SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kun je wel uitgebreid eten noemenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het hoofdgerecht.
Gang 1; apperetiefje
Gang 2; voorgerecht
Gang 3; tussengerecht
Gang 4; hoofdgerecht
Gang 5; tussengerecht
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En dankje![]()
![]()
en dan allemaal kleine gerechtjes neem ik aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Ja, het hoofdgerecht. Gang 1; apperetiefje Gang 2; voorgerecht Gang 3; tussengerecht Gang 4; hoofdgerecht Gang 5; tussengerecht Gang 6; nagerecht Gang 7; koffie/thee/rum En dankje
![]()
![]()
![]()
Ik zeg en type altijd: Ik ga naar onder.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat ' onder beneden ' ?
Eetse
Maar correct Nederlands is: Ik ga naar beneden.![]()
Wat is dit danquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het hoofdgerecht.
Gang 1; apperetiefje
Gang 2; voorgerecht
Gang 3; tussengerecht
Gang 4; hoofdgerecht
Gang 5; tussengerecht
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En dankje![]()
![]()
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zeg en type altijd: Ik ga naar onder.
Maar correct Nederlands is: Ik ga naar beneden..
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan allemaal kleine gerechtjes neem ik aan
So far; (rest is nog een geheim)
Gang 1; achterham met meloen
Gang 2; soep
Gang 3; ragout in bladerdeeg/zalm in bladerdeeg uit de oven
Gang 4; biefstuk, salades, boontjes in spek, aardappelkroketjes.
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik heb er geen problemen mee hoor, ik snap het welquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En hij zit langs me en niet hij zit naast me![]()
![]()
Wat is er niet te begrijpen dan? Menu is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, ik kan het echt niet begrijpen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is dat voor een onzinquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En hij zit langs me en niet hij zit naast me
Mijn oom zit naast me hoor
lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard
Gang 2; soep
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen
Benieuwd naar het nagerecht.
Wel gezellig ook, lekker lang tafelen![]()
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, ik kan het echt niet begrijpenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er niet te begrijpen dan? Menu is toch duidelijk?
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ikLimburgersquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin
Mijn oom zit naast me hoor![]()
![]()
Jaa, ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Benieuwd naar het nagerecht.
Wel gezellig ook, lekker lang tafelen
Vind het ook leuk. Tussen de gangen door spelletjes doen
Traditie vanuit de Engelse kant van de familiequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppen
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ik
[..]
Limburgers1e Kerstdag standaard een 7 gangen menu.
Oei, Engels bloed. Leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Traditie vanuit de Engelse kant van de familie1e Kerstdag standaard een 7 gangen menu.
![]()
![]()
Omdat het leuk is uitgebreid te koken. Vind ik, tenminstequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppen
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ik
[..]
Limburgers.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uitgebreid koken is ook leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het leuk is uitgebreid te koken. Vind ik, tenminste.
Maar dan moet het zijn wanneer IK er zin in heb. Wat nou als je met Kerst totaal geen zin hebt om te koken.![]()
![]()
![]()
Dan doe je het niet. Simpel zat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uitgebreid koken is ook leuk.
Maar dan moet het zijn wanneer IK er zin in heb. Wat nou als je met Kerst totaal geen zin hebt om te koken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dan is het altijd lastig plannen he.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uitgebreid koken is ook leuk.
Maar dan moet het zijn wanneer IK er zin in heb. Wat nou als je met Kerst totaal geen zin hebt om te koken.![]()
Soms moet je ook weleens dingen doen als je er op het moment zelf eigenlijk geen zin in hebt.
En je zal zien dat als je dan bezig bent het toch wel leuk is.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard
Gang 2; soep
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen![]()
![]()
Daarom Kerstquote:![]()
Allemaal dat vooraf afgesproken op die ene bepaalde dag. Ik heb er niets mee
Ik start liever om 3 uur 's middags als ik zin heb om te koken![]()
![]()
Soms moet je zin makenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan is het altijd lastig plannen he.
Soms moet je ook weleens dingen doen als je er op het moment zelf eigenlijk geen zin in hebt.
En je zal zien dat als je dan bezig bent het toch wel leuk is.![]()
![]()
Prima toch. Ik vind kerst wel leuk, TGND en haar familie ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom Kerst![]()
Allemaal dat vooraf afgesproken op die ene bepaalde dag. Ik heb er niets mee
Ik start liever om 3 uur 's middags als ik zin heb om te koken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En wat als je er dan geen zin in hebt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of gewoon een soort Kerstmaal in de zomer maken![]()
De biefstuk was kwijt
Maar nu gaan we met 10 min aan ons hoofdgerecht
Ja, is ook primaquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch. Ik vind kerst wel leuk, TGND en haar familie ook.![]()
![]()
![]()
Dan wachten we tot de herfst?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat als je er dan geen zin in hebt?![]()
![]()
Dus jij organiseert een grote bbq voor familie, maar op de dag zelf blijkt dat je er eigenlijk toch niet zoveel zin in hebt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan wachten we tot de herfst?
Ja sorry mensen, kom in de herfst maar terug.![]()
BBQ is nog iets heel anders dan tachtig gangen bereiden hequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij organiseert een grote bbq voor familie, maar op de dag zelf blijkt dat je er eigenlijk toch niet zoveel zin in hebt.
Ja sorry mensen, kom in de herfst maar terug.
Maar ook de bbq is spontaan ja (vlees ligt zomers toch wel in de vriezer klaar!).![]()
![]()
Daarom, soms maak je maar gewoon zin. Als je afspreekt een 7-gangen diner te koken, dan maak je die ook. Vind ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij organiseert een grote bbq voor familie, maar op de dag zelf blijkt dat je er eigenlijk toch niet zoveel zin in hebt.
Ja sorry mensen, kom in de herfst maar terug.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die moeders ook. Komen allemaal het geluk in Nederland beproeven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mamsel. Paps is 100% twents![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die moeders ook. Komen allemaal het geluk in Nederland beproeven.
Maar het is mn pa die de 7 gangen bereid overigens. Die is kok geweest
Jaaa, ik zeg toch ook dat het prima isquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom, soms maak je maar gewoon zin. Als je afspreekt een 7-gangen diner te koken, dan maak je die ook. Vind ik.
Ik kan er alleen met m'n eigen kop niet bij, want ik zou zoiets dus nooit kunnen/willen
Maar zoals ik al zei, dat ligt aan mij(n opvoeding) waarschijnlijk![]()
![]()
Maar je snapt mijn punt he.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
BBQ is nog iets heel anders dan tachtig gangen bereiden he
Maar ook de bbq is spontaan ja (vlees ligt zomers toch wel in de vriezer klaar!).
Spontaan is leuk als je met 2 personen bent ofzo, maar anders zul je toch echt dingen moeten plannen, en ja dan kan het zijn dat je als het dan zo ver is er wat minder zin in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |