LOLquote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV veegde Genk van de mat van de zomer. PSV moet nederig zijn..Genk moet God straks op hun blote knietjes bedanken dat ze misschien tegen PSV mogen spelen .
Vroeger hebben ze de Hutu's en Tutsi's in Rwanda bij elkaar gezet...we hebben gezien tot welke toestanden dat heeft geleid.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Er zal ook nog eens alleen maar haat tussen de Nederlanders en de Belgen komen. Meer politie, rellen etc.
PSV'ers hebben tenminste iets te pronken. Maar als je wint tegen Napoli en verzaakt tegen de rest, zegt dat niet veel over de instelling in de EL natuurlijk nee.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PSV'ers die pronken met de winst op Napoli, maar er vergeten bij de zeggen hoe hard ze faalden tegen AIK en Dnipro
Alsof Brussel verder weg is dan Groningen.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:06 schreef Mdrop het volgende:
Hah heerlijk, op zondag om 12:30 voetballen in Anderlecht. Uurtje of 8 van huis dus.
Youtube... daar zeg je me wat. Alleen idioten trekken een conclusie op basis van YouTube filmpjes. Scheer je weg, idioot.quote:
Dat gaat ook een achterlijke rompslomp worden om het daadwerkelijk te regelen. De cultuurverschillen lijken klein, maar die gaan een stuk groter blijken als er daadwerkelijk onderhandelingen en formaties komen. Welke clubs gaan er toetreden, wat zijn de criteria, hoe zit het met promotie/degradatie, Play-offs?, competitie in tweeën? Transferreglementen. Dat gaat jaren duren voordat je dat alles goed geregeld hebt.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Smoofie het volgende:
En een BeNeliga kan toch nog niet btw, omdat de regels mbt transfers en spelers hier anders zijn. Jullie hebben geen minimum salaris voor spelers buiten de eu, wij wel.
Oke.. Goed punt.quote:
En het kan gewoon niet mbt tv-gelden nu. Het is niet zo dat FOX opeens 50 mil extra gaat betalen voor de Beneliga oid.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Smoofie het volgende:
En een BeNeliga kan toch nog niet btw, omdat de regels mbt transfers en spelers hier anders zijn. Jullie hebben geen minimum salaris voor spelers buiten de eu, wij wel.
Met Rupert Murdoch zitten we nog wel een tijdje veilig.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En het kan gewoon niet mbt tv-gelden nu. Het is niet zo dat FOX opeens 50 mil extra gaat betalen voor de Beneliga oid.
Eens.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Er is nog geen enkel onderzoek dat heeft aangetoond dat een beneliga financieel uit kan. Zolang dat onderzoek er niet is, hoeft er wat mij betreft niet over een beneliga gesproken te worden.
Hier ben ik het wel mee eens. Wanneer er geen concrete bewijzen zijn dat de clubs er financieel echt vooruit op gaan, hoeft het van mij sowieso niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Er is nog geen enkel onderzoek dat heeft aangetoond dat een beneliga financieel uit kan. Zolang dat onderzoek er niet is, hoeft er wat mij betreft niet over een beneliga gesproken te worden.
quote:
Er kan over gepraat worden of het volgens ons een toegevoegde waarde is of niet. Zowel financieel als sportief.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Jij zal dus nooit een objectieve mening krijgen...quote:
Goed punt idd. In Nederland moeten clubs spelers buiten de EU 4 ton ofzo betalen. In België kunnen ze voor een tros bananen een hele boot Afrikanen halen. Oneerlijke concurrentie dus.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Smoofie het volgende:
Wauw met een deel de wave doen, hier doen we het helaas met de hele stadionquote:
Jonge voor een kampioenswedstrijd kan iedereen wel zingen hoorquote:
Een deel?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wauw met een deel de wave doen, hier doen we het helaas met de hele stadion
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef bojan het volgende:
[..]
Jonge voor een kampioenswedstrijd kan iedereen wel zingen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |