ellende inmiddels wel gezien) en heb heeeele goede ervaringen met Mac....quote:Op woensdag 26 december 2012 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat ik hoor is dat je dan gewoon veel betaalt en relatief weinig terug krijgt.
Een goede PC is het beste voor gamen, grafisch gezien dan.
En sjah, de kosten, da's een kwestie van sparen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gemiddeld 58 per dagquote:Op woensdag 26 december 2012 16:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Jezus ik heb al meer dan 1100 posts of fok.![]()
![]()
Ghgheghe ik zit op "gemiddeld 1 per dag"
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef fietsie het volgende:
Ghgheghe ik zit op "gemiddeld 1 per dag"Ik ga je komende maand inhalen op dit tempo
![]()
![]()
Ik zit ook wel op zoiets hoor, maar omdat ik heel lang niks gepost heb lijkt het minderquote:
Ben 'm nu aan het binnen harken.![]()
Ik denk dat het probleem zit in het feit dat ik al in 2004 geregistreerd ben, en nu pas op 2164 (gemiddeld 1 per dag) posts zitquote:Op woensdag 26 december 2012 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]Ik ga je komende maand inhalen op dit tempo
Jaaquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem zit in het feit dat ik al in 2004 geregistreerd ben, en nu pas op 2164 (gemiddeld 1 per dag) posts zit![]()
![]()
Pizza? Frietje?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog een idee voor het eten dadelijk?![]()
Rib-eye, groene Asperges en gebakken aardappeltjesquote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog een idee voor het eten dadelijk?
Iets wat makkelijk, snel klaar is.. en lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rib-eye, groene Asperges en gebakken aardappeltjes![]()
![]()
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooon zin in Sneeuw en Winter!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik haal gewoon de kofta uit de vriezer of zo...denk ikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog een idee voor het eten dadelijk?![]()
ik zo nietquote:Op woensdag 26 december 2012 16:26 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooon zin in Sneeuw en Winter!!!![]()
![]()
Nee, dankje.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:26 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooon zin in Sneeuw en Winter!!!![]()
Sterker nog: ik overweeg om het even op te gaan zoekenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterker nog: ik overweeg om het even op te gaan zoeken
Ik hou je niet tegen.....![]()
![]()
Jij hebt het idee dat ik mag xboxen van mijn zoon?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een pc als je een xbox hebt?
Je kent huppelkind toch wel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vorstgrens in Zweden ligt op 2 dagen rijden; het weer is -echt- in de war....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hehehequote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt het idee dat ik mag xboxen van mijn zoon?
Je kent huppelkind toch wel?![]()
![]()
serieus... nou moequote:Op woensdag 26 december 2012 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vorstgrens in Zweden ligt op 2 dagen rijden; het weer is -echt- in de war....![]()
![]()
Haha, ja dat is waar.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt het idee dat ik mag xboxen van mijn zoon?
Je kent huppelkind toch wel?![]()
In Rusland was het de laatste 50 jaar nog niet zo koud!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vorstgrens in Zweden ligt op 2 dagen rijden; het weer is -echt- in de war....
In Moskou is het -30, al stijgt de temperatuur naar het vriespunt aan het eind van de week![]()
![]()
Helaas komt dat gebied maar tot aan randje Finland... als we nu eens een Noord-Oostelijke stroming zouden krijgen hebben we hier lekker winter.....quote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In Rusland was het de laatste 50 jaar nog niet zo koud!
In Moskou is het -30, al stijgt de temperatuur naar het vriespunt aan het eind van de weekProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Flikker op met je winter. Ik wil zon en 25+ gradenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas komt dat gebied maar tot aan randje Finland... als we nu eens een Noord-Oostelijke stroming zouden krijgen hebben we hier lekker winter.....![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Flikker op met je winter. Ik wil zon en 25+ graden![]()
![]()
Weet je nog toen het vorige week ofzo was dat "de russische beer" (NO wind) eraankwam, en het 10 graden was.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas komt dat gebied maar tot aan randje Finland... als we nu eens een Noord-Oostelijke stroming zouden krijgen hebben we hier lekker winter.....
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik moet er niet aan denken, dat is alleen leuk op wintersport, niet in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas komt dat gebied maar tot aan randje Finland... als we nu eens een Noord-Oostelijke stroming zouden krijgen hebben we hier lekker winter.....![]()
zon en gewoon 21 graden ... primaquote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Flikker op met je winter. Ik wil zon en 25+ graden![]()
![]()
En toen zat de kitten tussen de deur en deurpost.
[b]AirwiN schreef [/b]
21 is net wat te koud in de schaduw met windquote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zon en gewoon 21 graden ... prima![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: