SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt, kan ik weer gaan douchen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ze is handig met een paal zie ikquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Madness
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
'74-'75
Ik denk ik ga overal maar om juichen, Foo Fighters komen niet zo vaak voorbij...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Don't let me be Miss Understood!![]()
Ik ga mooi weer naar m'n eigen playlist
plee list?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga mooi weer naar m'n eigen playlist![]()
Ja, pleelist ja:quote:
goedemiddag![]()
hangout was wel lachen, jammer dat ik daar te laat achter kwamwaar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Houd moed!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Evertjan het volgende:
nou mensen wens me succes ik ga gourmettenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef miieejj het volgende:
goedemiddag![]()
hangout was wel lachen, jammer dat ik daar te laat achter kwamDie hangouts waren leuk om naar te kijken. Ik heb elke hangout gevolgd om eerlijk te zijn.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Leuk, maar ik vind de tetten wat aan de kleine kant...quote:Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Pics om het tegendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk, maar ik vind de tetten wat aan de kleine kant...![]()
Een ander keertje, ik ben nu te beroerd om ook nog maar iets te doenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics om het tegendeel te bewijzen.
Tante minthy!! O+
Goedenavond!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat zijn louter smoesjes!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Een ander keertje, ik ben nu te beroerd om ook nog maar iets te doen![]()
Klopt. Ik zou het overwegen als de rest van mij er ook zo uitzag als bij Heidiquote:
Tante minthy!! O+
Macarena
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik kan niet kiezen, daarom maak ik ook nooit muzieklijstjesquote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Pino112 het volgende:
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Stemmen we nog even? Het kan nog tot 0u
Tante minthy!! O+
Stem gewoon op mij.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, daarom maak ik ook nooit muzieklijstjes![]()
Maar dan wordt de rest boos, ik zie er veel bekenden tussenstaanquote:![]()
Ik ga douchen en m'n kleren uitwassen, dat lijkt me een veel puiker plan
Tante minthy!! O+
Haai people... ben ik ook weer na een paar dagen...
wat was het een magische ontknoping![]()
Enschede
Nu effe een paar uur lekkere muziek mee pakken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hai TVquote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Enschede
Geweldig he. Wat een nachten he
Michiel.
![]()
Ja ik vond deze SR toch wel de beste in de geschiedenis... heb me niet of nauwelijks geërgerd... zelfs Giel vond ik te pruimen op een enkel moment na....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hai!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Enschede
Tante minthy!! O+
I want you to want mequote:![]()
![]()
Gelukkig maar, ik heb me de hele middag/avond zorgen zitten maken...quote:Tante minthy!! O+
ach het waren dit jaar maar 2 schalen vlees en visquote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb me de hele middag/avond zorgen zitten maken...![]()
![]()
Ja ik ook. Heb deze ook het meeste meegemaakt. (lees: snachts heel lang opgeblevenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik vond deze SR toch wel de beste in de geschiedenis... heb me niet of nauwelijks geërgerd... zelfs Giel vond ik te pruimen op een enkel moment na....)
Aan Giel erger ik me nooit![]()
![]()
Ik sluit me aan bij deze baas.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb deze ook het meeste meegemaakt. (lees: snachts heel lang opgebleven)
Aan Giel erger ik me nooit
Tevens vind ik Domien ook een goeie jock, luister graag @Work.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
zolang hij maar niet klinkt zoals gisterenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij deze baas.
Tevens vind ik Domien ook een goeie jock, luister graag @Work.![]()
Altijd gedacht dat dit nummer van The Kelly Family was...
Ik ga me een potje schamen in de hoek.Tante minthy!! O+
De beste vond ik het niet, maar hij staat wel erg hoog, 2e of 3e.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik zal wel weer de zeur zijn, maar ik vond Giel (maar die vermijd ik toch zoveel mogelijk altijd) en Gerard toch wel behoorlijk tegenvallen. Ik vond ze beide gewoon erg voorspelbaar met die jingles, vaste uitspraken en woordgrapjes die 100 keer herhaald werden.
Michiel vond ik echt ontzettend leuk, ik had het idee dat hij ook de meeste interactie had met het publiek. En Enschede als stad was ook een goede locatie met prima sfeer. Maar volgend jaar hoef ik geen Giel (hoefde ik sowieso al nooit) maar ook geen Gerard (ik had zelf nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ben het helemaal met je eens, sorryquote:Op woensdag 26 december 2012 22:46 schreef alors het volgende:
Ik zal wel weer de zeur zijn, maar ik vond Giel (maar die vermijd ik toch zoveel mogelijk altijd) en Gerard toch wel behoorlijk tegenvallen. Ik vond ze beide gewoon erg voorspelbaar met die jingles, vaste uitspraken en woordgrapjes die 100 keer herhaald werden.
Michiel vond ik echt ontzettend leuk, ik had het idee dat hij ook de meeste interactie had met het publiek. En Enschede als stad was ook een goede locatie met prima sfeer. Maar volgend jaar hoef ik geen Giel (hoefde ik sowieso al nooit) maar ook geen Gerard (ik had zelf nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).![]()
Tante minthy!! O+
Ja je merkt wel een beetje Ekdom en Beelen-sleet.... ik zou het ook niet erg vinden als ze volgend jaar mannen als Paul Rabbering en Domien een keer een kans geven... om het fris te houden... Veenstra moet sowieso blijven
Ik wil weleens 3 totaal andere. Wordt wel lastig aangezien ik ook geen domien wil
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
En Roos mag van mij ook
Rabbering en roos lijkt me een goed beginquote:. Misschien veenstra dan toch nog een keer, die heeft goede interactie met roos
.
Two Times... damn ik word oud... dit was 1999 geloof ik
Verschuuren heeft zich nog nooit kandidaat gesteld voor het Glazen Huis en ik vind hem er ook de type niet voor. Hij is niet echt entertainer en als het even heet wordt onder de schoenen trekt hij zich meteen terug. Het zou me niks verbazen als Paul,Giel & Michiel het glazen huis gaan bezetten volgend jaar.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dan heb ik toch liever paul roos en michielquote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef hole1988 het volgende:
Verschuuren heeft zich nog nooit kandidaat gesteld voor het Glazen Huis en ik vind hem er ook de type niet voor. Hij is niet echt entertainer en als het even heet wordt onder de schoenen trekt hij zich meteen terug. Het zou me niks verbazen als Paul,Giel & Michiel het glazen huis gaan bezetten volgend jaar..
Liever geen Roos.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever paul roos en michiel.
![]()
Hier ook wel mee eens ja. Maar dan alsnog heb ik me niet geergerd aan Giel.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:46 schreef alors het volgende:
Michiel vond ik echt ontzettend leuk, ik had het idee dat hij ook de meeste interactie had met het publiek. En Enschede als stad was ook een goede locatie met prima sfeer. Maar volgend jaar hoef ik geen Giel (hoefde ik sowieso al nooit) maar ook geen Gerard (ik had zelf nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).
Wel aan Gerard bijvoorbeeld als Lieke de Updates deed. Elke keer die Niet Likken-jingle. Elke keer.
![]()
Gewoon 3 nachtdj's danquote:.
Die staat voor begin januari weer op de planningquote:Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is beter dan discussiëren welke programmering het beste is voor 3fm
Tante minthy!! O+
ik zet het in de agenda voor de volgende vergaderingquote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Die staat voor begin januari weer op de planning![]()
Roos heeft een goede muziek smaak (op die enkele Delsing troep na), maar daar heb je niet zoveel aan tijdens SR en ik vind haar manier van presenteren niet prettig. Bart Arens zou er beter bij passen, hij heeft een paar keer ekstra weekend gedaan en dat deed hij best leuk wat je niet zou zeggen als je z'n eigen programma's hoort.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever paul roos en michiel.
Dat zou ook wel een goede zijn jaquote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Roos heeft een goede muziek smaak (op die enkele Delsing troep na), maar daar heb je niet zoveel aan tijdens SR en ik vind haar manier van presenteren niet prettig. Bart Arens zou er beter bij passen, hij heeft een paar keer ekstra weekend gedaan en dat deed hij best leuk wat je niet zou zeggen als je z'n eigen programma's hoort..
Of gewoon stenders en freek met een derde erin.
Bart Arens heeft ook maar 1 echt eigen programma en dat is op de zondagmiddag die andere 2 zijn toch meer strakke formats waar je je als DJ weinig van je zelf in kan steken![]()
Stenders Siebelink en Gussinklo!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef DaMook het volgende:
Of gewoon stenders en freek met een derde erin.
![]()
en Barend van Deelenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef alors het volgende:
Sander H wordt ook nooit geopperd, zie ik het ook wel doenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
wmb Timur, Roos en Michiel in het huis! Sander H zie ik ook wel zitten en aan Rabbering of Domien zou ik me iig niet ergeren. Coen is ook een prima optie.
Heb het afgelopen Glazen Huis niet veel geluisterd, maar als ik luisterde luisterde ik naar Veenstra. wat stukjes van Giel en Gerard meegekregen, maar daar wordt het toch teveel routine imho.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Even tussendoor, om de hoeveel jaar wordt de dagprogrammering drastisch veranderd? Om de 5 jaar wanneer er nieuwe omroepen komen of weggaan?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Die staat voor begin januari weer op de planning![]()
Hallo allemaal
Gadverdamme, meteen Kane op de radio
geen idee eigenlijk, maar ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. dan moeten de uren weer opnieuw verdeeld worden enzo. en wellicht tussendoor nog als er ineens een grote jock vertrektquote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Even tussendoor, om de hoeveel jaar wordt de dagprogrammering drastisch veranderd? Om de 5 jaar wanneer er nieuwe omroepen komen of weggaan?And if you think that I've been loosing my way
Waltzing Mathilda
Straks Rammstein, lekkor!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik denk dat de huidige progammering nog wel even stand houd, zie niet zo snel een 3FM dj overstappen naar 538 of Qquote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Even tussendoor, om de hoeveel jaar wordt de dagprogrammering drastisch veranderd? Om de 5 jaar wanneer er nieuwe omroepen komen of weggaan?![]()
Werkelijk geen idee, sorryquote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Even tussendoor, om de hoeveel jaar wordt de dagprogrammering drastisch veranderd? Om de 5 jaar wanneer er nieuwe omroepen komen of weggaan?
Tante minthy!! O+
Doe mij dat laatste maar!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Waltzing Mathilda
Straks Rammstein, lekkor!
Tante minthy!! O+
Ligt het nou aan mij of laadt youtube geen filmpjes meer?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
die het het prima. gebruik Opera onder Win7.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het nou aan mij of laadt youtube geen filmpjes meer?And if you think that I've been loosing my way
Hmm.. Ik lees op twitter ook berichten van een storing.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die het het prima. gebruik Opera onder Win7.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
twitter liegt, ik spreek de waarheid. hier doet ie het prima.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm.. Ik lees op twitter ook berichten van een storing.And if you think that I've been loosing my way
Als ik een video wil afspelen zegt hij, oh wacht hij doet het weerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twitter liegt, ik spreek de waarheid. hier doet ie het prima.
En nu doet hij het weer nietDoe er wat aan Google
ehm.....geilquote:
And if you think that I've been loosing my way
nee, das niet geil! Achternaamgenote Emily daarentegen...quote:And if you think that I've been loosing my way
Ja hoi enzo.
Waar luisteren jullie naar? Mijn apje zegt dat het gestopt is en je kickt maar serious af.
Okay dat laatste niet, maar het apje is er wel mee gekapt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.![]()
Slade Merry X-mas Everybody!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind James ook niet bepaald geil, maar in de clip die bij dat nummer hoort, kleedt hij zichzelf uitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, das niet geil! Achternaamgenote Emily daarentegen...![]()
En Emily's doen me niet zoveel, of het moet een leuke kerel zijn met nare, sadistische ouders...Tante minthy!! O+
Zijn alle kerstplaten weer gedraaid nu... toevalligerwijs tijdens de kerst op een plek in de lijst
Rammstein
Rammstein... maar dit is niet hun besteOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rammstein!![]()
Ze hebben wel beter nummers dan deze, maar goed...Tante minthy!! O+
Ik ga misschien ook naar Fortarock
Rammstein
Heeft de poes van Annemieke eigenlijk al geworpen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nog niks over gehoord, dus dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Heeft de poes van Annemieke eigenlijk al geworpen?![]()
Flappie komt iig nog op 31 december.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn alle kerstplaten weer gedraaid nu... toevalligerwijs tijdens de kerst op een plek in de lijst![]()
Tool mensen, TOOL!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Schism
6 minuut 46 lekker hoor
Hoe gaat zoiets? Als een kind x dagen te laat komt wordt het dan niet "gehaald"??quote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord, dus dat verwacht ik niet.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Je weet het niet he, is het nou een spin of een vis.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgens mij ligt dat bij een maximum van 14 dagen, dan worden de weeën opgewekt of wordt de baby er op een andere manier uitgehaaldquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets? Als een kind x dagen te laat komt wordt het dan niet "gehaald"??
Tante minthy!! O+
Via de achterkant?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat bij een maximum van 14 dagen, dan worden de weeën opgewekt of wordt de baby er op een andere manier uitgehaald![]()
OMFGquote:
Tante minthy!! O+
Hahaha bekrompen lui niet eens snappen waar hun eigen Santa op gebaseerd is.quote:![]()
![]()
Als jij dat wilt, dan is dat zo. Ik wil natuurlijk geen geniale mental image verpestenquote:
Tante minthy!! O+
Tool!All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]![]()
Neuh.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, dan is dat zo. Ik wil natuurlijk geen geniale mental image verpesten![]()
![]()
TwitWouter stopt met de video's op YouTubetwitter:TwitWouter twitterde op woensdag 26-12-2012 om 15:46:42Bij de weg: Nummer 9335 is de laatste geworden, bedankt kijkers
http://t.co/SNe2r9pd reageer retweet
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
TwitWouter stopt met de video's op YouTubetwitter:TwitWouter twitterde op woensdag 26-12-2012 om 15:46:42Bij de weg: Nummer 9335 is de laatste geworden, bedankt kijkers
http://t.co/SNe2r9pd reageer retweet
Zal Hole blij mee zijn, concurrentje minder.![]()
Sorry, ben wat laat kom net uit kerstdiner gerold, moest smoking nog uittrekken (I kid you not).All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom?
Zal Hole blij mee zijn, concurrentje minder.twitter:TwitWouter twitterde op woensdag 26-12-2012 om 16:34:05@Vindeo ok dan! Het neemt veel tijd in beslag, en minder interesse aan mijn kant ofzo (niet in 3 zelf btw) reageer retweet
![]()
#LiefDagboekquote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef ChungLingSoo het volgende:
Sorry, ben wat laat kom net uit kerstdiner gerold, moest smoking nog uittrekken (I kid you not).
Maar welkom
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Pics van jou in je smokingquote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef ChungLingSoo het volgende:
Sorry, ben wat laat kom net uit kerstdiner gerold, moest smoking nog uittrekken (I kid you not).
Tante minthy!! O+
Zal er wel raar uitzien.quote:
Wie gaat er nou met kerst zijn carnavals outfit van een peuk aantrekken.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Te geforceerde grapquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal er wel raar uitzien.
Wie gaat er nou met kerst zijn carnavals outfit van een peuk aantrekken.![]()
![]()
Zeg snotjong, neem nu eens niet alles zo letterlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal er wel raar uitzien.
Wie gaat er nou met kerst zijn carnavals outfit van een peuk aantrekken.
Tante minthy!! O+
Godver Wolfquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal er wel raar uitzien.
Wie gaat er nou met kerst zijn carnavals outfit van een peuk aantrekken..
![]()
Echt he, elke keer als er weer van die bekrompen lui filmpjes makenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha bekrompen lui niet eens snappen waar hun eigen Santa op gebaseerd is.Dit is zo Amerikaans, alleen dat commentaar al
En ik maar denken dat ik me daar een jetser van jewelste afleverdequote:lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Net in de auto wel geluisterd...wil nu wel maar Big Fish is op TV en die moet ik steeds weer kijken...![]()
![]()
'french I took'quote:
maak mij niet zoveel uit.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom?
Zal Hole blij mee zijn, concurrentje minder.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
2 unlimited!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is je vergevenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef waxmask het volgende:
Net in de auto wel geluisterd...wil nu wel maar Big Fish is op TV en die moet ik steeds weer kijken...
Tante minthy!! O+
Maar de sfeer hangt er wel gezellig bij hier zie ik
Dan moest ik maar eens gaan pitten, 2 van die avonden schransen wordt een mensch moe van.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik dacht dat je meer aan Grieks deed de laatste tijd??quote:Tante minthy!! O+
NO NO, NO NO NO NO!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klopt, maar zo gaat de tekst nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer aan Grieks deed de laatste tijd??Ik zie haar in februari weer trouwens
2 unlimited!Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Oh noes, nu al? Je wordt oud, jong!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Maar de sfeer hangt er wel gezellig bij hier zie ik
Dan moest ik maar eens gaan pitten, 2 van die avonden schransen wordt een mensch moe van.
Tante minthy!! O+
Je snapt m'n snedige grap nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gaat de tekst nietIk zie haar in februari weer trouwens
![]()
Wel tof voor je, hoe lang ga je erheen? Of komt ze hierheen?
Tante minthy!! O+
Klopt, mensen worden allemaal ouder.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh noes, nu al? Je wordt oud, jong!lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik twijfel of ik de Top 2000 leuker vind dan de TSR of andersomIk luisterde in principe naar de TSR, maar tijdens het "geforceerd" Top 2000 luisteren vond ik dat ook wel grappig op zich...
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt, mensen worden allemaal ouder.![]()
![]()
Klopt, maar jij gaat wel heel erg snel... Je haalt me niet in hoor, ik zeg het je!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt, mensen worden allemaal ouder.![]()
Godgloeiende...Tante minthy!! O+
TSRquote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik twijfel of ik de Top 2000 leuker vind dan de TSR of andersomIk luisterde in principe naar de TSR, maar tijdens het "geforceerd" Top 2000 luisteren vond ik dat ook wel grappig op zich...
![]()
Zelfs tijdens Madonna
Tante minthy!! O+
Ok ik blijf nog ff hangen
Dekan uit
FF die kerstavatar weer wegdoen noulekker faxen heel de dag echt genot![]()
JA HALLON DENK JON DAT IK ALS AUTOST ALLOS SNAP OFZO!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Je snapt m'n snedige grap niet![]()
Wel tof voor je, hoe lang ga je erheen? Of komt ze hierheen?
Ik ga eerst op wintersport een week met m'n ouders en dan is er weer zo'n uitwisseling van school dat is daar 25km vandaan dus dan blijf ik daar gewoonEn zij heeft twee weken bij haar leraren lopen zeuren dat ze ook heen moest
Whehe, je kan het niet uitstaan dat ik het wel volhoud?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ok ik blijf nog ff hangen
Dekan uit
FF die kerstavatar weer wegdoen nouTante minthy!! O+
Naar krengquote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, je kan het niet uitstaan dat ik het wel volhoud?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Jij bent één van de meer snuggere autisten die ik ken, vandaar dat ik ervan uitging dat je me snapte. Sorryquote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA HALLON DENK JON DAT IK ALS AUTOST ALLOS SNAP OFZO!
Ik ga eerst op wintersport een week met m'n ouders en dan is er weer zo'n uitwisseling van school dat is daar 25km vandaan dus dan blijf ik daar gewoonEn zij heeft twee weken bij haar leraren lopen zeuren dat ze ook heen moest
![]()
Tof! Ik zie alle updates enzovoort wel verschijnen op FB
Tante minthy!! O+
Blijft toch wel een lekker nummer hoor dit Frozen
Ik heb er nooit een probleem van gemaakt dat hij ook de boel online gooide en waarom zou ik.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Lief dagboek, wolfrolf pest iedereen met zijn lief dagboekquote:.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lief dagboek, wolfrolf pest iedereen met zijn lief dagboek.
Tante minthy!! O+
Wie was er eigenlijk eerder?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een probleem van gemaakt dat hij ook de boel online gooide en waarom zou ik.![]()
En minthy met twitterquote:.
De kip of het ei?quote:
Ik luister nu continu Top 2000 eigenlijk. Vooral omdat ik heel veel oude meuk nog nooit gehoord heb, en ik vind de DJ's die op 3FM draaien vrij matig buiten Klaas om. En Top2000-topic is gezelligquote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
.
![]()
Je bent mijn versie van Uitzending Gemist na een dag werken, dus ga zo door.quote:Nu al helemaal wanneer de back-up Twitwouter wegvalt.
![]()
![]()
Ik ben graag zo voorspelbaar mogelijk, de mensen met autisme zijn me vast dankbaarquote:
Tante minthy!! O+
Daarover gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lief dagboek, wolfrolf pest iedereen met zijn lief dagboek.
is je hont al ingeent?
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken
is je hont al ingeent?
Tante minthy!! O+
Ik dank jequote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben graag zo voorspelbaar mogelijk, de mensen met autisme zijn me vast dankbaar.
KATTEN !!! IK HEB TWEE KATTEN !!! EN JA !!!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken
is je hont al ingeent?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Kaddenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dank je.
[..]
KATTEN !!! IK HEB TWEE KATTEN !!! EN JA !!!
das heel wat and0rslekker faxen heel de dag echt genot![]()
Da's zeker wat anders.
Lekkorre riff trouwons.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Omdat je 3FMVideo-account zegt: "Concurrent van @twitwouter".quote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een probleem van gemaakt dat hij ook de boel online gooide en waarom zou ik.![]()
Dat wel, maar ik vind deze uitvoering maar raarquote:
Tante minthy!! O+
Ik doe Nico Dijkshoorn na Jongon!quote:Ik vind deze wel lekker, komt die riff veel meer naar voren..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind deze uitvoering maar raar|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
Die smoking-pics kan ik vergeten, hè?
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
Die smoking-pics kan ik vergeten, hè?![]()
![]()
Meh, ik ben het niet gewend. doe mij de normale versie maarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe Nico Dijkshoorn na Jongon!
[..]
Ik vind deze wel lekker, komt die riff veel meer naar voren..
Tante minthy!! O+
Top SR luisteren als een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Autist.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik ben het niet gewend. doe mij de normale versie maar|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
Top SR luisteren als een baasHoe heb je die schermen staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top SR luisteren als een baasThnx voor de playlist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dioen Hadewych
![]()
.
![]()
Top SR luisteren als een baasHou upload jij eigenlijk foto's vanaf je mobiel? Tenminste, ik neem aan dat deze met je mobiel gemaakt is... Ik krijg het met al m'n kennis van software/hardware/internet/mobiele shit niet voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Dit is een screenshot van zijn beeldschermen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou upload jij eigenlijk foto's vanaf je mobiel? Tenminste, ik neem aan dat deze met je mobiel gemaakt is... Ik krijg het met al m'n kennis van software/hardware/internet/mobiele shit niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
Schat dit zijn mijn 2 PC schermenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou upload jij eigenlijk foto's vanaf je mobiel? Tenminste, ik neem aan dat deze met je mobiel gemaakt is... Ik krijg het met al m'n kennis van software/hardware/internet/mobiele shit niet voor elkaar![]()
En DaMook: Ik heb het rechtscherm virtueel aan het onderste hoekje gehangen zodat mijn cursor allen onderin het hoekje naar het andere scherm kan springen.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Waarom neem jij aan dat een screenshot van een computer met een mobiel gemaakt is?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jeweetzz. Ik ben de eerste autist ter wereld die door "omgang met" besmet is geraakt. Niks genen en defecte neurotransmitters. Dat is me al meerdere keren toegebeten door m'n cliëntenquote:
Tante minthy!! O+
Noemde jij mij DaMook?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat dit zijn mijn 2 PC schermen
En DaMook: Ik heb het rechtscherm virtueel aan het onderste hoekje gehangen zodat mijn cursor allen onder het hoekje naar het andere scherm kan springen.Au.....
![]()
Haha, genoeg maar weerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeweetzz. Ik ben de eerste autist ter wereld die door "omgang met" besmet is geraakt. Niks genen en defecte neurotransmitters. Dat is me al meerdere keren toegebeten door m'n cliënten
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is een screenshot van zijn beeldschermen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En DaMook: Ik heb het rechtscherm virtueel aan het onderste hoekje gehangen zodat mijn cursor allen onderin het hoekje naar het andere scherm kan springen.Verdomme jongens, het is al laat!!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Waarom neem jij aan dat een screenshot van een computer met een mobiel gemaakt is?![]()
*druipt af met de staart tussen de benen en gaat in de hoek zitten krassen*Tante minthy!! O+
Nice, The Hives
Je leert snel mijn jongquote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En DaMook: Ik heb het rechtscherm virtueel aan het onderste hoekje gehangen zodat mijn cursor allen onderin het hoekje naar het andere scherm kan springen.. Al zie ik nu het nut er niet meer van in
.
En SkiddillyDaarna ga ik slapen hoor
Maar Noesje om je vraag te beantwoorden: https://play.google.com/s(...)mgurforandroid&hl=nllekker faxen heel de dag echt genot![]()
Geeft niet meisquote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verdomme jongens, het is al laat!!![]()
*druipt af met de staart tussen de benen en gaat in de hoek zitten krassen*![]()
![]()
Nee hij noemde mij damook, en als ie jou al zo zou noemen zou dat JEEEEEEEJ zijn voor jouquote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Noemde jij mij DaMook?Au.....
.
Ik vind het werkelijk geniaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je leert snel mijn jong. Al zie ik nu het nut er niet meer van in
.
Ik ga het scherm laten staan. Stom dat ik dat niet eerder heb verzonnenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Is altijd zooooo bescheiden gewebleven die DaMookquote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hij noemde mij damook, en als ie jou al zo zou noemen zou dat JEEEEEEEJ zijn voor jou.
Wat handig, ik kan gewoon aangeven dat ik hem wil downloaden en het juiste apparaat aangeven waarop de app moet. Nooit geweten, ik leer zo ontzettend veel deze nacht... Dank je!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Noesje om je vraag te beantwoorden: https://play.google.com/s(...)mgurforandroid&hl=nl
Tante minthy!! O+
Playlistje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Hehe, het is dat mijn tweede scherm niet bij mijn "apple experience" past anders had ik er ook nog steeds 2 zoals ik voor mijn mac hadquote:Op donderdag 27 december 2012 01:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk geniaal.
Ik ga het scherm laten staan. Stom dat ik dat niet eerder heb verzonnen. Toen had ik er altijd 2
. Toen stonden en reageerde ze overigens als 2 schermen langs elkaar
.
Dank je! De schaamte wordt er niet minder op, maar toch bedanktquote:
Tante minthy!! O+
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, het is dat mijn tweede scherm niet bij mijn "apple experience" past anders had ik er ook nog steeds 2 zoals ik voor mijn mac had. Toen had ik er altijd 2
. Toen stonden en reageerde ze overigens als 2 schermen langs elkaar
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n lekker bandje dit
Alwaysquote:Op donderdag 27 december 2012 01:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is altijd zooooo bescheiden gewebleven die DaMook.
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie lijst dit uur jongens godsamme
Ik ga luisteren
Tante minthy!! O+
Ik zit toch echt met menem headphones op nu te genieten van Bernhoft!quote:lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ja, maar de rest van die lijst is toch geen ruk aan?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit toch echt met menem headphones op nu te genieten van Bernhoft!Tante minthy!! O+
Paul de Leeeuw!!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van die lijst is toch geen ruk aan?
Pink Floyd
Tja... Of bij je schoonouders in Hoogeveen eten of met een groepje mensen dat ook alleen kerst zit te vieren uitgaan. Mijn keuze zou op dat laatste liggen gok ik, Hoogeveen
Tante minthy!! O+
Nah... Alleen met veel drank op en dat ga ik niet meemakenquote:
Tante minthy!! O+
Nee, Hey Youquote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welke draaien ze? Toch niet weer Another Brick he?![]()
Hey you. De single, niet de groetquote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welke draaien ze? Toch niet weer Another Brick he?
Tante minthy!! O+
Hey Youquote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welke draaien ze? Toch niet weer Another Brick he?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Wat een prachtig nummer!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat doe je zoveel daar dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
Tja... Of bij je schoonouders in Hoogeveen eten of met een groepje mensen dat ook alleen kerst zit te vieren uitgaan. Mijn keuze zou op dat laatste liggen gok ik, Hoogeveen![]()
Boodschappen halen, tanken en zo snel mogelijk maken dat ik er weer wegkomquote:
Tante minthy!! O+
Ik dacht te lezen dat mint zei "Hoogeveenquote:" en dat jij daar gekscherend op reageerde met "wat doe je daar zoveel dan? "
Dat deed hij ookquote:Op donderdag 27 december 2012 01:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat mint zei "Hoogeveen" en dat jij daar gekscheren op reageerde met "wat doe je daar zoveel dan
"
![]()
Alleen geen schoonouders en zeker niet daar
Tante minthy!! O+
Ja, klopt ook gewoon toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat mint zei "Hoogeveen" en dat jij daar gekscherend op reageerde met "wat doe je daar zoveel dan? "
![]()
Het was ook nog eens de Paul edit mensen
Ik heb er ook nog nooit van gehoord
Ik ook niet, maar nu jij het hardop zegt durf ik er ook voor uit te komenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb er ook nog nooit van gehoord
Tante minthy!! O+
Je gagball is weg!!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:22 schreef wolfrolf het volgende:
Wijnand immense n00b
Ga je ontslagbrief indienenTante minthy!! O+
Ik durf het altijd wel te zeggen hoor, vond het een lekkere plaat.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu jij het hardop zegt durf ik er ook voor uit te komen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die kutkerst is toch voorbij of watquote:
Oh ja subtitel ff anpasenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik moet mijn katten knuffelen en daarna ga ik slapen. Truste allemaal
.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 27 december 2012 01:23 schreef DaMook het volgende:
.
Trusten!!lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Wat deed ie?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:22 schreef wolfrolf het volgende:
Wijnand immense n00b
Ga je ontslagbrief indienen![]()
De groeten aan je hont, ik hoop dat je hem alsnog gaat laten inenten.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:23 schreef DaMook het volgende:
.
Truste
Tante minthy!! O+
Kent Iron Butterfly totaal niet en het nummer In A Gadda Da Vida ook nietquote:
Ik vind dat een epic fail
Maar dat is mijn mening
Ik ben dan ook al een ouwe lamlul van 30lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ach, jonkie!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kent Iron Butterfly totaal niet en het nummer In A Gadda Da Vida ook niet
Ik vind dat een epic fail
Maar dat is mijn mening
Ik ben dan ook al een ouwe lamlul van 30![]()
Ik ken het ook niet
Tante minthy!! O+
Sjaloom, Ali baba, shoarma...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
CRIMINEEL!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, jonkie!![]()
Ik ken het ook nietlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Mooi subtiel tussen verzonnen arabische woorden doorquote:
Vertel.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga door met je verhaaltje, je boeit meFGMTA.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
sopsopsopquote:Op donderdag 27 december 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga door met je verhaaltje, je boeit me
splut
pffrtlekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: