Volgende week komen er wat dingetjes die ik wil dus dan kom ik wel bij je vragen of het nog nodig is.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:18 schreef Twinkly het volgende:
Als iemand nog bij Lindex gaat bestellen, zou ik dan deze mee mogen bestellen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgende week komen er wat dingetjes die ik wil dus dan kom ik wel bij je vragen of het nog nodig is.
Sterker nog, ik heb nog steeds NIET besteld!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:26 schreef Marrije het volgende:
We zijn inmiddels een dik uur verder.
Nog steeds zo sterk?
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:39 schreef becky27 het volgende:
Nog tips TM om online cheap te shoppen voor mijn meiden. Heb al wel een wisseling bij oliewood maar nog niet besteld...... Van uitstel komt afstel
Knap!!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog steeds NIET besteld!
Ik zag het inderdaad ook Marrije!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Knap!!
Ik ben blij dat ik wel heb besteld![]()
Vanmorgen nog even gekeken bij Limango, maar zag niks wat ik wilde hebben en het ding dat ik niet onaardig vond was niet in de goede maat. Wat dat betreft heeft de site van moonkids meer variatie in aanbod en ook de nieuwe(re) collectie. Maar was er wel vroeg voor opgestaan, was het proberen waard
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Erg heheel herkenbaar, blijf dingen kopen, meisjes
Dat is met kleding voor kleine jongetjes iddquote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef Suikertante het volgende:
Nou, jongetjes... ik heb geen ervaring met meisjes maar zodra er streepjes op staan ben ik verliefd!!! Of als het een heel pakje is
PM over Moonkids is verzonden
Ik vond t wel leuk een shirt zonder print een keerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef Suikertante het volgende:
Oh die voor de grote stond hier ook open! Mijn werkwijze: ik zet al het leuks open, dan roep ik vriend, mag hij twee dingen kiezen en dat nemen we dan
Meestal wil hij alsnog de hele website bekijken en dan blijkt alsnog dat hij dezelfde dingen kiest als ik. Gelukkig!
Jammer!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze zijn tof suikertante!
En besteld en betaald!
Ben gelijk 100 euro armer
Humz, ik zit toch ook nog weer te twijfelen.. We zouden een actie kunnen doen samen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 05:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer!Ik ben nog wat vergeten, misschien. Wil sowieso eerst mijn bestelling afwachten, dan bestel ik zelf misschien wel nog een keer
![]()
Maar leuke dingen dames!
Ah, thnx voor de tip! Nu wilde ik beide jurkjes in 80 hebben, dan is ze rond een jaar oud, dus dan is het weer winter, ik vind dit fijne stofjes voor als het wat kouder is. T/m maat 68 hebben we al een overschot aan kledingquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:34 schreef Marrije het volgende:
Dat zwarte jurkje trouwens, Inca, dat heeft volgens mij ijzeren ringen op de schouders. Ik heb die gehad in het groen, vond het echt niks voor een baby, op dat tere huidje. Zou het pas vanaf maat 74 doen denk ik.
En 30 jaar later lopen ze er nog in.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
(...) en van die grote cijfers en sportopdrukken
Ja en niet te vergeten dat die cijfers en emblemen altijd gebarsten of vaal moeten zijn. Lekker stoerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is met kleding voor kleine jongetjes iddDat is dan ook nog wel eens wat kleurrijker. Maar grotere jongenskleding vind ik toch vaak wel goed zoeken naar iets dat me bevalt. Veeeeeel streepjes inderdaad (dat vind ik zelf ook leuk, maar niet alleen maar dat), anders vaak al snel effen, Spiderman of Cars en van die grote cijfers en sportopdrukken
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En 30 jaar later lopen ze er nog in.
Als ik dat had geweten had ik nog.wel gewachtquote:Op vrijdag 28 december 2012 05:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer!Ik ben nog wat vergeten, misschien. Wil sowieso eerst mijn bestelling afwachten, dan bestel ik zelf misschien wel nog een keer
![]()
Maar leuke dingen dames!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En 30 jaar later lopen ze er nog in.
Dat ook iddquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja en niet te vergeten dat die cijfers en emblemen altijd gebarsten of vaal moeten zijn. Lekker stoer![]()
[..]precies.
Jongenskleding zonder schreeuwerige emblemen
Hier vermoedelijk donkere/bruine haren en hopelijk lichte ogenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef Suikertante het volgende:
Haha dat dus, en wij krijgen vermoedelijk een nogal arisch ogende zoon..
Lief, maar zul je net zien dat de maat die jij dan nodig hebt uitverkocht is. Dus goed dat je gewoon hebt besteldquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik nog.wel gewacht![]()
Leuk Marjolijn! Dat broekje zat.ik ook nog.over te denken. Maar werd dan een beetje veel in die kleur
Bij h&m hebben ze ook leuk spul voor t voorjaar
Maar daar wacht ik nog wel even mee![]()
Geen idee hoe ze gaat groeien
Ik heb die, voor mijn buikbaby, via Marktplaats en hij was ongebruikt, zo'n mazzel en hij is prachtig! Dus ik zou speuren naar een.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef bellelena het volgende:
Is dat zo, dat geel soms gek staat? Dat wist ik helemaal niet![]()
En wat doe je nu, nu wil ik die hebben ja
Ik heb deze in mt 80 gekocht!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef Incantrix het volgende:
Oh, dat appelpakje
Ik ben ook echt een suffe doos, tot maat 74 hebben we echt bergen met kleding, maar tóch even de nieuwe H&M-dingetjes bekijken he?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01%2007317%2076205%2047%200135%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
VerliefdIk zou alleen niet weten in welke maat ik zoiets zou moeten kopen.
En de Moonkids kijk ik maar gewoon niet, ik had daar tijden geleden al een mooi jurkje gezien, maar we hebben als zo veeheel
Dat kan kloppen, ik heb ze bij een andere ebay store gekocht die ook Vaenait verkoopt, niet Vaenait zelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:24 schreef L4cs4p het volgende:
[..]
Ik zoek op ebay naar deze pakjes, maar kan ze niet vinden. Heb je een linkje?
let wel op de maatvoering! Hier een pakje 12-18 mnd wat nu mooi zit met 9 mnd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:24 schreef L4cs4p het volgende:
[..]
Ik zoek op ebay naar deze pakjes, maar kan ze niet vinden. Heb je een linkje?
Ja, even goed kijken naar de centimeters die in de omschrijving staan. Ik heb overigens 3-6 maanden besteld, maar die zien er wel echt groot uit, mijn baby (5 wk) kan die nog lang niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
let wel op de maatvoering! Hier een pakje 12-18 mnd wat nu mooi zit met 9 mnd.
Oeh, goeie tip, thanks!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef Phaidra het volgende:
Tip: de Name-it winkel in Haarlem heeft leegverkoop. Korting tot 70% op alles.
Dank jullie wel!! Wat een leuke pakjes hebben ze daarquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, even goed kijken naar de centimeters die in de omschrijving staan. Ik heb overigens 3-6 maanden besteld, maar die zien er wel echt groot uit, mijn baby (5 wk) kan die nog lang niet aan.
Crap zeg, die kende ik dus allemaal nog niet... En ik heb nog verlof...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh dat winkeltje ken ik nog niet suiker! Schandalig![]()
Wanneer ik weer in t centrum (en geen recalcitrante peuter bij me heb) ga ik er eens snuffelen!
Babalade en Noah ken je vast al?
brand? of billy & lilly?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
weet iemand nog wat de link is van die site die volgens mij Becky (d8 ik) plaatste? waren tuniekjes, sweatstof, met capuchon... beetje sportief/ basic...? anyone?
Ook Utrecht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Crap zeg, die kende ik dus allemaal nog niet... En ik heb nog verlof...gelukkig is het slecht weer.
/verdwijnt uit zelfbehoud weer uit dit topic, kind heeft écht genoeg
is ook moeilijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Marrije, me helemaal inhouden kon ik niet vandaag![]()
Ik ging voor een slaapzak en kwam ook nog met dit thuis![]()
Stond ik op de terugweg in de file in de parkeergarage
[ afbeelding ]
Die met die eendjes is leuk !quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Net twee pakjes voor mijn bébé binnen van Vaenait![]()
Weer prima kwaliteit en mooie kleuren!
beide sites? welke? vaenait?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ben zo vreselijk los gegaan op beide sites, diepe schaamte![]()
Neuh ! Moonkids en limangoquote:
Whaaaaaaaaaaaaa, te erg durf niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |