Nee. In Belgie heeft elke club ze.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bestaan die nog in de eredivisie? :/
heb ik geen cijfers over en interesseert me niet! Een hoop boeiende matchen levert het op ookquote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel levert dat dan extra op? Heb je daar concrete cijfers over?
Da's nog een reden om geen beneliga te willen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. In Belgie heeft elke club ze.
Matchenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef bojan het volgende:
[..]
heb ik geen cijfers over en interesseert me niet! Een hoop boeiende matchen levert het op ook
Als je zo'n ingrijpende beslissing neemt om een beneliga te starten, dan lijkt het me handig uit te zoeken wat de financiële consequenties zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef bojan het volgende:
[..]
heb ik geen cijfers over en interesseert me niet! Een hoop boeiende matchen levert het op ook
Met een beetje logisch denken kom je er ook wel hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je zo'n ingrijpende beslissing neemt om een beneliga te starten, dan lijkt het me handig uit te zoeken wat de financiële consequenties zijn.
Jah is maar een voorbeeld hé.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat? Roda JC en NAC mag je er toch wel uithalen voor Heracles Almelo en ADO Den Haag.
Toch moet je dat met harde cijfers aan kunnen tonen. Want je zegt wel dat de kaartverkoop toeneemt, maar aangezien de Nederlandse stadions nu al vol zitten, lijkt het me niet dat daar veel extra valt te verdienen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef bojan het volgende:
[..]
Met een beetje logisch denken kom je er ook wel hoor
Sponsorgelden en TV gelden héquote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch moet je dat met harde cijfers aan kunnen tonen. Want je zegt wel dat de kaartverkoop toeneemt, maar aangezien de Nederlandse stadions nu al vol zitten, lijkt het me niet dat daar veel extra valt te verdienen.
Toch wel een aardig deel aangezien er nu een hele pak meer topwedstrijden zijn, en de afzetmarkt verdubbeldquote:Op woensdag 26 december 2012 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel levert dat dan extra op?
Hoeveel is dat concreet?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:47 schreef bojan het volgende:
[..]
Toch wel een aardig deel aangezien er nu een hele pak meer topwedstrijden zijn, en de afzetmarkt verdubbeld
Ik zie t wel zitten ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef bojan het volgende:
Ajax
Feyenoord
PSV
Twente
Heerenveen
Groningen
Utrecht
NAC Heracles
Vitesse
AZ
Roda JC ADO/RKC
NEC
Anderlecht
Club Brugge
Standard
KRC Genk
AA Gent
KV Mechelen
KV Kortrijk
Zulte Waregem
Geef toe, lekkere competitie toch!
En hopelijk kunnen de komende jaren clubs met potentieel zoals Beerschot, Antwerp, ADO Den Haag, Charleroi (en mss nog Nederlandse?) clubs stijgen ipv de zulte waregempjse en de rodaatjes
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is heel veel. Je hebt me overtuigd.
Vervang dan Kortrijk en Zulte Waregem maar door Antwerp/Charleroi en Beerschot en ik zie het ook helemaal zitten.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zie t wel zitten ja.
Nou, stuur een brief naar de KNVB en de belgische bond.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Vervang dan Kortrijk en Zulte Waregem maar door Antwerp/Charleroi en Beerschot en ik zie het ook helemaal zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |