SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kun je wel uitgebreid eten noemenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het hoofdgerecht.
Gang 1; apperetiefje
Gang 2; voorgerecht
Gang 3; tussengerecht
Gang 4; hoofdgerecht
Gang 5; tussengerecht
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En dankje![]()
![]()
en dan allemaal kleine gerechtjes neem ik aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Ja, het hoofdgerecht. Gang 1; apperetiefje Gang 2; voorgerecht Gang 3; tussengerecht Gang 4; hoofdgerecht Gang 5; tussengerecht Gang 6; nagerecht Gang 7; koffie/thee/rum En dankje
![]()
![]()
![]()
Ik zeg en type altijd: Ik ga naar onder.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat ' onder beneden ' ?
Eetse
Maar correct Nederlands is: Ik ga naar beneden.![]()
Wat is dit danquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het hoofdgerecht.
Gang 1; apperetiefje
Gang 2; voorgerecht
Gang 3; tussengerecht
Gang 4; hoofdgerecht
Gang 5; tussengerecht
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En dankje![]()
![]()
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zeg en type altijd: Ik ga naar onder.
Maar correct Nederlands is: Ik ga naar beneden..
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan allemaal kleine gerechtjes neem ik aan
So far; (rest is nog een geheim)
Gang 1; achterham met meloen
Gang 2; soep
Gang 3; ragout in bladerdeeg/zalm in bladerdeeg uit de oven
Gang 4; biefstuk, salades, boontjes in spek, aardappelkroketjes.
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik heb er geen problemen mee hoor, ik snap het welquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En hij zit langs me en niet hij zit naast me![]()
![]()
Wat is er niet te begrijpen dan? Menu is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, ik kan het echt niet begrijpen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is dat voor een onzinquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En hij zit langs me en niet hij zit naast me
Mijn oom zit naast me hoor
lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard
Gang 2; soep
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen
Benieuwd naar het nagerecht.
Wel gezellig ook, lekker lang tafelen![]()
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, ik kan het echt niet begrijpenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er niet te begrijpen dan? Menu is toch duidelijk?
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ikLimburgersquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin
Mijn oom zit naast me hoor![]()
![]()
Jaa, ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Benieuwd naar het nagerecht.
Wel gezellig ook, lekker lang tafelen
Vind het ook leuk. Tussen de gangen door spelletjes doen
Traditie vanuit de Engelse kant van de familiequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppen
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ik
[..]
Limburgers1e Kerstdag standaard een 7 gangen menu.
Oei, Engels bloed. Leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Traditie vanuit de Engelse kant van de familie1e Kerstdag standaard een 7 gangen menu.
![]()
![]()
Omdat het leuk is uitgebreid te koken. Vind ik, tenminstequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen zoveel werk erin stoppen
Maar dat komt door hoe ik ben opgevoed denk ik
[..]
Limburgers.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uitgebreid koken is ook leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het leuk is uitgebreid te koken. Vind ik, tenminste.
Maar dan moet het zijn wanneer IK er zin in heb. Wat nou als je met Kerst totaal geen zin hebt om te koken.![]()
![]()
![]()
Dan doe je het niet. Simpel zat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uitgebreid koken is ook leuk.
Maar dan moet het zijn wanneer IK er zin in heb. Wat nou als je met Kerst totaal geen zin hebt om te koken.
Ja dan is het altijd lastig plannen he.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uitgebreid koken is ook leuk.
Maar dan moet het zijn wanneer IK er zin in heb. Wat nou als je met Kerst totaal geen zin hebt om te koken.![]()
Soms moet je ook weleens dingen doen als je er op het moment zelf eigenlijk geen zin in hebt.
En je zal zien dat als je dan bezig bent het toch wel leuk is.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard
Gang 2; soep
Gang 4 zijn we overigens nog niet mee begonnen![]()
![]()
Daarom Kerstquote:![]()
Allemaal dat vooraf afgesproken op die ene bepaalde dag. Ik heb er niets mee
Ik start liever om 3 uur 's middags als ik zin heb om te koken![]()
![]()
Soms moet je zin makenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan is het altijd lastig plannen he.
Soms moet je ook weleens dingen doen als je er op het moment zelf eigenlijk geen zin in hebt.
En je zal zien dat als je dan bezig bent het toch wel leuk is.![]()
![]()
Prima toch. Ik vind kerst wel leuk, TGND en haar familie ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom Kerst![]()
Allemaal dat vooraf afgesproken op die ene bepaalde dag. Ik heb er niets mee
Ik start liever om 3 uur 's middags als ik zin heb om te koken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En wat als je er dan geen zin in hebt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of gewoon een soort Kerstmaal in de zomer maken![]()
De biefstuk was kwijt
Maar nu gaan we met 10 min aan ons hoofdgerecht
Ja, is ook primaquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch. Ik vind kerst wel leuk, TGND en haar familie ook.![]()
![]()
![]()
Dan wachten we tot de herfst?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat als je er dan geen zin in hebt?![]()
![]()
Dus jij organiseert een grote bbq voor familie, maar op de dag zelf blijkt dat je er eigenlijk toch niet zoveel zin in hebt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan wachten we tot de herfst?
Ja sorry mensen, kom in de herfst maar terug.![]()
BBQ is nog iets heel anders dan tachtig gangen bereiden hequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij organiseert een grote bbq voor familie, maar op de dag zelf blijkt dat je er eigenlijk toch niet zoveel zin in hebt.
Ja sorry mensen, kom in de herfst maar terug.
Maar ook de bbq is spontaan ja (vlees ligt zomers toch wel in de vriezer klaar!).![]()
![]()
Daarom, soms maak je maar gewoon zin. Als je afspreekt een 7-gangen diner te koken, dan maak je die ook. Vind ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij organiseert een grote bbq voor familie, maar op de dag zelf blijkt dat je er eigenlijk toch niet zoveel zin in hebt.
Ja sorry mensen, kom in de herfst maar terug.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die moeders ook. Komen allemaal het geluk in Nederland beproeven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mamsel. Paps is 100% twents![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die moeders ook. Komen allemaal het geluk in Nederland beproeven.
Maar het is mn pa die de 7 gangen bereid overigens. Die is kok geweest
Jaaa, ik zeg toch ook dat het prima isquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom, soms maak je maar gewoon zin. Als je afspreekt een 7-gangen diner te koken, dan maak je die ook. Vind ik.
Ik kan er alleen met m'n eigen kop niet bij, want ik zou zoiets dus nooit kunnen/willen
Maar zoals ik al zei, dat ligt aan mij(n opvoeding) waarschijnlijk![]()
![]()
Maar je snapt mijn punt he.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
BBQ is nog iets heel anders dan tachtig gangen bereiden he
Maar ook de bbq is spontaan ja (vlees ligt zomers toch wel in de vriezer klaar!).
Spontaan is leuk als je met 2 personen bent ofzo, maar anders zul je toch echt dingen moeten plannen, en ja dan kan het zijn dat je als het dan zo ver is er wat minder zin in hebt.![]()
Spreek je ook vloeiend en accentloos Engels?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is mn pa die de 7 gangen bereid overigens. Die is kok geweest![]()
![]()
Niet helemaal vloeiend, met een echt brits accentje, en beter Engels dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Spreek je ook vloeiend en accentloos Engels?
Mja, een diner o.i.d. moet je plannen. Een bbq niet hoor. Die ontstaat altijd spontaan hier (ja ook voor een grote groep).quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je snapt mijn punt he.
Spontaan is leuk als je met 2 personen bent ofzo, maar anders zul je toch echt dingen moeten plannen, en ja dan kan het zijn dat je als het dan zo ver is er wat minder zin in hebt.![]()
Brits accentjequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet helemaal vloeiend, met een echt brits accentje, en beter Engels dan de gemiddelde Nederlander![]()
Bij mij hoor je super goed dat ik uit Nederland kom als ik Engels praat. En bij het Duits hoor je totaal niets.![]()
![]()
Ben ik het niet mee eens hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, een diner o.i.d. moet je plannen. Een bbq niet hoor. Die ontstaat altijd spontaan hier (ja ook voor een grote groep).
Ik hoef hier echt niet een uur van te voren pas te gaan bellen als ik wil gaan bbqen met mijn hele vriendengroep, grote kans dat de meeste niet kunnen.![]()
Dan verschillen onze vriendengroepen. Waarschijnlijk hebben ze zomers zelf ook de bbq klaar staan danquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens hoor.
Ik hoef hier echt niet een uur van te voren pas te gaan bellen als ik wil gaan bbqen met mijn hele vriendengroep, grote kans dat de meeste niet kunnen.![]()
![]()
Engelse mensen complimenteren mij altijd met mijn spraak, maar kunnen aan sommige dingen wel horen dat ik niet uit Engeland zelf kom.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Brits accentje![]()
Bij mij hoor je super goed dat ik uit Nederland kom als ik Engels praat. En bij het Duits hoor je totaal niets.What you forget, you are gonna repeat.
Jij bent ook nog een stuk jongerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan verschillen onze vriendengroepen. Waarschijnlijk hebben ze zomers zelf ook de bbq klaar staan dan
En ik gok dat de meeste van je vriendengroep nog op school zit
Ik denk dat de vriendengroep van Royco meerendeels werkt
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 19:52:45 ]![]()
Maar een Nederlander zou het niet merken denk je?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Engelse mensen complimenteren mij altijd met mijn spraak, maar kunnen aan sommige dingen wel horen dat ik niet uit Engeland zelf kom.![]()
![]()
Zo gek is het toch niet dat de meeste mensen dan al andere afspraken/verplichtingen lijkt mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan verschillen onze vriendengroepen. Waarschijnlijk hebben ze zomers zelf ook de bbq klaar staan dan![]()
Zeg je nu dat ik oud ben?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een stuk jonger![]()
![]()
En ja, iedereen werkt, sommige hebben al kinderen etc etcquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een stuk jonger
Ik denk dat de vriendengroep van Royco meerendeels werkt![]()
Mijn Engelse lerares (komt zelf uit Engeland) dacht dat ik in Engeland geboren was en Engels dus mijn moerstaal is. Vind het wel een tof compliment.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als ik alleen maar Engels zou praten, een vreemde zou ontmoeten en zou zeggen dat ik een uitwisselingsstudent ben (al eens gedaan) geloven ze mequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar een Nederlander zou het niet merken denk je?
Kostte me wel moeite niet te reageren op de dingen die hij in het Nederlands zei
Is niet gek. Maar wat denk jij dat ze om 6 uur gaan doen op een dag met 30 graden en volle zon. Iedereen in de goede mood, iedereen honger. Komt goed hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet dat de meeste mensen dan al andere afspraken/verplichtingen lijkt mij
+ het kan ook zijn dat ik om 2 uur ofzo dan al besluit te bbq'en
Waar gaat dit eigenlijk nog over
Geniet van jullie Kersteten mensen![]()
De pizza was ook lekker![]()
![]()
Ik heb ook geen tijd om spontaan ieder moment ergens te komen bbq'enquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat de vriendengroep van Royco meerendeels werkt.
50/50 met school werkquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat de vriendengroep van Royco meerendeels werkt![]()
![]()
Hahahquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik alleen maar Engels zou praten, een vreemde zou ontmoeten en zou zeggen dat ik een uitwisselingsstudent ben (al eens gedaan) geloven ze me
Kostte me wel moeite niet te reageren op de dingen die hij in het Nederlands zei
Ik moet wel altijd lachen om hoe Nederlanders Duits proberen te praten![]()
![]()
Wow, dat is wel het beste compliment dat je kunt krijgen jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
Mijn Engelse lerares (komt zelf uit Engeland) dacht dat ik in Engeland geboren was en Engels dus mijn moerstaal is. Vind het wel een tof compliment.![]()
![]()
Ik zeg altijd dat mijn Duits slechter is dan het is. Maar ik vind het gewoon een kuttaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hahah
Ik moet wel altijd lachen om hoe Nederlanders Duits proberen te praten
Dat heb ik nou met Engelsquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat mijn Duits slechter is dan het is. Maar ik vind het gewoon een kuttaal![]()
![]()
Engels vind ik de mooiste taal die er isquote:
Duits de kutste
ik zit vol
nu nog een jointje en mijn kerst is compleetLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
dan wel brits engelsquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Engels vind ik de mooiste taal die er is
Duits de kutsteLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
4e gang is klaar. Tot straks!Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
heey manquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja jij woont ook zo ver wegquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tijd om spontaan ieder moment ergens te komen bbq'en.
![]()
![]()
Geboren vijanden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duits de kutste![]()
Duits is wel de Herrensprache he![]()
![]()
Aangebrande haas
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Frans is een kuttaal, vooral om uit te sprekenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duits de kutste
duits is makkelijk, zelfs grammaticaal![]()
Dat vinden er niet veel volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Frans is een kuttaal, vooral om uit te spreken
duits is makkelijk, zelfs grammaticaal![]()
![]()
Ich habe das gewusen aber ich bin das vergessenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat vinden er niet veel volgens mij14 SHADES OF GREY
ik vind duits wel prettig klinken eigenlijk maar heb wel moeite om het goed te verstaanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Mja, ik heb nooit moeite gehad met welke uitspraak dan ook. Geef mij een zin, lees me hem voor zodat ik de klank in die taal ken, en ik kan teksten oplezen, alsof ik al jaren die taal spreek, terwijl ik geen idee heb wat er staatquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Frans is een kuttaal, vooral om uit te spreken
duits is makkelijk, zelfs grammaticaal
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:04 schreef Giertje het volgende:
ik vind duits wel prettig klinken eigenlijk maar heb wel moeite om het goed te verstaan![]()
Dat is wel merkwaardig![]()
![]()
jammer ik zoek iemand die een hebreeuwse tekst voor me kan vertalenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik heb nooit moeite gehad met welke uitspraak dan ook. Geef mij een zin, lees me hem voor zodat ik de klank in die taal ken, en ik kan teksten oplezen, alsof ik al jaren die taal spreek, terwijl ik geen idee heb wat er staatLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Probeer een theologie studentquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
jammer ik zoek iemand die een hebreeuwse tekst voor me kan vertalen14 SHADES OF GREY
Even serieus, is dat zo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
jammer ik zoek iemand die een hebreeuwse tekst voor me kan vertalen![]()
![]()
mja ik kijk wel een oud duitse toespraken van bepaalde duitse voormalige leidersquote:
en daar zit dan ondertiteling bij dan kan ik het wel volgen
maar zonder ondertiteling snap ik de helft nietLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Toespraken in het Duitsquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kijk wel een oud duitse toespraken van bepaalde duitse voormalige leiders
en daar zit dan ondertiteling bij dan kan ik het wel volgen
maar zonder ondertiteling snap ik de helft niet![]()
![]()
ja ik maak geen geintjequote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
denk dat ik wel andere toespraken bekijk dan jijquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Die van een zekere schilder?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
denk dat ik wel andere toespraken bekijk dan jij14 SHADES OF GREY
Ik zie anders geregeld nazi toespraken hoor. Dat de inhoud kut is, doet niets af aan de genialiteit die de taal met zich meebrengt tijdens toespraken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
denk dat ik wel andere toespraken bekijk dan jij![]()
uhuh die jaquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
de inhoud kut vergeet niet dat er in die tijd een hele andere mentaliteit was dan nuquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie anders geregeld nazi toespraken hoor. Dat de inhoud kut is, doet niets af aan de genialiteit die de taal met zich meebrengt tijdens toespraken.
voor die tijd werd het voor waar aangenomenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Toespraken van andere leiders van tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
de inhoud kut vergeet niet dat er in die tijd een hele andere mentaliteit was dan nu
voor die tijd werd het voor waar aangenomen14 SHADES OF GREY
dan ga ik effe die tekst zoekenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ff kijken of m'n vriendin uit Israël online is
momentLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja weet ik. Maar voor mij (en ik hoop voor de meesten.. ) is het dus kut/slecht/wat dan ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
de inhoud kut vergeet niet dat er in die tijd een hele andere mentaliteit was dan nu
voor die tijd werd het voor waar aangenomen
Ik studeer geschiedenis met als 'specialisme' Duitse geschiedenis
![]()
![]()
klopt en daar word soms nog harder in gelogen dan toendertijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toespraken van andere leiders van tegenwoordig ookLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik heb een hoge intresse voor wo2 zakenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar voor mij (en ik hoop voor de meesten.. ) is het dus kut/slecht/wat dan ook
Ik studeer geschiedenis met als 'specialisme' Duitse geschiedenis
is ook het enige waar ik echt intresse in heb
deze tekst trouwens
Savri maranan ve-rabanan ve-rabotai:
Barukh attah Adonai Eloheinu melekh ha-olam, borei peri ha-gafen.
Barukh attah Adonai Eloheinu melekh ha-olam, asher kiddeshanu
be-mitzvotai ve-ratza vanu, ve-shabbat kodsho beahavah uvratzon hinchilanu,
zikaron lemaaseh vereishit. Ki hu yom techillah lemikraei kodesh,
zekher litziat mitzrayim. Ki vanu vacharta, veotanu kiddashta,
mikol ha-amim. Ve-shabat kodeshekha be-ahavah uvratzon hinchaltanu.
Barukh attah Adonai me-kadesh ha-Shabbat. AmenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
En de meeste slikken het ook nog als zoete koekquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt en daar word soms nog harder in gelogen dan toendertijd14 SHADES OF GREY
kloptquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de meeste slikken het ook nog als zoete koekLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
En Home Alonequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
De hele dag geen fuck op tv, geen kerstfilm niks...
Vanavond om half 9 op rtl4 Ice Age
![]()
Coolquote:als ik echt niets te doen heb
14 SHADES OF GREY
Heb ik ook veel te veel al over gelezen. Alleen het militaire gebeuren boeit me niet bijzonder veel (al weet ik daar ook te veel overquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een hoge intresse voor wo2 zakenis ook het enige waar ik echt intresse in heb
deze tekst trouwens
Savri maranan ve-rabanan ve-rabotai:
Barukh attah Adonai Eloheinu melekh ha-olam, borei peri ha-gafen.
Barukh attah Adonai Eloheinu melekh ha-olam, asher kiddeshanu
be-mitzvotai ve-ratza vanu, ve-shabbat kodsho beahavah uvratzon hinchilanu,
zikaron lemaaseh vereishit. Ki hu yom techillah lemikraei kodesh,
zekher litziat mitzrayim. Ki vanu vacharta, veotanu kiddashta,
mikol ha-amim. Ve-shabat kodeshekha be-ahavah uvratzon hinchaltanu.
Barukh attah Adonai me-kadesh ha-Shabbat. Amen)
![]()
het militaire gebeuren vind ik dan wel intressant lees geregeld over veldslagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik ook veel te veel al over gelezen. Alleen het militaire gebeuren boeit me niet bijzonder veel (al weet ik daar ook te veel over)
machtig mooi vind ik datLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
geen haast mee het is een intro van een rap nummer over de holocaustquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Helaas niet online. Wanneer moet je het weten?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik vind gewoon jammer...quote:
Nou hebben we genoeg filmpjes voor de kinderen liggen hoor. Maarja een leuke kerstfilm dan weer net niet![]()
Ik lees er wel eens wat over, omdat het vaak ook wel van belang is op politieke beslissingen. Dan wil ik daar ook de dieper liggende reden van weten. Soms wordt iets beslist op basis van een verloren verdslag. Dan wil ik ook wat over die veldslag weten, zoals waarom werd die verloren, wat waren de verliezen etc.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
het militaire gebeuren vind ik dan wel intressant lees geregeld over veldslagen
machtig mooi vind ik dat![]()
Ok, als ik haar weer online zie, zal ik het vragenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen haast mee het is een intro van een rap nummer over de holocaust![]()
![]()
uhuh dat is ook intressantquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lees er wel eens wat over, omdat het vaak ook wel van belang is op politieke beslissingen. Dan wil ik daar ook de dieper liggende reden van weten. Soms wordt iets beslist op basis van een verloren verdslag. Dan wil ik ook wat over die veldslag weten, zoals waarom werd die verloren, wat waren de verliezen etc.
mijn "Favo" veldslag is toch wel operatie market garden
Det Som En Gang Var
cool ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok, als ik haar weer online zie, zal ik het vragen
Det Som En Gang Var
Waar Montgomery zijn hand overspeeldequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh dat is ook intressant
mijn "Favo" veldslag is toch wel operatie market garden
Luister dan gewoon naar de Amerikanen..![]()
Ik vind Rommel wel in interessante man. Een van de weinig goeie Duitse Generaals14 SHADES OF GREY
zoals prins bernhard zeiquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar Montgomery zijn hand overspeelde
Luister dan gewoon naar de Amerikanen..
mijn land kan zich niet nog een succes van montgomery veroorlovenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Rommel is een geniequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind Rommel wel in interessante man. Een van de weinig goeie Duitse GeneraalsLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Een van de weinige goede Duitse generaals?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind Rommel wel in interessante man. Een van de weinig goeie Duitse Generaals![]()
Duitsland had heel wat goede generaals. Alleen werden ze belemmerd door het optreden van snorremans.![]()
Ik bedoel dus niet openlijk voorstander van Snorremans en zijn denkbeelden. Rommel was geen Nazi en een briljant strateegquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een van de weinige goede Duitse generaals?![]()
Duitsland had heel wat goede generaals. Alleen werden ze belemmerd door het optreden van snorremans.14 SHADES OF GREY
Hitler had zich sowieso wat minder met zijn generale staf moeten bemoeienquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een van de weinige goede Duitse generaals?![]()
Duitsland had heel wat goede generaals. Alleen werden ze belemmerd door het optreden van snorremans.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ahzo. Ik doelde meer op strategisch en tactisch gebied.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet openlijk voorstander van Snorremans en zijn denkbeelden. Rommel was geen Nazi en een briljant strateeg![]()
![]()
Zeker als Hitler zijn zin niet had doorgedrukt in Rusland dan had de oorlog heel anders kunnen aflopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
Hitler had zich sowieso wat minder met zijn generale staf moeten bemoeien14 SHADES OF GREY
Vast wel meer goeie Generaals maar Rommel is een van de weinige die ik van naam kenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahzo. Ik doelde meer op strategisch en tactisch gebied.14 SHADES OF GREY
hij had rusland kunnen winnen maar zijn veldtoch naar rusland werd vertraagd omdat ie de italianen moest helpen tegen griekenlandquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker als Hitler zijn zin niet had doorgedrukt in Rusland dan had de oorlog heel anders kunnen aflopenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
guderian en steiner waren ook wel goeie officierenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel meer goeie Generaals maar Rommel is een van de weinige die ik van naam kenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heinz Guderian, Erich von Manstein, Hermann Hoth, Albert Kesselring zijn er enkele..quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel meer goeie Generaals maar Rommel is een van de weinige die ik van naam ken![]()
![]()
Waarschijnlijk de belangrijkste reden voor het niet slagen. Anders waren vermoed ik zowel Leningrad en Moskou gevallen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij had rusland kunnen winnen maar zijn veldtoch naar rusland werd vertraagd omdat ie de italianen moest helpen tegen griekenland![]()
dat denk ik wel want toen de winter inviel stonden de duitsers al in de voorsteden van moskouquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de belangrijkste reden voor het niet slagen. Anders waren vermoed ik zowel Leningrad en Moskou gevallen.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Daarom.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat denk ik wel want toen de winter inviel stonden de duitsers al in de voorsteden van moskou
Maar of de Sovjet-Unie zou capituleren na het vallen van het Kremlin? Daarover zou ik geen uitspraak durven doen.![]()
Zo, alles klaar, zelfs de keuken is weer schoon
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
dat denk ik niet stalin was in staat om zijn hele volk op te offeren voor hij zich zou overgevenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom.
Maar of de Sovjet-Unie zou capituleren na het vallen van het Kremlin? Daarover zou ik geen uitspraak durven doen.
moskou zou dan meer een prestige overwinning zijn geweest dan van belangLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik vermoed ook van niet, maar gelukkig hebben we daar nooit antwoord op gekregen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat denk ik niet stalin was in staat om zijn hele volk op te offeren voor hij zich zou overgeven
moskou zou dan meer een prestige overwinning zijn geweest dan van belang
Feit is zeker dat Hitler het einde van de oorlog bespoedigde.![]()
dat sowieso maar soms vind ik het wel intressant om over dat soort dingen na te denkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook van niet, maar gelukkig hebben we daar nooit antwoord op gekregen.
Feit is zeker dat Hitler het einde van de oorlog bespoedigde.
en mezelf dan af te vragen wat als dit of dat anders zou zijn gegaanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wat zou er gebeurd zijn als Snorremans de eerste wereld oorlog niet overleefd had?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso maar soms vind ik het wel intressant om over dat soort dingen na te denken
en mezelf dan af te vragen wat als dit of dat anders zou zijn gegaan14 SHADES OF GREY
Ohja, dat is ook zeker anders. Ik kan ook uren nadenken over het feit dat wat er zou zijn gebeurd als bijv. Hitler wél naar zijn generaals had geluisterd. Of wat als Hitler voor de oorlog uitbrak om het leven kwam. Dan was Göring de Führer geweest. Zou er dan ook oorlog zijn geweest?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso maar soms vind ik het wel intressant om over dat soort dingen na te denken
en mezelf dan af te vragen wat als dit of dat anders zou zijn gegaan![]()
dan zou duitsland verschillende staten hebben gehad onder de weimarrepubliekquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zou er gebeurd zijn als Snorremans de eerste wereld oorlog niet overleefd had?
hij heeft duitsland verenigt toendertijd in de tijd van crisisLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Op termijn zou er vanzelf weer een oorlog uitbreken. Duitsland verloor teveel gebied en werd opgescheept met belachelijke herstelbetalingen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zou er gebeurd zijn als Snorremans de eerste wereld oorlog niet overleefd had?![]()
Of zouden Joden dan een ster hebben moet dragen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook zeker anders. Ik kan ook uren nadenken over het feit dat wat er zou zijn gebeurd als bijv. Hitler wél naar zijn generaals had geluisterd. Of wat als Hitler voor de oorlog uitbrak om het leven kwam. Dan was Göring de Führer geweest. Zou er dan ook oorlog zijn geweest?14 SHADES OF GREY
vlak rudolf hess niet uit die had ook vrij veel machtquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook zeker anders. Ik kan ook uren nadenken over het feit dat wat er zou zijn gebeurd als bijv. Hitler wél naar zijn generaals had geluisterd. Of wat als Hitler voor de oorlog uitbrak om het leven kwam. Dan was Göring de Führer geweest. Zou er dan ook oorlog zijn geweest?
maar goed ja ik denk wel dat er dan oorlog was geweest
goering was zeer hebberig en zuchtend naar macht kijk maar naar al die titels die hij zichzelf gaf toendertijdLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Precies. Dat is interessant om over na te denken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of zouden Joden dan een ster hebben moet dragen?![]()
als het niet de joden waren geweest was er wel een andere catagorie die de sjaak zou zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of zouden Joden dan een ster hebben moet dragen?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
7 december 1934 benoemde Hitler Göring tot zijn opvolgerquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
vlak rudolf hess niet uit die had ook vrij veel macht
maar goed ja ik denk wel dat er dan oorlog was geweest
goering was zeer hebberig en zuchtend naar macht kijk maar naar al die titels die hij zichzelf gaf toendertijd
Edit: zeg ik zo uit m'n hoofd eh.. geen idee of de datum precies klopt![]()
![]()
aah okee dacht dat dat pas na hess kwamquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
7 december 1934 benoemde Hitler Göring tot zijn opvolger
Edit: zeg ik zo uit m'n hoofd eh.. geen idee of de datum precies kloptLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gezellig onderwerp!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het niet de joden waren geweest was er wel een andere catagorie die de sjaak zou zijn
14 SHADES OF GREY
Nee, en korte tijd erna werd dat in een wet vastgelegd ofzo. Dat mocht Hitler sneuvelen de SS, SA, Wehrmacht en ambtenaren onder leiding van Göring kwamen te staan en een eed van trouw moesten zweren op Göring.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee dacht dat dat pas na hess kwam
Hess zou partijleider worden.![]()
Ja zeker, nu terug naar seks.quote:Welk standje was populair tijdens de oorlog?
14 SHADES OF GREY
aaah okee op die manierquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, en korte tijd erna werd dat in een wet vastgelegd ofzo. Dat mocht Hitler sneuvelen de SS, SA, Wehrmacht en ambtenaren onder leiding van Göring kwamen te staan en een eed van trouw moesten zweren op Göring.
Hess zou partijleider worden.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Is ook niet heel bekend. Voor het grote publiek werd Göring op de eerste dag van de oorlog benoemd tot opvolger van Hitler.quote:![]()
![]()
ik vind het bijzonder dat jij op zon jonge leeftijd daar kennis in hebtquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is ook niet heel bekend. Voor het grote publiek werd Göring op de eerste dag van de oorlog benoemd tot opvolger van Hitler.
dat is vrij zeldzaamLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Boekenwurm en gezegend met een perfecte kennis van de Duitse taal. Dus dat betekent veel extra literatuurquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het bijzonder dat jij op zon jonge leeftijd daar kennis in hebt
dat is vrij zeldzaam![]()
![]()
ik ben ook een boekenwurm vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boekenwurm en gezegend met een perfecte kennis van de Duitse taal. Dus dat betekent veel extra literatuur
maar dan nog lezen doen niet veel mensen meer tegenwoordigLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Klopt, maar het is gewoon ontzettend interessant allemaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook een boekenwurm vind ik heerlijk
maar dan nog lezen doen niet veel mensen meer tegenwoordig![]()
![]()
absoluut ik lees al vanaf mijn kindertijd over die tijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is gewoon ontzettend interessant allemaal
en nog steeds leer ik dingen bijLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ook. Wil gewoon alles weten over Duitslandquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut ik lees al vanaf mijn kindertijd over die tijd
en nog steeds leer ik dingen bij![]()
En ja, leren doe je iedere dag![]()
![]()
whahahaha ik ben sowieso een geschiedenisliefhebberquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ook. Wil gewoon alles weten over Duitsland![]()
En ja, leren doe je iedere dag
en niet alleen over duitsland
Det Som En Gang Var
die heb ik ook nog gelezenquote:
Det Som En Gang Var
Ik ook, maar Duitsland springt er gewoon uit bij mij. Komt vanwege m'n achtergrond denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha ik ben sowieso een geschiedenisliefhebber
en niet alleen over duitsland![]()
![]()
en dat is?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ook, maar Duitsland springt er gewoon uit bij mij. Komt vanwege m'n achtergrond denk ik
ben je wel eens in berlijn geweest?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Liefjes!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben half Duits. En ik kom bijna iedere maand in Berlijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dat is?
ben je wel eens in berlijn geweest?![]()
![]()
Ik ookquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:aah okeequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben half Duits. En ik kom bijna iedere maand in Berlijn
mja ik ben er een keer geweest wat een schitterende stad is dat geweldig gewoonLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Zekers. En nog geweldig om uit te gaan ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
aah okee
mja ik ben er een keer geweest wat een schitterende stad is dat geweldig gewoon![]()
![]()
wat heb je allemaal gegeten dan?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
dat ook heb daar wel wat cocktailbars bezochtquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zekers. En nog geweldig om uit te gaan ook
en victoriapark vond ik ook mooi schitterend uitzichtLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja, daar bij de waterval is het goed toeven op een zomerse avondquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook heb daar wel wat cocktailbars bezocht
en victoriapark vond ik ook mooi schitterend uitzicht![]()
![]()
Gang 1; achterham met meloenquote:
Gang 2; soep
Gang 3; ragout/zalm in bladerdeeg uit de oven
Gang 4; biefstuk, witlofsalade, boontjes in spek rolletjes, aardappelkroketjes
Gang 5; champagne en fruit
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En net gang 5 op. Nu een half uurtje wachten.What you forget, you are gonna repeat.
Hou je het nog vol?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gang 2; soep
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En net gang 5 op. Nu een half uurtje wachten.
Ik zou dat echt niet kunnen![]()
ja dat geloof ik directquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, daar bij de waterval is het goed toeven op een zomerse avondtering das echt veel maar wel lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gang 2; soep
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En net gang 5 op. Nu een half uurtje wachten.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Met ruime pauzes ertussen is het wel te doen hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hou je het nog vol?
Ik zou dat echt niet kunnen
Tussen elke gang minimaal een half uur/driekwartier
Zit nu vol, maar bij gang 6, over een half uur, vast niet meer.What you forget, you are gonna repeat.
Ben blij dat jij het wel leuk vindquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met ruime pauzes ertussen is het wel te doen hoor
Zit nu vol, maar bij gang 6, over een half uur, vast niet meer.. Ik zou echt niet de hele avond aan tafel door kunnen brengen
![]()
![]()
oow dan is het wel te doen jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met ruime pauzes ertussen is het wel te doen hoor
Zit nu vol, maar bij gang 6, over een half uur, vast niet meer.
Det Som En Gang Var
Tussen elke gang gaan we in de woonkamer zitten. Kletsen, spelletjes doen, andere dingen doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het wel leuk vind. Ik zou echt niet de hele avond aan tafel door kunnen brengen
Hmm oke, dan is het misschien nog te doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tussen elke gang gaan we in de woonkamer zitten. Kletsen, spelletjes doen, andere dingen doen..
![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gang 2; soep
Gang 6; nagerecht
Gang 7; koffie/thee/rum
En net gang 5 op. Nu een half uurtje wachten..
En met al die pauzes ertussen zou ik het ook wel kunnen.
Veel in een keer eten kan ik niet, maar als ik het spreid over langere tijd kan ik het wel.
Wat veel mensen een normaal bord eten vinden vind ik veel, maar verspreid eet ik zelfs nog meer
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Het zijn inderdaad kleine porties vergeleken bij normaal. We zitten met zijn 7enen, maar er is gekookt voor 4, zegmaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt goed.
En met al die pauzes ertussen zou ik het ook wel kunnen.
Veel in een keer eten kan ik niet, maar als ik het spreid over langere tijd kan ik het wel.
Wat veel mensen een normaal bord eten vinden vind ik veel, maar verspreid eet ik zelfs nog meer
.
Mwah met al doe pauzes zou ik alles voor 1 ook wel op kunnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad kleine porties vergeleken bij normaal. We zitten met zijn 7enen, maar er is gekookt voor 4, zegmaar., maar lijkt me wel gezellig
.
Wij hebben gisteren mini pizza's gedaan bij mijn moeder (soort gourmet maar dan met pizza's), vandaag chinees bij mijn tante en morgen gourmet bij mijn vader.
Vrij standaard, maar wel gezellig en lekker.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Kleintje maar. Auto's stonden te dicht op elkaar. Er niet uitkomen en toen boemquote:
Wel beschadigd als ik het goed zie. Waarom schijnt die klote lantaarnpaal niet feller![]()
![]()
Oh, het is bij het uitrijden van een parkeervak geweest?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kleintje maar. Auto's stonden te dicht op elkaar. Er niet uitkomen en toen boem
Wel beschadigd als ik het goed zie. Waarom schijnt die klote lantaarnpaal niet feller![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah met al doe pauzes zou ik alles voor 1 ook wel op kunnen, maar lijkt me wel gezellig
.
Wij hebben gisteren mini pizza's gedaan bij mijn moeder (soort gourmet maar dan met pizza's), vandaag chinees bij mijn tante en morgen gourmet bij mijn vader.
Vrij standaard, maar wel gezellig en lekker.
Gewoon file geparkeerd in de straat (geen vakken). Wel slecht hoor om zo tegen de andere auto aan te rijdenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, het is bij het uitrijden van een parkeervak geweest?![]()
![]()
Ik moest eens vol op de rem.... Ik was eigenlijk net te laat met reageren maarja daar kan je ook niet altijd iets aan doen...quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kleintje maar. Auto's stonden te dicht op elkaar. Er niet uitkomen en toen boem
Wel beschadigd als ik het goed zie. Waarom schijnt die klote lantaarnpaal niet feller
Het kwam omdat er een idioot opeens de weg op ging, de auto voor mij was even iets sneller met reageren dan ik dus stond eerder stil + ik had een langere remweg dus ik kwam op zijn auto terecht..
Uiteindelijk een klein stootje gegeven na volle bak remmen - er was niks te zien aan de auto waar ik in reed, het kentekenplaat vertoonde misschien ergens een deukje, bij de auto voor mij liet een kleed los van zijn kofferbak.Rustig aan.![]()
Dan kun je gewoon niet rijden neequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon file geparkeerd in de straat (geen vakken). Wel slecht hoor om zo tegen de andere auto aan te rijden![]()
![]()
Thuis!!
Wie komt mij gezelschap houden?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als 't kon, kwam ik wel even langsquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis!!
Wie komt mij gezelschap houden?.
![]()
Ik ga bijschijnen met de zaklampquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon niet rijden nee![]()
![]()
Ramptoeristquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga bijschijnen met de zaklamp![]()
![]()
Je bent lief!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als 't kon, kwam ik wel even langs.
Ik heb whiskey in huis hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry, geen vervoerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent lief!!
Ik heb whiskey in huis hoor![]()
. Morgen ga ik kijken of mijn motor het nog doet
![]()
![]()
We komen de dagen wel door zo jaquote:. Dat van jou klinkt beter
.
Ik heb jullie even nodig!!
Ik heb raad nodig. Mijn zoon is 14 (en een half) en die wil oud en nieuw echt niet meer met mama vieren.
Hoe oud waren jullie toen je oud en nieuw met vrienden ging vieren ipv met ouders?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ging welquote:![]()
Veels te vroeg wakker om 5 uur ofzo, om 12 uur weer even geslapen, 5 uur wakker, naar m'n ouders gegaan om te eten, en nu net weer terug![]()
![]()
Wordt tijd voor je rijbewijs B!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, geen vervoer. Morgen ga ik kijken of mijn motor het nog doet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga ik in januari mee beginnen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt tijd voor je rijbewijs B!![]()
15 denk ik...quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb raad nodig. Mijn zoon is 14 (en een half) en die wil oud en nieuw echt niet meer met mama vieren.
Hoe oud waren jullie toen je oud en nieuw met vrienden ging vieren ipv met ouders?
Volgens mij dronk ik het eerste jaar nog niks toen ik ergens anders oud en nieuw vierde, maar kan ook goed 16/17 zijn en dat ik wel wat dronk....
Maar ehm, waar wilt hij het vieren, misschien kan hij eventjes naar huis komen na 12 om jou ook gelukkig nieuw jaar te wensen?Rustig aan.![]()
16 jaar dat lijkt mij een goeie leeftijd afhankelijk van wat hij gaat doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe oud waren jullie toen je oud en nieuw met vrienden ging vieren ipv met ouders?14 SHADES OF GREY
Ohwquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging wel![]()
Veels te vroeg wakker om 5 uur ofzo, om 12 uur weer even geslapen, 5 uur wakker, naar m'n ouders gegaan om te eten, en nu net weer terug![]()
![]()
En dat baseer je op??quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
16 jaar dat lijkt mij een goeie leeftijd afhankelijk van wat hij gaat doenMjah maar hij is al bijna 15quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
15 denk ik...
Volgens mij dronk ik het eerste jaar nog niks toen ik ergens anders oud en nieuw vierde, maar kan ook goed 16/17 zijn en dat ik wel wat dronk....
Maar ehm, waar wilt hij het vieren, misschien kan hij eventjes naar huis komen na 12 om jou ook gelukkig nieuw jaar te wensen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee Huppel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Thuis!!
Wie komt mij gezelschap houden?Rustig aan.![]()
16/17 volgens mij en moest dan wel tot 12u bij mn ouders blijven, pas daarna mocht ik gaan. Dat duurde tot na mn18e.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe oud waren jullie toen je oud en nieuw met vrienden ging vieren ipv met ouders?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
De leeftijd is geen issue, het gaat er om waar en bij wie hij is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat baseer je op??
[..]
Mjah maar hij is al bijna 15
En jouw mening of dat je familie bij elkaar moet zijn met het inluiden van het nieuwe jaar.Rustig aan.![]()
Neuh. Ik vind de leeftijd meer een issue. Waar en bij wie maak ik mij geen zorgen om.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De leeftijd is geen issue, het gaat er om waar en bij wie hij is.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier ook zoiets.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16/17 volgens mij en moest dan wel tot 12u bij mn ouders blijven, pas daarna mocht ik gaan. Dat duurde tot na mn18e.14 SHADES OF GREY
Ik zie niemand van mn familie met oud en nieuwquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jouw mening of dat je familie bij elkaar moet zijn met het inluiden van het nieuwe jaar.
[b]AirwiN schreef [/b]
gisteren bood ik aan langs te komen om massage olie te brengen, in ruil voor een massage, toen werd dat genegeerdquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent lief!!
Ik heb whiskey in huis hoor![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat valt heel erg tegen denk ik...quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik was 15 denk ik. Maar meisjes zijn wel verstandiger![]()
Zo is dat, veel slimmer altijd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik was 15 denk ik. Maar meisjes zijn wel verstandigerRustig aan.![]()
Zijn er ouders bij en komt ie na 12 uur naar huis ? Lekker laten gaan.
Je vertelt het verhaal maar half Huppel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de leeftijd meer een issue. Waar en bij wie maak ik mij geen zorgen om.
Ik bedoel als iemand dichtbij woont kan je compromisen maken, en als iemand ver weg woont niet.Rustig aan.![]()
Meeste meisjes zijn verstandiger dan jongens op die leeftijdquote:14 SHADES OF GREY
Jij was bij Evie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren bood ik aan langs te komen om massage olie te brengen, in ruil voor een massage, toen werd dat genegeerd
Je gaat Evie toch niet in de steek laten voor mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is niet de indruk die ik heb...quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste meisjes zijn verstandiger dan jongens op die leeftijd
Ik denk dat het niet zoveel verschilt van elkaar.![]()
Tgaat om jou en je zoon dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie niemand van mn familie met oud en nieuwRustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was bij Evie.
Je gaat Evie toch niet in de steek laten voor mij!Evie was bij mij, die was wel meegekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie was bij mij, die was wel meegekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Spoiler!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is voor iedereen andersquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is niet de indruk die ik heb...
Ik denk dat het niet zoveel verschilt van elkaar.14 SHADES OF GREY
Ik weet het gewoon nog niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vraag het in OUDquote:
14 SHADES OF GREY
Meisjes van 15 en jongens van 15 zijn beide gewoon duidelijk mentaal 15.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is niet de indruk die ik heb...
Ik denk dat het niet zoveel verschilt van elkaar.
Misschien kijkt de ene groep neer op de andere groep omdat de ene groep in belangstelling staat van een oudere groep (meisjes van 15 met jongens van 17 ofzo)Rustig aan.![]()
Wat nou ga jij gewoon afspreken met de ouders van dat vriendje van hem?quote:
Lekker met 2 gezinnen oud en nieuw vieren.Rustig aan.![]()
Ik heb nog liever seks met tijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nou ga jij gewoon afspreken met de ouders van dat vriendje van hem?
Lekker met 2 gezinnen oud en nieuw vieren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog liever seks met tijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog liever seks met tijn![]()
![]()
![]()
Yes iemand wil seks met mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Ik zit in een dip nu SR afgelopen isquote:.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit in een dip nu SR afgelopen is.
![]()
![]()
Ja dagenlang wist ik wat ik te doen had, SR kijken, nu nietsquote:.
Neuken? Ik opper maar wat..quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dagenlang wist ik wat ik te doen had, SR kijken, nu niets.
![]()
De top 2000 is erquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit in een dip nu SR afgelopen is.
![]()
En Rowan Atkinson show begint net
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom maarquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neuken? Ik opper maar wat...
Ik luister de topSRquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De top 2000 is er![]()
En Rowan Atkinson show begint net. Top2000 vind ik niet zo. Ach ja zo maar weer een serietje kijken
.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Yes iemand wil seks met mij
Hou je een lijstje bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet met mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom maar.
[..]
Ik luister de topSR. Top2000 vind ik niet zo. Ach ja zo maar weer een serietje kijken
.
![]()
![]()
Goed plan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neuken? Ik opper maar wat..
Nu nog iemand vinden...![]()
Nee dat is zo 2011quote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb momenteel geen gewillig iemandquote:.
Ik heb blauwe Kerstballenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tis immers Kerst.. dat moet gevierd worden toch...
En een grote piek![]()
Helaas.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen gewillig iemand.
![]()
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb blauwe Kerstballen
En een grote piek![]()
![]()
Om hoe laat kan je hier zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen![]()
Geef maar een stappenplan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggenRustig aan.![]()
En jij hoe is het met jouw kaneelstaaf?quote:14 SHADES OF GREY
Zelfs in de uitverkoop wil niemand kaneel hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij hoe is het met jouw kaneelstaaf?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een mondvol kaneel is ook niet te etenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs in de uitverkoop wil niemand kaneel hebben.zonder vocht.
14 SHADES OF GREY
Arme fax zit al met zijn broek op de knieën te wachtenquote:14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme fax zit al met zijn broek op de knieën te wachten![]()
![]()
Dan nog.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een mondvol kaneel is ook niet te etenzonder vocht.
Hopen dat het volgend jaar beter gaat, op dat gebied.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Same herequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan nog.
Hopen dat het volgend jaar beter gaat, op dat gebied.
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een mondvol kaneel is ook niet te etenzonder vocht.
![]()
![]()
* Faxie doet de gulp weer dichtquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme fax zit al met zijn broek op de knieën te wachten![]()
![]()
Ik voel jequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan nog.
Hopen dat het volgend jaar beter gaat, op dat gebied.![]()
![]()
Komt wel weer goedquote:.
En nog een numb3rs kijken nu.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Is er ook een voor mannen?quote:14 SHADES OF GREY
Bewijs eerst maar dat je een man bentquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat wil jij weten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat je een man bent![]()
Volgens mij kan dat puntje prima zijn prostaat masseren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat je een man bent"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kijk zo maar in KPDquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat je een man bent14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: