Sinds een paar minuten.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gezichtsuitdrukking, ook vastgeroest ?
Wie zingt er hier danquote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
Dit is echt lekker. Hoewel de versie met Paul mcCartney nog wel beter is.
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 26 december 2012 00:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja verrek, hij had geen schoenen.
Ejjjjjj.
Paul Mccartwelquote:
Haha, waarom onthoud je zulke dingen?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, toen wilde je moeder toch niet of zo?
Lastfm heb ik er volgens mij eraf gegooid. Liep altijd vast als ik een CD wilde draaien.
Minder roomsoesjes eten.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds een paar minuten.
Niet allemaal terecht, het Officiële Stempel van Goedkeuring ontbreekt bij een groot aantal hoger geplaatste nummers.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Kon niet, die posities waren al vergeven
Die heb ik zaterdag gegeten. Zouden die nu dan pas opspelen?quote:
maar Wondeful World staat hogerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat DIT erin? Wauw dat vind ik nog eens vooruitgang
Kwam ineens naar boven toen je het over Londen hadquote:Op woensdag 26 december 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, waarom onthoud je zulke dingen?
Ik scrobble ook amper nog, gebruik mm laptop niet zo vaak meer.
Nu ie eenmaal erin staat, kunnen er veel meer mensen op stemmen volgend jaar via de keuzelijstquote:Op woensdag 26 december 2012 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar Wondeful World staat hoger
Balenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:39 schreef D. het volgende:
Begint Sam te zingen, kapt de stream ermee
Die kan geen hoge kwaliteit aanquote:Op woensdag 26 december 2012 00:39 schreef D. het volgende:
Begint Sam te zingen, kapt de stream ermee
Soms heb je dat bij bepaalde zaken he, zie het als een teek, na een paar dagen? krijg je pas van die kringen om de beet.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heb ik zaterdag gegeten. Zouden die nu dan pas opspelen?
Ik eet ze nooit meer.
Mij hebben ze niets gevraagdquote:Op woensdag 26 december 2012 00:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Niet allemaal terecht, het Officiële Stempel van Goedkeuring ontbreekt bij een groot aantal hoger geplaatste nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |