abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 december 2012 @ 21:00:28 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120765098
Ok, show #402 over vrouwen die een buitenlandse vriend hebben die uit algemene kansloosheid het land niet inkomt.

Zitten daar drie theemutsen in het bubbelbad Nederlandse mannen af te kraken, dat die zo ontzettend uncool zijn en dat ze nóóóit er maar aan zouden denken om met een Nederlandse man gezien te willen worden.

Ondertussen hebben ze wel allemaal een paar halfbruine kindjes uit Afrika uitgepoept, terwijl hun man aldaar geen cent kan bijdragen aan de opvoeding en het geld hier dus uit de steun moet komen. Betaalt door: natuurlijk, die sukkelige Nederlandse mannen waarmee ze nooit gezien willen worden.
The End Times are wild
pi_120765218
Terechte klacht.
nerovetsrethca
pi_120765307
Nou ja iig lusten ze boerenkool.
Ich hock in meinem Bonker
pi_120765580
Tja nederlandse wijven he :D
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_120765734
Vrouwen die met zulke kansloze Afrikanen gaan EN ook nogeens meedoen aan dat programma kan ik echt niet serieus nemen :')
pi_120768195
Die mooie tijd van toen komt nooit meer terug, zonde eigenlijk.
  dinsdag 25 december 2012 @ 22:45:23 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_120768263
Vrouwen met mokkababy's :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_120768373
Bij een gezonde Nederlandse vent hadden ze ook geen schijn van kans gemaakt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_120768652
Heb dat programma met veel plezier gekeken, suffe vrouwen ja :Y
pi_120806105
Die mannen krijgen geen steun. Dat is juist waarom het zo lastig is om hun mannen hier te krijgen. De vrouwen moeten twee keer zoveel verdienen als gemiddeld en een vast contract hebben. De Nederlandse partner moet volledig de buitenlandse partner onderhouden zolang deze geen werk heeeft.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:12:57 #11
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120807206
TS is zo'n sukkelige Nederlandse man waarmee ze nooit gezien willen worden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_120831159
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef LXIV het volgende:
Ok, show #402 over vrouwen die een buitenlandse vriend hebben die uit algemene kansloosheid het land niet inkomt.

Zitten daar drie theemutsen in het bubbelbad Nederlandse mannen af te kraken, dat die zo ontzettend uncool zijn en dat ze nóóóit er maar aan zouden denken om met een Nederlandse man gezien te willen worden.

Ondertussen hebben ze wel allemaal een paar halfbruine kindjes uit Afrika uitgepoept, terwijl hun man aldaar geen cent kan bijdragen aan de opvoeding en het geld hier dus uit de steun moet komen. Betaalt door: natuurlijk, die sukkelige Nederlandse mannen waarmee ze nooit gezien willen worden.
Terechte klacht! Al vind ik je bericht nogal denigrerend tegen die vrouwen en Afrikanen. Als een groot deel van de sociale voorzieningen in Nederland afgeschaft zou worden, zou dat de autochtone Nederlandse man aantrekkelijker maken.
pi_120834322
Wel amusant was dat die drie Hollandse koeien samen Hollandse mannen afkraakten en zelf met analfabeten gaan uit de 3'e wereld terwijl die schattige Indiase vrouw een hele leuke slimme Hollandse man had _O-
  donderdag 27 december 2012 @ 21:40:39 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120837268
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef polderturk het volgende:

[..]

Terechte klacht! Al vind ik je bericht nogal denigrerend tegen die vrouwen en Afrikanen. Als een groot deel van de sociale voorzieningen in Nederland afgeschaft zou worden, zou dat de autochtone Nederlandse man aantrekkelijker maken.
Dan werd de vraag of iemand een gezin kon onderhouden tenminste weer interessant.
The End Times are wild
pi_120838420
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef polderturk het volgende:

[..]

??? Wat is dat nou voor een rare gedachtenkronkel??
Wat hebben sociale voorzieningen te maken met de aantrekkelijkheid van Nederlandse mannen?
En hoezo als het afgeschaft wordt?
Omdat dan de vrouwen ineens financieel afhankelijk worden of zo?

Die vrouwen die hun buitenlandse man hierheen willen halen, hebben totaal niks aan welke sociale voorziening dan ook omdat die nl. voor hun situatie absoluut niet geldt. Ze kunnen nergens aanspraak op maken of gebruik van maken. Het is juist financieel honderd keer lastiger dan bij wijze van spreken een werkeloze, mislukte Nederlandse man, want die heeft nl. wel steun of een uitkering en die heeft geen cursussen en papieren nodig. Die heeft geen reisgeld nodig. Dus als je denkt dat verliefdheid te maken heeft met financien, dan zou geen enkele Nederlandse vrouw in het in haar hoofd halen om verliefd te worden op een Buitenlander. Moeilijker kun je het jezelf nl. niet maken...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_120851705
Vroeger heette dat gewoon een mulatto.
No.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:05:55 #19
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_120857326
quote:
Haha. :')

Doet me een beetje denken aan 'Exotische Liefde'. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_120863761
Ik ken zo'n inferieur schepsel die nu helemaal smoorverliefd is op een neger die ze ontmoet heeft tijdens "vrijwilligerswerk" in Afrika. Het zijn ook altijd dezelfden.
No.
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:05:20 #21
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_120863824
Die chick uit India is wel nice. :9
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_120863872
Niks mis met Nederlandse mannen.
Don't pull my strings.
pi_120864133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel amusant was dat die drie Hollandse koeien samen Hollandse mannen afkraakten en zelf met analfabeten gaan uit de 3'e wereld terwijl die schattige Indiase vrouw een hele leuke slimme Hollandse man had _O-
Dit ja.

Deze vrouwen zie je net als in 'Grenzeloos verliefd' binnen een paar jaar (al dan niet in het bezit van wat mocca gekleurde obstakels) op zoek naar een Nederlandse man.
pi_120876776
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:

[..]

??? Wat is dat nou voor een rare gedachtenkronkel??
Wat hebben sociale voorzieningen te maken met de aantrekkelijkheid van Nederlandse mannen?
En hoezo als het afgeschaft wordt?
Omdat dan de vrouwen ineens financieel afhankelijk worden of zo?

Die vrouwen die hun buitenlandse man hierheen willen halen, hebben totaal niks aan welke sociale voorziening dan ook omdat die nl. voor hun situatie absoluut niet geldt. Ze kunnen nergens aanspraak op maken of gebruik van maken. Het is juist financieel honderd keer lastiger dan bij wijze van spreken een werkeloze, mislukte Nederlandse man, want die heeft nl. wel steun of een uitkering en die heeft geen cursussen en papieren nodig. Die heeft geen reisgeld nodig. Dus als je denkt dat verliefdheid te maken heeft met financien, dan zou geen enkele Nederlandse vrouw in het in haar hoofd halen om verliefd te worden op een Buitenlander. Moeilijker kun je het jezelf nl. niet maken...
Heb jij ook een relatie met iemand over de grenzen?
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:53:22 #25
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_120877046

:9~
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')