Volgende week komen er wat dingetjes die ik wil dus dan kom ik wel bij je vragen of het nog nodig is.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:18 schreef Twinkly het volgende:
Als iemand nog bij Lindex gaat bestellen, zou ik dan deze mee mogen bestellen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgende week komen er wat dingetjes die ik wil dus dan kom ik wel bij je vragen of het nog nodig is.
Sterker nog, ik heb nog steeds NIET besteld!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:26 schreef Marrije het volgende:
We zijn inmiddels een dik uur verder.
Nog steeds zo sterk?
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:39 schreef becky27 het volgende:
Nog tips TM om online cheap te shoppen voor mijn meiden. Heb al wel een wisseling bij oliewood maar nog niet besteld...... Van uitstel komt afstel
Knap!!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog steeds NIET besteld!
Ik zag het inderdaad ook Marrije!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Knap!!
Ik ben blij dat ik wel heb besteld![]()
Vanmorgen nog even gekeken bij Limango, maar zag niks wat ik wilde hebben en het ding dat ik niet onaardig vond was niet in de goede maat. Wat dat betreft heeft de site van moonkids meer variatie in aanbod en ook de nieuwe(re) collectie. Maar was er wel vroeg voor opgestaan, was het proberen waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |