Terechte klacht! Al vind ik je bericht nogal denigrerend tegen die vrouwen en Afrikanen. Als een groot deel van de sociale voorzieningen in Nederland afgeschaft zou worden, zou dat de autochtone Nederlandse man aantrekkelijker maken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef LXIV het volgende:
Ok, show #402 over vrouwen die een buitenlandse vriend hebben die uit algemene kansloosheid het land niet inkomt.
Zitten daar drie theemutsen in het bubbelbad Nederlandse mannen af te kraken, dat die zo ontzettend uncool zijn en dat ze nóóóit er maar aan zouden denken om met een Nederlandse man gezien te willen worden.
Ondertussen hebben ze wel allemaal een paar halfbruine kindjes uit Afrika uitgepoept, terwijl hun man aldaar geen cent kan bijdragen aan de opvoeding en het geld hier dus uit de steun moet komen. Betaalt door: natuurlijk, die sukkelige Nederlandse mannen waarmee ze nooit gezien willen worden.
Dan werd de vraag of iemand een gezin kon onderhouden tenminste weer interessant.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Terechte klacht! Al vind ik je bericht nogal denigrerend tegen die vrouwen en Afrikanen. Als een groot deel van de sociale voorzieningen in Nederland afgeschaft zou worden, zou dat de autochtone Nederlandse man aantrekkelijker maken.
??? Wat is dat nou voor een rare gedachtenkronkel??quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Terechte klacht! Al vind ik je bericht nogal denigrerend tegen die vrouwen en Afrikanen. Als een groot deel van de sociale voorzieningen in Nederland afgeschaft zou worden, zou dat de autochtone Nederlandse man aantrekkelijker maken.
Haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Piktussendedeur het volgende:
www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1315686
Vanaf 31:00.
Dit ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel amusant was dat die drie Hollandse koeien samen Hollandse mannen afkraakten en zelf met analfabeten gaan uit de 3'e wereld terwijl die schattige Indiase vrouw een hele leuke slimme Hollandse man had
Heb jij ook een relatie met iemand over de grenzen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
??? Wat is dat nou voor een rare gedachtenkronkel??
Wat hebben sociale voorzieningen te maken met de aantrekkelijkheid van Nederlandse mannen?
En hoezo als het afgeschaft wordt?
Omdat dan de vrouwen ineens financieel afhankelijk worden of zo?
Die vrouwen die hun buitenlandse man hierheen willen halen, hebben totaal niks aan welke sociale voorziening dan ook omdat die nl. voor hun situatie absoluut niet geldt. Ze kunnen nergens aanspraak op maken of gebruik van maken. Het is juist financieel honderd keer lastiger dan bij wijze van spreken een werkeloze, mislukte Nederlandse man, want die heeft nl. wel steun of een uitkering en die heeft geen cursussen en papieren nodig. Die heeft geen reisgeld nodig. Dus als je denkt dat verliefdheid te maken heeft met financien, dan zou geen enkele Nederlandse vrouw in het in haar hoofd halen om verliefd te worden op een Buitenlander. Moeilijker kun je het jezelf nl. niet maken...
We zijn weer hypocriet bezig. Een Nederlandse man met een buitenlandse vrouw is wel oké, maar een Nederlandse vrouw met een buitenlandse man nietquote:
Hey Ludo vriend van me!quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Bij een gezonde Nederlandse vent hadden ze ook geen schijn van kans gemaakt.
Als man betekent het dat je gewoon een groot territorium hebt. Als vrouw betekent het dat je wanhopig bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
We zijn weer hypocriet bezig. Een Nederlandse man met een buitenlandse vrouw is wel oké, maar een Nederlandse vrouw met een buitenlandse man niet
Dit zou inderdaad een biologische oorzaak kunnen hebben. Voor de man vergroot het de kans op nakomelingen als je interessant bent voor meer vrouwen. Als vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen buiten je groep, dan vormt dat een bedreiging. Het verkleint je kans op nakomelingen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef thenxero het volgende:
[..]
Als man betekent het dat je gewoon een groot territorium hebt. Als vrouw betekent het dat je wanhopig bent.
Ha ha... met een Turk. Maar dat is al van meer dan 25 jaar terug. Toen hoefde je niet aan al die eisen te voldoen. Je hoefde niet te trouwen, een huurhuis en een vast inkomen was genoeg. Geen cursus nodig, meteen een werkvergunning en na 1 jaar een permanente verblijfsvergunning en na 4 jaar Nederlanderschap.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Heb jij ook een relatie met iemand over de grenzen?
'Toevallig'? Die gasten willen gewoon verblijfsvergunning + uitkering... Doet me denken aan deze reclamequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
Haha ja, dat heb ik ook gezien. Ze hebben toevallig een buitenlandse man weten te strikken en nu doen ze alsof dat een bewuste keuze was omdat Nederlandse mannen hen niet aanspreken.Je gaat toch niet een hele nationaliteit afschrijven. Net zo sad als mannetjes op fok die alle Nederlandse vrouwen afkeuren.
Kan op zich best dat de Nederlandse mentaliteit je niet aanstaat. Maar om nou direct te zeggen dat je jezelf absoluut niet met een Nederlander ziet is natuurlijk wel weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
Haha ja, dat heb ik ook gezien. Ze hebben toevallig een buitenlandse man weten te strikken en nu doen ze alsof dat een bewuste keuze was omdat Nederlandse mannen hen niet aanspreken.Je gaat toch niet een hele nationaliteit afschrijven. Net zo sad als mannetjes op fok die alle Nederlandse vrouwen afkeuren.
Nah, dat is echt te ongenuanceerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
'Toevallig'? Die gasten willen gewoon verblijfsvergunning + uitkering... Doet me denken aan deze reclame
Och, nuance is nooit mijn sterkste punt geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, dat is echt te ongenuanceerd.
Als het een Turk is, dan is het goed ahahahahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha... met een Turk. Maar dat is al van meer dan 25 jaar terug. Toen hoefde je niet aan al die eisen te voldoen. Je hoefde niet te trouwen, een huurhuis en een vast inkomen was genoeg. Geen cursus nodig, meteen een werkvergunning en na 1 jaar een permanente verblijfsvergunning en na 4 jaar Nederlanderschap.
Als ik het nu zie hoe moeilijk het nu is, dan lijkt het me dat je wel heel sterk in je schoenen moet staan om het door te zetten. Dan is een Nederlandse man echt tien keer makkelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |