Vetquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:47 schreef Rezania het volgende:
Wacht, ik DM het wachtwoord wel even.
Mijn winst de afgelopen 10 jaar is ongeveer 100.000.000, dus best weinig denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef Rezania het volgende:
Een winst van 30 miljoen binnen 10 jaar, is dat veel of weinig?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
Nog ruim 1 jaar te gaan en dan... Speel ik Transport Tycoon precies 20 jaar
Gohquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Rezania het volgende:
Screenshot van de hele kaart proberen te maken, spel loopt gelijk vast.
1024 * 1024 hier, 89,5MB, 65472 x 32886, en hartstikke vaag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Goh. Ik maakte er laatst een van een 256x256 map, was al 70MB
.
Beter maken ze een nieuw deel na 20 jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
Die zijn er toch al.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Beter maken ze een nieuw deel na 20 jaar
Beter gaat ook niet lukken, met de development tijd die al in OpenTTD zit...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik bedoel gewoon echt iets nieuws. Tegenwoordig zijn er geen spellen die dezelfde gameplay leveren, of beter. Er zijn geen modern equivalenten.
Ik heb mijn doel alweer gehaald. De stad waar ik mee begon heb ik uitgebouwd tot de grootste stad van de server (met nu geloof ik 140.000 inwoners) Dus ik ben alweer klaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:38 schreef RPG het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen speelt met andere doelen op de server mijn doel is een enorme stad te krijgen.
mhh ik heb nog 3 jaar te gaan voordat ik die gedenkwaardige datum weer kan prikken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
er zijn imho genoeg spellen die dezelfde gameplay leveren..quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik bedoel gewoon echt iets nieuws. Tegenwoordig zijn er geen spellen die dezelfde gameplay leveren, of beter. Er zijn geen modern equivalenten.
Wat de rest zegt, alleen primaire industrieën hebben die maximale output.quote:Op zondag 30 december 2012 04:09 schreef Rezania het volgende:
We hadden het toch laatst over die productiecap?
[ afbeelding ]
Blijkbaar ligt hij toch rond de 4000 Bart, of zelfs hoger.
Locomotion was een slap aftreksel van TTD, echt niet boeiend. Transport Giant had een iets andere opzet, op zich wel een tof spel waar ik me een tijd mee heb vermaakt, maar uiteindelijk toch minder mogelijkheden dan OpenTTD waardoor het na een tijdje ging vervelen. En dan had je nog Traffic Giant, heel andere opzet, passagiers in een stad vervoeren op de meest efficiënte wijze. Ook een tijd gespeeld, maar ook op een gegeven moment uitgekeken. Sid Meier's Railroads was natuurlijk helemaal een faal van de bovenste plank, je kon maar één soort sein maken, complexe spoornetwerken zaten er niet in en de maps waren bizar klein. Leuk voor de kids zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 30 december 2012 03:16 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn imho genoeg spellen die dezelfde gameplay leveren..
basisconcept is namelijk heel simpel: zet een bedrijf op dat dingen (goederen, personen e.d.) vervoert en ga winst maken..
en daar zijn meeeer dan genoeg goede games in te vinden
ik vind ttd iig niet specialer dan andere, hooguit een paar uitgebreidere opties..
Heb de demo destijds gespeeld vanaf een shareware CD-ROM, was toen nog 3 maand wachten voor het spel écht uitkwam.quote:Op zondag 30 december 2012 03:01 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
mhh ik heb nog 3 jaar te gaan voordat ik die gedenkwaardige datum weer kan prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |