Oh ga je zo doen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Genk is anders wel door in de Europa League. Iets wat je van de uitstekende eredivisieclubs niet kan zeggen.
Ben ik met je eens, maar vergelijk de bedragen die daar betaald worden aan salarissen en transfersommen eens met Nederlandse en Belgische clubs. We komen niet eens in de buurt, helaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Maar zoveel geld is er niet in Frankrijk en Italië. En het niveau van ITalië is sinds de glorie tijd van AC Milan van 5-10 jaar geleden aardig gedaald.
Ze hebben al moeite om mee te draaien in Belgiequote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef bojan het volgende:
[..]
Standard draait probleemloos mee in de Ligue 1.
Sinds Ron Jans weg is, is Standard terug beginnen draaien.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite om mee te draaien in Belgie
En jij denkt dat die arrogante Fransen er een paar Belgische kut clubjes bij willen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef bojan het volgende:
[..]
Standard draait probleemloos mee in de Ligue 1.
Vergelijk de schulden eens, dan denk ik dat je ook blij bent dat we daar niet in de buurt van komenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar vergelijk de bedragen die daar betaald worden aan salarissen en transfersommen eens met Nederlandse en Belgische clubs. We komen niet eens in de buurt, helaas.
Hebben ze niet echt daarquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergelijk de schulden eens, dan denk ik dat je ook blij bent dat we daar niet in de buurt van komen
In het heden leven aub.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ga je zo doen?![]()
PSV heeft al meer punten in Europa gehaald dan alle Belgische clubs bijelkaar, daar liggen we hier niet wakker van
EL
Enkel Standard wil zich aansluiten bij Ligue 1.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En jij denkt dat die arrogante Fransen er een paar Belgische kut clubjes bij willen?Wat ben jij heerlijk naïef.
Klopt. Maar in die landen is een heel andere cultuur. Bij AC was het altijd Berlusconi die even bij sprong, bij Inter Moratti.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergelijk de schulden eens, dan denk ik dat je ook blij bent dat we daar niet in de buurt van komen
Moet je nagaan dat PSV B, zomaar Napoli van de mat speelt. Die ook nog sinds 92 thuis niks verloren hebben, moet je zelfs een nagaan dat we met B teams spelen in EL terwijl jullie daar je best voor doenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef bojan het volgende:
[..]
In het heden leven aub.
De uitstekende eredivisieclubs die neerkijken op Genk liggen uit de EL tegen janneke en mieke terwijl Genk groepsleider werd in de EL. Geen reden om neer te kijken op Genk denk ik dan
Dan worden ze helemaal direct uitgelachen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Enkel Standard wil zich aansluiten bij Ligue 1.
Janneke en Mieke..quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef bojan het volgende:
[..]
In het heden leven aub.
De uitstekende eredivisieclubs die neerkijken op Genk liggen uit de EL tegen janneke en mieke terwijl Genk groepsleider werd in de EL. Geen reden om neer te kijken op Genk denk ik dan
PSV ligt eruit, Genk is door. Dan moet PSV vooral nederig zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Janneke en Mieke..![]()
Maar PSV heeft gewoon 2x Napoli weggeveegd en de rest laten lopen. Zo fucking goed zijn wij.
Nu jij weer.
Standard heeft beste fans van Benelux.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan worden ze helemaal direct uitgelachen.
PSV'ers die pronken met de winst op Napoli, maar er vergeten bij de zeggen hoe hard ze faalden tegen AIK en Dniproquote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Janneke en Mieke..![]()
Maar PSV heeft gewoon 2x Napoli weggeveegd en de rest laten lopen. Zo fucking goed zijn wij.
Nu jij weer.
Heb je überhaupt eens in Nederland een wedstrijd bekeken?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Standard heeft beste fans van Benelux.
Oke man. Dan mogen ze vast direct bij de Lique 1.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Standard heeft beste fans van Benelux.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)V-op-KRC-Genk-02.htmquote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef bojan het volgende:
[..]
PSV ligt eruit, Genk is door. Dan moet PSV vooral nederig zijn.
PSV veegde Genk van de mat van de zomer. PSV moet nederig zijn..quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef bojan het volgende:
[..]
PSV ligt eruit, Genk is door. Dan moet PSV vooral nederig zijn.
Nee, wel sfeerfilmpjes op youtubequote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Heb je überhaupt eens in Nederland een wedstrijd bekeken?
Ajaxquote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PSV'ers die pronken met de winst op Napoli, maar er vergeten bij de zeggen hoe hard ze faalden tegen AIK en Dnipro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |