De vooroordelen. Ik ben actueler dan menigeen denkt. Ga me niet meer verweren met voorbeelden.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:56 schreef sausagin het volgende:
[..]
Tong leeft dan ook nog in het verleden
ja maar we kopen ze in belgie dan ook gewoon om toch whahahahahahahahha ajax vieze valsspelers knjb whahhaahahhaquote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef eight het volgende:
Waarom zou Ajax dit in godsnaam willen? In Zeist zitten aardig wat bestuurders die Ajax een warm hart toedragen. Dat voordeel zijn ze kwijt als men met de BeNeLiga begint. Vooral bij een competitie die uit 2 landen bestaat wordt er extra aandacht besteed aan het bestrijden van partijdigheid.
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:19 schreef Terreros85 het volgende:
Club Brugge, Standard Luik, Anderlecht en Genk zijn leuke tegenstanders. De rest niet. Misschien 8 teams uit Nederland en vier uit Belgie. Er is ook wel een leuke competitie te maken van 12 clubs.
Ik snap al jaren niet wat er zo leuk is aan wedstrijden zoals Ajax - VVV en Heracles - FC Utrecht. Ik ben een neutreale voetbalkijker. Ik wil alleen topwedstrijden zien. Ik zie de Champions League ook liever in het weekend.
Bullshit. België bestaat ook uit twee landsdelen dus heb je bij Waalse tegen Vlaamse clubs ook een Waalse/Vlaamse scheidsrechter. We zijn toch geen kleine kindjes hé?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef eight het volgende:
Waarom zou Ajax dit in godsnaam willen? In Zeist zitten aardig wat bestuurders die Ajax een warm hart toedragen. Dat voordeel zijn ze kwijt als men met de BeNeLiga begint. Vooral bij een competitie die uit 2 landen bestaat wordt er extra aandacht besteed aan het bestrijden van partijdigheid.
Hebben die het beter dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef bojan het volgende:
[..]
Toch ook slecht voor de Belgische kleine clubs?
Met alle respect, maar als de eredivisie dan zoveel beter is dan de JPL, dan verdwijnen alle belgische clubs vanzelf wel uit de beneliga en heb jij jouw eredivisie terug.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
De Nederlandse ploegen hebben helemaal niets met een beneliga te winnen. Ten eerste levert het financieel niets op. Ten tweede voegen de Belgische ploegen sportief niets toe aan onze competitie.
Vorig jaar brulden de arrogante Belgen nog dat ze gehakt van Ajax en AZ zouden maken, maar ze dropen met hangende pootjes terug naar Belgenland.
Het is te hopen dat de Nederlandse clubs zich niet door die profiteurs en parasieten laten oplichten.
Niet overdrijven hé, denk wel dat de gemiddelde supporter eerder voor Brugge - Ajax zal kiezen (waaronder ik, want ik ben belg en ga niet naar NEC - Heerenveen kijken)quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Idd, gewoon niet met die Belgen in zee gaan, nogmaals kijkt men liever naar NEC - Heerenveen dan een Brugge - Ajax..
Op fok is het autisme gehalte nu eenmaal een pak groter dan in de gewone samenleving.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Veel nederlanders komen echt met bullshit argumenten, wat trekt meer kijkers, Ajax- Anderlecht of Ajax-VVV.
Bij Ajax-VVV komen (uh betalen) ook 50.000 toeschouwers.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Veel nederlanders komen echt met bullshit argumenten, wat trekt meer kijkers, Ajax- Anderlecht of Ajax-VVV.
Dan hoeven we er ook niet aan te beginnen. We zitten hier niet te wachten op dat negatieve betonvoetbal uit Belgenland.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef bojan het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als de eredivisie dan zoveel beter is dan de JPL, dan verdwijnen alle belgische clubs vanzelf wel uit de beneliga en heb jij jouw eredivisie terug.
... Wut?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Idd, gewoon niet met die Belgen in zee gaan, nogmaals kijkt men liever naar NEC - Heerenveen dan een Brugge - Ajax..
Kwam omdat het EL was. Straks bij Ajax in de EL zul je ook maar 20k man zien ofzo tegen Boekarest. Anyway, ik zie een Beneliga wel zitten met gewoon de 18 grootste clubs van beide landen. Zolang ze maar iets kunnen regelen met de UEFA mbt de CL en EL plaatsen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Ajax-VVV komen (uh betalen) ook 50.000 toeschouwers.
Vorig jaar speelde AZ trouwens tegen Anderlecht. Het was zeer frappant dat AZ toen het stadion niet vol kreeg.
Realismevoetbal hoor ik liever.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan hoeven we er ook niet aan te beginnen. We zitten hier niet te wachten op dat negatieve betonvoetbal uit Belgenland.
Hahahahaahahahahahaha. Neen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Op fok is het autisme gehalte nu eenmaal een pak groter dan in de gewone samenleving.
Een beneliga komt denk ik aardig in de buurt van de Italiaanse of Franse eerste klasse
Dan wennen nederlandse teams tenminste een beetje aan teams die ook verdedigen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan hoeven we er ook niet aan te beginnen. We zitten hier niet te wachten op dat negatieve betonvoetbal uit Belgenland.
100% mee eens.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Dat ligt meer aan AZ denk ik. De klappertjes moesten vroeg in bed liggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Ajax-VVV komen (uh betalen) ook 50.000 toeschouwers.
Vorig jaar speelde AZ trouwens tegen Anderlecht. Het was zeer frappant dat AZ toen het stadion niet vol kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |