SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kun je wel uitgebreid eten noemenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het hoofdgerecht.
Gang 1; apperetiefje
Gang 2; voorgerecht
Gang 3; tussengerecht
Gang 4; hoofdgerecht
Gang 5; tussengerecht
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En dankje![]()
![]()
en dan allemaal kleine gerechtjes neem ik aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Ja, het hoofdgerecht. Gang 1; apperetiefje Gang 2; voorgerecht Gang 3; tussengerecht Gang 4; hoofdgerecht Gang 5; tussengerecht Gang 6; nagerecht Gang 7; koffie/thee/rum En dankje
![]()
![]()
![]()
Ik zeg en type altijd: Ik ga naar onder.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat ' onder beneden ' ?
Eetse
Maar correct Nederlands is: Ik ga naar beneden.![]()
Wat is dit danquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het hoofdgerecht.
Gang 1; apperetiefje
Gang 2; voorgerecht
Gang 3; tussengerecht
Gang 4; hoofdgerecht
Gang 5; tussengerecht
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En dankje![]()
![]()
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zeg en type altijd: Ik ga naar onder.
Maar correct Nederlands is: Ik ga naar beneden..
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan allemaal kleine gerechtjes neem ik aan
So far; (rest is nog een geheim)
Gang 1; achterham met meloen
Gang 2; soep
Gang 3; ragout in bladerdeeg/zalm in bladerdeeg uit de oven
Gang 4; biefstuk, salades, boontjes in spek, aardappelkroketjes.
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik heb er geen problemen mee hoor, ik snap het welquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En hij zit langs me en niet hij zit naast me![]()
![]()
Wat is er niet te begrijpen dan? Menu is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, ik kan het echt niet begrijpen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is dat voor een onzinquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En hij zit langs me en niet hij zit naast me
Mijn oom zit naast me hoor
lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard
So far; (rest is nog een geheim)
Gang 1; achterham met meloen
Gang 2; soep
Gang 3; ragout in bladerdeeg/zalm in bladerdeeg uit de oven
Gang 4; biefstuk, salades, boontjes in spek, aardappelkroketjes.
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen
Benieuwd naar het nagerecht.
Wel gezellig ook, lekker lang tafelen![]()
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, ik kan het echt niet begrijpenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er niet te begrijpen dan? Menu is toch duidelijk?
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ikLimburgersquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin
Mijn oom zit naast me hoor![]()
![]()
Jaa, ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Benieuwd naar het nagerecht.
Wel gezellig ook, lekker lang tafelen
Vind het ook leuk. Tussen de gangen door spelletjes doen
Traditie vanuit de Engelse kant van de familiequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppen
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ik
[..]
Limburgers1e Kerstdag standaard een 7 gangen menu.
Oei, Engels bloed. Leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Traditie vanuit de Engelse kant van de familie1e Kerstdag standaard een 7 gangen menu.
![]()
![]()
Omdat het leuk is uitgebreid te koken. Vind ik, tenminstequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppen
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ik
[..]
Limburgers.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |